Is essentials maar drumpert gebruikt commandbook, dus moet je ff vragen aan mquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik was niet echt bekend met die mod. Maar als dat er een beetje goed uitziet kan je d'r een echt een enorm toffe scene van maken.
Drumpie is overgestapt naar essentials.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is essentials maar drumpert gebruikt commandbook, dus moet je ff vragen aan m
Lool, en niet zo'n klein beetje ookquote:
Ja, de maan komt wel vaker voor in filmpjes. Scherp!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Lool, en niet zo'n klein beetje ook
Nee maar meer:quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ja, de maan komt wel vaker voor in filmpjes. Scherp!
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het me er alleen aan deed denken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee maar meer:
1. Hij vind ook een soort huis/auto
2. Er explodeert ook TNT op het einde
3. De space shuttle lijkt erop
Niet om het filmpje van jullie af te zeiken hoor
Ziet er vet uit man!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Ceees2 het volgende:
Slechte kwaliteit weet ik. En in me eentje is het beetje moeilijk showen.
ja nu moet ik helemaal naar onderen, dus is beetje moeilijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ziet er vet uit man!
Misschien wel beter om met 2 mensen te doen om het een groter effect te maken.
Maar ziet er mooi uit!
Wauw.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Ceees2 het volgende:
Slechte kwaliteit weet ik. En in me eentje is het beetje moeilijk showen.
haha grapje hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Meh, niet echt nieuwswaardig. Bij 10000 views ofzo plaats ik m wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |