Jeweettoch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef mytroen het volgende:
Gelijk het huis uit trappe zulke vrouwen. Helaas ken ik ook een jong stel die in deze sfeer leven. Maar de vrouw heeft altijd gelijk en daar is geen spelt tussen te knopen.
haal die vlag is gauw weg kneusquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef mytroen het volgende:
Gelijk het huis uit trappe zulke vrouwen. Helaas ken ik ook een jong stel die in deze sfeer leven. Maar de vrouw heeft altijd gelijk en daar is geen spelt tussen te knopen.
Fucking tank man, deze motherfucker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef John_Q het volgende:
Die chick is een behoorlijke grenade launcher trouwens. Wat een sloopkogel gek.
Ja richting de keuken denk...anders korten we die ketting gewoon in hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef cherishable het volgende:
Als ik een man was en zo'n vriendin had zou ik toch de eer aan mezelf houden en gewoon gaan.
Ja, maar we zijn hier niet in Turkije hé, Turkje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef mytroen het volgende:
heeft niets met turkije te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn hier niet in Turkije hé, Turkje.
Wij respecteren onze vrouw en trappen/slaan haar niet.
Je snapt dat je hier impliceert dat de man naar de keuken moet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja richting de keuken denk...anders korten we die ketting gewoon in hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |