...quote:Na wat geneuzel op het net kwam ik dit bericht tegen.
Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over. waar ligt de oorzaak?
http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
Jawel, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Ik weet ook we'll dat het iets nederlands is maar over het algemwwn haalt de nederlandse man zich niet op aan een vrouw oidquote:Maar je hebt toch ook wel lieve Nederlandse vrouwen ontmoet?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef jstrike het volgende:
Jawel, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Ik weet ook we'll dat het iets nederlands is maar over het algemwwn haalt de nederlandse man zich niet op aan een vrouw oid
De OP blijft gebrabbel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef jstrike het volgende:
Ja is idd het vervolg en een reactie op de laatste posts van het topic zoals deze met zoveel woorden is beschreven door mijn uiterst behulpzame voorganger.
Klopt als een bus bij driekwart van de Nederlandse vrouwen: kille bitches die geen benul hebben van wat echte liefde is en zich gedragen alsof ze Hilton als achternaam hebben.quote:puur en alleen om een discussie op gang te brengen, geven we hier een paar kritische opmerkingen die we in jullie mails tegenkwamen weer. kritische opmerkingen aan het adres van de nederlandse vrouw, wel te verstaan. sommige mannen vinden dat de nederlandse vrouw in het algemeen weinig verzorgd is, weinig sexy en vrouwelijk. andere vinden dat ze te agressief of te kil zijn. weer andere vinden de buitenlandse vrouwen in vergelijking met de nederlandse vrouw zoveel 'liever, sensueler, zorgzamer', soms zelfs 'meer toegewijd'.
deel 2 al zelfs, ik mag de popcorn wel gaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
Oh, is dit een topic waar verbitterde mannen 'de Nederlandsche vrouw' afzeiken? Ik lees mee.
ik ook ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
Oh, is dit een topic waar verbitterde mannen 'de Nederlandsche vrouw' afzeiken? Ik lees mee.
Northside is de enige met een zinnige post en die heb ik in het andere topic ook al gequote.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef jstrike het volgende:
wellicht dat een mod de topic naam kan veranderen en/of mergen?
daar zijn de meningen over verdeelt klaarblijkelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Northside is de enige met een zinnige post en die heb ik in het andere topic ook al gequote.
Niemand die rouwt om een slotje.
Verklaar het dan als een mening en niet als een vaststaand feit over iedere vrouw in Nederland.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Xingu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeelt klaarblijkelijk
Jij wilde toch geen generaliserende posts schreef je net in je eigen topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Xingu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeelt klaarblijkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |