Tof, bedankt. Ben al blij dat we er in ieder geval op kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke hij staat aan, tevens heb jij wel gewoon admin rechten.
Np en voor de andere, pas op met de sets.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Tof, bedankt. Ben al blij dat we er in ieder geval op kunnen komen.
Maakt niet uit. Die mensen hadden waarschijnlijk ook niet op subscibe geklikt als ie direct na het filmpje kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:02 schreef Drebbelman het volgende:
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik denk dat 90% van de mensen die een filmpje op YT kijken bij de credits al afhaken, en de subscribe-knop daarom iets te laat komt voor de meesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:20 schreef MineraalWater het volgende:
Is dit wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat creeperhoofd.
Ik vind hem fucking tof.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Is dit wat?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit wat?Ziet er vet uit man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Is dit wat?VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Is dit wat?+1 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet trouwens niet een usericon op youtube in te stellen ^^'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Ken je dat niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is dat 'still alive' liedje bij de bloopers?
Adobe Illustrator CS5, Autodesk 3DSmax voor het modellen van de zombie en het creeper hoofd, Toen gerenderd in Cinema 4D.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Mender het volgende:
Hehe, ja hij is echt niceWelke software heb je gebruikt?
Beste game ooit!quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
quote:
Met jullie kan ik pratenquote:
.
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Schande! De soundtrack van Portal.
Eigenlijk moet je ook de soundtrack van Portal 2 eens afluisteren.
Da's jammer, dan mis je echt watquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te erg
ach ik heb jullie tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Ahw echt? Als je ooit de kans krijgt - zeker doen, geweldige verhaallijn en enorme toffe sfeer in het spel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nooit echt gespeeld, alleen portal 2 ff maar laggde te erg
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ach ik heb jullie tochSo rude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |