quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:20 schreef MineraalWater het volgende:
Is dit wat?+1 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet trouwens niet een usericon op youtube in te stellen ^^'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Ken je dat niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is dat 'still alive' liedje bij de bloopers?
Adobe Illustrator CS5, Autodesk 3DSmax voor het modellen van de zombie en het creeper hoofd, Toen gerenderd in Cinema 4D.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Mender het volgende:
Hehe, ja hij is echt niceWelke software heb je gebruikt?
Beste game ooit!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
quote:
Met jullie kan ik pratenquote:
.
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
Da's jammer, dan mis je echt watquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te erg
ach ik heb jullie tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Ahw echt? Als je ooit de kans krijgt - zeker doen, geweldige verhaallijn en enorme toffe sfeer in het spel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te erg
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ach ik heb jullie tochSo rude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Cool mineraalquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Nieuwe youtube layout gemaakt door MineraalWater.
http://www.youtube.com/user/creepersandzombies
wat vetquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Nieuwe youtube layout gemaakt door MineraalWater.
http://www.youtube.com/user/creepersandzombies
Woef woef.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:19 schreef Berend. het volgende:
Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Zeg de afmeting maar, dan maak ik wel even wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:19 schreef Berend. het volgende:
Mineraal, maak ook even een banner die mensen in hun siggy kunnen zetten. Bijvoorbeeld op Minecraftforum.
Post ook even op minecraftforum.nl
Er is trouwens weer een groot gat gevonden !quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de subscribe button even aangepast, je wordt nu niet doorgestuurd naar ons kanaal maar gelijk naar de abboneer pagina.
Oh? Wist niet eens dat dat kon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de subscribe button even aangepast, je wordt nu niet doorgestuurd naar ons kanaal maar gelijk naar de abboneer pagina.
Die was er al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er is trouwens weer een groot gat gevonden !
Done.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gaaf dat kanaal!
Kan ik trouwens in de OP? Mijn MC naam is Goost
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |