Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens opquote:
Dit is écht een meisje.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik ben blij met mn nieuwe nagellakjes![]()
Da's niet zo bestquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst ga lopen ja knikken tot dat het me teveel wordt en de bom barst.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens op
Nee, kom op, je bent geen twaalf meerquote:
quote:
Zou je denken?quote:
Borsten bestaan grotendeels uit vet, sportvrouwen hebben vaak weinig vet en daarmee weinig borsten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nu we toch over dit onderwerp hebben; waarom hebben sportvrouwen net zulke grote borsten als sportmannen? Ik was vanmiddag bij een sportevenement en het viel me weer eens op
Wat lief een meisje meisje die over nagellakjes praat.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt leuk, van die nagellak die 'breekt' op je nagel dus dan krijg je een leuk effect
Oeehhh, welke kleuren?quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik ben blij met mn nieuwe nagellakjes![]()
ohquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, kom op, je bent geen twaalf meer.
Niks mis met Phineas en Ferb, jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, kom op, je bent geen twaalf meer.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat lief een meisje meisje die over nagellakjes praat.
Roze en zwart en dan beide cracklequote:
Als ik het zo zou doen zou ik de 4 maanden niet halen.quote:
oooooooh, dat wil ik ook hebben! Ik ga binnekort iets proberen met een sponsje, mintgroen met grijs ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt leuk, van die nagellak die 'breekt' op je nagel dus dan krijg je een leuk effect
waar haal je dat?quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Roze en zwart en dan beide crackle
Was gewoon een algemene vraag hoorquote:
Kijk, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Borsten bestaan grotendeels uit vet, sportvrouwen hebben vaak weinig vet en daarmee weinig borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |