Inderdaad, en laten we dat dan ook houden tot en met post 301. En laten we daarna vanaf post 1 tot en met 301 weer on topic blijven.quote:
edit:quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, dat minecraft.
Mooi filmpje ook, waarom staat het niet in de fipo?
Idd, en jij moet ook niet alleen hier posten als er lapo hunts zijn, andere keren mag ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Inderdaad, en laten we dat dan ook houden tot en met post 301. En laten we daarna vanaf post 1 tot en met 301 weer on topic blijven.
En lapo hunten is offtopic.
zal ik doen, dus nu maar geen lapo hunts meer dan post ik dan niet, en kan ik weer doorgaan met gewoon minecraft postenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, en jij moet ook niet alleen hier posten als er lapo hunts zijn, andere keren mag ook.
dnbrainwash werkte ook al aan iets, ik weet niet of ik 't mag verklappen dus dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef maurisioo het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee voor het tweede filmpje?
Mender ook al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
dnbrainwash werkte ook al aan iets, ik weet niet of ik 't mag verklappen dus dat doe ik maar niet.
Geloof dat hij pasgeleden zei dat hij aan een script werkte.
Is inderdaad veel werk, Wat ik heb gemaakt is dan ook maar echt 10 minuten werk. Hier kan wel een uurtje of 2 aan gaan zitten als je nog niets van Illustrator of iets dergelijks weet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:30 schreef MrEarcheese het volgende:
Trouwens, MineraalWater. Ik zit van die text style tutorials door te bladeren en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit eens ga proberen, en dan 'creepers' met de groene blokjes zoals hun skin er gewoon uitziet en dan het woord 'zombies' met een soort mummy-effect.
Kan tof worden.Alleen wel veel werk.
Ik ook. Het is wel echt enorm aanstekelijk, toen ik die serverfilmpjes uit de OP zat te kijken had ik ook meteen zoiets van 'IK WIL OOK FILMENNN'quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mender ook al.
Maar hij wilde het volgens mij ook nog niet vertellen.
Ben iig benieuwd.
Ik ga er vanavond wel even voor zitten, heb d'r eigenlijk wel zin in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is inderdaad veel werk, Wat ik heb gemaakt is dan ook maar echt 10 minuten werk. Hier kan wel een uurtje of 2 aan gaan zitten als je nog niets van Illustrator of iets dergelijks weet.
wie speelt daar met een hacked clientquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:29 schreef maurisioo het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee voor het tweede filmpje?
allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wie speelt daar met een hacked client
Ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wie speelt daar met een hacked client
Haal dat filmpje "One month of Minecraft" nu maar weg dan. Anders wordt het zo vol. En dan hebben we alleen nog eigen filmpjes in de op.quote:
Ik vond dat filmpje toch best wel lelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Haal dat filmpje "One month of Minecraft" nu maar weg dan. Anders wordt het zo vol. En dan hebben we alleen nog eigen filmpjes in de op.
Edit: of is dat van iemand van hier?
Niemand heeft daar rechten, die moet ik nog even fixxen maar denk dat, dat morgen wordt omdat ik zo feest heb.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
@Yuri_Boyka, Zou de Film servert aan mogen ?
Je hebt gelijk. Ik doe hem voortaan gewoon direct ná het filmpje, zelfs nog voor de bloopers (als die er nog inkomen volgende keren)quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef Drebbelman het volgende:
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik denk dat 90% van de mensen die een filmpje op YT kijken bij de credits al afhaken, en de subscribe-knop daarom iets te laat komt voor de meesten
We hoeven toch ook geen rechten te hebben?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niemand heeft daar rechten, die moet ik nog even fixxen maar denk dat, dat morgen wordt omdat ik zo feest heb.
Oke hij staat aan, tevens heb jij wel gewoon admin rechten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
We hoeven toch ook geen rechten te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |