Dat vind ik oprecht coolquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.
Ja, daar zijn helaas speciale sites voorquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.
Hij zeikt in ieder geval als een wijf.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bent.
nee er komt metal langs wat ik ruk vind.. de rest vind ik het meeste best mooiquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders hè?
Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij het allemaal lekkere muziek vind hè?
Brinta met een chocoladereep er door heen.quote:
Ha-ha, zie je wel Vraarie, dat heet geen papquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Brinta met een chocoladereep er door heen.
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijnquote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zeikt in ieder geval als een wijf.
Nou ja ik heb in het verleden ook wel lopen zeiken als een wijf.
Geen idee, maar waarom wil je zo graag bevestiging van anderen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?
Aanhoorbaar of mooi zit een verschil tussen hè?quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee er komt metal langs wat ik ruk vind.. de rest vind ik het meeste best mooi
Chocovla jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ha-ha, zie je wel Vraarie, dat heet geen pap.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een talentenjacht gevonden die ik leuk vindJeeej!
.
ja maar ik vind heel veel muziek mooi.. mits ik in de goede bui ben.. deze als ik melancholisch benquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Aanhoorbaar of mooi zit een verschil tussen hè?
En metal kan ik misschien nog wel waarderen.
Welke?quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een talentenjacht gevonden die ik leuk vindJeeej!
.
[..]
Niks mis met het erkennen van je vrouwelijke kant. Wel jammer dat het dan net de meest kutte kant van het vrouw zijn moet zijn.
[..]
De zeik kant, de onzekere kant.quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |