abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 14:43:40 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101553933
Alternatief voor een Nederlandse vrouw, Pools, Braziliaans of..?

quote:
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.

Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.

Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?

Alvast bedankt voor het advies

[ Bericht 4% gewijzigd door Seven. op 04-09-2011 14:52:47 ]
Resistance is futile.
  zondag 4 september 2011 @ 14:44:00 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101553947
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:24 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Ik ga de discussie toch wel aan? Ik weet niet waarom TS een topic opent en dan weggaat, aan zijn posthistorie te zien is hij inderdaad wel een eenzame rukker maar hij is niet de enige type die Nederlandse vrouwen ruk vindt ;)

Selectief quote is leuk om te roepen als het gaat om een term als eenzame rukkers. Wat zou ik daartegen kunnen willen zeggen als jij zonodig zulke woorden wil gebruiken ipv. een normale discussie hebben :')
Ho even, maat. Jij spreekt over zure viswijven. Eenzame rukker is geen scheldwoord. Maar jij voelt je aangesproken en daarom begin je over zure viswijven.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??
Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert. Mijn stelling is dat in onze huidige maatschappij nauwelijks meer plaats is voor dergelijk dieptriest onzeker gedrag en dat fok daaronder te lijden heeft. Ondertussen ontwijk jij maar lekker makkelijk de discussie, de reden waarom mensen als TS niet mee kunnen komen in de ontwikkelende maatschappij heb ik bijvoorbeeld nog niet gehoord.
Resistance is futile.
pi_101553957

[ Bericht 100% gewijzigd door pl4kkie op 04-09-2011 14:44:41 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 4 september 2011 @ 14:44:48 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101553984
Seven. toch :@ Wat is er mis met Nederlandse vrouwen?
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101554007
Eenzame rukker is net zo op de man spelen als zure viswijven Seven :') laat je niet zo kennen meid.
pi_101554025
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Al die vrouwen uit rare landen zijn toch ook alleen maar beschikbaar omdat ze minder goed zijn.
Definieer minder goed?
  zondag 4 september 2011 @ 14:47:02 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101554074
Ik gok dat dit geen lemming is maar dat Seven een deel 2 heeft willen openen.
Normaal wordt een deel 2 bij iemands specifiek probleem alleen door de TS van deel 1 geopend.
Maar ik geef het een kans.

tevens gekoppeld aan deel 1.
  zondag 4 september 2011 @ 14:47:02 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101554075
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Gamesua het volgende:
Van de 300 Nederlandse vrouwen die ik ken zijn er 297 ruk en de moeite niet waard (voorbeeld, maar in ieder geval overgrote deel). Het andere deel vind ik interessant en heb ik al dan wel of niet ervaring mee, en daar heb ik ook geen problemen mee.
Derhalve zijn over het algemeen Nederlandse vrouwen de moeite niet waard.
Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_101554090
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef Mpj het volgende:

[..]

Jij bent toch een vrouw?
Nee, zie dat zeer mannelijke icoontje naast mijn username.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 4 september 2011 @ 14:47:56 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101554109
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
Eenzame rukker is net zo op de man spelen als zure viswijven Seven :') laat je niet zo kennen meid.
OK OK. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar het argument om maar te blijven hangen in de eighties waarin een traditionele rolverdeling nagestreefd werd. Want dáárom heeft TS tabak van Nederlandse vrouwen, zij zijn met hun tijd meegegaan en hij niet. Ik ben wel benieuwd waarom.
Resistance is futile.
pi_101554135
Waar stelt de TS dat precies? Of verzin jij dat er nu even gemakshalve bij?
  zondag 4 september 2011 @ 14:48:38 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101554136
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef eleusis het volgende:
Ghe, even aanpassen.
Resistance is futile.
pi_101554150
even nog een keer. 8-)

dit topic gaat helemaal niet over "aan wie het ligt", dit topic gaat over wat een hoop mannen voor beeld hebben bij de nederlandse vrouw in vergelijking met buitenlandse vrouwen. dit beeld etaleren wij hier en moet je zien wat voor reacties de vrouwen geven. het omdraaien naar dat wij losers zijn, of de nice guys, gefrustreerd zijn, etc etc. damn, dan heb je het echt niet begrepen. dit soort reacties van vrouwen bevestigt juist ts zijn punt.

wie is er gefrustreerd hier? verongelijkt gedoe. :')
verder nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het eens met scorpie in deel 1. ~:)
pi_101554170
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien reageren die vrouwen wel zo ruk op jou, omdat dat de reactie is die jij uitlokt. Jij bent immers de gemene deler in die 300 voorbeelden van je. Misschien is dat ook wel het probleem met alle 'NL vrouwen zijn stom'-roepers op de Foks.
Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
  zondag 4 september 2011 @ 14:49:55 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101554183
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.
Resistance is futile.
pi_101554196
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef dawg het volgende:
even nog een keer. 8-)

dit topic gaat helemaal niet over "aan wie het ligt", dit topic gaat over wat een hoop mannen voor beeld hebben bij de nederlandse vrouw in vergelijking met buitenlandse vrouwen. dit beeld etaleren wij hier en moet je zien wat voor reacties de vrouwen geven. het omdraaien naar dat wij losers zijn, of de nice guys, gefrustreerd zijn, etc etc. damn, dan heb je het echt niet begrepen. dit soort reacties van vrouwen bevestigt juist ts zijn punt.

wie is er gefrustreerd hier? verongelijkt gedoe. :')
verder nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het eens met scorpie in deel 1. ~:)
En dit is weer een goeie post van jou :p
  zondag 4 september 2011 @ 14:50:31 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101554203
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Correct, maar die stelling gaatniet meer op als drie honderd mannen dezelfde mening delen over driehonderd andere vrouwen.
Nee, het zijn er 10-of 20 die ik niet meer voor eenzame rukkers uit zal maken.
Resistance is futile.
pi_101554206
Zo lekker heftig hier, iemand een linkje naar deel 1?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 september 2011 @ 14:51:08 #19
94676 Garisson72
pi_101554233
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.
pi_101554259
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nog zo'n voorbeeld is Seven., de mannenhaatster. Ik verkondig ook allang niet meer dat het allemaal aan 'de man' ligt. Omdat ik de gemene deler ben. Een keer moet men volwassen worden en zichzelf onder ogen komen.
Jij werd gelijk lesbisch, das weer een ander uiterste.
pi_101554266
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 14:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar zo is het dan weer niet: die driehonderd mannen roepen ieder dat álle vrouwen stom zijn. Waarop ál die vrouwen álle mannen eenzame rukkers gaan noemen. Total mayhem is het gevolg.
Mooi toch? :D
pi_101554281
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wil je ook mijn achternaam zodat je mij op kunt zoeken op facebook? Kun je het allemaal van dichtbij volgen, aangezien het je blijkbaar interesseert.
Ah, niet zo moeilijk doen joh PM me gewoon even je facebook url.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_101554306
Ik val op mannen als man maar nederlandse mannen moet ik niets van hebben :)
pi_101554308
Oh en zonder eerst deel 1 gelezen te hebben (so don't shoot me als het al gezegd is) maar als ts Nederlandse vrouwen verwend vind moet hij vooral niet met Braziliaanse of andere zuidamerikaanse dames aanpappen. Die zijn denk ik nog veeleisender en nogal temperamentvol, dat lijken mij in ieder geval niet echt de dames die thuis op je zitten te wachten met het eten en de pantoffeltjes klaar.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 september 2011 @ 14:54:08 #25
94676 Garisson72
pi_101554326
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
Mooi toch? :D
O zéker, daar zeg ik ook niets van, ik stel alleen de feiten vast. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')