SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het was gewoon een leuke date, en denk dat er wel een 2e komt..
Naja ik denk dat ik vooral voorzichtiger met mijn gevoel om ga.. Want ik krijg geen hoogte van wat hij vindt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?
Je vind hem misschien wel een TE easy catchquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar misschien miste ik wel het kleine stukje spanning en nerveusiteit bij mezelf.. We merken het vanzelf wel
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je vind hem misschien wel een TE easy catch
Ik denk dat het na je vakantie en verhuizing niks meer gaat worden daar ben je zoals Thornado al zei niet enthousiast genoeg voor.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Geloof me, sommigen kunnen dat heel lang volhoudenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:43 schreef Thornado het volgende:
Aan de andere kant, als je puur date om maar niet alleen te zijn...werkt dat wel?
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Je hebt een punt..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.
Dus de sterren staan niet goed, is mijn ervaring...
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Lastig situatie op dit moment. Anderhalve week geleden een meisje leren kennen via Paiq. Ze lijkt erg leuk maar ben er vandaag achtergekomen dat ze bijna 20 cm groter is als ik ben. Ik denk toch dat het een no-go wordt helaas.
Mjah, zo werkt dat dus niet he...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houden
Idd, ik ben zelf 1,85 en als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan 1,75 vind ik het zelf echt een afknapper. Even los van de rest dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.
Handig toch kan ze tenminste bij de bovenste plank. Enige nadeel is dat ze op de knieën moet om mij te kunnen zoenenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wat langer"
20 cm is echt bizar veel langer.
Jammer dat werkt zelden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig toch kan ze tenminste bij de bovenste plank. Enige nadeel is dat ze op de knieën moet om mij te kunnen zoenen
Maar liefde maakt toch blind?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer dat werkt zelden.
Werkt alleen als je 1 miljoen op de bank hebt, of nummer 1 bij voetbal/tennis bent en anders de ultieme film-/rockster.
Anders is het no-go
en wat vindt zij?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Lastig situatie op dit moment. Anderhalve week geleden een meisje leren kennen via Paiq. Ze lijkt erg leuk maar ben er vandaag achtergekomen dat ze bijna 20 cm groter is als ik ben. Ik denk toch dat het een no-go wordt helaas.
Pas als er liefde is, niet in het dating stadium dusquote:
Ik ben inderdaad maar 1.70 wat erg klein is. Zij is dus bijna 1.90 wat ook erg lang is. En ik val ook echt op kleine vrouwen (<1.65)quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Ordos20 het volgende:
Een vrouw die echt veel langer is dan een man: dat zie niet heel erg vaak. Of ben je zelf zo'n stuk kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man?
Daar val ik dus zeker niet onder.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer dat werkt zelden.
Werkt alleen als je 1 miljoen op de bank hebt, of nummer 1 bij voetbal/tennis bent en anders de ultieme film-/rockster.
Anders is het no-go
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.quote:
Dan zou Paiq met alles rekening moeten houden. Dan is het einde zoekquote:Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad maar 1.70 wat erg klein is. Zij is dus bijna 1.90 wat ook erg lang is. En ik val ook echt op kleine vrouwen (<1.65)
[..]
Daar val ik dus zeker niet onder.
[..]
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.
Mijn besluit staat overigens wel vast dat ik er geen vervolg aan ga geven. het is namelijk absoluut geen relatie materiaal voor mij. Maar vind het wel erg vervelend aangezien we beide het idee hadden dat dit wel serieus kon zijn.
En daarnaast vind ik het kut dat paiq geen rekening houdt met lengtes.
Lengte vind ik wel een essentieel iets. Dat vind ik echt een voordeel van RP, zie je direct hoe lang iemand is.quote:Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou Paiq met alles rekening moeten houden. Dan is het einde zoek
Daar heb ik geen probleem als ze iets dikker zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef GForceT1 het volgende:
Ach, bij Paiq kon je toch aangeven dat je overgewicht 'heel bezwaarlijk' vond? Dat weerhield ze er niet van om te matchen met kamerolifantjes... Maar ja, die mensen willen ook graag gematcht worden natuurlijk....
Als zij de keuze bij jou neerlegt dan is lengte voor haar in ieder geval niet het probleem.quote:Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.
Mijn besluit staat overigens wel vast dat ik er geen vervolg aan ga geven. het is namelijk absoluut geen relatie materiaal voor mij. Maar vind het wel erg vervelend aangezien we beide het idee hadden dat dit wel serieus kon zijn.
Wel kritisch blijven hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem als ze iets dikker zijn.
Dat ben ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als zij de keuze bij jou neerlegt dan is lengte voor haar in ieder geval niet het probleem.
Ik vind het niet zo een bezwaar als de dame even lang of iets langer is maar 20 cm is wel een beetje te veel van het goede.
Heb je haar wel al ontmoet of alleen via paiq ?
[..]
Wel kritisch blijven hoor.
Romantischquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer 's een date. We gaan met een grote lompe leenhond wandelen in de bossen, in de regen. Lijkt me best gezellig
Ik hoor dat je die hond niet kentquote:
Is dat een uitnodiging om jou en die hond te leren kennen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik hoor dat je die hond niet kent
*stelregel 1: 1 date tegelijkquote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om jou en die hond te leren kennen?
Tof! Veel plezier! Ik heb vanavond om 19:00 uur een datequote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer 's een date. We gaan met een grote lompe leenhond wandelen in de bossen, in de regen. Lijkt me best gezellig
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
*stelregel 1: 1 date tegelijk
*stelregel 2: Uit bovenstaande lengtegesprekken haalde ik dat jij hoogstwaarschijnlijk kleiner bent dan ik.
*stelregel 3: Denk het dus niet
1) Nope, helemaal volquote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?
2) Ligt er aan hoe lang jij bent. Ik ben 1.81 m
3) Dus het is nog geen definitieve nee
Overigens is het hier al sinds vanmorgen droog. Dus dat wordt geen wandelen in de regen, maar wel baggeren door de modder. Maar goed, kan ook gezellig zijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?
2) Ligt er aan hoe lang jij bent. Ik ben 1.81 m
3) Dus het is nog geen definitieve nee
Nice try Tijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
2) 1.85 hiero. En altijd op hakken.
3) Nu wel dus
He jammer nu.quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
3) Nu wel dus
is die 1,85 met of zonder hakken?quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
3) Nu wel dus
die is zonderquote:
Dan val je dus automatisch af.quote:Op zondag 4 september 2011 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Reus! Ik draag nooit hakken dus kom daar nooit bovenuit
Nee zei valt afquote:
Dan is het gelukkig wederzijds haha.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Volgens mij is dat voltooid verleden tijd....quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?
Eerder TurboGiraffe dus...quote:
Tof man, klinkt hetzelfde als ikquote:Op maandag 5 september 2011 06:34 schreef Ordos20 het volgende:
Zo, gisteren ook op date geweest (en het was echt top) en veel te laat weer thuis. Ik vermoed dat ik dat ga berouwen later op de middag, maar een beetje koffie moeten dat wel kunnen redden.
Date 2 staat al op de kaart
Niet doelbewustquote:Op maandag 5 september 2011 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof man, klinkt hetzelfde als ikIk was om 01:00 uur thuis en om 07:00 uur ging de wakker, auw
Mijn nek is wat handiger en ik heb geen vlekken.quote:
quote:
quote:
Klinkt veel belovend! (dat heb ik overigens nog nooit gedaan, bij de eerste date)quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ook hoor gister bij 1e date en ging eigenlijk vanzelf
Dat laatstequote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Dat Paiq is ook een handige site. Ik ging voor een ''speeddate'' en na 10 keer zoeken had ik eindelijk beet. Met een meisje gepraat, toen de tijd om was gingen we voor de volgende 10 minuten en toen die bijna om waren kreeg ik meteen haar nummer![]()
.
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
Wees blij beter dat een oneliner sturen en vervolgens de melding krijgen "is niet geaccepteerd". Dergelijke mensen wens ik dan altijd van harte dat ze voor eeuwig noodgedwongen vrijgezel blijven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
Aardig van jequote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wees blij beter dat een oneliner sturen en vervolgens de melding krijgen "is niet geaccepteerd". Dergelijke mensen wens ik dan altijd van harte dat ze voor eeuwig noodgedwongen vrijgezel blijven.
Wil je daar feedback opquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Hmmm, mij foto en/of de onliner viel blijkbaar niet in de smaak. Mijn soort van mini vuurdoop iig al gehad in de wondere wereld van het internetdaten..
Dit is toch een ervaringen topic? Nou....bovenstaande is mijn ervaring, of jij/jullie er iets mee kunnen is een tweede natuurlijk...quote:
Schrok me net helemaal kapot, lees dit bericht nu pas. Heb een half jaar geleden een date met haar gehad via paiq.quote:wo 07 sep 2011, 11:24
'Arrestaties na fataal ongeluk Marokko' MARRAKECH - De gidsen dan wel excursieleiders van de 25-jarige Anouk van den Broeck die zondag tijdens een excursie in Marokko verongelukte, zouden zijn opgepakt.
Dat heeft een officieuze bron BN/De Stem verteld. De Marokkaanse politie zou hen hebben aangehouden omdat ze zonder geldig certificaat zouden werken. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kon hierover dinsdag nog geen uitsluitsel geven.
Excursie naar bergdorp
Van den Broeck maakte samen met een vriendin een uitstapje naar het op 1.500 meter hoogte gelegen bergdorp Setti-Fatma. De zeven watervallen van de rivier de Ourika zijn hier een bekende toeristenattractie.
De Nederlandse gleed bij een van die watervallen uit. Ze kwam in het water terecht en stortte in de diepte. De vrouw uit Teteringen viel 22 meter naar beneden. Haar vriendin bleef ongedeerd.
De Nederlandse ambassade in Rabat heeft haar ouders maandag ingelicht. Van den Broeck was werkzaam voor het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid in Utrecht.
Pfff, dat is wel heftig zeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schrok me net helemaal kapot, lees dit bericht nu pas. Heb een half jaar geleden een date met haar gehad via paiq.
Brrrrr....eng zeg, zo zit je met haar lekker biertjes te drinken in cafe De Poort en nu is ze dood. Het leven is vergankelijk...
Bij een gratis site zitten veel meer onzin profielen, (mensen die alleen een keertje zijn gaan kijken, mannen die doen alsof ze vrouwen zijn, etc) dan bij betaalde sites. Waar de meeste mensen serieuzer opzoek zijn naar minstens een date. Paiq lijkt een uitzondering op de regel hierbij te zijn. Bij de meeste betaalde sites kun je ook gratis lid worden, alleen heb je dan minder mogelijkheden. Maar dat is prima geschikt om eens rond te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Autobandje het volgende:
Hi! Nooit datingsites geprobeerd maar ik heb toch een paar vragen, hopelijk kan en wil iemand me in de goede richting schoppen.
Zijn al die sites ongeveer even goed, is een betaalsite als lexa beter dan een gratis site? Is de ratio man / vrouw ongeveer gelijk of ligt die erg scheef? Verder denk ik dat ik het ook maar eens ga proberen
Wat jammerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Even update : 1,5 week curacao nou.. en geen leuke mannen :n
Hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Even update : 1,5 week curacao nou.. en geen leuke mannen :n
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef Mr-White het volgende:
Zouden jullie paiq aanraden voor een 19 jarige student?
meestal chat je eerst voor je afspreekt met iemand. Dan kan je toch gewoon beter naar de kroeg gaan dan op een site gaan zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef perseverance het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een profiel aangemaakt op Match4me.nl Iemand ervaringen mee?
Ik had het er vandaag even over met iemand, die beweerde dat het eigenlijk de bedoeling was om voordat je iemand voor een date vraagt eerst ellenlange chatsessies moet houden... is dat echt zo? Dan heb ik misschien het hele concept gemist. Ik moet er namelijk niet aan denken om uren achter m'n laptop te besteden... Ik vind het leuker om met iemand af te spreken en dan te kijken hoe het is. Kan iemand mij vertellen wat nou de bedoeling is?
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef perseverance het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een profiel aangemaakt op Match4me.nl Iemand ervaringen mee?
Ik had het er vandaag even over met iemand, die beweerde dat het eigenlijk de bedoeling was om voordat je iemand voor een date vraagt eerst ellenlange chatsessies moet houden... is dat echt zo? Dan heb ik misschien het hele concept gemist. Ik moet er namelijk niet aan denken om uren achter m'n laptop te besteden... Ik vind het leuker om met iemand af te spreken en dan te kijken hoe het is. Kan iemand mij vertellen wat nou de bedoeling is?
En sommige mensen willen enkel ellenlange chatsessies heb een keer gehad dat ze met geen mogelijkheid wou afspreken maar wel elke keer wilde chatten uiteindelijk toch afgesproken kon ze zogenaamd niet omdat ze iets verkeerds had gegeten en buikpijn hadquote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.
Inderdaad is hetgeen waar je het meest berucht op moet zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Drakire het volgende:
[..]
Let op dat je dit soort labiele personen mijdt, je vergooit je tijd er alleen maar mee.
En vervolgens is er niks meer om over te praten in real lifequote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.
Wat een onzin! Als je zo snel out of topics bent, heb je gewoon niet zoveel te vertellen blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2011 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En vervolgens is er niks meer om over te praten in real life
Nee maar ik vind het ook niks om ellenlange gesprekken op MSN te hebben. Je merkt vaak na 1 gesprek wel of het een beetje klikt, dan z.s.m. afspreken vind ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Als je zo snel out of topics bent, heb je gewoon niet zoveel te vertellen blijkbaarAlsof je in real life na 10 lange gesprekken uitgepraat bent
Stress niet maar ik spreek het liefst na een week wel af, gewoon omdat ik dan weet of het in real life ook kliktquote:Op donderdag 8 september 2011 11:04 schreef Thornado het volgende:
Ik wil daten met een meisje dat ik via RP ken, zij wil ook met mij daten...alleen op de avond dat ik het voorstelde, vertelde ze dat ze in de inpakstress zat...de volgende dag ging ze op vakantie voor 2,5 week. Ik wist wel dat ze weg zou gaan, maar niet de volgende dag.:P
Als ze terug is, proberen wij wel weer een date te plannen, en dat komt ook goed uit mijn plannen voor de komende tijd. (weekendjes weg en wat werk en hobby dingen)
Ik vind het eigenlijk wel relaxt dat er geen stress achterzit van het moeten daten...ben eigenlijk benieuwd of dat gevoel van 'moeten daten' herkenbaar is
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef -Splash- het volgende:
Hebben jullie ooit zoiets gehad? Ik heb iemand leren kennen op het forum en we hadden afgesproken in een cafe om een aankomende iets te bespreken. Het was echt erg gezellig en tot heel laat gepraat (tot in de nacht). Ik had echt bijna het gevoel alsof ik met een date zat te praten.
Het gene waarvoor we af hadden gesproken is maar echt amper besproken.....![]()
Maar goed... was wel gezellig.
Wat had ik verwacht: Een meer zakelijk en to-the-point gesprek.
Niet dat ik telleurgesteld was...
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.
Lol, het was dus niet de bedoeling?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.
quote:Van den Broeck was werkzaam voor het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid in Utrecht.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:45 schreef Silenus het volgende:
Brrrrr....eng zeg, zo zit je met haar lekker biertjes te drinken in cafe De Poort en nu is ze dood. Het leven is vergankelijk...
Lol, niet meer doen dusquote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Merlijn het volgende:
Paniek van haar kant (had het idee dat ze elk moment kon zeggen " draai maar weer om "). Had er zelf ook weinig zin in, leek niet helemaal eerlijk te zijn (iets met "ex" enzo). Voor de vorm nog even gaan wandelen en toen weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En dan nog een sms erachteraan: "Ik vond het echt gezellig! " Yeah right....quote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Dat slaat echt wel alles.
Nee, heb verder haar gegevens niet eens meer. Zag dat haar facebook nog wel in de lucht was, maar het is ook raar om daar wat heen te sturen. Hm, zie dat ik haar nummer nog wel heb. Apart.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef Godshand het volgende:
Maar kut zeg, RIP en sterkte voor de nabestaanden. Heb je nog een kaartje oid gestuurd aan haar familie of ben je bij de begrafenis geweest?
Details!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nu nog 1.5e dag. Gister wel leuke jongen ontmoet in cafeetjehet is dus toch mogelijk haha.
neen, ook iets met zelfrespect enzoquote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat betreft gewicht, ik ga in principe niet daten met iemand die veel meer dan haar lengte weegt. Als je een ziekte hebt en je kunt er niks aan doen oke maar verder vind ik dat het best normaal is om op je gewicht te lettenOf ben ik nu heel kort door de bocht?
Toch wel met dezelfde dame ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen date 3 binnen 5 dagen
Natuurlijk niet spreid je winkansenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch wel met dezelfde dame ?
Waren uit en ik stond te dansen en twee jongens spraken me aan. Veel mee gekletst en eentje was wat leuker dan de ander (al bleken ze beiden wel geintresseerd).quote:
Ja dezelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch wel met dezelfde dame ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:30 schreef Turbomuis het volgende:
Vanavond tweede date![]()
We gaan naar een feestje
Heel attent. Nee dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date?
Ik zou het cool vindenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date?
Als je de juiste maat hebt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:
Mooi dan heb ik deze dus niet voor niks besteld.![]()
Hopelijk vind hij het ook leuk.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na haar de volgende dag bewust niet zelf aangesproken te hebben en zij dat ook liet afweten heb ik haar maar verwijderd. Hup, opzouten dan. Ik blijf natuurlijk niet bezig.
Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paiq, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken...
*knip*
Dit dus, maar er worden wel degelijk oneliners gestuurd door dames.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?
En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Dan maar wat actiever van mijn kant worden dus. Net wel een one-liner van een dame binnen, dus ik geloof meteen dat vrouwen ook wel eens wat sturen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.
Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.
Vrouwen zijn in de regel sowieso wat afwachtender volgens mij. Al zal dat ook wel met die fijne scheefgroei van de man/vrouw verhouding binnen dergelijke sites te maken hebben.
WTF. 100 reacties in een maand.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.
Haha. Rijk ben ik zeker niet en voel me eerder Steve Buscemi dan Brad Pitt. Verder; al sla je me dood hoe dat komt. Zit er trouwens wel over te denken om het daar weer eens te proberen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
WTF. 100 reacties in een maand.
Dat kan maar twee dingen betekenen : Brad Pitt look-a-like of je foto's stralen.
[ afbeelding ]
uit
Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.
Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.
Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.
Ja, dan heb ik er geen zin meer in ook.
Je zegt het zelf "de concurrentie is moordend" Er is dus op dit moment iemand die haar interesse heeft maar de kans is groot dat die ook alweer exit is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.
Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.
Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.
Ja, dan heb ik er geen zin meer in ook.
Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ook. Dat riekt naar onzekerheid en een hang naar aandacht.
Ik vind overigens weinig hele leuke dames op paiq, maar dat zal aan mij liggen. De middelmaat regeert. En alle vrouwen zeiken over het aanbod van de mannen, ook vrouwen die een realitycheck nodig hebben.
Ik weet niet, ik vind het ook nogal tijdsintensief dat datingsitegebeuren. en ik vertik avond na avond achter een chatgeval te zitten
Middelmatige vrouwen hebben gek genoeg vaker last van een opgeblazen ego dan de echt mooie dames. Maar goed, daarvan zijn er niet veel op paiq vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.
Daarentegen zijn er ook veel mannen die denken dat ze een kans maken door vrouwen aan te spreken waarvan zij weten dat die hen irl ook geen blik waardig gunnen
Let me guess, volgende week 80/90 jaren feestjequote:Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
Feestje 1 was erg leuk. Op naar feestje 2
(Date is trouwens ook erg leuk)
Daar schijnt men niet altijd erg van doordrongen te zijn op paiq. Het best is gewoon: next.quote:
Je date een nerd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:
Mooi dan heb ik deze dus niet voor niks besteld.![]()
Hopelijk vind hij het ook leuk.
Eerlijk gezegd ervaar ik Paiq ook zo. Ik heb dan iets meer dan twee contacten in mijn lijst, maar die zijn er ook nooit als ik er ben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Mr-White het volgende:
'Volgende match over: 12 dagen, misschien eerder'
Tot nu toe is paiq nog erg weinig aan met 2 contacten die nooit online zijn als ik online ben. Die speed-date is ook niet om over naar huis te schrijven: 'geen match gevonden, probeer het nog eens'. Niet echt een pro-actieve dating-site...
Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd hebquote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hier ook zo'n voorbeeld:
krijg een one-liner. Niet erg originele maar vooruit, ze deed moeite en credits spenderen. Zij was steeds om 6.30 on-line en om 18.30.
Ik steeds niet, dus het was steeds wat zinnetjes over en weer tiepen. Ik merkte wel dat ze het leuk vond omdat ze ook steeds om 6.30 terug reageerde (ik bedoel; wie staat er iedere dag nog vroeger op om die pc aan te slingeren).
Maar goed ik was benieuwd dus naar die 5 foto's. Uiteindelijk zijn ze zichtbaar en ik was niet direct heel erg onder de indruk.
Dus ik schrijf: " ik moet je niet beoordelen op die foto's alleen, maar wellicht ben je een beetje te lief voor mij" of zoiets.
Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Ja zo kom je er niet meis.
Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.quote:Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd heb
Afstand, leeftijd, whatever. Het kan alles zijn natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.
Ach, je vond haar eigenlijk niet leuk genoeg er uit zien en je wil voor je ego nog even wat leuks horen? Wees eerlijk, dat is niet om haar uit de tent te lokken, maar een egoding.quote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
-verhaal-
Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Ja zo kom je er niet meis.
Is ze leuk?quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Opstapje meenemen naar dates dan maarquote:Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, volgens mij wil ze iets van je![]()
Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.
Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Blokkeren danquote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Ik heb niet bepaald het verlangen om in contact te treden, op basis van die foto dan. En zéker niet als die foto iedere dag opnieuw verschijnt.quote:
Creepy vind ik het in mijn geval nog niet, maar het komt wel wanhopig over.quote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Kun je iemand uit je potentiële fotobewonderaars blokkeren dan? Want buiten dat heeft ze nog geen actie ondernomen.quote:
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.quote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..
het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
En noem het dan een uitdaging...quote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Ik heb zelf een beperking en eigenlijk wil ik dat wel een keertje doenquote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
Volgens mij werkt dat zo wel ongeveer ja. Er zal een bepaalde ''waarde'' aan worden toegekend als je lang of het langst overblijft bij dat fotospelletjesgeval.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik.
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS (ligt eraan in welke mate) kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.
Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
Mee eensquote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..
Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..
En jij ben jij een nerd?quote:
Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjesquote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Half eerder een meisje met geeky trekken.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjes
Daten?quote:
Het labeltje van Nerd was nu goed van pas gekomenquote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten?Oh wacht ik ben geen nerd
Ben je een herd?quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Half eerder een meisje met geeky trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je een herd?Nee eerder een curd ik ben niet hot maar haal cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt het dat je dat niet doorging? Niet grumpy zijn, de zee zit vol vissen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb uiteindelijk géén date gehad vandaag, dus dat maakt me nogal grumpy.
Mijn contactenlijst eens goed opgeschoond dus. Een week niet gesproken? Bye bye. En paiq begint me te vervelen, tijd voor een vergelijkend warenonderzoekje en het elders te proberen.
Misschien is OKcupid wel wat, het is toch gratis dus dat scheelt al een boel. En omdat het Engelstalig is vind je er weinig van de onderlaag van de bevolking.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Ik feest lekker mee, want voor mij zijn ze ook niet meer nodigquote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
Dit weekend date twee gehad. Het hele weekend, dus de term 'date' klopt eigenlijk niet echt meer
Anyway, ik ga me maar 's uitschrijven bij datingsites, want die zijn niet meer nodig
Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
Maar als je niet meer op zoek bent, waarom zou je daar dan uberhaupt nieuwsgierig naar zijn? Als mijn profiel op actief staat, krijg ik sowieso enkele berichtjes per dag, wat ook de reden is dat ik mijn profiel heb gedeactiveerd. Ik ga toch niets met die berichtjes doen, dus ik hoef ze ook niet meer te ontvangen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
Maar waarom? Ik snap dat niet zo goed... De enige reden waarom ik mijn profiel in het verleden actief heb laten staan, is omdat ik sowieso al wist dat het niks ging worden. Dat je kijkt of er wat beters voorbij komt en contacten een beetje warm houdt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.
Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mijquote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Ordos20 het volgende:
Als je het nou gewoon vraagt? Precies zoals je het hier neerlegt (hij zal ook weten van het feit dat je voor je goede vriend een RP account aangemaakt hebt). Dan weet je het ook gewoon gelijk
En morgen gaat ie jou checken online en ziet ie dat jij ondanks dat je je profiel gedeactivieerd hebt toch nog hebt ingelogd (als je dat al kan zien). .en zo blijf je bezig.quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mijIk wil niet zo'n zeikwijf worden dat daar continu over door blijft zeuren en het is gewoon kut om toe te geven dat je hebt gecheckt of zijn profiel nog actief is
Ik vroeg me gewoon af hoe anderen hiermee om zijn gegaan
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou er ook niets achter zoeken hoor spirit.. Hoe moeilijk het af en toe ook kan zijn, je moet op zijn woorden vertrouwen.
Naja ik heb mijn ex heel veel gecheckt.. Zo vaak dat ik er gek van werd.. Uiteindelijk was mijn gevoel bij hem wel goed en was hij ook niet eerlijk.. Maar dat zijn uitzonderingen.. Als ik een date heb en het word serieuzer.. Zou ik ook kijken wie een berichtje heeft gestuurd als ik daar een mail van krijg. Omdat ik nou eenmaal nieuwsgierig benquote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?
Dat voel je toch. Neem ik aan dan.quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister 5de date gehad met dezelfde meid in 7 dagenVind haar echt heel leuk en wil graag met haar verder alleen twijfel ik een beetje of het wederzijds is.. Ze heeft wel gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar verder niet echt over gehad. Gewoon naar vragen of..?
Ja het voelt ook gewoon goedquote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat voel je toch. Neem ik aan dan.
En waarom gelijk over relaties hebben na 7 dagen. Geniet van het moment en kijk hoe het loopt.
Ow jawel, soms te vaak en dan heb ik echt een hekel aan mezelfquote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?
HOUDEN VAN?!quote:Op maandag 12 september 2011 10:38 schreef -Splash- het volgende:
Morpheus:Zit wel goed dus.
Spirit: Niet teveel over nadenken. Het hoeft niets te betekenen en je maakt het gaat je vanzelf opeten van binnen. Dus gewoon vragen. Als hij écht van je houdt dan wil hij er vast wel over praten.
De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.quote:Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Pure lust zeg ik jequote:Op maandag 12 september 2011 12:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.
Succes
Ja eh... nou raak ik in de war hoor... al die tegenstrijdige adviezen hierquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef -Splash- het volgende:
Oh.... het is nog vroeg in de relatie.... het is nog liefde....
Wellicht ben jij dat slechts voor hem en vult hij toch nog even zijn reservebank op RP.quote:
Dit soort dingen wil ik niet horenquote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wellicht ben jij dat slechts voor hem en vult hij toch nog even zijn reservebank op RP.
Wie weet?
Heeft hij zijn ex al verwijderd van facebook?quote:Op maandag 12 september 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HOUDEN VAN?!
Wil je niet zulke enge dingen zeggen ja?!
Ja, al langquote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft hij zijn ex al verwijderd van facebook?
Tof!quote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef GlenSpey het volgende:
En we gaan alweer richting de 7 maanden verkering. Uiteraard verkregen dankzij Relatieplanet
Dat doe ik standaard...hoef niet te weten wat mijn ex-en uitspoken, en andersom.quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft hij zijn ex al verwijderd van facebook?
Was en incrowd garpjequote:Op maandag 12 september 2011 15:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard...hoef niet te weten wat mijn ex-en uitspoken, en andersom.
Met vijf dates in zeven dagen zou ik denken dat het wel goed zit.quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister 5de date gehad met dezelfde meid in 7 dagenVind haar echt heel leuk en wil graag met haar verder alleen twijfel ik een beetje of het wederzijds is.. Ze heeft wel gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar verder niet echt over gehad. Gewoon naar vragen of..?
Is eigenlijk een heel goed ideequote:Op maandag 12 september 2011 15:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard...hoef niet te weten wat mijn ex-en uitspoken, en andersom.
Heel simpel. Er gaat een vleiende werking vanuit. Ik keek ook nog weleens op rp toen het wat serieuzer werd met mijn - inmiddels - ex (die ik daar ook leerde kennen) zónder ook maar enige andere intentie te hebben dan mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Pas wat later heb ik alles verwijderd.quote:Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Maar als je niet meer op zoek bent, waarom zou je daar dan uberhaupt nieuwsgierig naar zijn? Als mijn profiel op actief staat, krijg ik sowieso enkele berichtjes per dag, wat ook de reden is dat ik mijn profiel heb gedeactiveerd. Ik ga toch niets met die berichtjes doen, dus ik hoef ze ook niet meer te ontvangen.
Self inflicted. Had er geen goed gevoel bij.quote:Op maandag 12 september 2011 01:24 schreef sweetlady-o het volgende:
Hoe komt het dat je dat niet doorging? Niet grumpy zijn, de zee zit vol vissen.
Misschien is OKcupid wel wat, het is toch gratis dus dat scheelt al een boel. En omdat het Engelstalig is vind je er weinig van de onderlaag van de bevolking.
Zo ben ik.quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel een hilarisch garpje uiteraard
Hij denkt nu hetzelfde van jou:quote:Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef Spirit82 het volgende:
Dilemma!! Graag jullie mening... Een maand geleden via RP superleuke man leren kennen en het gaat ook echt heel erg goed tussen ons(ook al schiet ik af en toe in de stress) Maar nou was van het weekend mijn beste vriend jarig en heb ik samen met superleuke man een profiel voor hem aangemaakt op RP, als kado. Dat ging niet helemaal goed dus ik heb gister nog even op mijn profiel ingelogd (dat ik al gedeactiveerd had) om wat na te kijken en omdat ik pathologisch nieuwsgierig ben, kon ik het niet laten om te kijken of de superleuke man nog actief was op RP. Blijkt hij zaterdag nog ingelogd te zijn geweest
![]()
Ik heb hem zaterdagavond aan al mn vrienden inclusief mn ex voorgesteld (de eerste man die ik voorstel sinds wij uit elkaar zijn, 2.5 jaar terug, dus voor mij was dat echt een statement en dus een big deal) en nou zit ik me dus de hele tijd af te vragen of ik dit aan hem moet vragen of niet. Ik wil niet dat hij zijn profiel blokkeert omdat ik het van hem vraag, maar ik vind het wel gek dat hij nog steeds inlogt als hij zelf aangeeft dat hij serieus met mij is. Hij noemt het zelf al een realtie, terwijl ik dat woord nog niet in de mond durf te nemen.
Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Doel je op mij? Ik heb niet gezegd dat ik een relatie heb..quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mensen die dingen na 7 dagen een relatie noemen.
Mensen die nog op relatieplanet actief zijn en dingen na 7 dagen een relatie noemen.
Mensen die poepen,piesen, werken en op relatieplanet actief zijn en dingen na 7 dagen een relatie noemen.
Ik bedoel elk willekeurig sujet dat iets na 7 dagen een relatie noemt.quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doel je op mij? Ik heb niet gezegd dat ik een relatie heb..
En wat mag de magische grens dan wel zijn? Het lijkt me dat iedereen daar zelf gewoon zijn gevoel bij moet hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel elk willekeurig sujet dat iets na 7 dagen een relatie noemt.
Waarom niet? Ik doe sowieso niks met RP, ik vind het gewoon leuk om af en toe bekenden langs te zien komen. Ik heb al 2 jaar een hele fijne relatie en ook al lang m'n profieltekst en foto's verwijderd. Ik vind het alleen wel grappig om te zien wie zich aanmeldt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Maar waarom? Ik snap dat niet zo goed... De enige reden waarom ik mijn profiel in het verleden actief heb laten staan, is omdat ik sowieso al wist dat het niks ging worden. Dat je kijkt of er wat beters voorbij komt en contacten een beetje warm houdt.
Lexa?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zijn er naast RP nog meer grote dating sites?
Ik wil niet op RP omdat ik geen zin heb om m'n ex daar tegen te komen, of dat ze mij tegen komt haha..
Ik lees hier iets van OkCupid, is dat iets?
Paiq ken ik, en is leuk maar ik zoek eigenlijk een 'ouderwetse' datingsite.
Oh ja, ik heb Lexa of Parship volgens mij ook ooit gebruikt... Alleen was dat verrekte duur (Parship) en als je geen betalend lid was kon je ongeveer helemaal niks...quote:
Okcupid is eigenlijk imo de allerbeste site, qua vormgeving, inhoud, matchingsysteem, profielopbouw etc. Echter er is één heel groot nadeel. Het aantal Nederlandse member is op twee handen en twee voeten te tellen bijna en dan tel ik het grote aandeel expats en buitenlandse studenten erbij me.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zijn er naast RP nog meer grote dating sites?
Ik wil niet op RP omdat ik geen zin heb om m'n ex daar tegen te komen, of dat ze mij tegen komt haha..
Ik lees hier iets van OkCupid, is dat iets?
Paiq ken ik, en is leuk maar ik zoek eigenlijk een 'ouderwetse' datingsite.
Parship is echt bagger en afzetterij. Misschien is pepper wat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Lexa of Parship volgens mij ook ooit gebruikt... Alleen was dat verrekte duur (Parship) en als je geen betalend lid was kon je ongeveer helemaal niks...
Geen idee. Volgens mij is het een erg nieuwe site. Maar het ziet er idd leuk uit. Misschien dat ik daar ook wel lid ga worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:21 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pepper ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit!
Zitten daar veel mensen op?
Jah ikke wel hoor. Maar ik heb er al zo vaak ruzie over gehad en mensen ervoor geblokkeerd dat het me eigenlijk niks meer kan schelen. Als je echt je liefde vind via een datingsite en je gaat er ook voor dan log je gewoon niet meer in. Zoek je iets beters dan wel. Maar je hoeft het natuurlijk niet persoonlijk aan te trekken en meteen te doen alsof je het beste heb gevonden. Je kan zelf ook gewoon inloggen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, het gras is altijd groener...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef DAVID90 het volgende:
Kan toch ook nieuwsgierigheid zijn? Als ik net een TV heb gekocht bij de Media Markt en er valt een krantje op de mat van de BBC kijk ik ook of mijn TV er toevallig in staat voor minder
Voorbeeld is meer een grap.. Want de zelfde televisie is ook exact het zelfde terwijl geen een mens het zelfde is. Ik zou mij kunnen voorstellen dat als je een email ontvangt dat je een reactie hebt op je profiel dat je die puur uit nieuwsgierigheid gaat lezen op de website ..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja, het gras is altijd groener...
Is het dan zo moeilijk om tevreden te zijn met wie je aan het daten bent?
Ach wees blij, ze beschikken in ieder geval over 'niveau'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:50 schreef DAVID90 het volgende:
Heb mij een paar dagen terug aangemeld op eDarling ... 'Singles met niveau'. Daar houd ik wel van.
Kwartier bezig geweest met een vragen lijst.. Daarna had ik 3 pagina's aan partnervoorstellen. De volgende dag had ik '5 glimlachen' ontvangen... Helaas zie je als gratis lid geen foto's, dus weet je niet wie er achter zit.
Doordat ik nogal nieuwsgierig was, ben ik zover gegaan om 45 euro te dokken voor 3 maanden. Eerste keer dat ik betaal op een relatie-site.
Nou ik heb er enorm spijt van... Eerlijk waar, op die 3 pagina's stond geen één leuk meisje (nee ik ben niet enorm kieskeurig op het uiterlijk).
Maar echt alleen maar oerlelijke meiden (met alle respect) waarbij je zelfs twijfelt of het wel een vrouw is. Kort haar, lesbische uitstraling en overgewicht blijkt geen uitzondering.
Ik weet dat de knapste vrouwen doorgaans niet op een relatie-site staan maar dit had ik ook niet verwacht!
Ongeveer 1 partnervoorstel per dag en tot op heden 1 meisje waarvan ik denk 'mwa, die ziet er niet slecht uit'... Echter blijkt zij geen premium-member te zijn en kan ze dus niet eens reageren op mijn bericht!!! Nee, dit schiet echt niet op
Meneer Cue_ mag ik met uw dochter op stap ? Ik zal haar op tijd thuisbrengen en ik houd mijn handen boven de tafel en de dekensquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Cue_ het volgende:
Grappig, gesprek was ook nog leuk, foto's zien er oke uit en hij wil morgen wel verder spreken.
Weet alleen z'n achternaam niet, dus kan hem lastig even checken bij m'n pa
Maar iemand die positief is over mijn pa kan natuurlijk nooit verkeerd zijn![]()
hij was meer van de "laten we er maar niets over tegen je vader zeggen"quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Meneer Cue_ mag ik met uw dochter op stap ? Ik zal haar op tijd thuisbrengen en ik houd mijn handen boven de tafel en de dekens
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Meneer Cue_ mag ik met uw dochter op stap ? Ik zal haar op tijd thuisbrengen en ik houd mijn handen boven de tafel en de dekens
Toppie, het gaat alweer 7 maandjes goed met de date die ik destijds via RP had gevonden. De tijd vliegt werkelijk waar voorbijquote:
Dat ligt toch echt aan jezelf, ik en vele anderen hier met mij hebben meer dan genoeg positieve ervaringen met datingsites.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:30 schreef Lumberbob het volgende:
in mijn ervaring werken datingsites voor geen meter. Kreeg braaf elke week berichten van meiden volgens relatieplanet, tot ik besloot te betalen voor een jaar abo'tje. vervolgens in dat jaar 0 mails gehad of terug gehad. En vervolgens werd ik genaaid, dat ik na afmelding toch nog een jaar later een rekening op de mat kreeg of ik wel even 200 euro wilde betalen, wat ik duidelijk NIET wilde, er niet onderuit kwam en na een ervaring met de deurwaarder + incasso bureau was ik compleet genezen van datingsites waarvoor betaald dient te worden. Paiq een tijdje geprobeerd, maar toch opvallend dat je wel heel vaak mensen spreekt die al een relatie hebben en voor de lol en sociaal blaten met mannen op die sites rondhuppelen. Dus tja... Dan liever me alleen te voelen tegenwoordig.
goed om te horen!quote:Op woensdag 14 september 2011 01:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toppie, het gaat alweer 7 maandjes goed met de date die ik destijds via RP had gevonden. De tijd vliegt werkelijk waar voorbij
Inderdaad. Lumberbob, een jaar helemaal niks is toch wel zeer opmerkelijk, en volgens mij statistisch ook gewoonweg niet mogelijk. Heb je zelf wel wat gestuurd dan? Misschien toevallig telkens de verkeerde toon aangeslagen (als in, ik zoek TE hard? da werkt nie goed).quote:Op woensdag 14 september 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf, ik en vele anderen hier met mij hebben meer dan genoeg positieve ervaringen met datingsites.
Betaald lid? Want als onbetaald lid kun je geen eens zien wie je profiel hebben bezocht of met je hebben geflirtquote:Op woensdag 14 september 2011 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zo haha, heb me op Lexa ingeschreven.. Ben benieuwd..
Nee (nog) niet betaald... Zag dat het niet zo heel erg duur is, eerst maar even kijken of ik het iets vind...quote:Op woensdag 14 september 2011 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Betaald lid? Want als onbetaald lid kun je geen eens zien wie je profiel hebben bezocht of met je hebben geflirt
Dat ligt aan jou. Heb er zelf geen last van en als iemand begint over al die dingen buig ik het om naar een gesprek over wat iemand nu beweegt in het leven. Komt daar weinig uit, dan is het exit.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zijn die gesprekken op Paiq altijd een soort van interview of ligt het aan mij. Begrijp dat het weinig spontaan kan zijn via zo'n chat maar nu is het bijna makkelijker en sneller om meteen maar een soort van date-cv aan elkaar te sturen..
Daar heb ik nooit last van iig, het is (bijna) altijd lekker spontaan, zo niet dan haak ik toch al snel af.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zijn die gesprekken op Paiq altijd een soort van interview of ligt het aan mij. Begrijp dat het weinig spontaan kan zijn via zo'n chat maar nu is het bijna makkelijker en sneller om meteen maar een soort van date-cv aan elkaar te sturen..
Dat is klote! Hoe krijg je dat voor elkaar als je hebt afgemeld? Heb je geen schriftelijke bevestiging gehad oid?quote:Op woensdag 14 september 2011 02:30 schreef Lumberbob het volgende:
in mijn ervaring werken datingsites voor geen meter. Kreeg braaf elke week berichten van meiden volgens relatieplanet, tot ik besloot te betalen voor een jaar abo'tje. vervolgens in dat jaar 0 mails gehad of terug gehad. En vervolgens werd ik genaaid, dat ik na afmelding toch nog een jaar later een rekening op de mat kreeg of ik wel even 200 euro wilde betalen, wat ik duidelijk NIET wilde, er niet onderuit kwam en na een ervaring met de deurwaarder + incasso bureau was ik compleet genezen van datingsites waarvoor betaald dient te worden. Paiq een tijdje geprobeerd, maar toch opvallend dat je wel heel vaak mensen spreekt die al een relatie hebben en voor de lol en sociaal blaten met mannen op die sites rondhuppelen. Dus tja... Dan liever me alleen te voelen tegenwoordig.
Nergens. Ze maken je alleen maar lekker... ik ben ook 45 euro kwijt voor jack shitquote:Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha op Lexa kun je ook echt helemaal niets he als je niet betaald
Hehe.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef DAVID90 het volgende:
[..]
Dat is klote! Hoe krijg je dat voor elkaar als je hebt afgemeld? Heb je geen schriftelijke bevestiging gehad oid?
Verder ja... datingsites hebben voor mij ook nog niets betekend. Sommige vrouwen zijn zo kieskeurig.. terwijl ik er echt niet slecht uitzie (vind ik) :p
Had 2 berichten gestuurd naar 2 meisjes (duh) en krijg ik nu de melding 'niet geaccepteerd' ... damn!!!
Je kan ook eerder nieuwe matches krijgen. Maar dat kost credits. Verder one-liners sturen en speed/battle daten. Zelf heb ik het meest contact met meisjes waar ik one-liners naar heb gestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:55 schreef -Splash- het volgende:
Wat ik niet snap aan Paiq. Ik moet 5 dagen wachten tot ik iemand als match krijg?
Nee, terug reageren kost je niks.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef DAVID90 het volgende:
Opzich is PAIQ niet zo duur... voor 9 euro heb je 500 credits en daar kan je toch 20-30 one liners mee sturen.
ik vraag mij alleen af... de gene die die on liner ontvangt, moet die ook weer credits inzetten om terug te reageren? iemand?
Hoe vaker je aanwezig bent en actief bezig bent hoe sneller je matches zullen komen. Die tijd zegt opzich bar weinig heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:55 schreef -Splash- het volgende:
Wat ik niet snap aan Paiq. Ik moet 5 dagen wachten tot ik iemand als match krijg?
Huh, waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaker je aanwezig bent en actief bezig bent hoe sneller je matches zullen komen. Die tijd zegt opzich bar weinig heb ik gemerkt.
Heb nog niet gekeken, maar op een of andere manier krijg ik de indruk dat PAIQ voor de wat jongere daters is ( <30)...klopt dat ?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaker je aanwezig bent en actief bezig bent hoe sneller je matches zullen komen. Die tijd zegt opzich bar weinig heb ik gemerkt.
Omdat bij mij altijd stond 'nog 19 dagen tot de volgende match' en kreeg bijna dagelijks matches.. (ook trouwens wanneer ik weinig actief wasquote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Huh, waar baseer je dat op?
Volgens mij is er vooral vrouw 20/30 (Gok ik, geen idee) en man 20/35 (wat ik tegen kom)quote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
Heb nog niet gekeken, maar op een of andere manier krijg ik de indruk dat PAIQ voor de wat jongere daters is ( <30)...klopt dat ?
Dat klopt geloof ik wel. Maar aangezien je op paiq niet zelf kan zoeken is het moeilijk te zeggen met zekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, maar op een of andere manier krijg ik de indruk dat PAIQ voor de wat jongere daters is ( <30)...klopt dat ?
Hoe oud ben je zelf? Want ik heb ze wel gezien. En ben dan ook al iets ouder dan 25quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef DAVID90 het volgende:
indd... ik heb bijna niets gezien dat ouder is dan 25 jaar ..
wordt het dan mogelijk gekoppeld aan je leeftijd, qua bandbreedte of zoiets...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf? Want ik heb ze wel gezien. En ben dan ook al iets ouder dan 25
bandbreedte? xDquote:Op woensdag 14 september 2011 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
wordt het dan mogelijk gekoppeld aan je leeftijd, qua bandbreedte of zoiets...
Volgens mij wel. Want ik ben 29 en mijn matches zitten toch allemaal rond de 25-32 jaar. Want volgens mij kan je bij paiq dat niet zelf instellen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
wordt het dan mogelijk gekoppeld aan je leeftijd, qua bandbreedte of zoiets...
Vrouwen vragen dat vaak toch wel als eerste.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind bij Paiq irritant dat je niet weet hoe lang een vrouw is, ben zelf maar 1.73m dus vind het wel fijn om te weten. Bij RP zie je dat gelukkig wel
Ik heb dat nog nooit gevraagdquote:Op donderdag 15 september 2011 10:46 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen vragen dat vaak toch wel als eerste.
Volgens mij staat het ook op punt 1 van de checklist: HIJ MOET LANGER ZIJN!
Okay, fair enough, de wat langere vrouwen vragen dat vaak als eerste. Als je zelf klein bent is de kans dat je een nog kleinere vent tegenkomt niet zo groot.quote:
Dat is dan wel weer netjes idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef DAVID90 het volgende:
Zoals ik al had gezegd was ik erg ontevreden over de partnervoorstellen op eDarling...
Op internet gezocht of de wet koop op afstand ook zou gelden voor diensten (datingsites). Dit was echter niet het geval als de dienst al gebruikt zou zijn.
Dus ik trok de stoute schoenen aan en stuurde een emailtje naar eDarling of zij dit misschien toch konden inwilligen.
Letterlijk 60sec later kreeg ik een email terug dat mijn "verzoek tot het retourneren van het lidmaatschapsgeld is ingewilligd" en had ik dat zelfde moment alweer de 45 euro terug op mijn PayPal account!!
Echt onvoorstelbare goede after-sale service noem ik dat!
Nou ik krijg bij foto-beoordelen altijd vrouwen tussen de 30 en 37 te zienquote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Matches zijn afhankelijk van je leeftijd en wat je aan voorkeur hebt ingevuld. Ik krijg vrouwen tussen de 26 en 35 te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik krijg bij foto-beoordelen altijd vrouwen tussen de 30 en 37 te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |