die is zonderquote:
Dan val je dus automatisch af.quote:Op zondag 4 september 2011 14:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Reus! Ik draag nooit hakken dus kom daar nooit bovenuit
Nee zei valt afquote:
Dan is het gelukkig wederzijds haha.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee zei valt afIk ben zelf 1,85 en alles wat daar boven uit komt valt af
Volgens mij is dat voltooid verleden tijd....quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent toch het vriendje van Tamashii?
Eerder TurboGiraffe dus...quote:
Tof man, klinkt hetzelfde als ikquote:Op maandag 5 september 2011 06:34 schreef Ordos20 het volgende:
Zo, gisteren ook op date geweest (en het was echt top) en veel te laat weer thuis. Ik vermoed dat ik dat ga berouwen later op de middag, maar een beetje koffie moeten dat wel kunnen redden.
Date 2 staat al op de kaart
Niet doelbewustquote:Op maandag 5 september 2011 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof man, klinkt hetzelfde als ikIk was om 01:00 uur thuis en om 07:00 uur ging de wakker, auw
Mijn nek is wat handiger en ik heb geen vlekken.quote:
quote:
quote:
Klinkt veel belovend! (dat heb ik overigens nog nooit gedaan, bij de eerste date)quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ook hoor gister bij 1e date en ging eigenlijk vanzelf
Dat laatstequote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Dat Paiq is ook een handige site. Ik ging voor een ''speeddate'' en na 10 keer zoeken had ik eindelijk beet. Met een meisje gepraat, toen de tijd om was gingen we voor de volgende 10 minuten en toen die bijna om waren kreeg ik meteen haar nummer![]()
.
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
Wees blij beter dat een oneliner sturen en vervolgens de melding krijgen "is niet geaccepteerd". Dergelijke mensen wens ik dan altijd van harte dat ze voor eeuwig noodgedwongen vrijgezel blijven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Afijn, niet dat ik dat dus erg vind, maar is dat gebruikelijk op Paiq of was zij gewoon heel makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |