stoer deed ik ook toen ik vakantie had EN NUquote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die niet overdag slapen_!
Nee ik wil bones kijkenquote:
Ow, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat je alleen aan 18 jarige jongetjes liet zien. Dan moet je het voor die datum doen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Word je dan 18? Maar dan ben je nie meer 18- dan doe ik het niet meer
Mensen moeten ook naar school/studie/werk weet je.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die niet overdag slapen_!
Ja op TV omdat alles opeens HD is bij mij thuis en nog geen HD Bones heb gezien.quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op tv? Downloaden.
Op pc? Kan altijd nog.
Niet weten van de verandering die Ziggo 1 september heeft doorgevoerd.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja op TV omdat alles opeens HD is bij mij thuis en nog geen HD Bones heb gezien.
Dealquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat je alleen aan 18 jarige jongetjes liet zien. Dan moet je het voor die datum doen.
Ja dat weet ik wel, ik merkte t meteen op toen ik 1 september thuis kwamquote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten van de verandering die Ziggo 1 september heeft doorgevoerd.![]()
Moet je natuurlijk wel een digitale ontvanger en een HDtv hebben.
Je kan het witte toch gewoon wegknippen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n plaatje nodig, maar dan met transparante achtergrond. Iemand die dat toevallig weet te vinden?
mijn UI ?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n plaatje nodig, maar dan met transparante achtergrond. Iemand die dat toevallig weet te vinden?
schaal van 1 tot 10?quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef Haifisch het volgende:
Haha!
Ik heb eindelijk dat meisje (met die dikke tieten) zover gekregen om te daten
Ja, maar ik heb nu geen photoshop enzo.quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het witte toch gewoon wegknippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |