Het staat er:quote:
In vloeibare vormquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heloef geeft je vast wel wat liefde
Nee dat doet christenjong wel.quote:
De inhoud wel lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is Heloef zijn pikkie vloeibaar?
24quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
20 kan nog net?
Jij was ook in de 20 he?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is Heloef zijn pikkie vloeibaar?
quote:
Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het doet denk ik pijn als het er hard uitkomt.
Nee jouw posts wel danquote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit gaat helemaal nergens over.
I want mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooreeeequote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan geen liefde meer geven, die van mij heeft ze al.
Ok.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een tijdelijke, om de mensen hier te plagen.
Hehequote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
24. Dus als jij 13 zou zijn zou ik de babysitter zijn zeg maar
.
Thank you Captain Obvious.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Neequote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe
Moet even kijken of ik miss volgende week zaterdag kan.
Heb dan iets staan maar het is niet zeker. (hoor ik pas later)
Zou jij dan eventueel kunnen?
Je leeft maar één keer. Gewoon kopen!quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Leuke laarzen gezien... Bestellen of niet.
Dilemma's joh.
Inderdaad, ze weten jouw piemel totaal niet waarde te schatten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou er blij mee zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan, nu heb ik een vriendin, dan schijn je meestal aantrekkelijker te zijn en nog steeds laat iedereen mij lopen.
Misschien komt het omdat je nog steeds wanhopig overkomt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
inb4 virtuele penetratie.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, is dat niet genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |