quote:Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.
Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.
Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?
Alvast bedankt voor het advies
Ho even, maat. Jij spreekt over zure viswijven. Eenzame rukker is geen scheldwoord. Maar jij voelt je aangesproken en daarom begin je over zure viswijven.quote:Op zondag 4 september 2011 14:24 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik ga de discussie toch wel aan? Ik weet niet waarom TS een topic opent en dan weggaat, aan zijn posthistorie te zien is hij inderdaad wel een eenzame rukker maar hij is niet de enige type die Nederlandse vrouwen ruk vindt
Selectief quote is leuk om te roepen als het gaat om een term als eenzame rukkers. Wat zou ik daartegen kunnen willen zeggen als jij zonodig zulke woorden wil gebruiken ipv. een normale discussie hebben
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert. Mijn stelling is dat in onze huidige maatschappij nauwelijks meer plaats is voor dergelijk dieptriest onzeker gedrag en dat fok daaronder te lijden heeft. Ondertussen ontwijk jij maar lekker makkelijk de discussie, de reden waarom mensen als TS niet mee kunnen komen in de ontwikkelende maatschappij heb ik bijvoorbeeld nog niet gehoord.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??
Definieer minder goed?quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Seven. tochWat is er mis met Nederlandse vrouwen?
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Gamesua het volgende:
Van de 300 Nederlandse vrouwen die ik ken zijn er 297 ruk en de moeite niet waard (voorbeeld, maar in ieder geval overgrote deel). Het andere deel vind ik interessant en heb ik al dan wel of niet ervaring mee, en daar heb ik ook geen problemen mee.
Derhalve zijn over het algemeen Nederlandse vrouwen de moeite niet waard.
Nee, zie dat zeer mannelijke icoontje naast mijn username.quote:
OK OK. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar het argument om maar te blijven hangen in de eighties waarin een traditionele rolverdeling nagestreefd werd. Want dáárom heeft TS tabak van Nederlandse vrouwen, zij zijn met hun tijd meegegaan en hij niet. Ik ben wel benieuwd waarom.quote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
Eenzame rukker is net zo op de man spelen als zure viswijven Sevenlaat je niet zo kennen meid.
Ghe, even aanpassen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Seven. tochWat is er mis met Nederlandse vrouwen?
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
En dit is weer een goeie post van jou :pquote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef dawg het volgende:
even nog een keer.![]()
dit topic gaat helemaal niet over "aan wie het ligt", dit topic gaat over wat een hoop mannen voor beeld hebben bij de nederlandse vrouw in vergelijking met buitenlandse vrouwen. dit beeld etaleren wij hier en moet je zien wat voor reacties de vrouwen geven. het omdraaien naar dat wij losers zijn, of de nice guys, gefrustreerd zijn, etc etc. damn, dan heb je het echt niet begrepen. dit soort reacties van vrouwen bevestigt juist ts zijn punt.
wie is er gefrustreerd hier? verongelijkt gedoe.
verder nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het eens met scorpie in deel 1.
Nee, het zijn er 10-of 20 die ik niet meer voor eenzame rukkers uit zal maken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
Jij werd gelijk lesbisch, das weer een ander uiterste.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.
Mooi toch?quote:Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.
Ah, niet zo moeilijk doen joh PM me gewoon even je facebook url.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert.
O zéker, daar zeg ik ook niets van, ik stel alleen de feiten vast.quote:
Oh sorry.. maar Leonidas is nergens meer te bekennen en blijkbaar is er grote behofte aan de discussie. Ondertussen gaat de discussie ook allang niet meer over TS, maar over Nederlandse mannen en hun denkbeelden over Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik gok dat dit geen lemming is maar dat Seven een deel 2 heeft willen openen.
Normaal wordt een deel 2 bij iemands specifiek probleem alleen door de TS van deel 1 geopend.
Maar ik geef het een kans.
tevens gekoppeld aan deel 1.
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, niet zo moeilijk doen joh PM me gewoon even je facebook url.
Kijk, en dat is nou weer een afknapper voor mannen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?
quote:Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij werd gelijk lesbisch, das weer een ander uiterste.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Tja ach, toen werd ik volwassener dus. Nu heb ik nog steeds uitgesproken anti-traditionele denkbeelden maar ik denk dat ik ook met een vent best gelukkig kan zijn, als hij mij als zijn gelijkwaardige ziet en ik hem.
Het heeft allemaal een beetje de connotatie van een wedstrijd tussen 2 partijen waarvan er één de laatste tijd veel beter is geworden, waardoor de ander zijn kansen ziet slinken om nog iets te winnen. In plaats van een montere 'step up your game a notch' gaan ze daar echter liever een beetje over lopen bitchen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef Seven. het volgende:
Oh sorry.. maar Leonidas is nergens meer te bekennen en blijkbaar is er grote behofte aan de discussie. Ondertussen gaat de discussie ook allang niet meer over TS, maar over Nederlandse mannen en hun denkbeelden over Nederlandse vrouwen.
Jammer dat jij niet mee kunt met de hedendaagse maatschappij dan!quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou weer een afknapper voor mannen.
Het is niet zozeer of ik om kan gaan met de woorden van een Belgische geëmancipeerde vrouw het gaat erom dat sommige mensen iets anders zoeken in een relatie dan jij en ik. Daar is toch niets mis mee, waarom moet de hele wereld voldoen aan jouw idee van een ontwikkelde maatschappij. Dat staat los van de TS, die gewoon klaagt omdat hij waarschijnlijk in de verkeerde kringen zit te zoeken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?
Dat valt toch niet te voorspellen! Ik ken een Mexicaanse die echt niet veeleisend is, onlangs een baby gekregen met een Nederlander. Superleuk stel. Zij is niet zo bizar temperamentvol als jij omschrijft. Dit soort dingen kun je misschien eerder aan een cultuur toeschrijven maar wie weet is TS zijn droomslaafje een Argentijnse of zo. De discussie gaat er nu vooral over in welke mate het correct is om alle vrouwen van één nationaliteit over één kam te scheren (niet correct dus).quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en zonder eerst deel 1 gelezen te hebben (so don't shoot me als het al gezegd is) maar als ts Nederlandse vrouwen verwend vind moet hij vooral niet met Braziliaanse of andere zuidamerikaanse dames aanpappen. Die zijn denk ik nog veeleisender en nogal temperamentvol, dat lijken mij in ieder geval niet echt de dames die thuis op je zitten te wachten met het eten en de pantoffeltjes klaar.
Jammer dat ik je het niet kan bewijzen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet mee kunt met de hedendaagse maatschappij dan!
Mja op die manier kan de discussie vrij vlot worden gesloten. In de OP staat dat ts veel nederlandse vrouwen verwend, bazig en dik zijn en er zijn genoeg nederlandse vrouwen die dat ook niet zijn. En wat ik nu lees gaat de discussie vooral over jou persoonlijke ideeen (in de zin dat iedereen een beetje tegen jou zit te bitchen nu)quote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te voorspellen! Ik ken een Mexicaanse die echt niet veeleisend is, onlangs een baby gekregen met een Nederlander. Superleuk stel. Zij is niet zo bizar temperamentvol als jij omschrijft. Dit soort dingen kun je misschien eerder aan een cultuur toeschrijven maar wie weet is TS zijn droomslaafje een Argentijnse of zo. De discussie gaat er nu vooral over in welke mate het correct is om alle vrouwen van één nationaliteit over één kam te scheren (niet correct dus).
Hear hear, een fatsoenlijke post van jouw hand, fijn om te lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet zozeer of ik om kan gaan met de woorden van een Belgische geëmancipeerde vrouw het gaat erom dat sommige mensen iets anders zoeken in een relatie dan jij en ik. Daar is toch niets mis mee, waarom moet de hele wereld voldoen aan jouw idee van een ontwikkelde maatschappij. Dat staat los van de TS, die gewoon klaagt omdat hij waarschijnlijk in de verkeerde kringen zit te zoeken.
Ik zei dat al in het vorige topic. Vrouwen zijn historisch gezien degenen die zorgen voor 'het gezin' en 'de relatie'. Nu vrouwen zich ook buitenshuis kunnen ontwikkelen, moeten mannen zich aanpassen en ook ineens investeren in 'de relatie' en 'het gezin'. En het botst juist omdat een enkeling zoals TS dat blijkbaar niet kan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft allemaal een beetje de connotatie van een wedstrijd tussen 2 partijen waarvan er één de laatste tijd veel beter is geworden, waardoor de ander zijn kansen ziet slinken om nog iets te winnen. In plaats van een montere 'step up your game a notch' gaan ze daar echter liever een beetje over lopen bitchen.
Nou ja, echt niet lullig bedoelt maar jij hebt echt een plaat voor je kop. Je smijt met argumenten die vooral jou verweten kunnen worden en je weet maar niet van ophouden. Jij doet ons kamp in deze discussie geen goed.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Taurus het volgende:
Als je een topic opent waarin staat '1 + 1 = 3, mooie som he?' dan is het toch logisch dat vrijwel alle reacties niet gaan over dat het zo'n mooie som is, maar over dat de som gewoon niet klopt?
Daar hoef je niet gefrustreerd of verongelijkt voor te zijn hoor.Ik denk niet dat vrouwen in dit topic er nou zo mee zitten dat er wat mannen zijn die 'de Nederlandse vrouw in het algemeen' niet zo waarderen, maar als er iets onjuist wordt beredeneerd of gegeneraliseerd krijg je daar reacties op, en probeert men te kijken waar dat vandaan komt (frustratie, mislukte relaties, etc.).
Vrij voorspelbaar.
als je plee niet schoon wordt met wc-eend, en veel mensen hebben dezelfde -wellicht subjectieve- ervaring dat wc-eend niet doet wat het beloofd, dan denk ik niet dat mensen het 'wij van wc-eend....' nog serieus nemen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Taurus het volgende:
Als je een topic opent waarin staat '1 + 1 = 3, mooie som he?' dan is het toch logisch dat vrijwel alle reacties niet gaan over dat het zo'n mooie som is, maar over dat de som gewoon niet klopt?
Daar hoef je niet gefrustreerd of verongelijkt voor te zijn hoor.Ik denk niet dat vrouwen in dit topic er nou zo mee zitten dat er wat mannen zijn die 'de Nederlandse vrouw in het algemeen' niet zo waarderen, maar als er iets onjuist wordt beredeneerd of gegeneraliseerd krijg je daar reacties op, en probeert men te kijken waar dat vandaan komt (frustratie, mislukte relaties, etc.).
Vrij voorspelbaar.
Dan raad ik je toch aan om het vorige topic eens door te lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja op die manier kan de discussie vrij vlot worden gesloten. In de OP staat dat ts veel nederlandse vrouwen verwend, bazig en dik zijn en er zijn genoeg nederlandse vrouwen die dat ook niet zijn. En wat ik nu lees gaat de discussie vooral over jou persoonlijke ideeen (in de zin dat iedereen een beetje tegen jou zit te bitchen nu)
Emancipatie in mijn gevalquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of de mannen op fok.de en fok.dk ook zulke topics openen. Want eigenlijk heb je alleen op die manier een basis om fatsoenlijke conclusies te trekken. Is het probleem inderdaad de Nederlandse vrouw of ligt het simpelweg aan emancipatie waar sommigen niet mee om kunnen gaan?
Nee maar dat is het juist, het zijn niet veel mensen, het is een handjevol dezelfde users op fok. Dat je dan reacties krijgt als 'wat een onzinklacht' is natuurlijk niet vreemd.quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als je plee niet schoon wordt met wc-eend, en veel mensen hebben dezelfde -wellicht subjectieve- ervaring dat wc-eend niet doet wat het beloofd, dan denk ik niet dat mensen het 'wij van wc-eend....' nog serieus nemen.
het is subjectief. ervaringen met/binnen relaties zijn altijd subjectief. maar dat maakt het niet minder valide, ik vind het nogal een zwaktebod van jou, en de andere vrouwen hier, om te stellen dat wij zwak, wanhopig, te soft, en weetikwat zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of de mannen op fok.de en fok.dk ook zulke topics openen. Want eigenlijk heb je alleen op die manier een basis om fatsoenlijke conclusies te trekken. Is het probleem inderdaad de Nederlandse vrouw of ligt het simpelweg aan emancipatie waar sommigen niet mee om kunnen gaan?
kennelijk meer dan jij denkt, aangezien er vaak dit soort topics komen bovendrijven plus dat er nog nooit zoveel vrijgezellen in nederland zijn geweest. ga ik voor de zekerheid ook even zoeken, speciaal voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee maar dat is het juist, het zijn niet veel mensen, het is een handjevol dezelfde users op fok. Dat je dan reacties krijgt als 'wat een onzinklacht' is natuurlijk niet vreemd.
Nouja, ik vind het gewoon treurig overkomen. Dat hoef ik natuurlijk niet per se te melden maar dat doe ik toch
Zijn er daadwerkelijk kampen?quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, echt niet lullig bedoelt maar jij hebt echt een plaat voor je kop. Je smijt met argumenten die vooral jou verweten kunnen worden en je weet maar niet van ophouden. Jij doet ons kamp in deze discussie geen goed.
Nou ik roep weleens dat veel nederlandse vrouwen boerinnen zijn waar geen lol aan is te beleven met het mode besef van een zandzak in hun bloemetjes jurken en spijkerbroeken.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
Goede analyse, Sevenquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zei dat al in het vorige topic. Vrouwen zijn historisch gezien degenen die zorgen voor 'het gezin' en 'de relatie'. Nu vrouwen zich ook buitenshuis kunnen ontwikkelen, moeten mannen zich aanpassen en ook ineens investeren in 'de relatie' en 'het gezin'. En het botst juist omdat een enkeling zoals TS dat blijkbaar niet kan.
Ook iets dat ik in het vorige topic aanhaalde: waren vrouwen daadwerkelijk vrouwelijker voor de emancipatie? Of gaven ze destijds gewoon op een andere manier uiting aan hun onvrede door een slechtere economische positie? En is dus de attitude van de NL vrouw veranderd door de emancipatie of niet?quote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou emancipatie het probleem zijn? Kan het niet gewoon de attitude van de Nederlandse vrouw in kwestie kunnen zijn?
+1quote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ik roep weleens dat veel nederlandse vrouwen boerinnen zijn waar geen lol aan is te beleven met het mode besef van een zandzak in hun bloemetjes jurken en spijkerbroeken.
Als je het mij vraagt is een aanzienlijk deel van de nederlandse vrouwen vergeten hoe ze vrouwelijk moeten zijn.
Als voorbeeld geef ik altijd dames uit Parijs met hun mooie mantelpakjes en hakjes. Maar in ook in gedrag zijn ze op en top vrouwelijk. En dat is natuurlijk voor mij als man erotisch.
Dat zie je bij NL vrouwen echt veel minder. Dat vind ik heel jammer.
Je bedoelt of er >30-heren zijn die er 'toen' ook zo over dachten? Want in dat geval: 'meldt' en ik ben er niets te beroerd voor om dat aan eigen onzekerheid toe te schrijven. Bovendien had ik toen véél meer de neiging om zulke zaken enorm serieus te nemen, en dat is iets wat nu wel helemaal verdwenen is (en dat noem jij dan dus 'mildheid', soit).quote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, ik wil aan deze discussie nog toevoegen dat ik best wel snap dat een vrouw zoals ik bedreigend over kan komen voor een man die onzeker is. Wat mij echter wel opvalt is dat de heren hier die de dertig ruim gepasseerd zijn, over het algemeen een veel mildere mening hebben. Zijn er mannen hier die er voor de dertig ook zo zwart/wit over dachten?
Dus eigenlijk ben je een seksist?quote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ik roep weleens dat veel nederlandse vrouwen boerinnen zijn waar geen lol aan is te beleven met het mode besef van een zandzak in hun bloemetjes jurken en spijkerbroeken.
Als je het mij vraagt is een aanzienlijk deel van de nederlandse vrouwen vergeten hoe ze vrouwelijk moeten zijn.
Als voorbeeld geef ik altijd dames uit Parijs met hun mooie mantelpakjes en hakjes. Maar in ook in gedrag zijn ze op en top vrouwelijk. En dat is natuurlijk voor mij als man erotisch.
Dat zie je bij NL vrouwen echt veel minder. Dat vind ik heel jammer.
Het alternatief hier is 'de was doen' maar daar ben ik te beroerd voor.quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Heerlijkgeneraliseren op de zondagmiddag
Seven heb je een kort kapseltje?quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een seksist?.
Hoe dan ook, ik ben geen modefreak om eerlijk te zijn en ik besteed ook weinig geld aan kleding. Maar doel je nu alleen op een vrouwelijk uiterlijk dan?
Zoals jij? Definieer dat eens? Jij bent zo'n vrouw die alles zegt wat ze denkt ofzo?quote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, ik wil aan deze discussie nog toevoegen dat ik best wel snap dat een vrouw zoals ik bedreigend over kan komen voor een man die onzeker is. Wat mij echter wel opvalt is dat de heren hier die de dertig ruim gepasseerd zijn, over het algemeen een veel mildere mening hebben. Zijn er mannen hier die er voor de dertig ook zo zwart/wit over dachten?
De TS wil echter geen vrouw die belang hecht aan geld, hoewel hij dat zelf wel bovengemiddeld sterk doet. TS is doomed.quote:Op zondag 4 september 2011 15:19 schreef jaha het volgende:
[..]
Goede analyse, Seven
Het probleem van TS is denk ik dat hij zowel een ondergeschikte als een zelfstandige vrouw zoekt. Nu is het al best lastig om twee (tegengestelde) karaktertrekken in één persoon te verenigen, als het ook nog eens een levensgezellin moet worden dan is het helemaal onmogelijk.
Afijn TS kan dus kiezen: als hij een ondergeschikte vrouw wil (voor een relatie) dan kan hij het beste een mooie jonge vrouw uit Oost-Europa of Afrika "halen", die zijn allang blij dat ze een rijk iemand aan de haak hebben geslagen en hebben veel voor hun man over. Een zelfstandige vrouw, is meer het soort vrouw wat de laatste decennia in West-Europa te vinden is.
Wat natuurlijk ook kan (voor TS wellicht een oplossing) is gewoon schoonmakers in huren en de AH heeft lekkere stoommaaltijden en anders kun je ook altijd nog in restaurants eten. Dan maakt het ook niet uit dat je een vrouw treft die niet zo goed kan koken...
Ik zeg lang niet alles wat ik denk, zeker niet in het echte leven. Ik pik de discussies eruit die ik van belang vind (en soms ook discussies die er niet toe doen op fok, maar alleen als ik me verveel).quote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals jij? Definieer dat eens? Jij bent zo'n vrouw die alles zegt wat ze denkt ofzo?
Tja, ik ben zelf precies 30 en ik ben de liefde van mijn leven ook nog nooit tegengekomen, niet in Nederland en niet in het buitenland trouwens. Neemt niet weg dat ik wel wat ervaring heb in mislukte relaties en dat doet mijn oordeel over vrouwen niet erg goed moet ik zeggen. Wat ik persoonlijk erg mis in Nederland zijn vrouwen die gewoon ook zeggen: "Hé, dat was erg attent van je". Zelfs een simpele glimlach moet je met een zaklampje zoeken in dit land. De keren dat een vrouw spontaan wat liefs tegen mij zegt zijn op de vingers van een hand te tellen..., de keren dat wanneer ik zelf iets tegen een vrouw zeg, waarna ik een bitcherig antwoord terug krijg een veelvoud daarvan. Ja, dan gaat het je toch echt tegenstaan hoorquote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef Seven. het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt of er >30-heren zijn die er 'toen' ook zo over dachten? Want in dat geval: 'meldt' en ik ben er niets te beroerd voor om dat aan eigen onzekerheid toe te schrijven. Bovendien had ik toen véél meer de neiging om zulke zaken enorm serieus te nemen, en dat is iets wat nu wel helemaal verdwenen is (en dat noem jij dan dus 'mildheid', soit).
Ga ik even doen, ben wel benieuwd wat jij gezegd hebt waar alle mannen hier zo heftig op reagerenquote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan om het vorige topic eens door te lezen.
I hear ya. En ikzelf heb ook véél leed meegemaakt op dat gebied, maar dat was omdat ik op klootzakken viel.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef jaha het volgende:
[..]
Tja, ik ben zelf precies 30 en ik ben de liefde van mijn leven ook nog nooit tegengekomen, niet in Nederland en niet in het buitenland trouwens. Neemt niet weg dat ik wel wat ervaring heb in mislukte relaties en dat doet mijn oordeel over vrouwen niet erg goed moet ik zeggen. Wat ik persoonlijk erg mis in Nederland zijn vrouwen die gewoon ook zeggen: "Hé, dat was erg attent van je". Zelfs een simpele glimlach moet je met een zaklampje zoeken in dit land. De keren dat een vrouw spontaan wat liefs tegen mij zegt zijn op de vingers van een hand te tellen..., de keren dat wanneer ik zelf iets tegen een vrouw zeg, waarna ik een bitcherig antwoord terug krijg een veelvoud daarvan. Ja, dan gaat het je toch echt tegenstaan hoor
Ik ook, maar ook op Gaastra-jassen en driekwartsbroeken. Het is gewoon nooit goed.quote:
Zomerjurkjes die niet nauwsluitend zijn want anders ben je te sletterig. Kort haar is ook not done, heb ik begrepen!quote:Op zondag 4 september 2011 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook op Gaastra-jassen en driekwartsbroeken. Het is gewoon nooit goed.
Nee, ik denk dat ik tóch niet pas in het plaatje dat TS en die 10 anderen voor ogen hebben, om eerlijk te zijn. Vergeet mijn laatste argument, niet valide.quote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals jij? Definieer dat eens? Jij bent zo'n vrouw die alles zegt wat ze denkt ofzo?
Dat ben ik wel met je eens, maar goed: onze cultuur is een cultuur van chagerijnig mopperen op alles en iedereen en het is heel moeilijk om je daar als individu aan te ontrekken. Ik merkte zelf hoe moeilijk het is om het vol te houden om altijd minimaal één compliment per dag uit te delen. Toch denk ik, dat wanneer iedereen dat nou eens zich gaat voornemen, de maatschappij er veel beter uit zal zien.quote:Maar om eerlijk te zijn, de Nederlandse man is vandaag de dag in mijn beleving ook zeker niet attent. Ik denk dat dát probleem in onze cultuur ingebakken zit, niet alleen bij vrouwen.
Maar goed, misschien is onze maatschappij ook toe aan een bezinning over kinderen krijgen en in hoeverre het carrieres in de weg staat. Vrouwen zijn op een leeftijd van 20-25 jaar biologisch het meest geschikt om kinderen te baren. Ik denk wel eens: je moet dan daarna carriere maken als je carriere wilt maken en bijv. opa en oma op de kinderen laten passen. Een totaal andere invulling van het leven zoals we gewend zijn tot nu toe, maar overspannen moeders van 40 jaar die net "op de valreep" nog een kindje krijgen voordat hun biologische klok is uitgetikt en dan en hun gezin en hun carriere bijna naar de knoppen zien gaan, lijkt mij ook niet erg wenselijk (en toch zie ik dat in mijn omgeving gebeuren).quote:ouwen verdienen nog steeds niet hetzelfde vandaag de dag, en dat draagt bij tot ongelijkheid tussen mannen en vrouwen. Ook als je kijkt naar bijvoorbeeld promoveren.. voor veel vrouwen is dat nu net het moment dat ze aan kinderen beginnen en dus kom ik tot de conclusie dat onze maatschappij nog niet ingericht is voor de emancipatie, al gaan we stap voor stap wel dezelfde richting uit.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zomerjurkjes die niet nauwsluitend zijn want anders ben je te sletterig. Kort haar is ook not done, heb ik begrepen!
Das Psychologie. Bovendien valt er anders helemaal niks meer te bediscussiëren,quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Heerlijkgeneraliseren op de zondagmiddag
True, vind ik ook helemaal niet wenselijk, maar het is wel wat mij te wachten staat omdat ik mezelf nu te jong vind voor kinderen (eind 20) en ja, ook omdat ik mijn werk nog zo ontzettend leuk vind. Ik weet ook niet of ik ooit wel kinderen zal willen trouwens, concrete kinderwens heb ik zeker niet. Maar mijn leuke werk op een zijspoor zetten zodat ik voor mijn kinderen en man kan zorgen.. nope. In mijn werk spreek je al van geluk als je 4 dagen per week mag werken, minder is gewoon niet mogelijk. Het systeem waarin we nu leven is gewoon niet erg geschikt voor emancipatie van vrouwen en dus moet ik een mogelijke kinderwens opzij zetten óf mijn werk.quote:Op zondag 4 september 2011 15:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar goed: onze cultuur is een cultuur van chagerijnig mopperen op alles en iedereen en het is heel moeilijk om je daar als individu aan te ontrekken. Ik merkte zelf hoe moeilijk het is om het vol te houden om altijd minimaal één compliment per dag uit te delen. Toch denk ik, dat wanneer iedereen dat nou eens zich gaat voornemen, de maatschappij er veel beter uit zal zien.
[..]
Maar goed, misschien is onze maatschappij ook toe aan een bezinning over kinderen krijgen en in hoeverre het carrieres in de weg staat. Vrouwen zijn op een leeftijd van 20-25 jaar biologisch het meest geschikt om kinderen te baren. Ik denk wel eens: je moet dan daarna carriere maken als je carriere wilt maken en bijv. opa en oma op de kinderen laten passen. Een totaal andere invulling van het leven zoals we gewend zijn tot nu toe, maar overspannen moeders van 40 jaar die net "op de valreep" nog een kindje krijgen voordat hun biologische klok is uitgetikt en dan en hun gezin en hun carriere bijna naar de knoppen zien gaan, lijkt mij ook niet erg wenselijk (en toch zie ik dat in mijn omgeving gebeuren).
Ik persoonlijk herken dat wel. In vergelijking met mijn buitenlandse vriendinnen ben ik ronduit grof als een onbekende kerel aandacht aan mij besteed. Ik ben in dat opzicht typisch nederlands direct: ik zeg eerst dat ik geen zin heb om te praten en daarna 'ik moet jou niet dus wegwezen. Alsjeblieft'. Waarop mijn vriendinnen me dan zo aankijken:quote:Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Frezer het volgende:
Toch wordt er ook van buitenaf op deze manier vaak naar Hollandse vrouwen gekeken. Ik in elk geval van verschillende mensen gehoord vaak dat men Hollandse vrouwen relatief arrogant omgaan met mannelijke aandacht in vergelijking met vrouwen uit het land waar ze vandaan komen.
[..]
Ja, ik ga die was maar eens doen dan. Had ik maar een vent, zou ik hem pijpen om te zorgen dat hij de was zou sjouwen.quote:Das Psychologie. Bovendien valt er anders helemaal niks meer te bediscussiëren,.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
Gepijpt worden als je de was sjouwt, ik zie het nog wel wat worden tussen ons Seven
Misschien. Zelf zie ik dat anders.quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een seksist?.
Hoe dan ook, ik ben geen modefreak om eerlijk te zijn en ik besteed ook weinig geld aan kleding. Maar doel je nu alleen op een vrouwelijk uiterlijk dan?
Ik vind mantelpakjes juist heel mooi, vrouwelijk en elegant, maar het moet wel bij de vrouw passen. En dat geldt eigenlijk bij alle kleding. Een jurkje kan bij de ene vrouw heel mooi staan, terwijl het bij de andere vrouw alleen maar lomp staat.quote:Op zondag 4 september 2011 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook op Gaastra-jassen en driekwartsbroeken. Het is gewoon nooit goed.
Ja dit.quote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Overigens kun je naar mijn mening ook vrouwelijk en geëmancipeerd zijn. De tijd van de feministen die hun bh's in de fik staken is nu wel voorbij.
Yup, het duurde even voor ik het doorhad.quote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Overigens kun je naar mijn mening ook vrouwelijk en geëmancipeerd zijn. De tijd van de feministen die hun bh's in de fik staken is nu wel voorbij.
Dus jullie groeien er overheen?quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt of er >30-heren zijn die er 'toen' ook zo over dachten? Want in dat geval: 'meldt' en ik ben er niets te beroerd voor om dat aan eigen onzekerheid toe te schrijven. Bovendien had ik toen véél meer de neiging om zulke zaken enorm serieus te nemen, en dat is iets wat nu wel helemaal verdwenen is (en dat noem jij dan dus 'mildheid', soit).
quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zomerjurkjes die niet nauwsluitend zijn want anders ben je te sletterig. Kort haar is ook not done, heb ik begrepen!
Het gaat niet om kort haar op zich, het gaat om de manier dat iemand het draagt. Halle Berry heeft ook altijd kort haar maar ze is nog om op te etenquote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lange tijd was ik een paria met mijn korte haar..
Mjah, om mezelf nu een Halle te noemen...quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Loop voor de gein eens door Rome/Milaan en dan door Den Haag/Rotterdam.
Dan weet je wat er bedoeld wordt.
[..]
Het gaat niet om kort haar op zich, het gaat om de manier dat iemand het draagt. Halle Berry heeft ook altijd kort haar maar ze is nog om op te eten
Bij mij maakt het weinig verschil, ik merk alleen wel een groot verschil in het type man dat mij benadert. Met kort haar zijn het minder oppervlakkige mannen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lange tijd was ik een paria met mijn korte haar..
Jij kan het hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, om mezelf nu een Halle te noemen...
Meen je dat nou? Ik heb dat echt nooit zo gemerkt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bij mij maakt het weinig verschil, ik merk alleen wel een groot verschil in het type man dat mij benaderd. Met kort haar zijn het minder oppervlakkige mannen.
Geloof er eerlijk gezegd weinig van...quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met kort haar zijn het minder oppervlakkige mannen.
Ik ook niet. Als je echt aantrekkelijk bent wordt je simpelweg aangesproken door allerlei mannen; of je nou kort of lang haar hebt. Een vriendin van mij heeft nu ook kort haar (had eerst lang haar) en het veranderd niet echt voor haar qua aandacht van mannen. Heeft ze altijd al gehad en krijgt ze nu nog steeds. Ze is nog steeds heel mooi, misschien zelfs wel mooier omdat haar gezicht nu beter naar voren komt.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof er eerlijk gezegd weinig van...
Ja, ik merk dat verschil héél duidelijk zelfs. Toen ik nog lang haar had zag ik eruit als het standaard lekkere wijf, dat imago past totáál niet bij mij. Daar kwamen veel mannen op af die gewoon hun leuter achterna liepen. Met kort haar eigenlijk vooral mannen die naast een aantrekkelijk uiterlijk vooral ook de inhoud erachter belangrijk vinden.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb dat echt nooit zo gemerkt.
Tja, ik krijg nog evenveel aandacht, maar toch zijn het hele andere types. Mannen die niet zozeer een lekker wijf willen scoren maar die vooral een leuke tijd willen hebben. Maar goed, dat zijn enkel mijn ervaringen natuurlijk en dat maakt geen trend.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je echt aantrekkelijk bent wordt je simpelweg aangesproken door allerlei mannen; of je nou kort of lang haar hebt. Een vriendin van mij heeft nu ook kort haar (had eerst lang haar) en het veranderd niet echt voor haar qua aandacht van mannen. Heeft ze altijd al gehad en krijgt ze nu nog steeds. Ze is nog steeds heel mooi, misschien zelfs wel mooier omdat haar gezicht nu beter naar voren komt.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik merk dat verschil héél duidelijk zelfs. Toen ik nog lang haar had zag ik eruit als het standaard lekkere wijf, dat imago past totáál niet bij mij. Daar kwamen veel mannen op af die gewoon hun leuter achterna liepen. Met kort haar eigenlijk vooral mannen die naast een aantrekkelijk uiterlijk vooral ook de inhoud erachter belangrijk vinden.
Als je ook anders gaat kleden helpt het denk ik wel. Denk toch dat haarkleur belangrijker is.quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik merk dat verschil héél duidelijk zelfs. Toen ik nog lang haar had zag ik eruit als het standaard lekkere wijf, dat imago past totáál niet bij mij. Daar kwamen veel mannen op af die gewoon hun leuter achterna liepen. Met kort haar eigenlijk vooral mannen die naast een aantrekkelijk uiterlijk vooral ook de inhoud erachter belangrijk vinden.
Hoezo haarkleur?quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je ook anders gaat kleden helpt het denk ik wel. Denk toch dat haarkleur belangrijker is.
Nou ja, ik zeg niet dat die mannen direct een relatie willen maar het is ze om meer te doen dan seks alleen. Ze willen ook een vrouw met wie ze kunnen lachen/praten als ze ermee seksen, in plaats van alleen maar seks en verder zo weinig mogelijk mee van doen hebben met die sloerie. En ja, om eerlijk te zijn zijn daar wel romances uit voortgekomen die langer duurden dan 3 weken. Terwijl dat met lang haar zeker niet aan de orde was. Hoewel ik ook weer niet iemand ben tegen gekomen die ik aan mijn ouders wilde voorstellen sinds ik kort haar heb.quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die laatste vind ik sowieso lastig te vinden.
Vrouwen met donker haar komen meestal serieuzer over dan vrouwen met blond haar. Met blond haar kom je weer wat speelser over. Vrouwen met kort haar worden meestal wel vaker voor bezet aangezien.quote:
Wtf?quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vrouwen met donker haar komen meestal serieuzer over dan vrouwen met blond haar. Met blond haar kom je weer wat speelser over. Vrouwen met kort haar worden meestal wel vaker voor bezet aangezien.
En waarom precies niet? Uiterlijk, bedprestaties, verleidingskunsten, uiterlijke verzorging, dominantie, karakter van de nederlandse man?quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef ayumu het volgende:
Ik val op mannen als man maar nederlandse mannen moet ik niets van hebben
Tja ik kan me dr wel iets bij voorstellen. Zodra een (Nederlandse) vrouw gaat samenwonen of trouwen zet ze vaak gigantisch uit en gaat op den duur ook het haar eraf naar een 'lekker kort pittig kapsel' ; zeker als er kinderen komen.quote:
die post had ik zeker overheen gelezen, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Uiterlijk, bedprestaties, verleidingskunsten, uiterlijke verzorging, dominantie, karakter van de nederlandse man?
Just curious als Nederlandse vrouw zijnde
quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tja ik kan me dr wel iets bij voorstellen. Zodra een (Nederlandse) vrouw gaat samenwonen of trouwen zet ze vaak gigantisch uit en gaat op den duur ook het haar eraf naar een 'lekker kort pittig kapsel' ; zeker als er kinderen komen.
Dan kan je net zo goed zeggen, als een man gaat samenwonen of trouwen begint ie te meuren,quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar we generaliseren niet hoor.
Is het niet gewoon vrij simpel: mannen verwachten een ander type aan te treffen als ze iemand met kort haar zien en passen hun gedrag daarop aan?quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg niet dat die mannen direct een relatie willen maar het is ze om meer te doen dan seks alleen. Ze willen ook een vrouw met wie ze kunnen lachen/praten als ze ermee seksen, in plaats van alleen maar seks en verder zo weinig mogelijk mee van doen hebben met die sloerie. En ja, om eerlijk te zijn zijn daar wel romances uit voortgekomen die langer duurden dan 3 weken. Terwijl dat met lang haar zeker niet aan de orde was. Hoewel ik ook weer niet iemand ben tegen gekomen die ik aan mijn ouders wilde voorstellen sinds ik kort haar heb.
Nederlandse mannen is niet zo veel anders hoorquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Hahahaha. Volgens Daniel geven Nederlandse vrouwen dus boerse seks. Hahaha.Je bedoelt een beetje lompe seks, houterig, zit niet veel in etc? Dat kan best wel kloppen, maar ik heb ook wel eens anders ervaren; ligt beetje aan het type.
Leuk topic trouwens..
Nou!quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we miet zouden generaliseren
Ik hoop dat je begrijpt dat mijn post niet serieus bedoeld wasquote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we miet zouden generaliseren
quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik ga nu effe met mijn 120 kg en mijn kort pittig kapsel en gehuld in joggingbroek en crocs
verslepen naar de bank zodat ik even kan uitbuiken
quote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef jaha het volgende:
@Bulbjes: Nederlandse mannen zijn minder ervaren in bed, daar komt dat denk ik door. Dat blijkt trouwens ook wel uit vergelijkend onderzoek, Nederlandse (en Deense/Zweedse mannen) hebben minder bedpartners gedurende hun leven dan mannen uit Zuid Europa, of Latijns Amerika. Om het over Afrikanen niet te hebben: daar is polygamie maatschappelijk geaccepteerd en hebben mensen dus openlijk meerdere sexpartners. Je wordt dan natuurlijk wel meer ervaren, en je moet beter je best doen om in de smaak te blijven vallen...
Hm daar zit wel wat in idd (alhoewel bijv. westerse mannen qua gevoel in de heupen en gevoel voor ritme ws gemiddeld gezien wat houterig zullen blijven ten opzichte van een Afrikaan of zo. Nederlanders dansen ook nooit (ander voorbeeld). In veel andere culturen wordt er veel meer gedansd en is het heel normaal dat mannen dansen, echt met de heupen en armen, en gevoel voor ritme etc.).quote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef jaha het volgende:
@Bulbjes: Nederlandse mannen zijn minder ervaren in bed, daar komt dat denk ik door. Dat blijkt trouwens ook wel uit vergelijkend onderzoek, Nederlandse (en Deense/Zweedse mannen) hebben minder bedpartners gedurende hun leven dan mannen uit Zuid Europa, of Latijns Amerika. Om het over Afrikanen niet te hebben: daar is polygamie maatschappelijk geaccepteerd en hebben mensen dus openlijk meerdere sexpartners. Je wordt dan natuurlijk wel meer ervaren, en je moet beter je best doen om in de smaak te blijven vallen...
Ik zit hier momenteel daadwerkelijk in joggingbroek en crocsquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik ga nu effe met mijn 120 kg en mijn kort pittig kapsel en gehuld in joggingbroek en crocs
verslepen naar de bank zodat ik even kan uitbuiken
Dat zijn gewoon dingen die met de paplepel ingegoten moeten worden. Zolang Nederlandse kinderen niet met veel tromgeroffel en ritmische muziek worden opgevoed zullen ze later ook niet vloeiend gaan bewegenquote:alhoewel bijv. westerse mannen qua gevoel in de heupen en gevoel voor ritme ws gemiddeld gezien wat houterig zullen blijven ten opzichte van een Afrikaan of zo
Ja maar je ziet wel eens kleintjes van 1,5 jaar of zo die net kunnen staan enorm ritmisch meebewegen (donkere kindjes vooral) enz. Kindjes die verder hier in NL zijn geboren uit buitenlandse ouders.quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dingen die met de paplepel ingegoten moeten worden. Zolang Nederlandse kinderen niet met veel tromgeroffel en ritmische muziek worden opgevoed zullen ze later ook niet vloeiend gaan bewegen
Oke, de crocs zijn onvergeeflijk, maar we lopen er allemaal toch wel eens verslonsd bij? Ligt aan mijn bui, de ene dag loop ik rond in baggy jeans en sneakers, de andere dag op mijn 14 cm. hoge pumps.quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik zit hier momenteel daadwerkelijk in joggingbroek en crocs![]()
![]()
Ook iets wat ik moet veranderen eigenlijk: zodra ik thuiskom trek ik mijn joggingbroek en pantoffels etc aan en doe mn make up af. Niemand die me toch ziet want ik woon alleen en het zit lekker.
Maar zit het wel zo lekker? Je voelt je er meteen een stuk minder vrouwelijk en sexy door (als ik langs de spiegel loop en mezelf onopgemaakt in tokkie-outfit langs zie sloffen, maar ook als ik achter de PC zit in mn joggingbroek. Maakt toch verschil met als ik in iets vrouwelijkers achter de PC zou zitten).
Ik 'moet het natuurlijk lekker zelf weten en niet zo moeilijk doen, niemand ziet het toch' maar als je dit standaard doet is je kijk op jezelf ook veel meer tokkieachtig en minder sensueel etc. Eigenlijk zou je altijd aandacht moeten hebben voor jezelf, tis toch iets van waardering of zo, beetje je tempel vereren, je vrouwelijk voelen etc.
Oja en idd ik generaliseer idd nogal vaak. Ik kan ook heel genuanceerd zijn hoor maar tis zo fijn om dingen in hokjes te stoppen en verklaringen te geven
Een dagje, ja. Maar ik doe het consequent. Heb momenteel even geen werk en na het douchen trek ik dan mn wijde joggingbroek en oversized fleece trui aan met crocs (ja die zijn idd zeer ernstig, als er bezoek komt verstop ik ze ookquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, de crocs zijn onvergeeflijk, maar we lopen er allemaal toch wel eens verslonsd bij? Ligt aan mijn bui, de ene dag loop ik rond in baggy jeans en sneakers, de andere dag op mijn 14 cm. hoge pumps.
Plus dat je natuurlijk ook de bouw ervoor moet hebben. Daarnaast moet je ook echt plezier hebben in dansen. Je helemaal laten gaan en geen last van schaamte hebben. Doe je dat niet, dan komt het gewoon houterig over.quote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dingen die met de paplepel ingegoten moeten worden. Zolang Nederlandse kinderen niet met veel tromgeroffel en ritmische muziek worden opgevoed zullen ze later ook niet vloeiend gaan bewegen
Ik denk dat het een wisselwerking is. Omdat ik het een paar keer toevallig zo ervaarde dat ik met kort haar een ander soort man aan wist te trekken, gedraag ik me ook anders richting mannen. Misschien is dat verschil tussen die twee groepen mannen helemaal niet zo groot als ik denk en heb ik met lang haar juist een paar slechte ervaringen gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef jaha het volgende:
[..]
Is het niet gewoon vrij simpel: mannen verwachten een ander type aan te treffen als ze iemand met kort haar zien en passen hun gedrag daarop aan?
Ik denk dat een grote meerderheid van de mannen denkt bij een mooi meisje:
"Leuk meisje, daar wil ik wel sex mee hebben en later (bijv. relatie, kinderen krijgen, trouwen) zien we wel", of ze nou kort of lang haar hebben. Karakter is ook niet echt afleidbaar uit het uiterlijk, daarvoor moet je iemand wat langer kennen zegmaar, maar ik denk dat veel mensen toch het karakter uit iemands uiterlijk proberen te halen. Merk ook op dat vaak iemands identiteit uit zijn of haar kledingstijl wordt afgeleid. Als ik een pak draag reageren mensen heel anders op me dan wanneer ik in een versleten spijkerbroek met t shirt rondloop. Maar ik ben in beide gevallen precies dezelfde jongen...
Dat 'jullie' ook.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat 'jullie' ook.. Alsof 'wij hopelozen' echt een andere soort zijn. Maar het zal zo'n 'wijsheid komt met de jaren'-ding zijn, ongetwijfeld.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus je wilt niet serieus genomen worden?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen, dan zat je niet de hele tijd op fok.
En dat terwijl ik nou juist in die post zei dat ik alles met de jaren steeds minder serieus ben gaan nemen.quote:
Now I'm confused.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nou juist in die post zei dat ik alles met de jaren steeds minder serieus ben gaan nemen.
De joggingbroek gaat nog wel, maar die crocs kan niet hoor !quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik zit hier momenteel daadwerkelijk in joggingbroek en crocs![]()
![]()
Ook iets wat ik moet veranderen eigenlijk: zodra ik thuiskom trek ik mijn joggingbroek en pantoffels etc aan en doe mn make up af. Niemand die me toch ziet want ik woon alleen en het zit lekker.
Maar zit het wel zo lekker? Je voelt je er meteen een stuk minder vrouwelijk en sexy door (als ik langs de spiegel loop en mezelf onopgemaakt in tokkie-outfit langs zie sloffen, maar ook als ik achter de PC zit in mn joggingbroek. Maakt toch verschil met als ik in iets vrouwelijkers achter de PC zou zitten).
Ik 'moet het natuurlijk lekker zelf weten en niet zo moeilijk doen, niemand ziet het toch' maar als je dit standaard doet is je kijk op jezelf ook veel meer tokkieachtig en minder sensueel etc. Eigenlijk zou je altijd aandacht moeten hebben voor jezelf, tis toch iets van waardering of zo, beetje je tempel vereren, je vrouwelijk voelen etc.
Oja en idd ik generaliseer idd nogal vaak. Ik kan ook heel genuanceerd zijn hoor maar tis zo fijn om dingen in hokjes te stoppen en verklaringen te geven
Toffe sokken Fann!quote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De joggingbroek gaat nog wel, maar die crocs kan niet hoor !![]()
en nee dacht je dat ik als een barbiepopje opgemaakt en in nette kleertjes in huis liep![]()
Ik heb ''binnen'' en ''buiten'' kleren zeg maar, binnenkleren bestaan meestal uit een
soort van ''harembroeken''
dit dus![]()
[ afbeelding ]
maar als het errug koud is heb ik meestal mijn snuggelpyama aan![]()
en sloffenik heb ook bordeelsluipertjes voor bij mijn ''harembroeken''
maar eerlijk gezegd zitten mijn sloffen lekkerder
edit'let u vooral op de details... de paarse sokken![]()
nah... van mijn snuggelpyama wordt je niet vrolijk heurquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toffe sokken Fann!
En die broek, al die kleurtjes, word er gewoon vrolijk van
Wat een onzin. Er zijn zat gekleurde mensen die voor geen meter kunnen dansen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef bulbjes het volgende:
Hm daar zit wel wat in idd (alhoewel bijv. westerse mannen qua gevoel in de heupen en gevoel voor ritme ws gemiddeld gezien wat houterig zullen blijven ten opzichte van een Afrikaan of zo. Nederlanders dansen ook nooit (ander voorbeeld). In veel andere culturen wordt er veel meer gedansd en is het heel normaal dat mannen dansen, echt met de heupen en armen, en gevoel voor ritme etc.).
Als ze maar makkelijk uitgaan, de rest boeit mannen nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en deze valt nog mee![]()
nah... jah... maar ze zitten wel lekker
quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze maar makkelijk uitgaan, de rest boeit mannen niet
Jij bent zeker een bleekscheetquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn zat gekleurde mensen die voor geen meter kunnen dansen.
Maar dan wel één die kan dansen. Volgens mijn gekleurde matties, jeweetz...quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij bent zeker een bleekscheet![]()
nah man ik ook
Okë ik geloof jequote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan wel één die kan dansen. Volgens mijn gekleurde matties, jeweetz...
En uh, ook hier op Fok zitten genoeg gekleurde mensen die mijn opmerking kunnen en willen staven.
Hoi, heloef... kom er maar in.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan wel één die kan dansen. Volgens mijn gekleurde matties, jeweetz...
En uh, ook hier op Fok zitten genoeg gekleurde mensen die mijn opmerking kunnen en willen staven.
Hoi, heloef... kom er maar in.
Ze hebben geen verblijfsvergunning meer nodig hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
Maar goed, on-topic... even heel kort door de bocht, lekker generaliseren... het enige wat Poolse dames e.d. interesseert is een verblijfsvergunning en een dikke bankrekening zodat ze je na 5 jaar kunnen kaalplukken...
Mja, details details... 'Schoon genoeg van Poolse bruid'quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Gamesua het volgende:
Ze hebben geen verblijfsvergunning meer nodig hoor.
dat commentaarquote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, details details... 'Schoon genoeg van Poolse bruid'
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef DroogDok het volgende:
Die kerel mag blij zijn dat hij over haar heen mocht met zijn grafkop.
Je neemt een hoer en verbaas je je er dan over dat ze voor het geld gaatquote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, details details... 'Schoon genoeg van Poolse bruid'
quote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Poolse vrouwen FTW! Die zijn nog nederig.
Nederlandse vrouwen zijn allemaal verwende prinsesjes!
Dat is echt. Ze hebben veel te veel te vertellen die wijven hier en ze zijn ook behoorlijk arrogant.quote:
komt wel goed schatjequote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is echt. Ze hebben veel te veel te vertellen die wijven hier en ze zijn ook behoorlijk arrogant.
Ik maak me er ook niet druk over, ik constateer het alleen. Snap goed dat een hoop NL-mannen op Nederlandse vrouwen uitgekeken zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
Wie doet dat dan? Kan je niet lezen? Debiel.quote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laten we nu niet alle Poolse vrouwen meteen hoeren noemen want dat zal toch echt niet
zo zijnKijk alle negerts zijn wel lui dat dan weer wel
en vergeet die Grieken niet
Hear Hearquote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow... neem me niet kwalijk ! Klootzakquote:Op maandag 5 september 2011 02:01 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Kan je niet lezen? Debiel.
Die Poolse vrouw die hij trouwde was eerst een hoer. Hij geeft letterlijk toe dat hij haar eerst had gekocht. En mijn reply was erop gericht dat hij het best wel kon verwachten na een relatie aan te gaan met een hoer.
Laten we het erop houden dat ik heul niet serieus was met onderstaande post:quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
Dat 'jullie' ook.. Alsof 'wij hopelozen' echt een andere soort zijn. Maar het zal zo'n 'wijsheid komt met de jaren'-ding zijn, ongetwijfeld.
Die zijn dan allemaal geadopteerd door blanken zonder ritmegevoel waardoor ze hun natuurlijk aangeboren ritmegevoel hebben verloren.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
Wat een onzin. Er zijn zat gekleurde mensen die voor geen meter kunnen dansen.
quote:Op maandag 5 september 2011 07:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik heul niet serieus was met onderstaande post:
[..]
Aangezien Leonitroll 81k aan schulden heeft zal geen Poolse vrouw hem willenquote:Op maandag 5 september 2011 08:12 schreef Copycat het volgende:
On topic is 'hoe een troll als Leonidas aan een buitenlandse vrouw te helpen' ...
Leonidas: misschien hebben ze in Polen of Brazilië ook wel MacDonalds, kun je daar een carrière opbouwen en een vrouw vinden!
Ook dat nog inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Aangezien Leonitroll 81k aan schulden heeft zal geen Poolse vrouw hem willen
Waarom denk je dat ik zo scherp ben, ik wil TS stiekem gewoon voor mezelf!quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb even TS zijn postgeschiedenis doorgenomen. Daar werd ik toch wel vrolijk van
Deze post en die andere van die Joggingsbroek & crocks en dan nog afvragen waarom mannen zeggen dat vrouwen uitbuiken etc als ze een relatie krijgen. Jullie tonen het nu zelf aan, ja als je naar buiten gaan , wellicht met je vriendinnen, dan wil je er leuk uitzien maar zodra thuis dan ga je verslonsen. Kortom, exact wat de NL man zegt van 'onze' vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De joggingbroek gaat nog wel, maar die crocs kan niet hoor !![]()
en nee dacht je dat ik als een barbiepopje opgemaakt en in nette kleertjes in huis liep![]()
Ik heb ''binnen'' en ''buiten'' kleren zeg maar, binnenkleren bestaan meestal uit een
soort van ''harembroeken''
dit dus![]()
[ afbeelding ]
maar als het errug koud is heb ik meestal mijn snuggelpyama aan![]()
en sloffenik heb ook bordeelsluipertjes voor bij mijn ''harembroeken''
maar eerlijk gezegd zitten mijn sloffen lekkerder
edit'let u vooral op de details... de paarse sokken![]()
Ik gun jou echt een Thais bruidje lieverd, ga maar vast sparenquote:Op maandag 5 september 2011 09:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze post en die andere van die Joggingsbroek & crocks en dan nog afvragen waarom mannen zeggen dat vrouwen uitbuiken etc als ze een relatie krijgen. Jullie tonen het nu zelf aan, ja als je naar buiten gaan , wellicht met je vriendinnen, dan wil je er leuk uitzien maar zodra thuis dan ga je verslonsen. Kortom, exact wat de NL man zegt van 'onze' vrouwen.
Dank je, al is sparen niet nodig hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 10:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gun jou echt een Thais bruidje lieverd, ga maar vast sparen![]()
Want zij staan symbool voor alle Nederlandse vrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Deze post en die andere van die Joggingsbroek & crocks en dan nog afvragen waarom mannen zeggen dat vrouwen uitbuiken etc als ze een relatie krijgen. Jullie tonen het nu zelf aan, ja als je naar buiten gaan , wellicht met je vriendinnen, dan wil je er leuk uitzien maar zodra thuis dan ga je verslonsen. Kortom, exact wat de NL man zegt van 'onze' vrouwen.
Nee dat niet maar eerst roepen ze heel hard dat het allemaal wel meevalt en wat blijkt, alleen in dit topic blijken er al '2' te zittenquote:Op maandag 5 september 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want zij staan symbool voor alle Nederlandse vrouwen.
Precies. Als je alleen die types tegenkomt is het niet de schuld van het Nederlandse vrouwvolk maar gewoon je eigen schuld...je begeeft je dan in de verkeerde kringen.quote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
In mijn omgeving ken ik toch echt ook heel veel vrouwen die er wel moeite voor blijven doen. Die hun dagen niet in een makkelijke joggingbroek verslijten. Ongeacht man en kind(eren). Come to think of it zijn dat wel zowat stuk voor stuk vrouwen in een min of meer representatieve functie en geen stay at home mamma's.
Ik denk eerder dat het in mentaliteit dan sekse zit.
Ik heb al ff door je historie gespit.. .enkele leuke:quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert. Mijn stelling is dat in onze huidige maatschappij nauwelijks meer plaats is voor dergelijk dieptriest onzeker gedrag en dat fok daaronder te lijden heeft. Ondertussen ontwijk jij maar lekker makkelijk de discussie, de reden waarom mensen als TS niet mee kunnen komen in de ontwikkelende maatschappij heb ik bijvoorbeeld nog niet gehoord.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil geen meisje van 16 of 45. Ik blijf het dan ook apart vinden, hoewel ik me er nooit zo druk over maak wat betreft anderen.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Seven. het volgende:
Ik weet niet hoe overweight je precies bent maar begin eens elke dag met een flinke wandeling van een half uur (en dan goed doorlopen, zodat je het warm krijgt en gaat zweten). iPod mee. Ondertussen pas je je eetpatroon aan. Flink eten maar een aantal zaken laten staan zoals snoep, chips en alles dat snack is. Wat voor mij ook wel werkt is ófwel geen vlees ófwel geen aardappelen bij het avondeten en extra groenten. Vraag jezelf ook af waarom je precies dik geworden bent. Teveel eten hangt vaak samen met ongelukkig zijn. Pas als je dat aanpakt, zal er echt iets veranderen.
Je bent een man met een profiel van een vrouw?? Dat is pas kansloosquote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben eerst gestopt met blowen, drink tegenwoordig minder en ik mag van mezelf nog 3 keer per week op stap. Werken ben ik wel altijd blijven doen maar dat geeft weinig voldoening. Evengoed is een vette bankrekening wel heel prettig. De volgende stap zal voor mij zijn om alleen in het weekend nog te drinken. Dan over een lange tijd nog eens stoppen met roken.
Studententijd is gewoon zo'n kuttijd wat dat betreft. Werken voor een diploma geeft nu eenmaal weinig voldoening. Mijn vriendschappen geven wel veel voldoening trouwens. Het helpt wel om je op een creatieve hobby te storten.
Dan blijkt uit haar profiel dat het een te dikke blowende chick is.... is ook al niet iets waar je volle zalen mee trekt lijkt mij. En dan zo tekeer gaan tegen mensen die 'de Nederlandse vrouw' niets vinden..... tja, ze is blijkbaar onderdeel van 'het probleem'.quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Silenus het volgende:
Seven is gewoon een vrouw hoor, stalker.
't is een beetje compulsief huh....quote:Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel overleef.
Ik blijf het treurig vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb al ff door je historie gespit.. .enkele leuke:
[..]
[..]
[..]
Je bent een man met een profiel van een vrouw?? Dat is pas kansloosedit: dit kan natuurlijk ook.......
Sick.quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb al ff door je historie gespit.. .enkele leuke:
[..]
[..]
[..]
Je bent een man met een profiel van een vrouw?? Dat is pas kansloosedit: dit kan natuurlijk ook.......
Je snapt het écht niet hèquote:Op maandag 5 september 2011 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is het waar jullie niet tegen kunnen?? Dat ik in historie zoek??
Ik faal graag.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
Niet tegen kunnen is een grote claim. Ik vind het persoonlijk nogal treurig om in iemands post history te zoeken om die persoon ergens op proberen te pakken, omdat je het klaarblijkelijk in de discussie niet kunt winnen zonder dit soort 'aanvalletjes'. Hilarisch wel weer dat je daarin dan zo jammerlijk faalt.
Lees dan voor de grap eens terug hoe je spreekt over ''de Nederlandse vrouw'' (alsof die bestaat) en hoe je andere users aanspreekt. En bedenk dan eens hoe jij je zou voelen als jíj zo werd neergezet. Misschien snap je het dan.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik faal graag.
Voorts wil ik graag weten wat voor soort mensen ik in discussie zit, niets mis mee.
Nu ga ik fijn met pauze.
Je kunt maar een hobby hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik faal graag.
Voorts wil ik graag weten wat voor soort mensen ik in discussie zit, niets mis mee.
Nu ga ik fijn met pauze.
De kampementjes zijn inderdaad wat ingezakt. Het is wachten op seven.quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
Ik begrijp dat dit topic ontspoord is en we hier niet meer praten over 'de Nederlandsche vrouw'? Als dat het geval is spaar ik mijn scherpe weldoordachte commentaren nog even op voor een eventueel #3.
Het topic was al vanaf de originele troll-OP ontspoord, dus alsjeblieft verlicht mijn lijden ietwat met jouw inzichten!quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
Ik begrijp dat dit topic ontspoord is en we hier niet meer praten over 'de Nederlandsche vrouw'? Als dat het geval is spaar ik mijn scherpe weldoordachte commentaren nog even op voor een eventueel #3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |