Ja echt sick datquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ook altijd huilen tijdens makeoverprogramma's?
neequote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je wat een stoere beesten naam is?
Poef
IK WIST DAT JE EEN VROUW WASquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik gewoon zo'n kattenmens van in de 80 die op FOK! zit, omdat haar (klein)kinderen haar nooit bezoeken.
Noem em dan Peter Frederikquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ik wil hem jan diederik noemen
quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja echt sick dataltijd emoties die overal heenvliegen
als die later groot zijn gaan ze stinken enzoquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik wou eigenlijk een baby varken. [ afbeelding ]
Ik ben geen vrouw, ik ben een troste doch eenzame oma!quote:
Ja maar dan moet ie op een boerderij wonen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als iue later groot zijn gaan ze stinken enzo (we)
NEE MIJN HUISMUG HEET AL ZOquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef coban het volgende:
MK NOEM HEM COBAN DAN KUN JE ALTIJD AAN MIJ DENKNNNN
VROUWMENNNSSCHHH DE KEUKEN IN TRUTTquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik ben een troste doch eenzame oma!
mooie puistenquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Ok mensen, ik moet iets bekennen. Ik heet eigenlijk Ingrid, ben vijfenveertig jaar oud, en ben PA van de directeur van een groot warenhuis.
Dit is een foto.
[ afbeelding ]
Ik ben vrijgezellig en sta open voor een relatie met een gezellige vent.
Groetjes,
Ingrid.
PS. Dat van die etterpusbult tussen mijn tenen was wel echt waar, knap daar aub niet op af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |