is je php ding nog gelukt?quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu geen photoshop enzo.En ik wil het simpel houden.
met paint kan je dat zwarte wit makenquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, nee.. Het moet als achtergrondafbeelding gaan werken. Dus moet niet te donker zijn.
Jou altijdquote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Wie wil mij helpen met muggenbulten krabben?
Oke dat klinkt heel iewl
quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Oke dat klinkt heel iewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jaar oud, 70D.quote:
bespreek het met yvonnequote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, mijn server krijgt geen toegang tot de userprofilesgeeft ie een error aan.
[ afbeelding ]
kruisjes erin zetten, talkpoeder erop doenquote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Oke dat klinkt heel iewl
Das geen cijfer van 1 tot 10.quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
16 jaar oud, 70D.
Blank met donker haar
Niceee
quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en daarna vingers aflikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekkeeeeer proteine enzooo
@flippie: ja kruisjes altijd
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat status bepaald wordt op basis van bezit.quote:
Een 8+ minstensquote:
sarcasme niet snappenquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat status wordt bepaald wordt op basis van bezit.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga de nieuwe eiphone halen:omg die is schattigggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K chill brah, hoe oud ben je zelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |