abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:06:02 #1
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_101415250
Inmiddels zijn we bij deel 2 van dit topic gekomen.

Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over.

deel je meningen en/of ervaringen met je eigen kijk op vrouwen uit Nederland en die in het buitenland.

http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Xingu op 31-08-2011 17:33:48 ]
Like an assassin
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:19:19 #2
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101415726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
Oh, is dit een topic waar verbitterde mannen 'de Nederlandsche vrouw' afzeiken? Ik lees mee.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:21:21 #3
280073 Xingu
pi_101415808
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef Staal het volgende:

[..]

:N niet persee gewoon ieder zn eigen ervaring zowel positief als negatief.
Like an assassin
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:24:40 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101415958
Hou het dan bij je eigen ervaringen en generaliseer niet naar al het vrouwvolk binnen de Nederlandse grenzen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101415984
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Hou het dan bij je eigen ervaringen en generaliseer niet naar al het vrouwvolk binnen de Nederlandse grenzen.
Dit dus, want dit doen jullie wel degelijk.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:25:28 #6
42366 Staal
pi_101415988
Wat Lienekien schrijft dus.
Un certain jeune homme
pi_101416325
Nah... laten de heren dan even met een samenvatting van de klachten komen jah... :(

Wat zijn de klachten precies?

Eten niet lekker ? :{w ga lekker zelf wat maken dan.
Overhempie niet goed gestreken ? :{w Ik ben je moeder niet.

nou KOM Op dan !!! stelletje zeikerds :')

ah... we zijn niet lief genoeg ? :+ Tja... da's wel een probleem natuurlijk :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:37:29 #8
280073 Xingu
pi_101416512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Lienekien het volgende:
dit topic is alleen gebaseerd op vergelijkingen door middel van ieders eigen ervaring tussenzowel vrouwen uit Nederland(ook allochtoonse die hier zijn opgegroeid) en die van vrouwen uit het buitenland. ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet iedereen kan generaliseren, dat snappen de meeste hopelijk ook. eigenlijk een vrij stompzinnige opmerking. tuurlijk gaat dat niet voor iedereen op en zeker niet als het gaat om eigen ervaringen. :W
Like an assassin
pi_101416612
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Xingu het volgende:

[..]

dit topic is alleen gebaseerd op vergelijkingen door middel van ieders eigen ervaring tussenzowel vrouwen uit Nederland(ook allochtoonse die hier zijn opgegroeid) en die van vrouwen uit het buitenland. ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet iedereen kan generaliseren, dat snappen de meeste hopelijk ook. eigenlijk een vrij stompzinnige opmerking. tuurlijk gaat dat niet voor iedereen op en zeker niet als het gaat om eigen ervaringen. :W
Waarom doen jullie dat toch zo graag dan in het vorige topic? "Het merendeel", "alle Nederlandse vrouwen" etc. etc.

Nee, totaal niet generaliserend gast. :')
pi_101416662
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat 'de Nederlandse vrouw' tegenwoordig niet meer afhankelijk is van de man. Niet zoals 'vroeger' in ieder geval. Dat heeft 2 grote gevolgen volgens mij:
- Vrouwen kunnen tegenwoordig meer/makkelijker eisen stellen aan een man.
- Mannen moeten leren omgaan met zelfstandige vrouwen.

Ben jij een man die graag ziet dat een vrouw zich wat traditioneler opstelt in het huishouden en de opvoeding van de kinderen, dan heb je het bij Nederlandse vrouwen misschien iets moeilijker ja.
Ja, ik generaliseer.
pi_101416709
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:40 schreef Northside het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat 'de Nederlandse vrouw' tegenwoordig niet meer afhankelijk is van de man. Niet zoals 'vroeger' in ieder geval. Dat heeft 2 grote gevolgen volgens mij:
- Vrouwen kunnen tegenwoordig meer/makkelijker eisen stellen aan een man.
- Mannen moeten leren omgaan met zelfstandige vrouwen.

Ben jij een man die graag ziet dat een vrouw zich wat traditioneler opstelt in het huishouden en de opvoeding van de kinderen, dan heb je het bij Nederlandse vrouwen misschien iets moeilijker ja.
Kut heh... :D

edit... eh ik bedoel dat dat dus niet zo leuk ik voor jullie :')
pi_101416774
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is even wennen. Ik vraag me wel eens af of vrouwen in de toekomst ook afgetrainde negers uit Afrika gaan laten invliegen, omdat ze niet meer tevreden zijn met 'alle Nederlandse mannen'. Zou grappig zijn.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:44:03 #13
42366 Staal
pi_101416813
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Xingu het volgende:

[..]

Op de volgende quote daar heb ik jou niet tegenin zien gaan terwijl je wel tijd had om op mij te reageren.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Uit de bron van het vorige topic:

[..]

Klopt als een bus bij driekwart van de Nederlandse vrouwen: kille bitches die geen benul hebben van wat echte liefde is en zich gedragen alsof ze Hilton als achternaam hebben.
Un certain jeune homme
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:48:14 #14
280073 Xingu
pi_101416973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Op de volgende quote daar heb ik jou niet tegenin zien gaan terwijl je wel tijd had om op mij te reageren.

[..]

dat is zijn ervaring en/of mening. er staat toch aan het begin van het topic zowel positief als negatief. lees voortaan eerst waar het daadwerkelijk overgaat ipv als een simpele ziel niet inhoudelijk te reageren. :')
Like an assassin
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:51:44 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101417102
Slowchat bagger mag ergens anders! Dank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:20:06 #16
354671 T3h-d00che
T3h presid0nt of t3h tubes
pi_101426346
quote:
8s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Eten niet lekker ? :{w ga lekker zelf wat maken dan.
Overhempie niet goed gestreken ? :{w Ik ben je moeder niet.

Als buitenlandse man ben ik niet opzoek naar een huisslaafje :o .. Ik kook zelf :) , Ik strijk m`n eigen kleren. Ik denk dat de meeste mannen dit niet erg vinden om te doen; ik niet in ieder geval niet.
Als mijn vriendin dit voor me zou een keer voor me zou koken of strijken zou ik niet zeuren O-) .

Ik weet niet of de quote representatief is voor de houding die je normaal uitstraalt en of dit de gewenste houding is in jouw ogen, maar dit komt niet echt lief over :P .

quote:
8s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... we zijn niet lief genoeg ? :+ Tja... da's wel een probleem natuurlijk :7
Misschien heb ik precies de verkeerde Nederlandse dames uitgekozen |:( , maar dit was wel het probleem waar ik tegenaan liep.

Ik wil niet 24/7 na moeten of ik wel de juiste dingen doe/zeg tijdens date/relatie/etc. M`n vriendin mag ook een beetje moeite voor mij doen (ik heb het dan niet over het strijkgoed dat nog gedaan moet worden :o ). Het moet voor de man ook leuk zijn :Y

Gelukkig heb ik nu een heel lief en leuk chinees vriendinnetje die een baan heeft, nooit kookt, af en toe strijkt, maar waar ik wel een leuke tijd mee heb zonder dat ik kapot ga van de stress O+
If you try to beat the odd's, be sure you could survive the odd's beating you
pi_101427887
Prinsessen-syndroom

Mijn vriendinnen en ik geven maar al te graag af op prinsesjes, de zogenaamde meisje-meisjes. Truttige, teveel make-up dragende, afhankelijke dames, die met hoge piepstem cocktails of mixdranken bestellen (want: “Bier vind ik vies, hihi”) en daarvoor uiteraard mannen de lijdensweg naar de bar laten afleggen. En ook nog door hen de peperdure drankjes laat betalen!

Wij doen daar uiteraard niet aan mee. Wij, onafhankelijke, zelfstandige, intellectuele, bierdrinkende vrouwen, wij doppen godzijdank onze eigen boontjes. Wij zetten zelf de vuilnis buiten, betalen de helft van ons eten en apparatuur kunnen we prima zelf aansluiten. Mannen hebben we niet nodig, dat is duidelijk.

Maar eens, eens in de zoveel tijd, hebben we ze wél nodig. Niet omdat zonder hen de vuilnis of de was zich opstapelt, maar puur en alleen omdat we ons zo nu en dan prinses willen voelen. De mooiste en de liefste, wier wensen haar aan haar voeten liggende lief met alle soorten van genoegens vervuld.

Het lastige is, wij willen graag dat onze lief aanvoelt wanneer het zover is. En daar gaat het mis. Makkelijk zou zijn om het af te doen als autisme van de man. Maar dames, laten we eerlijk zijn, hoe kunnen we nou verwachten dat lief onze prinsessewensen vervuld, als we daarnet nog beweerden dat we dat allemaal prima zelf kunnen, maar ineens zijn verworden tot hulpeloze, gewonde vogeltjes, die zonder acute verzorging niks rest dan de dood. Dat we ze echt niet nodig hebben, maar het toch reuze handig zou zijn als hij die vieze, enge muis uit de muizeval wil halen. En dat het toch wel heel fijn zou zijn als hij please, please, pleeeease! de vuilniszakken buiten wilt zetten, omdat ze toch wel echt heel zwaar zijn.

Mmm, misschien de volgende keer toch iets minder verbaasd of geïrriteerd zijn als het ander geslacht weer es verzucht: “Vrouwen, ik begrijp er niks van!”
Ja, ik generaliseer.
pi_101428282
Hoe kom je aan die tekst?
signatuurloos
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:12:40 #19
350845 Novacek
Fok.. ruk forum.. :-(
pi_101429139
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

edit... eh ik bedoel dat dat dus niet zo leuk ik voor jullie :')
Zou je sowieso zo'n dergelijke kerel willen hebben? Iemand die zijn volledige salaris aan je afstaat, terwijl jij het huishouden doet en de rekeningen betaalt. Iets wat je eigenlijk ook wel zou doen als je alleen zou zijn. Alleen dan zou je ook nog moeten werken.

Mijn inziens zou je tijd overhouden om leuke dingen te kunnen doen. Traditioneel is toch zo
gek nog niet?
Dit was de druppel... wat Mij betreft kan Fok de tiephus krijgen. (Ik kwam toch enkel voor FP maar nu zum kotsen..)
pi_101429979
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hoe kom je aan die tekst?
Weblog van een vrouw.
(http://harteliefjes.wordpress.com/)
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:30:20 #21
42366 Staal
pi_101430036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:48 schreef Xingu het volgende:

[..]

dat is zijn ervaring en/of mening. er staat toch aan het begin van het topic zowel positief als negatief. lees voortaan eerst waar het daadwerkelijk overgaat ipv als een simpele ziel niet inhoudelijk te reageren. :')
Dan had je van stonde af aan een andere OP gemaakt. Je bent gewoon een verzuurd conservatief generaliserend kereltje Wat moet jij op je tere zieltje getrapt zijn zeg.:D! Even wat quotes van jou:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Xingu het volgende:

[..]

Is dat vreemd in een samenleving waarin er vrij veel regeltjes zijn waar de gemiddelde vrouw uit Nederland zich verheven voelt boven mannen en ze op een slinkse wijze uitspeelt!!
Naast dat verdienen ze inderdaad goede rechten, het enige probleem is dat dat in de praktijk niet blijkt te werken, En nee het is niet altijd de schuld van de vrouw maar over het algemeen genomen kunnen ze meer maken door de machtspositie die ze wordt aangeleerd in de loop der jeugd. Veel mannen uit het buitenland kijken wel uit om naast een vakantie liefde er een blijvende vaste relatie aan over te willen houden. mede door de feministische, verwaande, arrogante en brutale mentaliteit van de vele dames hier in NL.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Xingu het volgende:

[..]

Helaas is dat wel zo! en dan niet alleen de autochtone etnische landgenotes maar ook van de aanwezige grote allochtone groeperingen die hier op zijn gegroeid of al erg lang zijn vanaf hun jeugd. ook is het een kwestie van mentaliteit. en nogmaals voordat ik weer in herhaling val ik neem het gemiddelde, helaas is het niet anders.
Ook zie ik tegenwoordig meer jongere mensen buiten de grenzen op zoek gaan, en nee dat is vaak geen thailand oid.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Xingu het volgende:

[..]

Zijn Amerikaanse vrouwen niet net zo? kwa golddiggen dan of zijn over het algemeen genomen toch wat makkelijker in de omgang dan de vrouwen/meiden in NL?
Heb je naast al dat hokjesdenken er misschien ook maar ooit bij stil gestaan dat jouw ervaringen met vrouwen ook aan jou zou kunnen liggen? Wat betreft die achterlijke Sex and the City vrouwtjes geef ik je gelijk maar het is waanzin om vrouwen zo in hokjes weg te zetten alleen omdat jij een paar keer op je miskende smoeltje bent gegaan. En zo te lezen terecht ook, conservatieve lul met je: vrouwen verdienen ook goede rechten. Wat verbeeld je je wel niet joh. :D.
Un certain jeune homme
pi_101430367
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef Staal het volgende:

[..]

Dan had je van stonde af aan een andere OP gemaakt. Je bent gewoon een verzuurd conservatief generaliserend kereltje Wat moet jij op je tere zieltje getrapt zijn zeg.:D! Even wat quotes van jou:

[..]

[..]

[..]

Heb je naast al dat hokjesdenken er misschien ook maar ooit bij stil gestaan dat jouw ervaringen met vrouwen ook aan jou zou kunnen liggen? Wat betreft die achterlijke Sex and the City vrouwtjes geef ik je gelijk maar het is waanzin om vrouwen zo in hokjes weg te zetten alleen omdat jij een paar keer op je miskende smoeltje bent gegaan. En zo te lezen terecht ook, conservatieve lul met je: vrouwen verdienen ook goede rechten. Wat verbeeld je je wel niet joh. :D.
Godverdomme Staal, nou moet ik heel mijn beeldscherm schoonmaken, want dat zit onder het bier, en ik heb al zo'n hekel aan poetsen. }:|

Had ik maar een vrouw die dat voor me kon doen O+

Liefst een thais mokkel want die geven niet zo'n grote bek terug :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:46:23 #23
42366 Staal
pi_101430861
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Godverdomme Staal, nou moet ik heel mijn beeldscherm schoonmaken, want dat zit onder het bier, en ik heb al zo'n hekel aan poetsen. }:|

Had ik maar een vrouw die dat voor me kon doen O+

Liefst een thais mokkel want die geven niet zo'n grote bek terug :')
He Kper, jij bent er trouwens gewoon eerlijk in. Je valt op een donker type vrouw. Dat kan maar je gaat dan in ieder geval niet verkondigen dat bijv. alle vrouwen met blauwe ogen kille golddiggers zouden zijn.

Ik vind dat echt storend. Overigens is het ook nog eens vaak zo dat mannen relaties krijgen met niet hun ideale kenmerken. Voorkeuren heeft iedereen maar wat mij betreft gaat het vooral om alle lol die je met elkaar hebt in een relatie en dat je er voor elkaar bent.
Un certain jeune homme
pi_101431051
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
He Kper, jij bent er trouwens gewoon eerlijk in. Je valt op een donker type vrouw. Dat kan maar je gaat dan in ieder geval niet verkondigen dat bijv. alle vrouwen met blauwe ogen kille golddiggers zouden zijn.
Kan ik wel verkondigen dat Nederlandse vrouwen misschien zelfstandiger en onafhankelijker zijn dan elders?
Ja, ik generaliseer.
pi_101431066
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik vind dat echt storend. Overigens is het ook nog eens vaak zo dat mannen relaties krijgen met niet hun ideale kenmerken. Voorkeuren heeft iedereen maar wat mij betreft gaat het vooral om alle lol die je met elkaar hebt in een relatie en dat je er voor elkaar bent.
Klopt, ik kan prima met Nederlandse vrouwen opschieten hoor, maar mijn voorkeur qua uiterlijk gaat toch naar het meer exotische. Ik vind een getinte huid nou eenmaal mooier, terwijl ik zelf ook gewoon spierwit ben hoor, maar ja.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat qua omgang buitenlandse vrouwen vaak wat toegankelijker zijn. Waar het verschil in zit weet ik niet, maar ik heb af en toe het idee dat de Nederlandse vrouw wat te "kil" is. Althans, zo komt het op me over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')