jammer dat je nooit kans maaktquote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als jij het al het vrouwelijk schoon, en vooral het gebrek daaraan, bij mij op school ziet, begrijp je waarom ik een beetje slijm.
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als jij het al het vrouwelijk schoon, en vooral het gebrek daaraan, bij mij op school ziet, begrijp je waarom ik een beetje slijm.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer dat je nooit kans maakt
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer dat je nooit kans maakt
quote:
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vrouwen hier op fok niet fakking lelijk zijn? Wie zegtdat het echt MK is op die foto? HMMMM?
Zelfs ik?quote:
owjeeejejejejquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!
leuke katquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik leef in mijn eigen wereldje, ik bepaal hoe alle FOK!sters er uit zien en ze zijn mooi!
Geeft niet MK, ik hou van je ookal ben je in het echt stiekem heel lelijkquote:
lolnopequote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Zelfs ik?
Liebe ist für alle da! Auch für mich!
Omg eckte liefde ditquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet MK, ik hou van je ookal ben je in het echt stiekem heel lelijk
?quote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toch nog kans dat je niet meer als FA guy erbij loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |