Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd hebquote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hier ook zo'n voorbeeld:
krijg een one-liner. Niet erg originele maar vooruit, ze deed moeite en credits spenderen. Zij was steeds om 6.30 on-line en om 18.30.
Ik steeds niet, dus het was steeds wat zinnetjes over en weer tiepen. Ik merkte wel dat ze het leuk vond omdat ze ook steeds om 6.30 terug reageerde (ik bedoel; wie staat er iedere dag nog vroeger op om die pc aan te slingeren).
Maar goed ik was benieuwd dus naar die 5 foto's. Uiteindelijk zijn ze zichtbaar en ik was niet direct heel erg onder de indruk.
Dus ik schrijf: " ik moet je niet beoordelen op die foto's alleen, maar wellicht ben je een beetje te lief voor mij" of zoiets.
Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Ja zo kom je er niet meis.
Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.quote:Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is dus ook niet onder de indruk van jouw foto's. Of van wat je gezegd heb
Afstand, leeftijd, whatever. Het kan alles zijn natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ze vond de foto's van mij juist wel leuk zei ze.
Ach, je vond haar eigenlijk niet leuk genoeg er uit zien en je wil voor je ego nog even wat leuks horen? Wees eerlijk, dat is niet om haar uit de tent te lokken, maar een egoding.quote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
-verhaal-
Ik schrijf zoiets om haar beetje uit de tent te lokken en kijken of ze meer in huis heeft. Maar nee, ze kiest de gemakkelijkste weg: verwijderen uit t lijstje.
Ja zo kom je er niet meis.
Is ze leuk?quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Opstapje meenemen naar dates dan maarquote:Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, volgens mij wil ze iets van je![]()
Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.
Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Blokkeren danquote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Ik heb niet bepaald het verlangen om in contact te treden, op basis van die foto dan. En zéker niet als die foto iedere dag opnieuw verschijnt.quote:
Creepy vind ik het in mijn geval nog niet, maar het komt wel wanhopig over.quote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Kun je iemand uit je potentiële fotobewonderaars blokkeren dan? Want buiten dat heeft ze nog geen actie ondernomen.quote:
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.quote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..
het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
En noem het dan een uitdaging...quote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Ik heb zelf een beperking en eigenlijk wil ik dat wel een keertje doenquote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
Volgens mij werkt dat zo wel ongeveer ja. Er zal een bepaalde ''waarde'' aan worden toegekend als je lang of het langst overblijft bij dat fotospelletjesgeval.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik.
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS (ligt eraan in welke mate) kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.
Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
Mee eensquote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..
Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |