Ik ben bijna 18.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Nee sorry, ik laat alleen aan 18- jongentjens zien.
wel chillquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoe was je eerste collegedag?
In ieder geval wel uit limburg.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij komt uit m'n stad dacht ik
Ow, oeps.quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is zelfs dutchtrainmanserie22 en niet mantrain
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel chillkwam wel kwartier te laat
Neequote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?
haha gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Neeze waren nog niet echt begonnen
waarom utrecht?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, het is pas voor over twee jaar. Ben alleen nieuwsgierig naar het aanbod.
Ja, en? Beter nu al inschrijven. Ik ben al sinds november 2007 ingeschreven en het is nog lastig. Of je moest iets proberen via een particulier. (Tje bent al 18, dus je kan je alvast inschrijven. Gewoon automatische incasso, verloopt je datum ook niet)quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, het is pas voor over twee jaar. Ben alleen nieuwsgierig naar het aanbod.
allebei wrm kiezenquote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewone Bueno in huis en die witte versie, welke zou ik nemen?
9 januari mag het.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort met mijn gele regenjas wel langs.
Dit dus, hoezo een TC als we hier een SC hebben? Dan hadden we er net zo goed niet om kunnen vragen.quote:
gewonequote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewone Bueno in huis en die witte versie, welke zou ik nemen?
Jullie moeten anaalfabje zienquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus, hoezo een TC als we hier een SC hebben? Dan hadden we er net zo goed niet om kunnen vragen.
Je hebt gelijk!quote:
fixedquote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Ik neem ze gewoon alle vier!
Word je dan 18? Maar dan ben je nie meer 18- dan doe ik het niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |