coollllllquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Plastics treintje
Jmmr geen arabisch toetsenbordquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb vandaag het arabisch alfabet geleerd. ;@
Die niet kennenquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil voor!quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Plastics treintje
quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Die niet kennen
Elifbetesecimhahidalzal blabla
Slemgh zit er ook in toch?quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rb in the buildingquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Ragboer het volgende:
Hoi dushi van me, mag ik je ping? -xoxoxo- je boi Ragboer.
Woon je in het oosten van het land? Of behoorlijk zuidelijk?quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar met iedereen delen![]()
Zuid-Holland.quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woon je in het oosten van het land? Of behoorlijk zuidelijk?
Oke. Shotgun naast cobanquote:
Toch nog een flinke trein, plastic. Mijn complimentenquote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar met iedereen delen![]()
Zal ik je laten zien hoe mannelijk ik ben? WIL JE DAT,quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou als vrouwzijnde?
Wat, een week lang een peukie doen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
Sharon? Ben je er? Of ben je week een peukie aan t roken?
JA, DAT WIL IK HEEL ERG GRAAG. LAAT DIE PENIS MAAR ZIEN DAN.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik je laten zien hoe mannelijk ik ben? WIL JE DAT,
Nou ik wil wel maar dan word je jaloers he.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA, DAT WIL IK HEEL ERG GRAAG. LAAT DIE PENIS MAAR ZIEN DAN.
Ik kan haast niet wachten, dat wordt echt fantastisch!quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen pics van mn trein stay tuned
Is ie nou dood of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
iemand moet socios' hobby in stand houden hier
hahahahahahahaquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
Hoe doe je pics uploaden van mobiel dan doe ik ook wel foto van een baksteen
Fijn voor hem.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weetniet man denk door z'n werk
Ik wist geen ttquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
Gaan we weer met dat lapo-gezeik beginnen?
Hoi Sharon, hier ben ik dan.quote:
door die vertraging die ik vandaag had neem ik voortaan halfuur eerder de trein.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen ga ik misschien ook een filmpje maken waarin ik prorail afzeik
godverdomme wij treinenspotters rustige onze hobby maar zij langs de weglopen godsamme wowowquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen ga ik misschien ook een filmpje maken waarin ik prorail afzeik
Nee, want ik ben zelf op zoek.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Hallo Ragboer, hoe is het. Ik wil in Utrecht wonen, weet je een huis voor me?
Stelletje drugsverslaafde malloten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
godverdomme wij treinenspotters rustige onze hobby maar zij langs de weglopen godsamme wowow
Nee, hoor. Eerder opgewondenquote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nou ik wil wel maar dan word je jaloers he.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook de besten hebben weleens black outs.
Hoe heette die user nou op youtube ookal weerquote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stelletje drugsverslaafde malloten.
Zet in de TT maar weer "Anti Goofy Club" ofzo, we moeten het weer onder de aandacht brengen. Het houdt maar niet op.quote:
dutchmantrainserie22quote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe heette die user nou op youtube ookal weer![]()
Ohja, dank je. Ik zit nu weer naar die username te kijken en het eerste wat ik zag staan was mantrainquote:
Ah ok. Nee sorry, ik laat alleen aan 18- jongentjens zien.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hoor. Eerder opgewonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is ze?quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
7 x 72 euro , ze zouden ze het liefst 200 euro per maand moeten laten betalen
Ik ben bijna 18.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Nee sorry, ik laat alleen aan 18- jongentjens zien.
wel chillquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoe was je eerste collegedag?
In ieder geval wel uit limburg.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij komt uit m'n stad dacht ik
Ow, oeps.quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is zelfs dutchtrainmanserie22 en niet mantrain
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel chillkwam wel kwartier te laat
Neequote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Maakte ze er een probleem van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |