SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het was gewoon een leuke date, en denk dat er wel een 2e komt..
Naja ik denk dat ik vooral voorzichtiger met mijn gevoel om ga.. Want ik krijg geen hoogte van wat hij vindt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?
Je vind hem misschien wel een TE easy catchquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar misschien miste ik wel het kleine stukje spanning en nerveusiteit bij mezelf.. We merken het vanzelf wel
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je vind hem misschien wel een TE easy catch
Ik denk dat het na je vakantie en verhuizing niks meer gaat worden daar ben je zoals Thornado al zei niet enthousiast genoeg voor.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Geloof me, sommigen kunnen dat heel lang volhoudenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:43 schreef Thornado het volgende:
Aan de andere kant, als je puur date om maar niet alleen te zijn...werkt dat wel?
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Je hebt een punt..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.
Dus de sterren staan niet goed, is mijn ervaring...
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Lastig situatie op dit moment. Anderhalve week geleden een meisje leren kennen via Paiq. Ze lijkt erg leuk maar ben er vandaag achtergekomen dat ze bijna 20 cm groter is als ik ben. Ik denk toch dat het een no-go wordt helaas.
Mjah, zo werkt dat dus niet he...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houden
Idd, ik ben zelf 1,85 en als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan 1,75 vind ik het zelf echt een afknapper. Even los van de rest dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.
Handig toch kan ze tenminste bij de bovenste plank. Enige nadeel is dat ze op de knieën moet om mij te kunnen zoenenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wat langer"
20 cm is echt bizar veel langer.
Jammer dat werkt zelden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig toch kan ze tenminste bij de bovenste plank. Enige nadeel is dat ze op de knieën moet om mij te kunnen zoenen
Maar liefde maakt toch blind?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer dat werkt zelden.
Werkt alleen als je 1 miljoen op de bank hebt, of nummer 1 bij voetbal/tennis bent en anders de ultieme film-/rockster.
Anders is het no-go
en wat vindt zij?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Lastig situatie op dit moment. Anderhalve week geleden een meisje leren kennen via Paiq. Ze lijkt erg leuk maar ben er vandaag achtergekomen dat ze bijna 20 cm groter is als ik ben. Ik denk toch dat het een no-go wordt helaas.
Pas als er liefde is, niet in het dating stadium dusquote:
Ik ben inderdaad maar 1.70 wat erg klein is. Zij is dus bijna 1.90 wat ook erg lang is. En ik val ook echt op kleine vrouwen (<1.65)quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Ordos20 het volgende:
Een vrouw die echt veel langer is dan een man: dat zie niet heel erg vaak. Of ben je zelf zo'n stuk kleiner dan de gemiddelde Nederlandse man?
Daar val ik dus zeker niet onder.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer dat werkt zelden.
Werkt alleen als je 1 miljoen op de bank hebt, of nummer 1 bij voetbal/tennis bent en anders de ultieme film-/rockster.
Anders is het no-go
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.quote:
Dan zou Paiq met alles rekening moeten houden. Dan is het einde zoekquote:Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad maar 1.70 wat erg klein is. Zij is dus bijna 1.90 wat ook erg lang is. En ik val ook echt op kleine vrouwen (<1.65)
[..]
Daar val ik dus zeker niet onder.
[..]
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.
Mijn besluit staat overigens wel vast dat ik er geen vervolg aan ga geven. het is namelijk absoluut geen relatie materiaal voor mij. Maar vind het wel erg vervelend aangezien we beide het idee hadden dat dit wel serieus kon zijn.
En daarnaast vind ik het kut dat paiq geen rekening houdt met lengtes.
Lengte vind ik wel een essentieel iets. Dat vind ik echt een voordeel van RP, zie je direct hoe lang iemand is.quote:Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou Paiq met alles rekening moeten houden. Dan is het einde zoek
Daar heb ik geen probleem als ze iets dikker zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef GForceT1 het volgende:
Ach, bij Paiq kon je toch aangeven dat je overgewicht 'heel bezwaarlijk' vond? Dat weerhield ze er niet van om te matchen met kamerolifantjes... Maar ja, die mensen willen ook graag gematcht worden natuurlijk....
Als zij de keuze bij jou neerlegt dan is lengte voor haar in ieder geval niet het probleem.quote:Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze de keuze bij mij neerlegt.
Mijn besluit staat overigens wel vast dat ik er geen vervolg aan ga geven. het is namelijk absoluut geen relatie materiaal voor mij. Maar vind het wel erg vervelend aangezien we beide het idee hadden dat dit wel serieus kon zijn.
Wel kritisch blijven hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem als ze iets dikker zijn.
Dat ben ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als zij de keuze bij jou neerlegt dan is lengte voor haar in ieder geval niet het probleem.
Ik vind het niet zo een bezwaar als de dame even lang of iets langer is maar 20 cm is wel een beetje te veel van het goede.
Heb je haar wel al ontmoet of alleen via paiq ?
[..]
Wel kritisch blijven hoor.
Romantischquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer 's een date. We gaan met een grote lompe leenhond wandelen in de bossen, in de regen. Lijkt me best gezellig
Ik hoor dat je die hond niet kentquote:
Is dat een uitnodiging om jou en die hond te leren kennen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik hoor dat je die hond niet kent
*stelregel 1: 1 date tegelijkquote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om jou en die hond te leren kennen?
Tof! Veel plezier! Ik heb vanavond om 19:00 uur een datequote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer 's een date. We gaan met een grote lompe leenhond wandelen in de bossen, in de regen. Lijkt me best gezellig
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
*stelregel 1: 1 date tegelijk
*stelregel 2: Uit bovenstaande lengtegesprekken haalde ik dat jij hoogstwaarschijnlijk kleiner bent dan ik.
*stelregel 3: Denk het dus niet
1) Nope, helemaal volquote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?
2) Ligt er aan hoe lang jij bent. Ik ben 1.81 m
3) Dus het is nog geen definitieve nee
Overigens is het hier al sinds vanmorgen droog. Dus dat wordt geen wandelen in de regen, maar wel baggeren door de modder. Maar goed, kan ook gezellig zijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Turbomuis het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) dat vind ik ook. Volgend weekend tijd?
2) Ligt er aan hoe lang jij bent. Ik ben 1.81 m
3) Dus het is nog geen definitieve nee
Nice try Tijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
2) 1.85 hiero. En altijd op hakken.
3) Nu wel dus
He jammer nu.quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
3) Nu wel dus
is die 1,85 met of zonder hakken?quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
1) Nope, helemaal vol
3) Nu wel dus
die is zonderquote:
Dan val je dus automatisch af.quote:Op zondag 4 september 2011 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Reus! Ik draag nooit hakken dus kom daar nooit bovenuit
Nee zei valt afquote:
Dan is het gelukkig wederzijds haha.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Volgens mij is dat voltooid verleden tijd....quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?
Eerder TurboGiraffe dus...quote:
Tof man, klinkt hetzelfde als ikquote:Op maandag 5 september 2011 06:34 schreef Ordos20 het volgende:
Zo, gisteren ook op date geweest (en het was echt top) en veel te laat weer thuis. Ik vermoed dat ik dat ga berouwen later op de middag, maar een beetje koffie moeten dat wel kunnen redden.
Date 2 staat al op de kaart
Niet doelbewustquote:Op maandag 5 september 2011 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof man, klinkt hetzelfde als ikIk was om 01:00 uur thuis en om 07:00 uur ging de wakker, auw
Mijn nek is wat handiger en ik heb geen vlekken.quote:
quote:
quote:
Klinkt veel belovend! (dat heb ik overigens nog nooit gedaan, bij de eerste date)quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ook hoor gister bij 1e date en ging eigenlijk vanzelf
Dat laatstequote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Dat Paiq is ook een handige site. Ik ging voor een ''speeddate'' en na 10 keer zoeken had ik eindelijk beet. Met een meisje gepraat, toen de tijd om was gingen we voor de volgende 10 minuten en toen die bijna om waren kreeg ik meteen haar nummer![]()
.
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
Wees blij beter dat een oneliner sturen en vervolgens de melding krijgen "is niet geaccepteerd". Dergelijke mensen wens ik dan altijd van harte dat ze voor eeuwig noodgedwongen vrijgezel blijven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
Aardig van jequote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wees blij beter dat een oneliner sturen en vervolgens de melding krijgen "is niet geaccepteerd". Dergelijke mensen wens ik dan altijd van harte dat ze voor eeuwig noodgedwongen vrijgezel blijven.
Wil je daar feedback opquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Hmmm, mij foto en/of de onliner viel blijkbaar niet in de smaak. Mijn soort van mini vuurdoop iig al gehad in de wondere wereld van het internetdaten..
Dit is toch een ervaringen topic? Nou....bovenstaande is mijn ervaring, of jij/jullie er iets mee kunnen is een tweede natuurlijk...quote:
Schrok me net helemaal kapot, lees dit bericht nu pas. Heb een half jaar geleden een date met haar gehad via paiq.quote:wo 07 sep 2011, 11:24
'Arrestaties na fataal ongeluk Marokko' MARRAKECH - De gidsen dan wel excursieleiders van de 25-jarige Anouk van den Broeck die zondag tijdens een excursie in Marokko verongelukte, zouden zijn opgepakt.
Dat heeft een officieuze bron BN/De Stem verteld. De Marokkaanse politie zou hen hebben aangehouden omdat ze zonder geldig certificaat zouden werken. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kon hierover dinsdag nog geen uitsluitsel geven.
Excursie naar bergdorp
Van den Broeck maakte samen met een vriendin een uitstapje naar het op 1.500 meter hoogte gelegen bergdorp Setti-Fatma. De zeven watervallen van de rivier de Ourika zijn hier een bekende toeristenattractie.
De Nederlandse gleed bij een van die watervallen uit. Ze kwam in het water terecht en stortte in de diepte. De vrouw uit Teteringen viel 22 meter naar beneden. Haar vriendin bleef ongedeerd.
De Nederlandse ambassade in Rabat heeft haar ouders maandag ingelicht. Van den Broeck was werkzaam voor het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid in Utrecht.
Pfff, dat is wel heftig zeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schrok me net helemaal kapot, lees dit bericht nu pas. Heb een half jaar geleden een date met haar gehad via paiq.
Brrrrr....eng zeg, zo zit je met haar lekker biertjes te drinken in cafe De Poort en nu is ze dood. Het leven is vergankelijk...
Bij een gratis site zitten veel meer onzin profielen, (mensen die alleen een keertje zijn gaan kijken, mannen die doen alsof ze vrouwen zijn, etc) dan bij betaalde sites. Waar de meeste mensen serieuzer opzoek zijn naar minstens een date. Paiq lijkt een uitzondering op de regel hierbij te zijn. Bij de meeste betaalde sites kun je ook gratis lid worden, alleen heb je dan minder mogelijkheden. Maar dat is prima geschikt om eens rond te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Autobandje het volgende:
Hi! Nooit datingsites geprobeerd maar ik heb toch een paar vragen, hopelijk kan en wil iemand me in de goede richting schoppen.
Zijn al die sites ongeveer even goed, is een betaalsite als lexa beter dan een gratis site? Is de ratio man / vrouw ongeveer gelijk of ligt die erg scheef? Verder denk ik dat ik het ook maar eens ga proberen
Wat jammerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Even update : 1,5 week curacao nou.. en geen leuke mannen :n
Hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Even update : 1,5 week curacao nou.. en geen leuke mannen :n
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef Mr-White het volgende:
Zouden jullie paiq aanraden voor een 19 jarige student?
meestal chat je eerst voor je afspreekt met iemand. Dan kan je toch gewoon beter naar de kroeg gaan dan op een site gaan zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef perseverance het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een profiel aangemaakt op Match4me.nl Iemand ervaringen mee?
Ik had het er vandaag even over met iemand, die beweerde dat het eigenlijk de bedoeling was om voordat je iemand voor een date vraagt eerst ellenlange chatsessies moet houden... is dat echt zo? Dan heb ik misschien het hele concept gemist. Ik moet er namelijk niet aan denken om uren achter m'n laptop te besteden... Ik vind het leuker om met iemand af te spreken en dan te kijken hoe het is. Kan iemand mij vertellen wat nou de bedoeling is?
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef perseverance het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een profiel aangemaakt op Match4me.nl Iemand ervaringen mee?
Ik had het er vandaag even over met iemand, die beweerde dat het eigenlijk de bedoeling was om voordat je iemand voor een date vraagt eerst ellenlange chatsessies moet houden... is dat echt zo? Dan heb ik misschien het hele concept gemist. Ik moet er namelijk niet aan denken om uren achter m'n laptop te besteden... Ik vind het leuker om met iemand af te spreken en dan te kijken hoe het is. Kan iemand mij vertellen wat nou de bedoeling is?
En sommige mensen willen enkel ellenlange chatsessies heb een keer gehad dat ze met geen mogelijkheid wou afspreken maar wel elke keer wilde chatten uiteindelijk toch afgesproken kon ze zogenaamd niet omdat ze iets verkeerds had gegeten en buikpijn hadquote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.
Inderdaad is hetgeen waar je het meest berucht op moet zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Drakire het volgende:
[..]
Let op dat je dit soort labiele personen mijdt, je vergooit je tijd er alleen maar mee.
En vervolgens is er niks meer om over te praten in real lifequote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van ellenlange chatsessies eerst. Andere spreken al heel snel af. Het is aan jou.
Wat een onzin! Als je zo snel out of topics bent, heb je gewoon niet zoveel te vertellen blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2011 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En vervolgens is er niks meer om over te praten in real life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |