SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
o.quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
Niet waar. Ze is 15, lang niet volwassen.
Wat lukt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lukt het wel allemaal heloef?
dat vinden de turken van nederlandse muziekquote:Op zondag 4 september 2011 20:25 schreef Melting het volgende:
Waarom moet die Turkse muziek allemaal op elkaar lijken?
Daar staan smileys inquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet content met de TT. Een gemiddelde broertje TT is beter.
Dat heb je als je maar één genre luistertquote:Op zondag 4 september 2011 20:25 schreef Melting het volgende:
Waarom moet die Turkse muziek allemaal op elkaar lijken?
Grapjequote:
www.thuisbestellen.nlquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil wat liefde hebben, ik heb het nodig
Heloef geeft je vast wel wat liefdequote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb je ook onbekende Nederlandstalige artiesten?quote:
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Hoezo Samzzje?
Om te meeten bedoel je?![]()
wel nederlands.. maar dan van niveauquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ook onbekende Nederlandstalige artiesten?
Zoals Barry Badpak of zo?
Er staat zelfs een vermelding in naar Nijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moett je nagaan hoe matig deze is.
Nieuwe UI, zie ik nu.quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moett je nagaan hoe matig deze is.
Of Toni Peroniquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ook onbekende Nederlandstalige artiesten?
Zoals Barry Badpak of zo?
Die opent al genoeg delen dus dat was niet nodig.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat zelfs een vermelding in naar Nijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Met een 13 jarige zou dat heeeel raar zijn
.
LIEFDE VOOR FAYEquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Het staat er:quote:
In vloeibare vormquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heloef geeft je vast wel wat liefde
Nee dat doet christenjong wel.quote:
De inhoud wel lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is Heloef zijn pikkie vloeibaar?
24quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
20 kan nog net?
Jij was ook in de 20 he?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is Heloef zijn pikkie vloeibaar?
quote:
Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het doet denk ik pijn als het er hard uitkomt.
Nee jouw posts wel danquote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit gaat helemaal nergens over.
I want mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooreeeequote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan geen liefde meer geven, die van mij heeft ze al.
Ok.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een tijdelijke, om de mensen hier te plagen.
Hehequote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
24. Dus als jij 13 zou zijn zou ik de babysitter zijn zeg maar
.
Thank you Captain Obvious.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Neequote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe
Moet even kijken of ik miss volgende week zaterdag kan.
Heb dan iets staan maar het is niet zeker. (hoor ik pas later)
Zou jij dan eventueel kunnen?
Je leeft maar één keer. Gewoon kopen!quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Leuke laarzen gezien... Bestellen of niet.
Dilemma's joh.
Inderdaad, ze weten jouw piemel totaal niet waarde te schatten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou er blij mee zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Misschien komt het omdat je nog steeds wanhopig overkomt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
inb4 virtuele penetratie.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
Ja lang leve mijn geweldige leuterquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ze weten jouw piemel totaal niet waarde te schatten.
Oftewel je hebt verschrikkelijk veel geluk gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Jank niet zo lul.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor nut heeft het incognitovenster in Chrome?
Heloef kan je daar antwoord op geven.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor nut heeft het incognitovenster in Chrome?
Beter leg jij dat gewoon uit als je dat zo goed weet, emo.gif-kindquote:
Ik gebruik Chrome maar dat venster niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heloef kan je daar antwoord op geven.
Waarom geeft het je geen enorme egoboost dat je een knappe vriendin hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, voor mensen die niet de mentale capiciteit hebben om hun browsinggeschiedenis te verwijderen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter leg jij dat gewoon uit als je dat zo goed weet, emo.gif-kind.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Met een incognito venster, surf je....Ja maar dan snap ik het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dan kun je wel zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop dat t tot nu toe allemaal nog onbekend is voor jullie
Zonder sporen surfen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Element inspecteren is wel een vette optie, die snap ik teminste.
Maar wat heeft dat venster nou voor nut?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou, voor mensen die niet de mentale capiciteit hebben om hun browsinggeschiedenis te verwijderen.
Ja, ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen.
En ik moet ook zeggen dat ik wel snap waarom ik de meesten niet ken.
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enorm onbekend zelfs.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop dat t tot nu toe allemaal nog onbekend is voor jullie
Zie je dat telt niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakkenquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen.
En ik moet ook zeggen dat ik wel snap waarom ik de meesten niet ken.
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.
Wat is het toch dat iedereen nieuwe UI's pakt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakken
dit is mijn originele ui hoor..quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is het toch dat iedereen nieuwe UI's pakt?
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bentquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?
Hipsters zijn dat jonguhh.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uien pakken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hihiquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is oldskool.quote:
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bent.
Het is weer eens wat anders hè?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakken
Dat vind ik oprecht coolquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.
Ja, daar zijn helaas speciale sites voorquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.
Hij zeikt in ieder geval als een wijf.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bent.
nee er komt metal langs wat ik ruk vind.. de rest vind ik het meeste best mooiquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders hè?
Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij het allemaal lekkere muziek vind hè?
Brinta met een chocoladereep er door heen.quote:
Ha-ha, zie je wel Vraarie, dat heet geen papquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Brinta met een chocoladereep er door heen.
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijnquote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zeikt in ieder geval als een wijf.
Nou ja ik heb in het verleden ook wel lopen zeiken als een wijf.
Geen idee, maar waarom wil je zo graag bevestiging van anderen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?
Aanhoorbaar of mooi zit een verschil tussen hè?quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee er komt metal langs wat ik ruk vind.. de rest vind ik het meeste best mooi
Chocovla jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ha-ha, zie je wel Vraarie, dat heet geen pap.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een talentenjacht gevonden die ik leuk vindJeeej!
.
ja maar ik vind heel veel muziek mooi.. mits ik in de goede bui ben.. deze als ik melancholisch benquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Aanhoorbaar of mooi zit een verschil tussen hè?
En metal kan ik misschien nog wel waarderen.
Welke?quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een talentenjacht gevonden die ik leuk vindJeeej!
.
[..]
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijn.
[..]
De zeik kant, de onzekere kant.quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel!quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb ook een redelijk aantal vrouweneigenschappen en ik omarm ze.
Delen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb ook een redelijk aantal vrouweneigenschappen en ik omarm ze.
Sukkel.quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Dat wat jullie net zagen, zagen jullie niet.
ik vind het super klinken.. maar toen ik haar voor het eerst hoorde was het gelijk van.. huh.. amy winehousequote:
- Ik denk over het algemeen meer in emotie dan in ratioquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, iets tussen ons en heel wat anderen
Cyanide and Happinessquote:
Ik denk over het algemeen meer in ratio dan in emotie.quote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
- Ik denk over het algemeen meer in emotie dan in ratio
- Ik heb er een handje van om over gevoelens te praten
- Ik ben gek op dansfilms en ziekenhuisseries
- Van jongs af aan veel vrouwelijke vrienden gehad.
- Nooit iets gegeven om techniek, auto's, boten, vliegtuigen en dat soort spul
- Ik haatte de Thunderbirds
Tussen jullie en Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies en Saskia?quote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, iets tussen ons en heel wat anderen
"Schattig negerpiemeltje".quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Help, faye heeft een nieuwe hobby: kutte koosnaampjes voor naatje verzinnen
Dat soort koosnaampjes mag ze gaarne voor zich houdenquote:
Ach het klinkt niet slecht...quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit vind ik dus niet zo wat![]()
maar vond het wel grappig om te draaien
Nee.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent wel een dotje, mijn pollewopwolmuisje
Ach, ik heb jaren geleden al geaccepteerd dat ik het 'vrouwtje' ben in een relatie.quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk over het algemeen meer in ratio dan in emotie.
Ik praat niet over gevoelens.
Ik haat dansfilms en houd ook niet zo van ziekenhuisseries.
Altijd mannelijke vrienden gehad.
Ik houd van auto's, motoren en alles dat rijdt.
Thunderbirds vind ik ook niet leuk, transformers (tekenfilm) wel.
Wat is dit?.
-Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
- Ik denk over het algemeen meer in emotie dan in ratio
- Ik heb er een handje van om over gevoelens te praten
- Ik ben gek op dansfilms en ziekenhuisseries
- Van jongs af aan veel vrouwelijke vrienden gehad.
- Nooit iets gegeven om techniek, auto's, boten, vliegtuigen en dat soort spul
- Ik haatte de Thunderbirds
Die van mij is allesbehalve schattig.quote:
Ik ben volgens mij meer de dominante van het stelquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik heb jaren geleden al geaccepteerd dat ik het 'vrouwtje' ben in een relatie.
Daar is niks mis mee, vind ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik heb jaren geleden al geaccepteerd dat ik het 'vrouwtje' ben in een relatie.
Tomboyquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk over het algemeen meer in ratio dan in emotie.
Ik praat niet over gevoelens.
Ik haat dansfilms en houd ook niet zo van ziekenhuisseries.
Altijd mannelijke vrienden gehad.
Ik houd van auto's, motoren en alles dat rijdt.
Thunderbirds vind ik ook niet leuk, transformers (tekenfilm) wel.
Wat is dit?.
Dat ben je inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij meer de dominante van het stel
En toch luister je naar mij als ik iets niet wil.quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
True, true!quote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
typisch mainstream geluid
Ik wordt later echt overlopen door een vrouw.quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze squirten op je?quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt later echt overlopen door een vrouw.
Ik voel me niet aangesproken omdat ik weet dat het niet zo isquote:
Nee ik ben een type dat zo blij is met zijn vriendin dat hij om haar tevreden te houden gaat lopen ja knikken.quote:
Echt wel! Anders was je niet beledigdquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken omdat ik weet dat het niet zo is.
Ik zou dat zo snel mogelijk afleren.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben een type dat zo blij is met zijn vriendin dat hij om haar tevreden te houden gaat lopen ja knikken.
Oh, hai. Box.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben een type dat zo blij is met zijn vriendin dat hij om haar tevreden te houden gaat lopen ja knikken.
En wat heeft lopen nou weer met squirten te maken? You pervert!quote:
Dat nog net niet, maar als we bijvoorbeeld moeten kiezen wie van de 2 carriere gaat maken, ben ik waarchijnlijk degene de het zonder problemen opgeeft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt later echt overlopen door een vrouw.
Het was niet een heel serieuze reactiequote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echt wel! Anders was je niet beledigd
Je mag best voor jezelf opkomen hoorquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik reageer aldoor serieusquote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was niet een heel serieuze reactie. Maar, wat jij wilt
.
Zeg dat maar tegen de ooit verliefde ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat zo snel mogelijk afleren..
Het is boks, kan je dan niks goed doen? He? HE?quote:
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar als we bijvoorbeeld moeten kiezen wie van de 2 carriere gaat maken, ben ik waarchijnlijk degene de het zonder problemen opgeeft.
Ja weet ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag best voor jezelf opkomen hoor
Helleuquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar de stad. Kijken of ik Phineas en Ferb kleding kan scoren.
Bij de Coolcatquote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar de stad. Kijken of ik Phineas en Ferb kleding kan scoren.
Het kan niet altijd mijn zin zijnquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toch luister je naar mij als ik iets niet wil.
Ik denk dat ik eerst ga lopen ja knikken tot dat het me teveel wordt en de bom barst.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een combinatie tussen de ja-knikker en de voor-zich-zelf opkomer.
quote:
Doe niet, alsjeblieftquote:
Cool Catquote:
Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens opquote:
Dit is écht een meisje.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik ben blij met mn nieuwe nagellakjes![]()
Da's niet zo bestquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst ga lopen ja knikken tot dat het me teveel wordt en de bom barst.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens op
Nee, kom op, je bent geen twaalf meerquote:
quote:
Zou je denken?quote:
Borsten bestaan grotendeels uit vet, sportvrouwen hebben vaak weinig vet en daarmee weinig borsten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens op
Wat lief een meisje meisje die over nagellakjes praat.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt leuk, van die nagellak die 'breekt' op je nagel dus dan krijg je een leuk effect
Oeehhh, welke kleuren?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik ben blij met mn nieuwe nagellakjes![]()
ohquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, kom op, je bent geen twaalf meer.
Niks mis met Phineas en Ferb, jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, kom op, je bent geen twaalf meer.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat lief een meisje meisje die over nagellakjes praat.
Roze en zwart en dan beide cracklequote:
Als ik het zo zou doen zou ik de 4 maanden niet halen.quote:
oooooooh, dat wil ik ook hebben! Ik ga binnekort iets proberen met een sponsje, mintgroen met grijs ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt leuk, van die nagellak die 'breekt' op je nagel dus dan krijg je een leuk effect
waar haal je dat?quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Roze en zwart en dan beide crackle
Was gewoon een algemene vraag hoorquote:
Kijk, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Borsten bestaan grotendeels uit vet, sportvrouwen hebben vaak weinig vet en daarmee weinig borsten.
Op de sweater die ik wil staat '' Whatchadoin? "quote:
Ja maar ja maar, Mr. Stoer dan, niet Mr. Kjoetschattigflupsiewupsiequote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
oh
Bij de Zeeman hadden ze toen Mr.Happy kleding.
Dat is ook baas hoor![]()
Heb ik ook niet, maar het moet niet "Hotter than my Daughter"-achtig (dat programma) wordenquote:
Omgquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de sweater die ik wil staat '' Whatchadoin? ".
Isabella staat er ook groot opquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OmgIk wil nu eigenlijk ook gaan kijken
koetsjie koetsjiequote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, Mr. Stoer dan, niet Mr. Kjoetschattigflupsiewupsie.
[..]
Heb ik ook niet, maar het moet niet "Hotter than my Daughter"-achtig (dat programma) worden...
Ik heb nog nooit borsten op een trein gezienquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Sprinters hebben echt joekels van borsten, maar bij speerwerpers moet je ze echt zoeken met een vergrootglas.
Ja, dat snap ik. Maar ik ben nu niet het type sportvrouwquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was gewoon een algemene vraag hoorMaar je bracht me op het idee.
[..]
Kijk, dat verklaart een hoop
Claires, 4.95 p.s.quote:
Ik wel in een trein.quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit borsten op een trein gezien
Jij hebt al fappend de WK atletiek zitten kijken?quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Sprinters hebben echt joekels van borsten, maar bij speerwerpers moet je ze echt zoeken met een vergrootglas.
Maar buurman... wat doet u nu?quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Claires, 4.95 p.s.
Maar ik ben er weer vandoor voor de komende dagen, want de buurman gaat mijn computer fixen
daaaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
* pgrferrari sqeezes samzz boobiesquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Overigens zit er in mijn borsten nauwelijks vet.
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt al fappend de WK atletiek zitten kijken?
Bijna welquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt al fappend de WK atletiek zitten kijken?
Wat neequote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari sqeezes samzz boobies![]()
Nee
Ik fap alleen op porno.quote:
Melkquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Overigens zit er in mijn borsten nauwelijks vet.
4tube en xvideos.quote:
Pics.quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar er liepen echt een paar hele mooie atletes rond daar.
maar ook een paar foeilelijkequote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar er liepen echt een paar hele mooie atletes rond daar.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn ook geen borsten maar uiers!
Da's nog een beetje de nasleep van die opgepompte Oost-Duitsers van vroegah. Voor het eerst ook dat ik ebony echt wist te waarderen.quote:
Ja want zo ben ik.quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft ie nog echt antwoord ook
Dank je naat.quote:
Dank je naat, hehehehe, je naat dankenquote:
Liar! Dan heb je heul geen seks. Of ben je al getrouwd?quote:
Wil ik weten waarmee?quote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hou je de mijne ook ff vast? Ik heb mijn handen vol.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo ongeveer altijd moet gniffelen om een post van ToT?
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo ongeveer altijd moet gniffelen om een post van ToT?
Trusten dewd!quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ga mijn bed opzoeken...
Nog even lezen en dan slapen. Tot morgen luitjes!![]()
@ Knetter: deze klinkt wel goed!Even dit nummer nog afluisteren.
slaap lekker alvastquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ga mijn bed opzoeken...
Nog even lezen en dan slapen. Tot morgen luitjes!![]()
@ Knetter: deze klinkt wel goed!Even dit nummer nog afluisteren.
Ja, ik weet niet wat het is. Het is geen schaterlach maar meer zo'n kortje grinnik. zo'n: "hrmpf"quote:
Loituma?quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hierna traditionele finse muziek
varttina.. maar dan met streepjes of puntjes ergensquote:
Wij gaan hard, wij gaan lekker...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |