Zelfspot +1quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef TJV het volgende:
Er is hier een bepaalde kliek die buitengesloten zou moeten worden van de Minecraft-maatschappij.
Leuk! Photoshop baas !quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Voor minecraft forums hier een bannertje:
[ afbeelding ]
Code:
[ code verwijderd ]
Danku!, Het is gewoon een basis techniek dus niet echt baas.quote:
Ik heb een lage zware stem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Danku!, Het is gewoon een basis techniek dus niet echt baas.
Eigelijk als we een trailer maken moeten we zo'n bazen stem hebben, Ik ga is kijken of dat moeilijk is!
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.quote:
Ik denk dat je zoiets beter met een stem changer kan doen, anders is het gewoon te lelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.
Misschien ooit een example sturen?
Of gaan we met jou en earcheese en misschien andere even op Skype of iets dergelijks?
Ik ga zo uit man, zit op mobiel. Morgen anders?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beter, Ik heb ook wat geprobeerd.
Misschien ooit een example sturen?
Of gaan we met jou en earcheese en misschien andere even op Skype of iets dergelijks?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef dnbrainwash het volgende:
voor mensen die zin hebben om te griefen.. 84.27.235.251
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedoel ik ook. Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga zo uit man, zit op mobiel. Morgen anders?
Ja pitch wat veranderen, maar je moet ook zelf wat lager praten wil je een goed effect krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets beter met een stem changer kan doen, anders is het gewoon te lelijk
Pixxai-hi-o.quote:
Minecraft wil niet inloggen sorry!quote:
Ik was niet echt bekend met die mod. Maar als dat er een beetje goed uitziet kan je d'r een echt een enorm toffe scene van maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Ceees2 het volgende:
Vind niemand dat een leuk idee?wat ik zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |