SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-09-2011 15:44:05 ]If not now, then when.![]()
faghola, ik had de lapo.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Weer dat getyfus hunt_____________!2
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
If not now, then when.![]()
stel je aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
![]()
De LAPO bestaat niet meer!! Net zoals de TVP.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef mschol het volgende:
zowiezo: degene met LAPO moet maar een nieuw topic openen, niet andere...If not now, then when.![]()
dat dus..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De LAPO bestaat niet meer!! Net zoals de TVP._!
![]()
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaan_!
Owja, niet met de tijd meegaan._!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaan_!
quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
En als de LaPo niet meer bestaat, waarom proberen jullie hem dan elke keer weer te hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.
Barts Padawan
Zodat het knopje open nieuw deel tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En als de LaPo niet meer bestaat, waarom proberen jullie hem dan elke keer weer te hebben
ze hebben officeel nooit bestaan, voor de rest bestaan ze gewoon: de tvp is de volgen knop (sterker nog, de aangeroepen functie heeft iets met tvp erin wat ik gezien heb)quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.
en de lapo is gewoon laatste post, die dus gewoon nog steeds bestaat, als die niet zou bestaan zouden topic nml niet meer dicht gaan![]()
die komt ook als jullie niet hunten hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zodat het knopje open nieuw deel tevoorschijn komt._!
Barts Padawan
Even om al het gemekker te onderbreken..
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ja maar toen de "open nieuw deel" knop er kwam is er ook gezegd door de fok staff dat het nu niet meer uitmaakt wie hem opent omdat iedereen hem kan openen. Snap sowieso niet het probleem dat als iemand anders hem opent. Daarbij wacht ik juist op de open nieuw deel knop, niet op de lapo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben officeel nooit bestaan, voor de rest bestaan ze gewoon: de tvp is de volgen knop (sterker nog, de aangeroepen functie heeft iets met tvp erin wat ik gezien heb)
en de lapo is gewoon laatste post, die dus gewoon nog steeds bestaat, als die niet zou bestaan zouden topic nml niet meer dicht gaanIf not now, then when.![]()
knopje === lapoquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar toen de "open nieuw deel" knop er kwam is er ook gezegd door de fok staff dat het nu niet meer uitmaakt wie hem opent omdat iedereen hem kan openen. Snap sowieso niet het probleem dat als iemand anders hem opent. Daarbij wacht ik juist op de open nieuw deel knop, niet op de lapo.![]()
![]()
En weer een pagina vol aan gezeik over de lapo. Kap met dat hunten, post dat topic gewoon normaal vol.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
true, maar zonder lapo geen knopje, en om dingen als hunten te voorkomen lapo === knopjequote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat knopje is voor iedereen die het volgende deel wilt openen.
wordt tijd dat ze dat inbouwen![]()
en dat knopje komt er ook als we gewoon de laatste 10/15 posts vullen met normale posts, ipv lapo hunten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat knopje is voor iedereen die het volgende deel wilt openen.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Inderdaad, en laten we dat dan ook houden tot en met post 301. En laten we daarna vanaf post 1 tot en met 301 weer on topic blijven.quote:
En lapo hunten is offtopic.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Leuk, dat minecraft.
Mooi filmpje ook, waarom staat het niet in de fipo?In the coolest little capital of the world![]()
edit:quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, dat minecraft.
Mooi filmpje ook, waarom staat het niet in de fipo?![]()
![]()
Idd, en jij moet ook niet alleen hier posten als er lapo hunts zijn, andere keren mag ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Inderdaad, en laten we dat dan ook houden tot en met post 301. En laten we daarna vanaf post 1 tot en met 301 weer on topic blijven.
En lapo hunten is offtopic.
Trouwens, MineraalWater. Ik zit van die text style tutorials door te bladeren en kwam dit tegen
Ik denk dat ik dit eens ga proberen, en dan 'creepers' met de groene blokjes zoals hun skin er gewoon uitziet en dan het woord 'zombies' met een soort mummy-effect.
Kan tof worden.Alleen wel veel werk.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
zal ik doen, dus nu maar geen lapo hunts meer dan post ik dan niet, en kan ik weer doorgaan met gewoon minecraft postenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, en jij moet ook niet alleen hier posten als er lapo hunts zijn, andere keren mag ook.
Barts Padawan
dnbrainwash werkte ook al aan iets, ik weet niet of ik 't mag verklappen dus dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef maurisioo het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee voor het tweede filmpje?
Geloof dat hij pasgeleden zei dat hij aan een script werkte.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Mender ook al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
dnbrainwash werkte ook al aan iets, ik weet niet of ik 't mag verklappen dus dat doe ik maar niet.
Geloof dat hij pasgeleden zei dat hij aan een script werkte.
Maar hij wilde het volgens mij ook nog niet vertellen.
Ben iig benieuwd.![]()
![]()
Is inderdaad veel werk, Wat ik heb gemaakt is dan ook maar echt 10 minuten werk. Hier kan wel een uurtje of 2 aan gaan zitten als je nog niets van Illustrator of iets dergelijks weet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:30 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens, MineraalWater. Ik zit van die text style tutorials door te bladeren en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit eens ga proberen, en dan 'creepers' met de groene blokjes zoals hun skin er gewoon uitziet en dan het woord 'zombies' met een soort mummy-effect.
Kan tof worden.Alleen wel veel werk.
![]()
Ik ook. Het is wel echt enorm aanstekelijk, toen ik die serverfilmpjes uit de OP zat te kijken had ik ook meteen zoiets van 'IK WIL OOK FILMENNN'quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mender ook al.
Maar hij wilde het volgens mij ook nog niet vertellen.
Ben iig benieuwd.Ik ga er vanavond wel even voor zitten, heb d'r eigenlijk wel zin in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is inderdaad veel werk, Wat ik heb gemaakt is dan ook maar echt 10 minuten werk. Hier kan wel een uurtje of 2 aan gaan zitten als je nog niets van Illustrator of iets dergelijks weet.
wie speelt daar met een hacked clientquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef maurisioo het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee voor het tweede filmpje?![]()
![]()
allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wie speelt daar met een hacked client![]()
![]()
Ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wie speelt daar met een hacked client
Speciaal gezocht zodat ik makkelijker kon recorden, aangezien ik mega-jump kon gebruiken om de zwaartekracht van de maan na te bootsen en gewoon fly kon gebruiken in plaats van dirt torens te bouwen.
En besides, het is een server speciaal voor filmsets - geen creative of survival. Dus what gives?
Ik probeer het ook niet te verstoppen ofzo.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Haal dat filmpje "One month of Minecraft" nu maar weg dan. Anders wordt het zo vol. En dan hebben we alleen nog eigen filmpjes in de op.quote:
Edit: of is dat van iemand van hier?![]()
Ik vond dat filmpje toch best wel lelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Haal dat filmpje "One month of Minecraft" nu maar weg dan. Anders wordt het zo vol. En dan hebben we alleen nog eigen filmpjes in de op.
Edit: of is dat van iemand van hier?![]()
![]()
Niemand heeft daar rechten, die moet ik nog even fixxen maar denk dat, dat morgen wordt omdat ik zo feest heb.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
@Yuri_Boyka, Zou de Film servert aan mogen ?If not now, then when.![]()
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik denk dat 90% van de mensen die een filmpje op YT kijken bij de credits al afhaken, en de subscribe-knop daarom iets te laat komt voor de meesten
In the coolest little capital of the world![]()
Je hebt gelijk. Ik doe hem voortaan gewoon direct ná het filmpje, zelfs nog voor de bloopers (als die er nog inkomen volgende keren)quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef Drebbelman het volgende:
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik denk dat 90% van de mensen die een filmpje op YT kijken bij de credits al afhaken, en de subscribe-knop daarom iets te laat komt voor de meestenWe hoeven toch ook geen rechten te hebben?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niemand heeft daar rechten, die moet ik nog even fixxen maar denk dat, dat morgen wordt omdat ik zo feest heb.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Oke hij staat aan, tevens heb jij wel gewoon admin rechten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
We hoeven toch ook geen rechten te hebben?If not now, then when.![]()
Tof, bedankt. Ben al blij dat we er in ieder geval op kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke hij staat aan, tevens heb jij wel gewoon admin rechten.
Np en voor de andere, pas op met de sets.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Tof, bedankt. Ben al blij dat we er in ieder geval op kunnen komen.![]()
Ik moet ze even protecten later.If not now, then when.![]()
Maakt niet uit. Die mensen hadden waarschijnlijk ook niet op subscibe geklikt als ie direct na het filmpje kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef Drebbelman het volgende:
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik denk dat 90% van de mensen die een filmpje op YT kijken bij de credits al afhaken, en de subscribe-knop daarom iets te laat komt voor de meesten
Ik zou het gewoon altijd zo laten... Liever dat mensen uit hun eigen op subscibe klikken omdat ze het vet vinden wat ze zien.![]()
Wauw, wie heeft die server zo mooi opgepoetst? Van dat gat is niks meer te herkennen en het water ziet er weer mooi vlak uit.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Is dit wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:20 schreef MineraalWater het volgende:
Is dit wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat creeperhoofd.
Ik vind hem fucking tof.
Is dit wat?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dit wat?Ziet er vet uit man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
En dan nog een soort thema erachter, bijv. voor elk filmpje apart achtergrond thema.If not now, then when.![]()
Is dit wat?VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barts Padawan
Is dit wat?+1 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet trouwens niet een usericon op youtube in te stellen ^^'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Mooi dat het in de smaak valt!
Nu nog een YT layout maken voor als achtergrond op het kanaal jippie!![]()
![]()
Wat is dat 'still alive' liedje bij de bloopers?
Barts Padawan
Man man, nooit geweest dat mushrooms zoveel hartjes gavenIk heb van de rode en bruine een mega farm gevonden onder mijn huis. Zalig
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ken je dat niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is dat 'still alive' liedje bij de bloopers?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
Adobe Illustrator CS5, Autodesk 3DSmax voor het modellen van de zombie en het creeper hoofd, Toen gerenderd in Cinema 4D.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Mender het volgende:
Hehe, ja hij is echt niceWelke software heb je gebruikt?
Beste game ooit!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.![]()
![]()
quote:Met jullie kan ik pratenquote:.
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
Barts Padawan
Da's jammer, dan mis je echt watquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te erg![]()
ach ik heb jullie tochquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Ahw echt? Als je ooit de kans krijgt - zeker doen, geweldige verhaallijn en enorme toffe sfeer in het spel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ach ik heb jullie tochSo rude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
We moeten echt een stel zombies hebben die een huisje aanvallen met daaronder de music van zombies vs plants. Alleen zo zo jammer dat het niet in een serieuze setting past.
Mss een idee voor een music video?
![]()
Cool mineraalquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Nieuwe youtube layout gemaakt door MineraalWater.
http://www.youtube.com/user/creepersandzombies![]()
![]()
wat vetquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Nieuwe youtube layout gemaakt door MineraalWater.
http://www.youtube.com/user/creepersandzombies
Barts Padawan
Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zetten. Bijvoorbeeld op Minecraftforum.
Post ook even op minecraftforum.nl![]()
![]()
Woef woef.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:19 schreef Berend. het volgende:
Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wel leuk dat jeb nou een FAQ heeft gemaakt, maar er staan pas 2 vragen in
http://www.reddit.com/r/minecraftfaq/Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Danku allemaal!Zeg de afmeting maar, dan maak ik wel even wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:19 schreef Berend. het volgende:
Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zetten. Bijvoorbeeld op Minecraftforum.
Post ook even op minecraftforum.nl![]()
![]()
Ik heb de subscribe button even aangepast, je wordt nu niet doorgestuurd naar ons kanaal maar gelijk naar de abboneer pagina.If not now, then when.![]()
Er is trouwens weer een groot gat gevonden !quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de subscribe button even aangepast, je wordt nu niet doorgestuurd naar ons kanaal maar gelijk naar de abboneer pagina.![]()
Oh? Wist niet eens dat dat kon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de subscribe button even aangepast, je wordt nu niet doorgestuurd naar ons kanaal maar gelijk naar de abboneer pagina.Die was er al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er is trouwens weer een groot gat gevonden !A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Heb ook even een tijdelijke ava opgezet totdat er een eigen geproduceerde ava is.
Gaaf dat kanaal!
Kan ik trouwens in de OP? Mijn MC naam is Goost
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Done.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gaaf dat kanaal!
Kan ik trouwens in de OP? Mijn MC naam is GoostIf not now, then when.![]()
Heb trouwens gisteren met WorldEdit eens wat zitten proberen om zo'n Lighthouse uit Golden Sun na te bouwen.
Op zich lukte het wel aardig, maar ik denk wel dat ik nog op 1.8 wacht zodat je veel grotere/hogere gebouwen kunt makenquote:
ZO, Ik ben eventjes in een plaatjes killing spree
Hier voor op het einde van een filmpje voor C&Z:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Hier voor op het einde van een filmpje voor C&Z:I came.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, fucking vet. Ziet er echt mooi uit.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Hier voor op het einde van een filmpje voor C&Z:Haha geniaal die SssSubscribe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YEA BUDDY.
YEAA MINECRAFT OHH YEAAA.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha geniaal die SssSubscribe.![]()
YEA BUDDY.Thanks man !quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
I came.
Serieus, fucking vet. Ziet er echt mooi uit.![]()
![]()
Hier voor op het einde van een filmpje voor C&Z:Good work man !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
vanavond minecraft maar weer restoren...
iemand die weet of je de installatie files van minecraft elders neer kan zetten?![]()
Dit zijn de laatste momenten dat we 0 dislikes hebben op die video. Waardeer ze.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.minecraftforum(...)igin-of-the-zombies/
Oh, trouwens.. Drumpie.SO LIKE.quote:..So like everybody we are waiting till 1.8 comes out...
LIKE
LIKE THE VIDEO.
I see what you did there, subliminal messaging.
http://www.minecraftforum.net/videos/quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier ook jongen man![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.minecraftforum(...)igin-of-the-zombies/Wie heeft ie neergeschoten dan?quote:our Director Earcheese did the shootings
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[quote]our Director Earcheese did the shootingsScherp!quote:Wie heeft ie neergeschoten dan?
Wie heeft ie neergeschoten dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[quote]our Director Earcheese did the shootings
[/quote]
Don't feed the troll![]()
wtf is er aan de hand met dat forum, alles in lettertype 16 en onderstreeptquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en nee, het ligt niet aan mijn browser...![]()
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf is er aan de hand met dat forum, alles in lettertype 16 en onderstreept
en nee, het ligt niet aan mijn browser...? Ik heb dat namelijk niet.
Moet haast wel, bij mij ziet het er normaal uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf is er aan de hand met dat forum, alles in lettertype 16 en onderstreept
en nee, het ligt niet aan mijn browser...![]()
hmm.. alles na de eerste google ad loopt gaar..(ander topic er daar bij gepakt)
is de enige site zo te zien waar ik dat heb.. maar goed dat ik er *nooit kom...![]()
Zeg de afmeting maar, dan maak ik wel even wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
Berend: "Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zetten. Bijvoorbeeld op Minecraftforum.
Post ook even op minecraftforum.nl"
![]()
![]()
even maar weer minecraft aangeslingerd
veel veranderd sinds 1.4 ;')[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
al 240 views en 22 likes!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoop het!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit nog wel eens wat gaan worden.
Jij hebt toch een MC forum account right?![]()
ja net gereageerd al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoop het!
Jij hebt toch een MC forum account right?![]()
![]()
Ow ok! ik wou vragen of je wat kon vragen op het forum over dat selecteer vakje meer, Want ik kan geen account maken met mijn mail !quote:![]()
![]()
vergeet niet ff toestemming van Mojang te vragen voor parnership
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Hoho, zo ver zijn we nog niet !quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef benx het volgende:
vergeet niet ff toestemming van Mojang te vragen voor parnership
Met de nadruk op NOG!![]()
![]()
huh hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ow ok! ik wou vragen of je wat kon vragen op het forum over dat selecteer vakje meer, Want ik kan geen account maken met mijn mail !![]()
![]()
ja sws moet je eerst wel veel subs hebben veel likes veel views veel channel views, als je dat hebt dan pas kan je t vragen aan mojang en dan partnership indienenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ff naar fok games frontpage --> fokkers maken minecrat film'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Piekartz vragen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:16 schreef Berend. het volgende:
Al weet ik bijna zeker dat je geen antwoord terug krijgt![]()
![]()
![]()
blokje? je aimpoint??Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
IK GELOOFDE HET!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:16 schreef benx het volgende:
ff naar fok games frontpage --> fokkers maken minecrat filmJUIST!quote:![]()
Ik bedoelde dat ze dat er op moeten zettenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
IK GELOOFDE HET!
[..]
JUIST!
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ja zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef benx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze dat er op moeten zetten![]()
![]()
ehm ik wil wel je aimpoint aanpassen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer joh, Maar na dat jij die "K3" video had gepost check ik eerst je links voordat ik er op klikquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:23 schreef Berend. het volgende:
Dankje Piekartz!
http://games.fok.nl/nieuws/461848/1/1/50/minecraft-video-door-fokkers![]()
![]()
op drumpie.nlOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als iemand zin heeft om creative te doen, pvpsurvival.dyndns.org
griefen is instant ban, maarja ik hoop dat jullie je kunnen gedragen ;p
Ohja btw engels praten![]()
joost waarom ban?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
IK GRIEF NIET IK PROBEERDE IEMANDS BOUW DING TER REPAREREN!! GEEZOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
iedereen denkt dat ik alles kapot wil maken
dude...
1. tnt ging niet af, dat wist ik ook
2. ik dacht dat iemand zijn redstone circuit had gegriefed -.-Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
pas op hoor als je wilt helpen wordt je gebanned
ik zei zelfs nog tegen psv dat iemand had gelava griefed.... en dan wil ik iemands ding repareren BAM BANNED
ja tnt ging wel af maar kan niks beschadigenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die tnt ging wel af, maarja kom maar online
ik ben nog gebanned
Er is hier een bepaalde kliek die buitengesloten zou moeten worden van de Minecraft-maatschappij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://imageshack.us/photo/my-images/820/schematf.png/ (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]
filmpje/schematic van je mobtrap?
Direct afbeelding insluiten gaat niet, direct linken ook niet. Gelazer met Imageshack ook altijd![]()
Mag hopen dat die wijziging waardoor mobs geen items meer opleveren als ze gedood worden door water, lava, zwaartekracht, etc. niet doorvoeren.![]()
![]()
Zelfspot +1quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef TJV het volgende:
Er is hier een bepaalde kliek die buitengesloten zou moeten worden van de Minecraft-maatschappij.![]()
gebruik tinypic
Leuk! Photoshop baas !quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Voor minecraft forums hier een bannertje:
[ afbeelding ]
Code:
[ code verwijderd ]
Oeps, ik heb de server gegriefd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Danku!, Het is gewoon een basis techniek dus niet echt baas.quote:
Eigelijk als we een trailer maken moeten we zo'n bazen stem hebben, Ik ga is kijken of dat moeilijk is!![]()
![]()
Ik had wel een leuk idee voor in een film:
Met essentials kan je fireballs doen, die ghasts ook doen.
Als je dan /powertool fireball doet kan je ze spammen.
Als je dat met een paar mensen doet lijkt het net een meteoriet regen.![]()
![]()
Ik heb een lage zware stem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Danku!, Het is gewoon een basis techniek dus niet echt baas.
Eigelijk als we een trailer maken moeten we zo'n bazen stem hebben, Ik ga is kijken of dat moeilijk is!
Johan Bos!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.quote:
Misschien ooit een example sturen?
Of gaan we met jou en earcheese en misschien andere even op Skype of iets dergelijks?![]()
![]()
Ik denk dat je zoiets beter met een stem changer kan doen, anders is het gewoon te lelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.
Of gaan we met jou en earcheese en misschien andere even op Skype of iets dergelijks?![]()
![]()
Ik ga zo uit man, zit op mobiel. Morgen anders?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.
Of gaan we met jou en earcheese en misschien andere even op Skype of iets dergelijks?If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef dnbrainwash het volgende:
voor mensen die zin hebben om te griefen.. 84.27.235.251SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bedoel ik ook. Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga zo uit man, zit op mobiel. Morgen anders?Ja pitch wat veranderen, maar je moet ook zelf wat lager praten wil je een goed effect krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets beter met een stem changer kan doen, anders is het gewoon te lelijk![]()
nooooo xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Pixxai-hi-o.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Minecraft wil niet inloggen sorry!quote:
@Berend.
Ja maar dan zwaarder, en niet door een computer ingesproken![]()
![]()
Ik was niet echt bekend met die mod. Maar als dat er een beetje goed uitziet kan je d'r een echt een enorm toffe scene van maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Ceees2 het volgende:
Vind niemand dat een leuk idee?wat ik zei
Is essentials maar drumpert gebruikt commandbook, dus moet je ff vragen aan mquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik was niet echt bekend met die mod. Maar als dat er een beetje goed uitziet kan je d'r een echt een enorm toffe scene van maken.![]()
Drumpie is overgestapt naar essentials.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is essentials maar drumpert gebruikt commandbook, dus moet je ff vragen aan m![]()
Woeps, sorry Mineraal. Hij crashte gewoon ineens. Ik ben onderweg!
Lool, en niet zo'n klein beetje ookquote:![]()
![]()
Ja, de maan komt wel vaker voor in filmpjes. Scherp!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Lool, en niet zo'n klein beetje ookA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Nee maar meer:quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ja, de maan komt wel vaker voor in filmpjes. Scherp!
1. Hij vind ook een soort huis/auto
2. Er explodeert ook TNT op het einde
3. De space shuttle lijkt erop
Niet om het filmpje van jullie af te zeiken hoor![]()
![]()
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het me er alleen aan deed denken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee maar meer:
1. Hij vind ook een soort huis/auto
2. Er explodeert ook TNT op het einde
3. De space shuttle lijkt erop
Niet om het filmpje van jullie af te zeiken hoor![]()
Momenteel bezig aan tweede filmpje voor op creepers&zombies, als ik het kan moneteren zoals ik wil wordt het een enorm mindfuckerig filmpje, en zo niet - dan is het dikke diarreefaal, het is al gefilmd dankzij Plexcon's mederwerking dus ik hoef het alleen nog maar in elkaar te zetten.
Twijfel alleen nog tussen de naam deja-vu of #7.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
lukt wel hoor
Ziet er vet uit man!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Ceees2 het volgende:
Slechte kwaliteit weet ik. En in me eentje is het beetje moeilijk showen.
Misschien wel beter om met 2 mensen te doen om het een groter effect te maken.
Maar ziet er mooi uit!![]()
ja nu moet ik helemaal naar onderen, dus is beetje moeilijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ziet er vet uit man!
Misschien wel beter om met 2 mensen te doen om het een groter effect te maken.
Maar ziet er mooi uit!![]()
Wauw.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Ceees2 het volgende:
Slechte kwaliteit weet ik. En in me eentje is het beetje moeilijk showen.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik had me het filmpje niet serieus maar eerder een beetje cartoony voorgesteld
maar het is toch goed gelukt![]()
![]()
haha grapje hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Meh, niet echt nieuwswaardig. Bij 10000 views ofzo plaats ik m wel.![]()
![]()
Dat moet serieus een jungle voorstellen, vind ik wel een beetje karig eerlijk gezegd.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
die zeppelin mod is echt awesome met rivers!
ik weet iets awesomes over 1.8!
[ Bericht 32% gewijzigd door bobbernaut op 04-09-2011 11:14:30 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
is er een server online?
komt er iemand op film server?
is iedereen naar de kerk ofzo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bestaan die dingen nog?quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
nee maar ik weet iets heeeeel vets over 1.8
Vertel joeng?quote:Op zondag 4 september 2011 12:17 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar ik weet iets heeeeel vets over 1.8![]()
i cant D: maar ik weet wanneer 1.8 uit komt!
Ok, en hoe kom je er dan aan?quote:Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef bobbernaut het volgende:
i cant D: maar ik weet wanneer 1.8 uit komt!![]()
8 september.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WAIT WUT HOE WEET JIJ DAT ?
owh....Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
jeb_ Jens Bergensten
Please stop spamming me and Notch about "save the mob grinder." It's just a rumour based on me using the word "may" in a design discussion
FUCK YEAH wss blijft t gewoon!
Het is een publiek geheim.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
deadmau5
@deadmau5 ÜT: 56.324466,16.492831
Expert griefer / Professional hater.
http://www.deadmau5.com
lol expert griefer xD wel vet dat hij ook MC speelt! ja werd gister ook al gezegd
Oh lord. BOB ZIT OP TWITTER?! REN VOOR JE FUCKING LEVEN.quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef bobbernaut het volgende:
deadmau5
lol expert griefer xD wel vet dat hij ook MC speelt! ja werd gister ook al gezegdA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
WATERMELOEN
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
farmen.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
CHICKEN WINGSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef TJV het volgende:
CHICKEN WINGS
[ afbeelding ]En prikkeldraad of doornen, of kijk ik nou enorm verkeerd? Rechts in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
En prikkeldraad, of kijk ik nou enorm verkeerd? Rechts in het middenquote:jeb_ said:
New in terrain.png:
* Smooth stone brick + cracked and mossy variants
* Vines
* Melon
* Melon/Pumpkin stalk (unconnected + connected)
* Thin glass upper edge
* Mushroom textures
* City borders (will probably not be used)
* Iron bars
New in items.png:
* Bow bending states
* Melon
* Cooked porkchop
* Raw beef
* Raw and cooked chicken
* Melon seeds
* Pumpkin seeds
* Rotten fleshWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
wss die lianen ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
En prikkeldraad of doornen, of kijk ik nou enorm verkeerd? Rechts in het middenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef TJV het volgende:
CHICKEN WINGS
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foto
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
owh en de pijlenzak is oud, staat er gewoon nog inYour Tweets 6,260quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh lord. BOB ZIT OP TWITTER?! REN VOOR JE FUCKING LEVEN.
![]()
Geen idee of het in de smaak valt, experimentje.
Bedankt voor Plexcon voor het spelen van number 6 en 7.
best wel eng
Ik vind hem wel vet geworden eigenlijk, Mysterieus...quote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef MrEarcheese het volgende:
Bedankt voor Plexcon voor het spelen van number 6 en 7.![]()
Had je nu een schreeuw gevonden?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef bobbernaut het volgende:
deadmau5
lol expert griefer xD wel vet dat hij ook MC speelt! ja werd gister ook al gezegd![]()
hoe kan t dat ie die oren heeft? zeker net zoiets als een cape?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft notch hem gegeven.quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan t dat ie die oren heeft? zeker net zoiets als een cape?![]()
4:14quote:
HACKSquote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan t dat ie die oren heeft? zeker net zoiets als een cape?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef MrEarcheese het volgende:
Bedankt voor Plexcon voor het spelen van number 6 en 7.![]()
Barts Padawan
Even wat geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat CAZ ziet er wel vet uit!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk 3dmax, maya of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 september 2011 14:22 schreef EpicKnife het volgende:
Die Creepers and Zombies. Gemaakt met?? Photoshop ofzo?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ge-wel-dig !quote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef MrEarcheese het volgende:
Bedankt voor Plexcon voor het spelen van number 6 en 7.
Zou me niets verbazen als Deadmau5 gewoon wat $$ aan Notch heeft gegeven voor die mooie oren. Jullie praten over hem, hij wordt bekender.![]()
![]()
Hmm, Vandaag nog gezien bij de Yogscast inderdaad, Best vet!quote:Op zondag 4 september 2011 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Obsidian generator, maak van redstone obsidian.![]()
![]()
Dat heeft ie echt niet nodig hoorquote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Berend. het volgende:
Zou me niets verbazen als Deadmau5 gewoon wat $$ aan Notch heeft gegeven voor die mooie oren. Jullie praten over hem, hij wordt bekender.![]()
![]()
Dat neemt niet weg dat ik vind dat hij kutmuziek maakt.quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Berend. het volgende:
Jullie praten over hem, hij wordt bekender.
Luister de eerste paar seconden van alle 3 die liedjes maar..
Echt, mijn god. Kom eens met een originele intro in plaats van hetzelfde de hele tijd. Ik vind het niks.
[ Bericht 26% gewijzigd door MrEarcheese op 04-09-2011 16:27:01 ]A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
psv/joost ik ben niet whitelisted D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hah, Mobtrap in SP is zeer succesvol; zojuist in een kwartier al 50 items![]()
Ik neem aan dat Mobtraps ook na 1.8 hun nut blijven behouden (zeker na tweet Jeb).![]()
pics?
En hij is hier ook geplaatst, moest eerst goedgekeurd worden.
55 views + youtube 340 views is al 400 views in 2 dagen.
http://www.minecraftforum(...)igin-of-the-zombies/If not now, then when.![]()
Zie 'm nu pas voor 't eerst.quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hij is hier ook geplaatst, moest eerst goedgekeurd worden.
55 views + youtube 340 views is al 400 views in 2 dagen.
Geniaal filmpke![]()
![]()
wat is er eigenlijk met toothless/dostya gebeurd?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
PC doet niet meer, wordt dus knutselen deze week. Heb nu drie kaduuke pc's thuis staan
.
Zit nu bij mijn zusje thuis mail te checken.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
ik dacht al waar blijft die gozer..quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Sitethief het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
PC doet niet meer, wordt dus knutselen deze week. Heb nu drie kaduuke pc's thuis staan
.
Zit nu bij mijn zusje thuis mail te checken.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, ik ook! We dachten dat je dood was..quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht al waar blijft die gozer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, ik ook! We dachten dat je dood was..Like you care...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Like you care...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke server is dat boiis?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Goed bezig man!quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,2788.0.htmlFilm server big boiiiiquote:![]()
Geef ip dan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar die film server, en wil op zich ook wel helpen met dingen.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
hoe zie je je seed, ik heb een geke seed gevonden die ik met jullie wil delen, het is een hele grote woestijni gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Film server is echt strikt film en aangezien er al aardig wat mensen op zitten imo is het niet perse nodig om er nog meer op te hebben ivm met de film sets. Het ziet er niet bijzonder uit. Er staan 3 film sets tot nu toe. Zal binnenkort wel is render online gooien.
Maar als er hulp nodig is dan zal ik of iemand anders zeker om hulp vragen. Jullie worden niet vergeten.
heeft iemand trouwens problemen met het inloggen in minecrafti gave my bitch a comment
yhea
Zo nu en dan, trouwens, je weet dat je dezelfde avatar als karrs hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef cool15 het volgende:
heeft iemand trouwens problemen met het inloggen in minecraft
snel veranderen voordat het te laat is-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Film server is echt strikt film en aangezien er al aardig wat mensen op zitten imo is het niet perse nodig om er nog meer op te hebben ivm met de film sets. Het ziet er niet bijzonder uit. Er staan 3 film sets tot nu toe. Zal binnenkort wel is render online gooien.
Maar als er hulp nodig is dan zal ik of iemand anders zeker om hulp vragen. Jullie worden niet vergeten.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
127.0.0.1quote:
Anders eens 192.168.1.1 proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah, heb niet alles gevolgt hier, heb het spel al een tijd niet meer gespeeldmoet even inspiratie krijgen
![]()
wie? en ik heb deze avatar al langquote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zo nu en dan, trouwens, je weet dat je dezelfde avatar als karrs hebt?
snel veranderen voordat het te laat isi gave my bitch a comment
yhea
Nja ik heb ideeën voor een serie, maar het is teveel werk alleen. Misschien dat ik met een aantal op de film server eraan kan werken?quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar als er hulp nodig is dan zal ik of iemand anders zeker om hulp vragen. Jullie worden niet vergeten.
Zou wel vet zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nja ik heb ideeën voor een serie, maar het is teveel werk alleen. Misschien dat ik met een aantal op de film server eraan kan werken?![]()
Ik kom even kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Flodder450 het volgende:
ben bezig met een vuurtoren bij de Citadel op de Tweakcraft.net server![]()
![]()
Zo, Nieuwe texture op die "And" en ik zit nog te denken om er een diamond pickaxe tussen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: