Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Neequote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe
Moet even kijken of ik miss volgende week zaterdag kan.
Heb dan iets staan maar het is niet zeker. (hoor ik pas later)
Zou jij dan eventueel kunnen?
Je leeft maar één keer. Gewoon kopen!quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Leuke laarzen gezien... Bestellen of niet.
Dilemma's joh.
Inderdaad, ze weten jouw piemel totaal niet waarde te schatten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit gaat helemaal nergens over.
Ik zou er blij mee zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Misschien komt het omdat je nog steeds wanhopig overkomt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
inb4 virtuele penetratie.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
Ja lang leve mijn geweldige leuterquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ze weten jouw piemel totaal niet waarde te schatten.
Oftewel je hebt verschrikkelijk veel geluk gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Jank niet zo lul.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor nut heeft het incognitovenster in Chrome?
Heloef kan je daar antwoord op geven.quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor nut heeft het incognitovenster in Chrome?
Beter leg jij dat gewoon uit als je dat zo goed weet, emo.gif-kindquote:
Ik gebruik Chrome maar dat venster niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heloef kan je daar antwoord op geven.
Waarom geeft het je geen enorme egoboost dat je een knappe vriendin hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, voor mensen die niet de mentale capiciteit hebben om hun browsinggeschiedenis te verwijderen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter leg jij dat gewoon uit als je dat zo goed weet, emo.gif-kind.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Met een incognito venster, surf je....Ja maar dan snap ik het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |