Oké, dat is dan duidelijk... maar het is dan dus neem ik aan ook zo dat als ik bijvoorbeeld eerst 5 uur sport per dag en dan opeens nog maar 1 uur dat ik dan niet meer afval of zelfs aankom?quote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dieeten werken zolang je blijft dieeten. Als je na een dieet weer teruggaat naar je oude eetpatroon dan ben je uiteindelijk weer net zo ongezond als eerst. Vrij logisch lijkt me.
Verder omhelst gezond leven meer dan alleen eten en drinken. Je zal nooit 'permanent' afvallen als je alleen maar wat beter eet, je moet bewegen.
Dat en je verandert er niets mee. Je valt niet meer af, 5 uur sporten per dag is sowieso niet goed voor je. Bovendien, zodra je er mee stopt dij je weer uit als een gek.quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Oké, dat is dan duidelijk... maar het is dan dus neem ik aan ook zo dat als ik bijvoorbeeld eerst 5 uur sport per dag en dan opeens nog maar 1 uur dat ik dan niet meer afval of zelfs aankom?
Moeilijk te zeggen, dat verschilt per persoon. Het belangrijkste voordeel van sporten/bewegen is niet de calorieën die je verbrand tijdens het sporten, maar het feit dat je stofwisseling sneller en efficiënter gaat werken. Maar hoeveel je precies moet sporten om af te vallen hangt van een heleboel zaken af, hoe zwaar je bent en of je wel of niet regelmatig eet bijvoorbeeld. Maar als je niet overdreven eet en je beweegt elke dag, en je valt niet meer af dan kan je aannemen dat je op een voor jouw lichaam acceptabel gewicht zit.quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Oké, dat is dan duidelijk... maar het is dan dus neem ik aan ook zo dat als ik bijvoorbeeld eerst 5 uur sport per dag en dan opeens nog maar 1 uur dat ik dan niet meer afval of zelfs aankom?
Dat is voor mij zo helder als mineraalwater: ik eet al gedurende een periode van 2 jaar veel te veel een veel te ongezond, eerst kon ik het wel hebben omdat ik behoorlijk mager was maar", ik krijg de laatste tijd steeds meer kutopmerkingen naar m'n hoofd geslingerd dus dacht ik dat het echt tijd is voor verandering...quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Seven. het volgende:
Ik weet niet hoe overweight je precies bent maar begin eens elke dag met een flinke wandeling van een half uur (en dan goed doorlopen, zodat je het warm krijgt en gaat zweten). iPod mee. Ondertussen pas je je eetpatroon aan. Flink eten maar een aantal zaken laten staan zoals snoep, chips en alles dat snack is. Wat voor mij ook wel werkt is ófwel geen vlees ófwel geen aardappelen bij het avondeten en extra groenten. Vraag jezelf ook af waarom je precies dik geworden bent. Teveel eten hangt vaak samen met ongelukkig zijn. Pas als je dat aanpakt, zal er echt iets veranderen.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, dat verschilt per persoon. Het belangrijkste voordeel van sporten/bewegen is niet de calorieën die je verbrand tijdens het sporten, maar het feit dat je stofwisseling sneller en efficiënter gaat werken. Maar hoeveel je precies moet sporten om af te vallen hangt van een heleboel zaken af, hoe zwaar je bent en of je wel of niet regelmatig eet bijvoorbeeld. Maar als je niet overdreven eet en je beweegt elke dag, en je valt niet meer af dan kan je aannemen dat je op een voor jouw lichaam acceptabel gewicht zit.
BMI en dergelijke zeggen ook niet alles![]()
Behalve om te pissen gebruik je hem toch niet meer, dus erg? Ach...quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zie door mijn buik m'n lul niet meer.
Da's veel erger.
Hoe kom je aan die insite info ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Behalve om te pissen gebruik je hem toch niet meer, dus erg? Ach...
Ja teveel Voetbal Insite kijken verneukt je Engelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 03:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
So "insite" is het niet, immers je postaantal is gewoon publiekelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |