quote:Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.
Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.
Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?
Alvast bedankt voor het advies
Ho even, maat. Jij spreekt over zure viswijven. Eenzame rukker is geen scheldwoord. Maar jij voelt je aangesproken en daarom begin je over zure viswijven.quote:Op zondag 4 september 2011 14:24 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik ga de discussie toch wel aan? Ik weet niet waarom TS een topic opent en dan weggaat, aan zijn posthistorie te zien is hij inderdaad wel een eenzame rukker maar hij is niet de enige type die Nederlandse vrouwen ruk vindt
Selectief quote is leuk om te roepen als het gaat om een term als eenzame rukkers. Wat zou ik daartegen kunnen willen zeggen als jij zonodig zulke woorden wil gebruiken ipv. een normale discussie hebben
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert. Mijn stelling is dat in onze huidige maatschappij nauwelijks meer plaats is voor dergelijk dieptriest onzeker gedrag en dat fok daaronder te lijden heeft. Ondertussen ontwijk jij maar lekker makkelijk de discussie, de reden waarom mensen als TS niet mee kunnen komen in de ontwikkelende maatschappij heb ik bijvoorbeeld nog niet gehoord.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??
Definieer minder goed?quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Seven. tochWat is er mis met Nederlandse vrouwen?
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Gamesua het volgende:
Van de 300 Nederlandse vrouwen die ik ken zijn er 297 ruk en de moeite niet waard (voorbeeld, maar in ieder geval overgrote deel). Het andere deel vind ik interessant en heb ik al dan wel of niet ervaring mee, en daar heb ik ook geen problemen mee.
Derhalve zijn over het algemeen Nederlandse vrouwen de moeite niet waard.
Nee, zie dat zeer mannelijke icoontje naast mijn username.quote:
OK OK. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar het argument om maar te blijven hangen in de eighties waarin een traditionele rolverdeling nagestreefd werd. Want dáárom heeft TS tabak van Nederlandse vrouwen, zij zijn met hun tijd meegegaan en hij niet. Ik ben wel benieuwd waarom.quote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
Eenzame rukker is net zo op de man spelen als zure viswijven Sevenlaat je niet zo kennen meid.
Ghe, even aanpassen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Seven. tochWat is er mis met Nederlandse vrouwen?
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
En dit is weer een goeie post van jou :pquote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef dawg het volgende:
even nog een keer.![]()
dit topic gaat helemaal niet over "aan wie het ligt", dit topic gaat over wat een hoop mannen voor beeld hebben bij de nederlandse vrouw in vergelijking met buitenlandse vrouwen. dit beeld etaleren wij hier en moet je zien wat voor reacties de vrouwen geven. het omdraaien naar dat wij losers zijn, of de nice guys, gefrustreerd zijn, etc etc. damn, dan heb je het echt niet begrepen. dit soort reacties van vrouwen bevestigt juist ts zijn punt.
wie is er gefrustreerd hier? verongelijkt gedoe.
verder nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het eens met scorpie in deel 1.
Nee, het zijn er 10-of 20 die ik niet meer voor eenzame rukkers uit zal maken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
Jij werd gelijk lesbisch, das weer een ander uiterste.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.
Mooi toch?quote:Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.
Ah, niet zo moeilijk doen joh PM me gewoon even je facebook url.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert.
O zéker, daar zeg ik ook niets van, ik stel alleen de feiten vast.quote:
Oh sorry.. maar Leonidas is nergens meer te bekennen en blijkbaar is er grote behofte aan de discussie. Ondertussen gaat de discussie ook allang niet meer over TS, maar over Nederlandse mannen en hun denkbeelden over Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik gok dat dit geen lemming is maar dat Seven een deel 2 heeft willen openen.
Normaal wordt een deel 2 bij iemands specifiek probleem alleen door de TS van deel 1 geopend.
Maar ik geef het een kans.
tevens gekoppeld aan deel 1.
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, niet zo moeilijk doen joh PM me gewoon even je facebook url.
Kijk, en dat is nou weer een afknapper voor mannen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?
quote:Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij werd gelijk lesbisch, das weer een ander uiterste.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Tja ach, toen werd ik volwassener dus. Nu heb ik nog steeds uitgesproken anti-traditionele denkbeelden maar ik denk dat ik ook met een vent best gelukkig kan zijn, als hij mij als zijn gelijkwaardige ziet en ik hem.
Het heeft allemaal een beetje de connotatie van een wedstrijd tussen 2 partijen waarvan er één de laatste tijd veel beter is geworden, waardoor de ander zijn kansen ziet slinken om nog iets te winnen. In plaats van een montere 'step up your game a notch' gaan ze daar echter liever een beetje over lopen bitchen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef Seven. het volgende:
Oh sorry.. maar Leonidas is nergens meer te bekennen en blijkbaar is er grote behofte aan de discussie. Ondertussen gaat de discussie ook allang niet meer over TS, maar over Nederlandse mannen en hun denkbeelden over Nederlandse vrouwen.
Jammer dat jij niet mee kunt met de hedendaagse maatschappij dan!quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou weer een afknapper voor mannen.
Het is niet zozeer of ik om kan gaan met de woorden van een Belgische geëmancipeerde vrouw het gaat erom dat sommige mensen iets anders zoeken in een relatie dan jij en ik. Daar is toch niets mis mee, waarom moet de hele wereld voldoen aan jouw idee van een ontwikkelde maatschappij. Dat staat los van de TS, die gewoon klaagt omdat hij waarschijnlijk in de verkeerde kringen zit te zoeken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zwakkeling, ontwijk de discussie maar. Of kun je niet omgaan met een geëmancipeerde vrouw die haar mening durft te geven?
Dat valt toch niet te voorspellen! Ik ken een Mexicaanse die echt niet veeleisend is, onlangs een baby gekregen met een Nederlander. Superleuk stel. Zij is niet zo bizar temperamentvol als jij omschrijft. Dit soort dingen kun je misschien eerder aan een cultuur toeschrijven maar wie weet is TS zijn droomslaafje een Argentijnse of zo. De discussie gaat er nu vooral over in welke mate het correct is om alle vrouwen van één nationaliteit over één kam te scheren (niet correct dus).quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en zonder eerst deel 1 gelezen te hebben (so don't shoot me als het al gezegd is) maar als ts Nederlandse vrouwen verwend vind moet hij vooral niet met Braziliaanse of andere zuidamerikaanse dames aanpappen. Die zijn denk ik nog veeleisender en nogal temperamentvol, dat lijken mij in ieder geval niet echt de dames die thuis op je zitten te wachten met het eten en de pantoffeltjes klaar.
Jammer dat ik je het niet kan bewijzen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet mee kunt met de hedendaagse maatschappij dan!
Mja op die manier kan de discussie vrij vlot worden gesloten. In de OP staat dat ts veel nederlandse vrouwen verwend, bazig en dik zijn en er zijn genoeg nederlandse vrouwen die dat ook niet zijn. En wat ik nu lees gaat de discussie vooral over jou persoonlijke ideeen (in de zin dat iedereen een beetje tegen jou zit te bitchen nu)quote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te voorspellen! Ik ken een Mexicaanse die echt niet veeleisend is, onlangs een baby gekregen met een Nederlander. Superleuk stel. Zij is niet zo bizar temperamentvol als jij omschrijft. Dit soort dingen kun je misschien eerder aan een cultuur toeschrijven maar wie weet is TS zijn droomslaafje een Argentijnse of zo. De discussie gaat er nu vooral over in welke mate het correct is om alle vrouwen van één nationaliteit over één kam te scheren (niet correct dus).
Hear hear, een fatsoenlijke post van jouw hand, fijn om te lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is niet zozeer of ik om kan gaan met de woorden van een Belgische geëmancipeerde vrouw het gaat erom dat sommige mensen iets anders zoeken in een relatie dan jij en ik. Daar is toch niets mis mee, waarom moet de hele wereld voldoen aan jouw idee van een ontwikkelde maatschappij. Dat staat los van de TS, die gewoon klaagt omdat hij waarschijnlijk in de verkeerde kringen zit te zoeken.
Ik zei dat al in het vorige topic. Vrouwen zijn historisch gezien degenen die zorgen voor 'het gezin' en 'de relatie'. Nu vrouwen zich ook buitenshuis kunnen ontwikkelen, moeten mannen zich aanpassen en ook ineens investeren in 'de relatie' en 'het gezin'. En het botst juist omdat een enkeling zoals TS dat blijkbaar niet kan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft allemaal een beetje de connotatie van een wedstrijd tussen 2 partijen waarvan er één de laatste tijd veel beter is geworden, waardoor de ander zijn kansen ziet slinken om nog iets te winnen. In plaats van een montere 'step up your game a notch' gaan ze daar echter liever een beetje over lopen bitchen.
Nou ja, echt niet lullig bedoelt maar jij hebt echt een plaat voor je kop. Je smijt met argumenten die vooral jou verweten kunnen worden en je weet maar niet van ophouden. Jij doet ons kamp in deze discussie geen goed.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Taurus het volgende:
Als je een topic opent waarin staat '1 + 1 = 3, mooie som he?' dan is het toch logisch dat vrijwel alle reacties niet gaan over dat het zo'n mooie som is, maar over dat de som gewoon niet klopt?
Daar hoef je niet gefrustreerd of verongelijkt voor te zijn hoor.Ik denk niet dat vrouwen in dit topic er nou zo mee zitten dat er wat mannen zijn die 'de Nederlandse vrouw in het algemeen' niet zo waarderen, maar als er iets onjuist wordt beredeneerd of gegeneraliseerd krijg je daar reacties op, en probeert men te kijken waar dat vandaan komt (frustratie, mislukte relaties, etc.).
Vrij voorspelbaar.
als je plee niet schoon wordt met wc-eend, en veel mensen hebben dezelfde -wellicht subjectieve- ervaring dat wc-eend niet doet wat het beloofd, dan denk ik niet dat mensen het 'wij van wc-eend....' nog serieus nemen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Taurus het volgende:
Als je een topic opent waarin staat '1 + 1 = 3, mooie som he?' dan is het toch logisch dat vrijwel alle reacties niet gaan over dat het zo'n mooie som is, maar over dat de som gewoon niet klopt?
Daar hoef je niet gefrustreerd of verongelijkt voor te zijn hoor.Ik denk niet dat vrouwen in dit topic er nou zo mee zitten dat er wat mannen zijn die 'de Nederlandse vrouw in het algemeen' niet zo waarderen, maar als er iets onjuist wordt beredeneerd of gegeneraliseerd krijg je daar reacties op, en probeert men te kijken waar dat vandaan komt (frustratie, mislukte relaties, etc.).
Vrij voorspelbaar.
Dan raad ik je toch aan om het vorige topic eens door te lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja op die manier kan de discussie vrij vlot worden gesloten. In de OP staat dat ts veel nederlandse vrouwen verwend, bazig en dik zijn en er zijn genoeg nederlandse vrouwen die dat ook niet zijn. En wat ik nu lees gaat de discussie vooral over jou persoonlijke ideeen (in de zin dat iedereen een beetje tegen jou zit te bitchen nu)
Emancipatie in mijn gevalquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of de mannen op fok.de en fok.dk ook zulke topics openen. Want eigenlijk heb je alleen op die manier een basis om fatsoenlijke conclusies te trekken. Is het probleem inderdaad de Nederlandse vrouw of ligt het simpelweg aan emancipatie waar sommigen niet mee om kunnen gaan?
Nee maar dat is het juist, het zijn niet veel mensen, het is een handjevol dezelfde users op fok. Dat je dan reacties krijgt als 'wat een onzinklacht' is natuurlijk niet vreemd.quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als je plee niet schoon wordt met wc-eend, en veel mensen hebben dezelfde -wellicht subjectieve- ervaring dat wc-eend niet doet wat het beloofd, dan denk ik niet dat mensen het 'wij van wc-eend....' nog serieus nemen.
het is subjectief. ervaringen met/binnen relaties zijn altijd subjectief. maar dat maakt het niet minder valide, ik vind het nogal een zwaktebod van jou, en de andere vrouwen hier, om te stellen dat wij zwak, wanhopig, te soft, en weetikwat zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of de mannen op fok.de en fok.dk ook zulke topics openen. Want eigenlijk heb je alleen op die manier een basis om fatsoenlijke conclusies te trekken. Is het probleem inderdaad de Nederlandse vrouw of ligt het simpelweg aan emancipatie waar sommigen niet mee om kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |