abonnement Unibet Coolblue
pi_101527942
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.

Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.

Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?

Alvast bedankt voor het advies
pi_101527987
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101528012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef mEATT het volgende:
een importbruidje uit azie
Valt niet zo op Aziatisch, alhoewel Philipijns dan weer wel. Maar hoe weet je zeker dat dit soort vrouwen echt gek op je zijn en niet alleen bij je intrekken omdat je uit Europa komt en geld hebt?
pi_101528014
Als je een echte schrale Hollander bent pluk je een of ander grietje uit Thailand. Zoals iedereen doet die hier geen vrouw kan krijgen :') .
pi_101528018
Gek dat je slechte ervaringen hebt met Nederlandse vrouwen als je in Nederland woont :') Waar moet je anders relaties mee hebben, bij de islam kom je er toch niet in als westerling.
pi_101528025
De buurman zit hier te zonnen terwijl zijn Poolse vriendin aan het stofzuigen is
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:50:42 #8
139330 TNA
For the stars that shine
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:51:25 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528046
TS is zo'n gast die als lichtelijk vies uitziende vijftiger in de trein zit met een Thaise volgzame van 19.
pi_101528070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Als je een echte schrale Hollander bent pluk je een of ander grietje uit Thailand. Zoals iedereen doet die hier geen vrouw kan krijgen :') .
Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.

Liever een echte vrouwelijke vrouw. Dus die het prachtig vindt om er voor haar man te zijn. Het huis op orde te houden, goed kan koken en voor me kan zorgen, lief en teder en iemand met een goed onderhouden lichaam. Dus geen dikkerd.
pi_101528098
Ik vraag me af hoe jij eruit ziet _O- Zo'n vieze dikzak die de hele dag op kantoor de secetaresse neukt en dan thuiskomt met z'n stinkgeur en verwacht dat het huis op orde is en er eten klaar staat.
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:53:33 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101528102
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.

Liever een echte vrouwelijke vrouw. Dus die het prachtig vindt om er voor haar man te zijn. Het huis op orde te houden, goed kan koken en voor me kan zorgen, lief en teder en iemand met een goed onderhouden lichaam. Dus geen dikkerd.
Zorg ervoor dat je vrouwen afwijst in de date fase (of eerder) die niet in dat beeld passen...
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:53:46 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528113
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.
Volgens mij val je op de verkeerde types jongen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:56:09 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528187
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Ooit zei een wijs man: hoe beter je de vrouw leert kennen en haar ware aard, des te meer hekel krijg je eraan. Met 10 jaar ervaring kan ik dat inmiddels beamen en ik zal uitleggen waarom:

In feite kun je vrouwen in een aantal categorieen verdelen zoals: de gewieksten, de krengen, de labielen, de verkwisters en de goeden (eenvoudig, volgzaam en niet eisend). Want alle romannetjes, moderne man/vrouw verhoudingen en metrotheorieen ten spijt: uiteindelijk schuilt achter een prachtige vrouwelijke verschijning een duivels gebroed. Het gaat namelijk niet om jou als man en wie je bent, maar vooral hoeveel geld je op je rekening hebt en of je haar kan betalen.

Een vrouw wil vooraf de paringsdans aandacht en moeite (etentjes, drankjes, tijd = geld) vrouwen willen meestal trouwen en bij voorkeur een pracht en praal huwelijk (= nog meer geld) vrouwen willen vaak kinderen en willen het liefst zelf zo weinig mogelijk werken, zodat ze lekker kunnen shoppen en lui zijn en natuurlijk jou afzeiken dat je hen nooit aandacht geeft (= nog veel en veel meer geld) Ondertussen moet er ook een koophuis komen (i.v.m. de kinderen) geen rijtjeshuis, maar het liefst een groot huis met een dikke hypotheek waar jij als man je weer kapot voor mag werken.

ten slotte wil een vrouw gedurende een huwelijk/relatie voortdurend op haar wenken bediend worden. Weekendjes weg, uit eten, cadeautjes, alles onder het mom 'attent zijn en laten zien dat hij van me houdt) Ondertussen kost het je als man alleen maar geld.

En dan gaat er een knop om:

Vrouwlief is niet tevreden meer. Aan de ene kant willen ze vent die hen overlaadt met liefde en aandacht, maar geef je hen dat als man, dan ben je als kerel al snel te lief, te zacht, te broerachtig en niet interessant meer. Aan de andere kant willen ze een vent met veel geld die, bovenstaande, hen kan geven. De prijs is keihard werken om dit te betalen, dus minder aandacht voor de vrouw en dus worden ze alsnog ontevreden.

Vrouwlief wil dus weer van je af, vraagt een scheiding aan of eist je spullen op (= geld) eist het koophuis op (nog meer geld) en gaat ook nog om alimentatie bedelen, om haar luie shopleventje met kinderen te blijven in stand te houden (nog meer geld dus).

Kern van het verhaal is dat vrouwen je ontzettend veel geld kosten en zelden geluk opleveren. Als man ben je dus uiteindelijk beter af alleen op een flatje 3 hoog achter, vrijheid, geen gezeik, geen verkwisting van je zuur verdiende centen en geen emotionele ellende en stress. Een hoer af en toe voor de hoge nood, is per saldo nog stukken goedkoper dan een duur huwelijk met een zeurderig, claimend, verbitterd, vatzig en veeleisend kreng op de bank.

Kortom, hekel aan vrouwen gekregen :')
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Tegenwoordig biedt de moderne vrouw, laat ik ff de focus leggen op de Nederlandse vrouw, nauwelijks toegevoegde waarde voor de man. Vrouwwezens zijn tegenwoordig zelfs meer een last dan een lust laat ik ff uiteenzetten waarom:

Vrouwen kunnen niet meer schoonmaken
Wel eens een schoon en opgeruimd huis gezien bij een vrouw? Meestal struikel je over de schoenen en tassen, bevinden zich overal spullen en overal dingen ala Xenos, want dat 'staat zo gezellig' is vaak de redenering. Tegenwoordig kunnen vrouwen dus niet meer opruimen of schoonmaken

Vrouwen kunnen niet meer koken
Ken jij vrouwelijke topkoks?? Ik niet, vrijwel alleen maar mannen. Maar zo gaat het vaak: de man komt naar een harde dag werken thuis en heeft wel zin in een lekker prakje. De meeste vrouwen schotelen gemakshalve vaak kale aardappelen, vlees en groenten voor, nemen niet meer de moeite om het lekker op smaak te brengen of denken aan de presentatie. Vaak als mannen zelf gaan koken proberen ze er wel iets moois van te maken

Vrouwen verstoren de rust en concentratie van de man
Let op: dit geldt zeker voor de gehuwden en samenwonenden onder ons. Als man kun je zelden nog lekker in je eentje achter de comp gaan zitten of je hobby's beoefenen zonder het geraaskal van je wijf aan te horen. Of ze tetteren luid door de mobiele telefoon heen (en jij moet dat ook horen) of ze zetten de tv te hard of ze vallen jou lastig met oppervlakkig en vrouwelijk gezeur

Vrouwen maken je arm
Wil je rijk worden of blijven? Blijf dan vrijgezel, want de meeste vrouwen willen z.s.m. een gezin met bijbehorend hypotheek en financiele verplichtingen, dus leeggezogen worden zul je. Uiteraard ook eens in de zoveel tijd een nieuw huisinterieur, dus over de brug komen met je centen

Nederlandse vrouwen zijn vergeten om 'vrouw' te zijn.
ff afgezet tegen landen als Zuid-Amerika, Zuid-Europa etc. Cammon, zie hoe onze vrouwen zich (saai) kleden. Op stap zelden een leuk jurkje aan of mooie muiltjes, maar altijd broek en gympen aan. Niet mooi voor de man

Nederlandse vrouwen zijn te geemanicipeerd
Totaal niet waardevol voor de man. Altijd maar dat geblaaskaak en 'sterk' willen zijn. Altijd maar de man willen domineren. Totaal doorgeschoten. Het zou zoveel beter voor beide partijen zijn, als de vrouw haar traditionele rol uitoefent, dus: weer leren koken, weer leren schoonmaken, beter in bed worden, zwijgen en alleen praten als het echt nodig is o.a.

Conclusie: vrouwen, je hebt er helemaal niets meer aan :')

Paint:

[ afbeelding ]
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Mannen die zwaar onder de duim zitten bij hun vriendin/vrouw. Die dus niet op stap mogen en ook niet alleen naar vrienden mogen, maar altijd eerst toestemming moeten vragen :')
[ afbeelding ]
TS komt er wel.
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 16:56:22 #15
137949 Disana
pi_101528191
Zelfstandig én volgzaam? Ik zou het knap vinden als je dat voor elkaar zou krijgen.
pi_101528210
Ik vind het echt opmerkelijk dat op fok zoveel mannen klagen over 'de Nederlandse vrouw' (die volgens mij niet bestaat). Er zijn zoveel topics over, hoe kun je nou 'geen goede ervaringen hebben met een Nederlandse vrouw' (of Aziatisch, of Spaans, of Pools, whatever)? Niemand heeft er toch twintig geprobeerd in een relatie, neem ik aan?

Ik verbaas me altijd over die 'klacht' evenals de oplossing (een andere nationaliteit).
pi_101528268
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef TNA het volgende:

[..]


[..]


[..]

TS komt er wel.
:D Aaahww.. Dat is wel zielig.
pi_101528299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
Zelfstandig én volgzaam? Ik zou het knap vinden als je dat voor elkaar zou krijgen.
met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.

volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
pi_101528341
Volgens mij ligt het eerder aan jou, en de typjes waar je in eerste instantie op valt, dan aan het feit dat die vrouwen nederlands zijn..
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:02:25 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_101528352
Misschien is een Thaise iets voor je? Je moet evengoed wat centen te makken hebben ongeacht welke buitenlandse vrouw je aan de haak wilt slaan want bij een armoedzaaier blijven ze niet hangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_101528364
Je kan als vrouwen wel allemaal verontwaardigd met een pruillipje verkondigen dat het niet waar is.


Het is gewoon waar
Nederlandse vrouwen zijn moeilijk,bitcherig en cheap..... maar goed daar hou ik dan weer van :)
pi_101528394
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Duitse vrouwen.
pi_101528417
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.

volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar school :') Maar dan moet ze ook nog thuisblijven om voor het huishouden te zorgen. Jezus TS, wil je zo'n ubervrouw die werkt en geld verdient, maar wel thuiskomt voordat jij er bent om het huis op orde te brengen, 's ochtends na jou weggaat zodat ze eerst nog je boterhammetje kan smeren, rinse and repeat. Die bestaat niet!
pi_101528452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
Je kan als vrouwen wel allemaal verontwaardigd met een pruillipje verkondigen dat het niet waar is.


Het is gewoon waar :)

Nederlandse vrouwen zijn moeilijk, maar goed daar hou ik dan weer van :)
Ik vind het gewoon een beetje onzinnig klinken, heb je hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan of iets dergelijks? Natuurlijk is het niet 'gewoon waar', hier zijn geen feiten over. Het is ten eerste subjectief (en dan is niets 'waar'), en ten tweede is jouw ervaring of zijn jouw ervaringen niet representatief voor 'de Nederlandse vrouw'.
pi_101528459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef Ms.Wiggles het volgende:

[..]

Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar school :')

Kijk dát is de Nederlandse vrouw bij uitstek!


Misschien om niet dom over te komen en een stuk intresse ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')