Dan kun je wel zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop dat t tot nu toe allemaal nog onbekend is voor jullie
Zonder sporen surfen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Element inspecteren is wel een vette optie, die snap ik teminste.
Maar wat heeft dat venster nou voor nut?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou, voor mensen die niet de mentale capiciteit hebben om hun browsinggeschiedenis te verwijderen.
Ja, ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen.
En ik moet ook zeggen dat ik wel snap waarom ik de meesten niet ken.
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.quote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een deuk in mijn ego als jij de enige bent. Ik kan pronken met jou, want iedereen wilt jou, maar jij kan niet pronken met mij, want niemand wilt mij.
Enorm onbekend zelfs.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop dat t tot nu toe allemaal nog onbekend is voor jullie
Zie je dat telt niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakkenquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen.
En ik moet ook zeggen dat ik wel snap waarom ik de meesten niet ken.
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eva, Iris, Manon, Amy, Joyce, Mies, Saskia.. Ze vinden allemaal dat ik een leuk vriendje heb. Ze zijn alleen zelf allemaal bezet, dus ja.
Wat is het toch dat iedereen nieuwe UI's pakt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakken
dit is mijn originele ui hoor..quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is het toch dat iedereen nieuwe UI's pakt?
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bentquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze mij doen als ik niet bezet was?
Hipsters zijn dat jonguhh.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uien pakken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hihiquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is oldskool.quote:
Dat hoef je je ook niet af te vragen. Ik heb een vrouwelijke hersenhelft. Kortom: ik ben lesbisch en heb een penis.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms he, soms vraag ik mij af of je niet een wijf bent.
Het is weer eens wat anders hè?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd van verschillende genres wat te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |