Nee maar ik vind het ook niks om ellenlange gesprekken op MSN te hebben. Je merkt vaak na 1 gesprek wel of het een beetje klikt, dan z.s.m. afspreken vind ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Als je zo snel out of topics bent, heb je gewoon niet zoveel te vertellen blijkbaarAlsof je in real life na 10 lange gesprekken uitgepraat bent
Stress niet maar ik spreek het liefst na een week wel af, gewoon omdat ik dan weet of het in real life ook kliktquote:Op donderdag 8 september 2011 11:04 schreef Thornado het volgende:
Ik wil daten met een meisje dat ik via RP ken, zij wil ook met mij daten...alleen op de avond dat ik het voorstelde, vertelde ze dat ze in de inpakstress zat...de volgende dag ging ze op vakantie voor 2,5 week. Ik wist wel dat ze weg zou gaan, maar niet de volgende dag.:P
Als ze terug is, proberen wij wel weer een date te plannen, en dat komt ook goed uit mijn plannen voor de komende tijd. (weekendjes weg en wat werk en hobby dingen)
Ik vind het eigenlijk wel relaxt dat er geen stress achterzit van het moeten daten...ben eigenlijk benieuwd of dat gevoel van 'moeten daten' herkenbaar is
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef -Splash- het volgende:
Hebben jullie ooit zoiets gehad? Ik heb iemand leren kennen op het forum en we hadden afgesproken in een cafe om een aankomende iets te bespreken. Het was echt erg gezellig en tot heel laat gepraat (tot in de nacht). Ik had echt bijna het gevoel alsof ik met een date zat te praten.
Het gene waarvoor we af hadden gesproken is maar echt amper besproken.....![]()
Maar goed... was wel gezellig.
Wat had ik verwacht: Een meer zakelijk en to-the-point gesprek.
Niet dat ik telleurgesteld was...
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.
Lol, het was dus niet de bedoeling?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Van de week wel anders gehad: Op zich wel aardig contact met iemand, riep op een gegeven moment: Kom maar langs. Ik letterlijk het halve land doorgereden om naar haar toe te gaan, maakt ze eerst een speurtocht van welke straat het is (want gewoon opnoemen is te makkelijk), vervolgens schiet ze in de stress omdat ik daadwerkelijk voor haar deur sta.
quote:Van den Broeck was werkzaam voor het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid in Utrecht.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:45 schreef Silenus het volgende:
Brrrrr....eng zeg, zo zit je met haar lekker biertjes te drinken in cafe De Poort en nu is ze dood. Het leven is vergankelijk...
Lol, niet meer doen dusquote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Merlijn het volgende:
Paniek van haar kant (had het idee dat ze elk moment kon zeggen " draai maar weer om "). Had er zelf ook weinig zin in, leek niet helemaal eerlijk te zijn (iets met "ex" enzo). Voor de vorm nog even gaan wandelen en toen weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En dan nog een sms erachteraan: "Ik vond het echt gezellig! " Yeah right....quote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Dat slaat echt wel alles.
Nee, heb verder haar gegevens niet eens meer. Zag dat haar facebook nog wel in de lucht was, maar het is ook raar om daar wat heen te sturen. Hm, zie dat ik haar nummer nog wel heb. Apart.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef Godshand het volgende:
Maar kut zeg, RIP en sterkte voor de nabestaanden. Heb je nog een kaartje oid gestuurd aan haar familie of ben je bij de begrafenis geweest?
Details!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nu nog 1.5e dag. Gister wel leuke jongen ontmoet in cafeetjehet is dus toch mogelijk haha.
neen, ook iets met zelfrespect enzoquote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat betreft gewicht, ik ga in principe niet daten met iemand die veel meer dan haar lengte weegt. Als je een ziekte hebt en je kunt er niks aan doen oke maar verder vind ik dat het best normaal is om op je gewicht te lettenOf ben ik nu heel kort door de bocht?
Toch wel met dezelfde dame ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen date 3 binnen 5 dagen
Natuurlijk niet spreid je winkansenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch wel met dezelfde dame ?
Waren uit en ik stond te dansen en twee jongens spraken me aan. Veel mee gekletst en eentje was wat leuker dan de ander (al bleken ze beiden wel geintresseerd).quote:
Ja dezelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch wel met dezelfde dame ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |