Ik faal graag.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
Niet tegen kunnen is een grote claim. Ik vind het persoonlijk nogal treurig om in iemands post history te zoeken om die persoon ergens op proberen te pakken, omdat je het klaarblijkelijk in de discussie niet kunt winnen zonder dit soort 'aanvalletjes'. Hilarisch wel weer dat je daarin dan zo jammerlijk faalt.
Lees dan voor de grap eens terug hoe je spreekt over ''de Nederlandse vrouw'' (alsof die bestaat) en hoe je andere users aanspreekt. En bedenk dan eens hoe jij je zou voelen als jíj zo werd neergezet. Misschien snap je het dan.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik faal graag.
Voorts wil ik graag weten wat voor soort mensen ik in discussie zit, niets mis mee.
Nu ga ik fijn met pauze.
Je kunt maar een hobby hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik faal graag.
Voorts wil ik graag weten wat voor soort mensen ik in discussie zit, niets mis mee.
Nu ga ik fijn met pauze.
De kampementjes zijn inderdaad wat ingezakt. Het is wachten op seven.quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
Ik begrijp dat dit topic ontspoord is en we hier niet meer praten over 'de Nederlandsche vrouw'? Als dat het geval is spaar ik mijn scherpe weldoordachte commentaren nog even op voor een eventueel #3.
Het topic was al vanaf de originele troll-OP ontspoord, dus alsjeblieft verlicht mijn lijden ietwat met jouw inzichten!quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
Ik begrijp dat dit topic ontspoord is en we hier niet meer praten over 'de Nederlandsche vrouw'? Als dat het geval is spaar ik mijn scherpe weldoordachte commentaren nog even op voor een eventueel #3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |