abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2011 @ 20:02:28 #226
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101870509
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zo ben ik.
Daten is een serieuze sport! Daar is geen tijd voor garpjes! :(

;)
pi_101870702
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef Spirit82 het volgende:
Dilemma!! Graag jullie mening... Een maand geleden via RP superleuke man leren kennen en het gaat ook echt heel erg goed tussen ons O+ (ook al schiet ik af en toe in de stress) Maar nou was van het weekend mijn beste vriend jarig en heb ik samen met superleuke man een profiel voor hem aangemaakt op RP, als kado. Dat ging niet helemaal goed dus ik heb gister nog even op mijn profiel ingelogd (dat ik al gedeactiveerd had) om wat na te kijken en omdat ik pathologisch nieuwsgierig ben, kon ik het niet laten om te kijken of de superleuke man nog actief was op RP. Blijkt hij zaterdag nog ingelogd te zijn geweest -O-

Ik heb hem zaterdagavond aan al mn vrienden inclusief mn ex voorgesteld (de eerste man die ik voorstel sinds wij uit elkaar zijn, 2.5 jaar terug, dus voor mij was dat echt een statement en dus een big deal) en nou zit ik me dus de hele tijd af te vragen of ik dit aan hem moet vragen of niet. Ik wil niet dat hij zijn profiel blokkeert omdat ik het van hem vraag, maar ik vind het wel gek dat hij nog steeds inlogt als hij zelf aangeeft dat hij serieus met mij is. Hij noemt het zelf al een realtie, terwijl ik dat woord nog niet in de mond durf te nemen.

Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Hij denkt nu hetzelfde van jou:

"Zie je wel, die slet logde zondags in! Alle vrouwen zijn hoeren, ik zweer het je", vertelt hij daarna tegen zn beste vriend..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 september 2011 @ 20:14:36 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101871154
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mensen die dingen na 7 dagen een relatie noemen. :')
Mensen die nog op relatieplanet actief zijn en dingen na 7 dagen een relatie noemen. :')
Mensen die poepen,piesen, werken en op relatieplanet actief zijn en dingen na 7 dagen een relatie noemen. :')
Doel je op mij? Ik heb niet gezegd dat ik een relatie heb..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 12 september 2011 @ 20:14:43 #229
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101871162
Het beste kan je als je aan het daten bent niet meer nagaan wat de ander aan het doen is...nu ben je jaloers maar ook jij maakt je hieraan schuldig...ik zou er gewoon over praten, dat is beter dan dat er twijfel groeit tussen jullie.
  maandag 12 september 2011 @ 22:36:51 #230
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101880544
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Doel je op mij? Ik heb niet gezegd dat ik een relatie heb..
Ik bedoel elk willekeurig sujet dat iets na 7 dagen een relatie noemt. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_101889081
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik bedoel elk willekeurig sujet dat iets na 7 dagen een relatie noemt. :')
En wat mag de magische grens dan wel zijn? Het lijkt me dat iedereen daar zelf gewoon zijn gevoel bij moet hebben?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:33:17 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_101890561
Gisteren aangemeld op PAIQ. Ben benieuwd...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:37:56 #233
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101890666
Tja, mijn ex en ik vonden na een dag al dat wij een relatie hadden...soms gaat het wat sneller dan de maatschappelijk geaccepteerde tijd van 3 maanden :P
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:53:29 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101891007
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Maar waarom? Ik snap dat niet zo goed... De enige reden waarom ik mijn profiel in het verleden actief heb laten staan, is omdat ik sowieso al wist dat het niks ging worden. Dat je kijkt of er wat beters voorbij komt en contacten een beetje warm houdt.
Waarom niet? Ik doe sowieso niks met RP, ik vind het gewoon leuk om af en toe bekenden langs te zien komen. Ik heb al 2 jaar een hele fijne relatie en ook al lang m'n profieltekst en foto's verwijderd. Ik vind het alleen wel grappig om te zien wie zich aanmeldt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101897651
Heb mij een paar dagen terug aangemeld op eDarling ... 'Singles met niveau'. Daar houd ik wel van.

Kwartier bezig geweest met een vragen lijst.. Daarna had ik 3 pagina's aan partnervoorstellen. De volgende dag had ik '5 glimlachen' ontvangen... Helaas zie je als gratis lid geen foto's, dus weet je niet wie er achter zit.

Doordat ik nogal nieuwsgierig was, ben ik zover gegaan om 45 euro te dokken voor 3 maanden. Eerste keer dat ik betaal op een relatie-site.

Nou ik heb er enorm spijt van... Eerlijk waar, op die 3 pagina's stond geen één leuk meisje (nee ik ben niet enorm kieskeurig op het uiterlijk).

Maar echt alleen maar oerlelijke meiden (met alle respect) waarbij je zelfs twijfelt of het wel een vrouw is. Kort haar, lesbische uitstraling en overgewicht blijkt geen uitzondering.

Ik weet dat de knapste vrouwen doorgaans niet op een relatie-site staan maar dit had ik ook niet verwacht!

Ongeveer 1 partnervoorstel per dag en tot op heden 1 meisje waarvan ik denk 'mwa, die ziet er niet slecht uit'... Echter blijkt zij geen premium-member te zijn en kan ze dus niet eens reageren op mijn bericht!!! Nee, dit schiet echt niet op :(
It Ain't How Hard You Hit - It's How Hard You Can Get Hit and Keep Moving Forwad.
pi_101897984
Zijn er naast RP nog meer grote dating sites?

Ik wil niet op RP omdat ik geen zin heb om m'n ex daar tegen te komen, of dat ze mij tegen komt haha..
Ik lees hier iets van OkCupid, is dat iets?

Paiq ken ik, en is leuk maar ik zoek eigenlijk een 'ouderwetse' datingsite.
pi_101897998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef vanBoeschoten het volgende:

Ik wil niet op RP omdat ik geen zin heb om m'n ex daar tegen te komen, of dat ze mij tegen komt haha..

Lexa?
For great justice!
pi_101898501
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Lexa?
Oh ja, ik heb Lexa of Parship volgens mij ook ooit gebruikt... Alleen was dat verrekte duur (Parship) en als je geen betalend lid was kon je ongeveer helemaal niks...
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:18:35 #239
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101898518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef vanBoeschoten het volgende:

Okcupid is eigenlijk imo de allerbeste site, qua vormgeving, inhoud, matchingsysteem, profielopbouw etc. Echter er is één heel groot nadeel. Het aantal Nederlandse member is op twee handen en twee voeten te tellen bijna en dan tel ik het grote aandeel expats en buitenlandse studenten erbij me.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:19:01 #240
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101898528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:17 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb Lexa of Parship volgens mij ook ooit gebruikt... Alleen was dat verrekte duur (Parship) en als je geen betalend lid was kon je ongeveer helemaal niks...
Parship is echt bagger en afzetterij. Misschien is pepper wat?
pi_101898583
Pepper ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit!

Zitten daar veel mensen op?
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:24:03 #242
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101898635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:21 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pepper ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit!

Zitten daar veel mensen op?
Geen idee. Volgens mij is het een erg nieuwe site. Maar het ziet er idd leuk uit. Misschien dat ik daar ook wel lid ga worden.
pi_101899064
Pepper is slecht.. Weinig matches! Misschien 3 per week...

Nieuwe site ook.

RL is wel redelijk aangezien je daar zelf kan zoeken...
It Ain't How Hard You Hit - It's How Hard You Can Get Hit and Keep Moving Forwad.
pi_101903072
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft? :@
Jah ikke wel hoor. Maar ik heb er al zo vaak ruzie over gehad en mensen ervoor geblokkeerd dat het me eigenlijk niks meer kan schelen. Als je echt je liefde vind via een datingsite en je gaat er ook voor dan log je gewoon niet meer in. Zoek je iets beters dan wel. Maar je hoeft het natuurlijk niet persoonlijk aan te trekken en meteen te doen alsof je het beste heb gevonden. Je kan zelf ook gewoon inloggen.
UITGESCHREVEN
pi_101910292
Kan toch ook nieuwsgierigheid zijn? Als ik net een TV heb gekocht bij de Media Markt en er valt een krantje op de mat van de BBC kijk ik ook of mijn TV er toevallig in staat voor minder :P
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:08 #246
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101916355
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef DAVID90 het volgende:
Kan toch ook nieuwsgierigheid zijn? Als ik net een TV heb gekocht bij de Media Markt en er valt een krantje op de mat van de BBC kijk ik ook of mijn TV er toevallig in staat voor minder :P
Tja, het gras is altijd groener...

Is het dan zo moeilijk om tevreden te zijn met wie je aan het daten bent?
pi_101916680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Thornado het volgende:

[..]

Tja, het gras is altijd groener...

Is het dan zo moeilijk om tevreden te zijn met wie je aan het daten bent?
Voorbeeld is meer een grap.. Want de zelfde televisie is ook exact het zelfde terwijl geen een mens het zelfde is. Ik zou mij kunnen voorstellen dat als je een email ontvangt dat je een reactie hebt op je profiel dat je die puur uit nieuwsgierigheid gaat lezen op de website ..

Dus wie zegt dat die gene ontevreden is?
pi_101920570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:50 schreef DAVID90 het volgende:
Heb mij een paar dagen terug aangemeld op eDarling ... 'Singles met niveau'. Daar houd ik wel van.

Kwartier bezig geweest met een vragen lijst.. Daarna had ik 3 pagina's aan partnervoorstellen. De volgende dag had ik '5 glimlachen' ontvangen... Helaas zie je als gratis lid geen foto's, dus weet je niet wie er achter zit.

Doordat ik nogal nieuwsgierig was, ben ik zover gegaan om 45 euro te dokken voor 3 maanden. Eerste keer dat ik betaal op een relatie-site.

Nou ik heb er enorm spijt van... Eerlijk waar, op die 3 pagina's stond geen één leuk meisje (nee ik ben niet enorm kieskeurig op het uiterlijk).

Maar echt alleen maar oerlelijke meiden (met alle respect) waarbij je zelfs twijfelt of het wel een vrouw is. Kort haar, lesbische uitstraling en overgewicht blijkt geen uitzondering.

Ik weet dat de knapste vrouwen doorgaans niet op een relatie-site staan maar dit had ik ook niet verwacht!

Ongeveer 1 partnervoorstel per dag en tot op heden 1 meisje waarvan ik denk 'mwa, die ziet er niet slecht uit'... Echter blijkt zij geen premium-member te zijn en kan ze dus niet eens reageren op mijn bericht!!! Nee, dit schiet echt niet op :(
Ach wees blij, ze beschikken in ieder geval over 'niveau'.
:{
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:03:49 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101921304
En hoe is het bij Glen nu dan?
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:11:24 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101921682
Wow dit is vreemd.. op paiq nu een gesprek met iemand die mijn vader kent (zijn collega's).. en hij vindt mijn pa 1 van de sympathiekste persoon die er is.

Lol _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')