abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2011 @ 10:34:23 #151
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101808420
Hier ook zo'n voorbeeld:

krijg een one-liner. Niet erg originele maar vooruit, ze deed moeite en credits spenderen. Zij was steeds om 6.30 on-line en om 18.30.
Ik steeds niet, dus het was steeds wat zinnetjes over en weer tiepen. Ik merkte wel dat ze het leuk vond omdat ze ook steeds om 6.30 terug reageerde (ik bedoel; wie staat er iedere dag nog vroeger op om die pc aan te slingeren).
Maar goed ik was benieuwd dus naar die 5 foto's. Uiteindelijk zijn ze zichtbaar en ik was niet direct heel erg onder de indruk.
Dus ik schrijf: " ik moet je niet beoordelen op die foto's alleen, maar wellicht ben je een beetje te lief voor mij" of zoiets.

Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Ja zo kom je er niet meis.
pi_101808549
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hier ook zo'n voorbeeld:

krijg een one-liner. Niet erg originele maar vooruit, ze deed moeite en credits spenderen. Zij was steeds om 6.30 on-line en om 18.30.
Ik steeds niet, dus het was steeds wat zinnetjes over en weer tiepen. Ik merkte wel dat ze het leuk vond omdat ze ook steeds om 6.30 terug reageerde (ik bedoel; wie staat er iedere dag nog vroeger op om die pc aan te slingeren).
Maar goed ik was benieuwd dus naar die 5 foto's. Uiteindelijk zijn ze zichtbaar en ik was niet direct heel erg onder de indruk.
Dus ik schrijf: " ik moet je niet beoordelen op die foto's alleen, maar wellicht ben je een beetje te lief voor mij" of zoiets.

Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd heb
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 september 2011 @ 10:49:43 #153
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101808641
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd heb
Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.
pi_101808663
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.
Afstand, leeftijd, whatever. Het kan alles zijn natuurlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 september 2011 @ 10:52:24 #155
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101808687
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
-verhaal-

Ach, je vond haar eigenlijk niet leuk genoeg er uit zien en je wil voor je ego nog even wat leuks horen? Wees eerlijk, dat is niet om haar uit de tent te lokken, maar een egoding.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 11 september 2011 @ 11:14:20 #156
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101809144
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq. :').
Een paiq-stalkster! :o
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_101809191
quote:
11s.gif Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is ze leuk?
14 SHADES OF GREY
pi_101809197
Toch weer wat nieuwe contacten opgedaan via paiq gisteren, waaronder eentje die dus eigenlijk bij nextlover.nl zit. Had geen flauw idee dat die sites gekoppeld waren ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101809229
Lol, volgens mij wil ze iets van je :+

Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.

Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt :+
pi_101809334
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, volgens mij wil ze iets van je :+

Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.

Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt :+
Opstapje meenemen naar dates dan maar
14 SHADES OF GREY
pi_101809415
quote:
11s.gif Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_101809488
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Blokkeren dan :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 september 2011 @ 11:28:53 #163
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101809546
Ik had een tijdje geleden een fotobewonderaar een oneliner gestuurd, wijst ze hem af?

Now that's a first.
  zondag 11 september 2011 @ 11:35:11 #164
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101809683
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
Is ze leuk?
Ik heb niet bepaald het verlangen om in contact te treden, op basis van die foto dan. En zéker niet als die foto iedere dag opnieuw verschijnt. :').
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Creepy vind ik het in mijn geval nog niet, maar het komt wel wanhopig over.
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef tijnbrein het volgende:
Blokkeren dan :)
Kun je iemand uit je potentiële fotobewonderaars blokkeren dan? Want buiten dat heeft ze nog geen actie ondernomen.

Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik. :+

[ Bericht 27% gewijzigd door Garisson72 op 11-09-2011 11:41:07 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_101809951
Ik ben nog nooit goed beoordeeld :{
14 SHADES OF GREY
pi_101810102
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..

het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak :P
pi_101810184
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..

het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak :P
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
14 SHADES OF GREY
pi_101810221
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 11 september 2011 @ 11:57:59 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101810299
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En noem het dan een uitdaging...

:')
pi_101810305
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik heb zelf een beperking en eigenlijk wil ik dat wel een keertje doen :D gewoon omdat het kan en kijken wat de reactie is.

Nee natuurlijk niet. Of over andere problemen.
14 SHADES OF GREY
pi_101810311
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
pi_101810329
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef Garisson72 het volgende:

Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik. :+
Volgens mij werkt dat zo wel ongeveer ja. Er zal een bepaalde ''waarde'' aan worden toegekend als je lang of het langst overblijft bij dat fotospelletjesgeval.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101810427
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.

Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
14 SHADES OF GREY
pi_101810581
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.

Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS (ligt eraan in welke mate) kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..

Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..

[ Bericht 1% gewijzigd door J0ycie88 op 11-09-2011 12:13:58 ]
pi_101810826
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..

Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..
Mee eens :Y

Ik zou iig iemand niet afwijzen om een beperking. Tenzij zij daar misbruik van maakt.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')