Dat dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zij is 14 en jij 28? Leeftijdsverschil is relatief....moeten we wel de leeftijden weten
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Suisse het volgende:
Waarom vindt iedereen leeftijdsverschil zo'n punt?
Homo en/of lesbo zijn wordt normaal gevonden, maar leeftijdsverschil blijft een taboe.
Ik val ook op "oudjes".
Dus jij zegt min of meer, geniet ervan zolang het kan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Tja, moet kunnen.
Meestal werkt het niet omdat de jongere vaak mentaal nog moet groeien.
ik nietquote:
Als he voor jullie beide goed voelt, waarom zou het dan niet kunnen, heb het in mijn omgeving ook wel gezien, en ja soms zijn de ouders er idd niet blij mee, maar ik ken ook voorbeelden waarin het prima gaat.quote:Dus jij zegt min of meer, geniet ervan zolang het kan?
Nou nou, homohaat is nog aan de orde van de dag hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Suisse het volgende:
Homo en/of lesbo zijn wordt normaal gevonden, maar leeftijdsverschil blijft een taboe.
Oeh, wat doorsnee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Tamashii het volgende:
Er zit 4 jaar tussen mijn vriend en ik.
Ja, ok, maar 4 jaar is iets anders dan 14 jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Tamashii het volgende:
Er zit 4 jaar tussen mijn vriend en ik mij.
Hmmmz, dan moet ik er misschien toch maar vanaf, ik had gehoopt over 5 jr dood te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Tahiti het volgende:
Ik ben 35 en mijn vrouw is 21![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)et-jongere-vrouw.htm
Wat is daar doorsnee aan?quote:
smeerpijpquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Tahiti het volgende:
Ik heb een vriendin gehad die 12 jaar jonger was...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef LoempiaLiza het volgende:
Vinden jullie het een probleem als er een behoorlijk leeftijdsverschil in je relatie zit? Heb sinds kort ineens zomaar een vriendin (wat kan een balletje toch raar rollen), maar haar ouders hebben het er een beetje moeilijk mee dat ik een heel stuk ouder ben dan zij. Nou kan natuurlijk tijd bewijzen dat het wel goed kan gaan, maar toch zit ik er wel een beetje mee soms....
Sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
smeerpijp
Dat kind is nog maar 21, en al getrouwd met jou
Dat kán wel, als jullie psychologische leeftijd dichterbij elkaar zit dan dit. Maar dit vind ik ook wel een beetje veel.quote:
Ik wil geen meisje van 16 of 45. Ik blijf het dan ook apart vinden, hoewel ik me er nooit zo druk over maak wat betreft anderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Suisse het volgende:
Ik val ook op "oudjes".
Volgens mij geldt die formule ook andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef mgerben het volgende:
Er is de geweldige formule: Leeftijd man/2+3 = acceptabele leeftijd vrouw.
Dus in jouw geval 'voelt' 16.5+3 = 19.5 voor de meeste mensen als 'jong maar op de grens van het acceptabele'.
Het vooroordeel is er natuurlijk voor een reden: dat die relaties bepaalde problemen; niet zozeer vanwege het verschil in leeftijd maar vanwege het verschil in levensfase.
Maar de grap is dat jullie samen weinig hebben aan oppervlakkige vooroordelen. Die vooroordelen hebben niets te maken met wat jullie voor elkaar voelen.
Doe dus gewoon wat iedereen doet die van iemand houdt: Doe wat je voelt en kap het niet voorbarig af omdat buitenstaanders er een algemene mening over hebben.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is daar doorsnee aan?
Toen ik 14 was heb ik een vriend van 23 gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Dan moet je er eigenlijk wel vanuit gaan dat de man (hoe reken je het met een vrouw-vrouw relatie?) boven de 26 is, anders wordt het weer illegaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef mgerben het volgende:
Dus in jouw geval 'voelt' 16.5+3 = 19.5 voor de meeste mensen als 'jong maar op de grens van het acceptabele'.
Het vooroordeel is er natuurlijk voor een reden: dat die relaties bepaalde problemen; niet zozeer vanwege het verschil in leeftijd maar vanwege het verschil in levensfase.
Maar de grap is dat jullie samen weinig hebben aan oppervlakkige vooroordelen. Die vooroordelen hebben niets te maken met wat jullie voor elkaar voelen.
Doe dus gewoon wat iedereen doet die van iemand houdt: Doe wat je voelt en kap het niet voorbarig af omdat buitenstaanders er een algemene mening over hebben.
Raar, volgens mij is die formule toch echt leeftijd/2 +7quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef mgerben het volgende:
Doe maar /2 + 5 dan. Zit er tussenin en anders ben ik te jong voor m'n vriend.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:59 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Raar, volgens mij is die formule toch echt leeftijd/2 +7
maak het maar uit dan want op Parship zeggen ze ook +7quote:Op woensdag 4 november 2009 01:00 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Doe maar /2 + 5 dan. Zit er tussenin en anders ben ik te jong voor m'n vriend.
Ja, ik heb net na 3 jaar mijn vriend gedumpt, omdat parship dat zeiquote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef La_Vita het volgende:
[..]
maak het maar uit dan want op Parship zeggen ze ook +7![]()
En dan zal het wel waar zijn
Je wil wel graag verzorgd worden he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef LoempiaLiza het volgende:
Ok, even een opsomming van mogelijkheden:
1. Rustig aan doen en wachten tot mijn jongere vriendin mij moet/kan verzorgen
2. Keihard ertegenaan en hopen dat je alsnog in de jezelf gestelde termijn in het harnas sterft.
3. ??
4. Keihard ertegenaan en dan ervoor zorgen dat ze mij eerder moet verzorgen en ik uiteindelijk van ouderdom/slijtage dood ga.
geen probleem, you're the man.quote:
Op zn 33ste nog?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Tja, moet kunnen.
Meestal werkt het niet omdat de jongere vaak mentaal nog moet groeien.
Even naar je profielplaatje kijkende: is dit een huwelijk uit liefde, of is ze getrouwd met je in de hoop op een betere toekomst?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Tahiti het volgende:
Maar da's ook doorsnee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is daar doorsnee aan?
Toen ik 14 was heb ik een vriend van 23 gehad.
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Maaruh waarom ben je dan ook meteen getrouwd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Tahiti het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |