Dat neemt niet weg dat ik vind dat hij kutmuziek maakt.quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Berend. het volgende:
Jullie praten over hem, hij wordt bekender.
Zie 'm nu pas voor 't eerst.quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hij is hier ook geplaatst, moest eerst goedgekeurd worden.
55 views + youtube 340 views is al 400 views in 2 dagen.
http://www.minecraftforum(...)igin-of-the-zombies/
ik dacht al waar blijft die gozer..quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Sitethief het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
PC doet niet meer, wordt dus knutselen deze week. Heb nu drie kaduuke pc's thuis staan
.
Zit nu bij mijn zusje thuis mail te checken.
Ja, ik ook! We dachten dat je dood was..quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht al waar blijft die gozer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, ik ook! We dachten dat je dood was..Like you care...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op zondag 4 september 2011 19:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Like you care...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig man!quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,2788.0.html
Film server big boiiiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |