coollllllquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Plastics treintje
Jmmr geen arabisch toetsenbordquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb vandaag het arabisch alfabet geleerd. ;@
Die niet kennenquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil voor!quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Plastics treintje
quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Die niet kennen
Elifbetesecimhahidalzal blabla
Slemgh zit er ook in toch?quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rb in the buildingquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Ragboer het volgende:
Hoi dushi van me, mag ik je ping? -xoxoxo- je boi Ragboer.
Woon je in het oosten van het land? Of behoorlijk zuidelijk?quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar met iedereen delen![]()
Zuid-Holland.quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woon je in het oosten van het land? Of behoorlijk zuidelijk?
Oke. Shotgun naast cobanquote:
Toch nog een flinke trein, plastic. Mijn complimentenquote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar met iedereen delen![]()
Zal ik je laten zien hoe mannelijk ik ben? WIL JE DAT,quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou als vrouwzijnde?
Wat, een week lang een peukie doen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
Sharon? Ben je er? Of ben je week een peukie aan t roken?
JA, DAT WIL IK HEEL ERG GRAAG. LAAT DIE PENIS MAAR ZIEN DAN.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik je laten zien hoe mannelijk ik ben? WIL JE DAT,
Nou ik wil wel maar dan word je jaloers he.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA, DAT WIL IK HEEL ERG GRAAG. LAAT DIE PENIS MAAR ZIEN DAN.
Ik kan haast niet wachten, dat wordt echt fantastisch!quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen pics van mn trein stay tuned
Is ie nou dood of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
iemand moet socios' hobby in stand houden hier
hahahahahahahaquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
Hoe doe je pics uploaden van mobiel dan doe ik ook wel foto van een baksteen
Fijn voor hem.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weetniet man denk door z'n werk
Ik wist geen ttquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
Gaan we weer met dat lapo-gezeik beginnen?
Hoi Sharon, hier ben ik dan.quote:
door die vertraging die ik vandaag had neem ik voortaan halfuur eerder de trein.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen ga ik misschien ook een filmpje maken waarin ik prorail afzeik
godverdomme wij treinenspotters rustige onze hobby maar zij langs de weglopen godsamme wowowquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen ga ik misschien ook een filmpje maken waarin ik prorail afzeik
Nee, want ik ben zelf op zoek.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Hallo Ragboer, hoe is het. Ik wil in Utrecht wonen, weet je een huis voor me?
Stelletje drugsverslaafde malloten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
godverdomme wij treinenspotters rustige onze hobby maar zij langs de weglopen godsamme wowow
Nee, hoor. Eerder opgewondenquote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nou ik wil wel maar dan word je jaloers he.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook de besten hebben weleens black outs.
Hoe heette die user nou op youtube ookal weerquote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stelletje drugsverslaafde malloten.
Zet in de TT maar weer "Anti Goofy Club" ofzo, we moeten het weer onder de aandacht brengen. Het houdt maar niet op.quote:
dutchmantrainserie22quote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe heette die user nou op youtube ookal weer![]()
Ohja, dank je. Ik zit nu weer naar die username te kijken en het eerste wat ik zag staan was mantrainquote:
Ah ok. Nee sorry, ik laat alleen aan 18- jongentjens zien.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hoor. Eerder opgewonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is ze?quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
7 x 72 euro , ze zouden ze het liefst 200 euro per maand moeten laten betalen
Ik ben bijna 18.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Nee sorry, ik laat alleen aan 18- jongentjens zien.
wel chillquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoe was je eerste collegedag?
In ieder geval wel uit limburg.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij komt uit m'n stad dacht ik
Ow, oeps.quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is zelfs dutchtrainmanserie22 en niet mantrain
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel chillkwam wel kwartier te laat
Neequote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?
haha gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Neeze waren nog niet echt begonnen
waarom utrecht?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, het is pas voor over twee jaar. Ben alleen nieuwsgierig naar het aanbod.
Ja, en? Beter nu al inschrijven. Ik ben al sinds november 2007 ingeschreven en het is nog lastig. Of je moest iets proberen via een particulier. (Tje bent al 18, dus je kan je alvast inschrijven. Gewoon automatische incasso, verloopt je datum ook niet)quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, het is pas voor over twee jaar. Ben alleen nieuwsgierig naar het aanbod.
allebei wrm kiezenquote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewone Bueno in huis en die witte versie, welke zou ik nemen?
9 januari mag het.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort met mijn gele regenjas wel langs.
Dit dus, hoezo een TC als we hier een SC hebben? Dan hadden we er net zo goed niet om kunnen vragen.quote:
gewonequote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewone Bueno in huis en die witte versie, welke zou ik nemen?
Jullie moeten anaalfabje zienquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus, hoezo een TC als we hier een SC hebben? Dan hadden we er net zo goed niet om kunnen vragen.
Je hebt gelijk!quote:
fixedquote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Ik neem ze gewoon alle vier!
Word je dan 18? Maar dan ben je nie meer 18- dan doe ik het niet meerquote:
stoer deed ik ook toen ik vakantie had EN NUquote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die niet overdag slapen_!
Nee ik wil bones kijkenquote:
Ow, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat je alleen aan 18 jarige jongetjes liet zien. Dan moet je het voor die datum doen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Word je dan 18? Maar dan ben je nie meer 18- dan doe ik het niet meer
Mensen moeten ook naar school/studie/werk weet je.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die niet overdag slapen_!
Ja op TV omdat alles opeens HD is bij mij thuis en nog geen HD Bones heb gezien.quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op tv? Downloaden.
Op pc? Kan altijd nog.
Niet weten van de verandering die Ziggo 1 september heeft doorgevoerd.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja op TV omdat alles opeens HD is bij mij thuis en nog geen HD Bones heb gezien.
Dealquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat je alleen aan 18 jarige jongetjes liet zien. Dan moet je het voor die datum doen.
Ja dat weet ik wel, ik merkte t meteen op toen ik 1 september thuis kwamquote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten van de verandering die Ziggo 1 september heeft doorgevoerd.![]()
Moet je natuurlijk wel een digitale ontvanger en een HDtv hebben.
Je kan het witte toch gewoon wegknippen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n plaatje nodig, maar dan met transparante achtergrond. Iemand die dat toevallig weet te vinden?
mijn UI ?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n plaatje nodig, maar dan met transparante achtergrond. Iemand die dat toevallig weet te vinden?
schaal van 1 tot 10?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef Haifisch het volgende:
Haha!
Ik heb eindelijk dat meisje (met die dikke tieten) zover gekregen om te daten
Ja, maar ik heb nu geen photoshop enzo.quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het witte toch gewoon wegknippen?
is je php ding nog gelukt?quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu geen photoshop enzo.En ik wil het simpel houden.
met paint kan je dat zwarte wit makenquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, nee.. Het moet als achtergrondafbeelding gaan werken. Dus moet niet te donker zijn.
Jou altijdquote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Wie wil mij helpen met muggenbulten krabben?
Oke dat klinkt heel iewl
quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Oke dat klinkt heel iewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jaar oud, 70D.quote:
bespreek het met yvonnequote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, mijn server krijgt geen toegang tot de userprofilesgeeft ie een error aan.
[ afbeelding ]
kruisjes erin zetten, talkpoeder erop doenquote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Oke dat klinkt heel iewl
Das geen cijfer van 1 tot 10.quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
16 jaar oud, 70D.
Blank met donker haar
Niceee
quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en daarna vingers aflikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekkeeeeer proteine enzooo
@flippie: ja kruisjes altijd
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat status bepaald wordt op basis van bezit.quote:
Een 8+ minstensquote:
sarcasme niet snappenquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat status wordt bepaald wordt op basis van bezit.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga de nieuwe eiphone halen:omg die is schattigggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K chill brah, hoe oud ben je zelf?quote:
Iddquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat status bepaald wordt op basis van bezit.![]()
Yvonne kan daar weinig aan veranderen.quote:
Ik ga de nieuwe eiphone halen:Als Apple het echt gaat maken, wordt het waarschijnlijk innovatief genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
12quote:Op maandag 5 september 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
K chill brah, hoe oud ben je zelf?
ja wel jammer voor de verkoopcijfers danquote:Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als Apple het echt gaat maken, wordt het waarschijnlijk innovatief genoemd.
Ik begrijp er nu echt helemaal niks meer van.quote:Op maandag 5 september 2011 20:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mijn sarcasme op sarcasme niet snappen
quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GADVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik begrijp er nu echt helemaal niks meer van.Laat maar.
Op het feit dat jij puisten mag uitknijpen? Ja, hartstikke.quote:
Ik ga de nieuwe eiphone halen:Apple jat mijn design, ik heb dit ding in de 3e gemaakt bij handvaardigheid. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Moet ik nou echt een voorbeeld gaan zoeken waarin jij slijmt bij MK?quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op het feit dat jij puisten mag uitknijpen? Ja, hartstikke.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik nou echt een voorbeeld gaan zoeken waarin jij slijmt bij MK?![]()
niemandddddddddddd =quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nog een dikke etterende pusbult tussen mijn tenen.
Wie wil hem voor me uitknijpen?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik nou echt een voorbeeld gaan zoeken waarin jij slijmt bij MK?![]()
Ikquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nog een dikke etterende pusbult tussen mijn tenen.
Wie wil hem voor me uitknijpen?
Jongen, als jij het al het vrouwelijk schoon, en vooral het gebrek daaraan, bij mij op school ziet, begrijp je waarom ik een beetje slijm.quote:
Hallon!quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
Yo internet gangsters
Lekker onderwerp
jammer dat je nooit kans maaktquote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als jij het al het vrouwelijk schoon, en vooral het gebrek daaraan, bij mij op school ziet, begrijp je waarom ik een beetje slijm.
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als jij het al het vrouwelijk schoon, en vooral het gebrek daaraan, bij mij op school ziet, begrijp je waarom ik een beetje slijm.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer dat je nooit kans maakt
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer dat je nooit kans maakt
quote:
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?
Zelfs ik?quote:
owjeeejejejejquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!
leuke katquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!
Geeft niet MK, ik hou van je ookal ben je in het echt stiekem heel lelijkquote:
lolnopequote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Zelfs ik?
Liebe ist für alle da! Auch für mich!
Omg eckte liefde ditquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet MK, ik hou van je ookal ben je in het echt stiekem heel lelijk
?quote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toch nog kans dat je niet meer als FA guy erbij loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb ook een katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ajahaha zo verspelbaar ben je hihihi![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb ook een katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem em hermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
quote:
Eigenlijk ben ik gewoon zo'n kattenmens van in de 80 die op FOK! zit, omdat haar (klein)kinderen haar nooit bezoeken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
je moeder op een driewieler op de A16quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je moeder op een driewieler op de A16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja echt sick datquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ook altijd huilen tijdens makeoverprogramma's?altijd emoties die overal heenvliegen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
neequote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je wat een stoere beesten naam is?
Poef![]()
Ha!
Ze moet zich omkleden voordat we gaan zwemmen, raad eens bij wie thuis dat gebeurt?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
IK WIST DAT JE EEN VROUW WASquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik gewoon zo'n kattenmens van in de 80 die op FOK! zit, omdat haar (klein)kinderen haar nooit bezoeken.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Noem em dan Peter Frederikquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ik wil hem jan diederik noemenWho motivates the motivator?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja echt sick dataltijd emoties die overal heenvliegen
![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
als die later groot zijn gaan ze stinken enzoquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik wou eigenlijk een baby varken. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben geen vrouw, ik ben een troste doch eenzame oma!quote:
Ja maar dan moet ie op een boerderij wonen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als iue later groot zijn gaan ze stinken enzo (we)¯_(ツ)_/¯![]()
Ok mensen, ik moet iets bekennen. Ik heet eigenlijk Ingrid, ben vijfenveertig jaar oud, en ben PA van de directeur van een groot warenhuis.
Dit is een foto.
Ik ben vrijgezellig en sta open voor een relatie met een gezellige vent.
Groetjes,
Ingrid.
PS. Dat van die etterpusbult tussen mijn tenen was wel echt waar, knap daar aub niet op af.![]()
NEE MIJN HUISMUG HEET AL ZOquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef coban het volgende:
MK NOEM HEM COBAN DAN KUN JE ALTIJD AAN MIJ DENKNNNN![]()
VROUWMENNNSSCHHH DE KEUKEN IN TRUTTquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben een troste doch eenzame oma!Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
mooie puistenquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Ok mensen, ik moet iets bekennen. Ik heet eigenlijk Ingrid, ben vijfenveertig jaar oud, en ben PA van de directeur van een groot warenhuis.
Dit is een foto.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Ingrid.
PS. Dat van die etterpusbult tussen mijn tenen was wel echt waar, knap daar aub niet op af.![]()
Hallo,quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is een foto.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Ingrid.
PS. Dat van die etterpusbult tussen mijn tenen was wel echt waar, knap daar aub niet op af.
Ik ben Henk en geïnteresseerd!
gr grGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
watquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaah ik deed (we) bij dat : { w omdat ik die zo op msn heb¯_(ツ)_/¯![]()
Wat een lekker dingquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is een foto.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Ingrid.
. Trouwens die datum van die foto
Who motivates the motivator?![]()
Omgggggg trouw met meee ik wil met je trouwennnnquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is een foto.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Ingrid.
PS. Dat van die etterpusbult tussen mijn tenen was wel echt waar, knap daar aub niet op af.
Xoxo
Henk.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ik woon in de keuken, zelfs mijn bed staat in de keuken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
VROUWMENNNSSCHHH DE KEUKEN IN TRUTT
Jongeren tegenwoordig, totaal geen respect voor ouderen!
Ik snap je.quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wilde dit typen:maar in plaats daarvan typte ik (we) snapje
¯_(ツ)_/¯![]()
Shaddap bitchquote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de keuken, zelfs mijn bed staat in de keuken.
Jongeren tegenwoordig, totaal geen respect voor ouderen!Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
I'm gonna get laid!Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
Hallo Henk, ik zou graag eerst je vleeskanon willen inspecteren. Mail me voor de details.quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo,
Ik ben Henk en geïnteresseerd!
gr gr
info[at]wibra.nl
Groetjes,
Ingrid.![]()
Hallo,
Ik ben Henk, vijftig jaar oud en bankmedewerker. Ik ben geïnteresseerd in Ingrid.
Gr. Gr. Henk.
Kip
Sharon
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie heeft vanmorgen mijn prachtige topic gelezen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie heeft vanmorgen mijn prachtige topic gelezen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie heeft vanmorgen mijn prachtige topic gelezen?![]()
Boooohhquote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
Hallo,
Ik ben Henk, vijftig jaar oud en bankmedewerker. Ik ben geïnteresseerd in Ingrid.
Gr. Gr. Henk.
[ afbeelding ]![]()
Spontaan een stijfje
Who motivates the motivator?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: