quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
Oh, is dit een topic waar verbitterde mannen 'de Nederlandsche vrouw' afzeiken? Ik lees mee.
Dit dus, want dit doen jullie wel degelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Hou het dan bij je eigen ervaringen en generaliseer niet naar al het vrouwvolk binnen de Nederlandse grenzen.
dit topic is alleen gebaseerd op vergelijkingen door middel van ieders eigen ervaring tussenzowel vrouwen uit Nederland(ook allochtoonse die hier zijn opgegroeid) en die van vrouwen uit het buitenland. ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet iedereen kan generaliseren, dat snappen de meeste hopelijk ook. eigenlijk een vrij stompzinnige opmerking. tuurlijk gaat dat niet voor iedereen op en zeker niet als het gaat om eigen ervaringen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Hou het dan bij je eigen ervaringen en generaliseer niet naar al het vrouwvolk binnen de Nederlandse grenzen.
Waarom doen jullie dat toch zo graag dan in het vorige topic? "Het merendeel", "alle Nederlandse vrouwen" etc. etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Xingu het volgende:
[..]
dit topic is alleen gebaseerd op vergelijkingen door middel van ieders eigen ervaring tussenzowel vrouwen uit Nederland(ook allochtoonse die hier zijn opgegroeid) en die van vrouwen uit het buitenland. ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet iedereen kan generaliseren, dat snappen de meeste hopelijk ook. eigenlijk een vrij stompzinnige opmerking. tuurlijk gaat dat niet voor iedereen op en zeker niet als het gaat om eigen ervaringen.
Kut heh...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:40 schreef Northside het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat 'de Nederlandse vrouw' tegenwoordig niet meer afhankelijk is van de man. Niet zoals 'vroeger' in ieder geval. Dat heeft 2 grote gevolgen volgens mij:
- Vrouwen kunnen tegenwoordig meer/makkelijker eisen stellen aan een man.
- Mannen moeten leren omgaan met zelfstandige vrouwen.
Ben jij een man die graag ziet dat een vrouw zich wat traditioneler opstelt in het huishouden en de opvoeding van de kinderen, dan heb je het bij Nederlandse vrouwen misschien iets moeilijker ja.
Het is even wennen. Ik vraag me wel eens af of vrouwen in de toekomst ook afgetrainde negers uit Afrika gaan laten invliegen, omdat ze niet meer tevreden zijn met 'alle Nederlandse mannen'. Zou grappig zijn.quote:
Op de volgende quote daar heb ik jou niet tegenin zien gaan terwijl je wel tijd had om op mij te reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Xingu het volgende:
[..]
dit topic is alleen gebaseerd op vergelijkingen door middel van ieders eigen ervaring tussenzowel vrouwen uit Nederland(ook allochtoonse die hier zijn opgegroeid) en die van vrouwen uit het buitenland. ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet iedereen kan generaliseren, dat snappen de meeste hopelijk ook. eigenlijk een vrij stompzinnige opmerking. tuurlijk gaat dat niet voor iedereen op en zeker niet als het gaat om eigen ervaringen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Uit de bron van het vorige topic:
[..]
Klopt als een bus bij driekwart van de Nederlandse vrouwen: kille bitches die geen benul hebben van wat echte liefde is en zich gedragen alsof ze Hilton als achternaam hebben.
dat is zijn ervaring en/of mening. er staat toch aan het begin van het topic zowel positief als negatief. lees voortaan eerst waar het daadwerkelijk overgaat ipv als een simpele ziel niet inhoudelijk te reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Op de volgende quote daar heb ik jou niet tegenin zien gaan terwijl je wel tijd had om op mij te reageren.
[..]
Als buitenlandse man ben ik niet opzoek naar een huisslaafjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Eten niet lekker ?ga lekker zelf wat maken dan.
Overhempie niet goed gestreken ?Ik ben je moeder niet.
Misschien heb ik precies de verkeerde Nederlandse dames uitgekozenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... we zijn niet lief genoeg ?Tja... da's wel een probleem natuurlijk
Zou je sowieso zo'n dergelijke kerel willen hebben? Iemand die zijn volledige salaris aan je afstaat, terwijl jij het huishouden doet en de rekeningen betaalt. Iets wat je eigenlijk ook wel zou doen als je alleen zou zijn. Alleen dan zou je ook nog moeten werken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kut heh...
edit... eh ik bedoel dat dat dus niet zo leuk ik voor jullie![]()
Dan had je van stonde af aan een andere OP gemaakt. Je bent gewoon een verzuurd conservatief generaliserend kereltje Wat moet jij op je tere zieltje getrapt zijn zeg.:D! Even wat quotes van jou:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:48 schreef Xingu het volgende:
[..]
dat is zijn ervaring en/of mening. er staat toch aan het begin van het topic zowel positief als negatief. lees voortaan eerst waar het daadwerkelijk overgaat ipv als een simpele ziel niet inhoudelijk te reageren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Xingu het volgende:
[..]
Is dat vreemd in een samenleving waarin er vrij veel regeltjes zijn waar de gemiddelde vrouw uit Nederland zich verheven voelt boven mannen en ze op een slinkse wijze uitspeelt!!
Naast dat verdienen ze inderdaad goede rechten, het enige probleem is dat dat in de praktijk niet blijkt te werken, En nee het is niet altijd de schuld van de vrouw maar over het algemeen genomen kunnen ze meer maken door de machtspositie die ze wordt aangeleerd in de loop der jeugd. Veel mannen uit het buitenland kijken wel uit om naast een vakantie liefde er een blijvende vaste relatie aan over te willen houden. mede door de feministische, verwaande, arrogante en brutale mentaliteit van de vele dames hier in NL.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Xingu het volgende:
[..]
Helaas is dat wel zo! en dan niet alleen de autochtone etnische landgenotes maar ook van de aanwezige grote allochtone groeperingen die hier op zijn gegroeid of al erg lang zijn vanaf hun jeugd. ook is het een kwestie van mentaliteit. en nogmaals voordat ik weer in herhaling val ik neem het gemiddelde, helaas is het niet anders.
Ook zie ik tegenwoordig meer jongere mensen buiten de grenzen op zoek gaan, en nee dat is vaak geen thailand oid.
Heb je naast al dat hokjesdenken er misschien ook maar ooit bij stil gestaan dat jouw ervaringen met vrouwen ook aan jou zou kunnen liggen? Wat betreft die achterlijke Sex and the City vrouwtjes geef ik je gelijk maar het is waanzin om vrouwen zo in hokjes weg te zetten alleen omdat jij een paar keer op je miskende smoeltje bent gegaan. En zo te lezen terecht ook, conservatieve lul met je: vrouwen verdienen ook goede rechten. Wat verbeeld je je wel niet joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Xingu het volgende:
[..]
Zijn Amerikaanse vrouwen niet net zo? kwa golddiggen dan of zijn over het algemeen genomen toch wat makkelijker in de omgang dan de vrouwen/meiden in NL?
Godverdomme Staal, nou moet ik heel mijn beeldscherm schoonmaken, want dat zit onder het bier, en ik heb al zo'n hekel aan poetsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan had je van stonde af aan een andere OP gemaakt. Je bent gewoon een verzuurd conservatief generaliserend kereltje Wat moet jij op je tere zieltje getrapt zijn zeg.:D! Even wat quotes van jou:
[..]
[..]
[..]
Heb je naast al dat hokjesdenken er misschien ook maar ooit bij stil gestaan dat jouw ervaringen met vrouwen ook aan jou zou kunnen liggen? Wat betreft die achterlijke Sex and the City vrouwtjes geef ik je gelijk maar het is waanzin om vrouwen zo in hokjes weg te zetten alleen omdat jij een paar keer op je miskende smoeltje bent gegaan. En zo te lezen terecht ook, conservatieve lul met je: vrouwen verdienen ook goede rechten. Wat verbeeld je je wel niet joh..
He Kper, jij bent er trouwens gewoon eerlijk in. Je valt op een donker type vrouw. Dat kan maar je gaat dan in ieder geval niet verkondigen dat bijv. alle vrouwen met blauwe ogen kille golddiggers zouden zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godverdomme Staal, nou moet ik heel mijn beeldscherm schoonmaken, want dat zit onder het bier, en ik heb al zo'n hekel aan poetsen.![]()
Had ik maar een vrouw die dat voor me kon doen![]()
Liefst een thais mokkel want die geven niet zo'n grote bek terug![]()
Kan ik wel verkondigen dat Nederlandse vrouwen misschien zelfstandiger en onafhankelijker zijn dan elders?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
He Kper, jij bent er trouwens gewoon eerlijk in. Je valt op een donker type vrouw. Dat kan maar je gaat dan in ieder geval niet verkondigen dat bijv. alle vrouwen met blauwe ogen kille golddiggers zouden zijn.
Klopt, ik kan prima met Nederlandse vrouwen opschieten hoor, maar mijn voorkeur qua uiterlijk gaat toch naar het meer exotische. Ik vind een getinte huid nou eenmaal mooier, terwijl ik zelf ook gewoon spierwit ben hoor, maar ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
He Kper, jij bent er trouwens gewoon eerlijk in. Je valt op een donker type vrouw. Dat kan maar je gaat dan in ieder geval niet verkondigen dat bijv. alle vrouwen met blauwe ogen kille golddiggers zouden zijn.
Ik vind dat echt storend. Overigens is het ook nog eens vaak zo dat mannen relaties krijgen met niet hun ideale kenmerken. Voorkeuren heeft iedereen maar wat mij betreft gaat het vooral om alle lol die je met elkaar hebt in een relatie en dat je er voor elkaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |