abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101921950
hmm dat paiq is wel grappig...
It Ain't How Hard You Hit - It's How Hard You Can Get Hit and Keep Moving Forwad.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:34:32 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101922741
Grappig, gesprek was ook nog leuk, foto's zien er oke uit en hij wil morgen wel verder spreken.
Weet alleen z'n achternaam niet, dus kan hem lastig even checken bij m'n pa :+
Maar iemand die positief is over mijn pa kan natuurlijk nooit verkeerd zijn :7
pi_101923126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Cue_ het volgende:
Grappig, gesprek was ook nog leuk, foto's zien er oke uit en hij wil morgen wel verder spreken.
Weet alleen z'n achternaam niet, dus kan hem lastig even checken bij m'n pa :+
Maar iemand die positief is over mijn pa kan natuurlijk nooit verkeerd zijn :7
Meneer Cue_ mag ik met uw dochter op stap ? Ik zal haar op tijd thuisbrengen en ik houd mijn handen boven de tafel en de dekens
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:53:02 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101923573
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Meneer Cue_ mag ik met uw dochter op stap ? Ik zal haar op tijd thuisbrengen en ik houd mijn handen boven de tafel en de dekens
hij was meer van de "laten we er maar niets over tegen je vader zeggen" :)
pi_101924142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

It Ain't How Hard You Hit - It's How Hard You Can Get Hit and Keep Moving Forwad.
pi_101926277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
En hoe is het bij Glen nu dan?
Toppie, het gaat alweer 7 maandjes goed met de date die ik destijds via RP had gevonden. De tijd vliegt werkelijk waar voorbij O+
  woensdag 14 september 2011 @ 02:30:52 #257
353713 Lumberbob
Rolt soepel,brandt gelijkmatig
pi_101927349
in mijn ervaring werken datingsites voor geen meter. Kreeg braaf elke week berichten van meiden volgens relatieplanet, tot ik besloot te betalen voor een jaar abo'tje. vervolgens in dat jaar 0 mails gehad of terug gehad. En vervolgens werd ik genaaid, dat ik na afmelding toch nog een jaar later een rekening op de mat kreeg of ik wel even 200 euro wilde betalen, wat ik duidelijk NIET wilde, er niet onderuit kwam en na een ervaring met de deurwaarder + incasso bureau was ik compleet genezen van datingsites waarvoor betaald dient te worden. Paiq een tijdje geprobeerd, maar toch opvallend dat je wel heel vaak mensen spreekt die al een relatie hebben en voor de lol en sociaal blaten met mannen op die sites rondhuppelen. Dus tja... Dan liever me alleen te voelen tegenwoordig.
pi_101928335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 02:30 schreef Lumberbob het volgende:
in mijn ervaring werken datingsites voor geen meter. Kreeg braaf elke week berichten van meiden volgens relatieplanet, tot ik besloot te betalen voor een jaar abo'tje. vervolgens in dat jaar 0 mails gehad of terug gehad. En vervolgens werd ik genaaid, dat ik na afmelding toch nog een jaar later een rekening op de mat kreeg of ik wel even 200 euro wilde betalen, wat ik duidelijk NIET wilde, er niet onderuit kwam en na een ervaring met de deurwaarder + incasso bureau was ik compleet genezen van datingsites waarvoor betaald dient te worden. Paiq een tijdje geprobeerd, maar toch opvallend dat je wel heel vaak mensen spreekt die al een relatie hebben en voor de lol en sociaal blaten met mannen op die sites rondhuppelen. Dus tja... Dan liever me alleen te voelen tegenwoordig.
Dat ligt toch echt aan jezelf, ik en vele anderen hier met mij hebben meer dan genoeg positieve ervaringen met datingsites.
For great justice!
  woensdag 14 september 2011 @ 08:54:53 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101928799
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 01:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Toppie, het gaat alweer 7 maandjes goed met de date die ik destijds via RP had gevonden. De tijd vliegt werkelijk waar voorbij O+
goed om te horen!
pi_101929016
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat ligt toch echt aan jezelf, ik en vele anderen hier met mij hebben meer dan genoeg positieve ervaringen met datingsites.
Inderdaad. Lumberbob, een jaar helemaal niks is toch wel zeer opmerkelijk, en volgens mij statistisch ook gewoonweg niet mogelijk. Heb je zelf wel wat gestuurd dan? Misschien toevallig telkens de verkeerde toon aangeslagen (als in, ik zoek TE hard? da werkt nie goed).

Oh ja, ninjaedit: fobo *;
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101929950
Zo haha, heb me op Lexa ingeschreven.. Ben benieuwd..
  woensdag 14 september 2011 @ 09:56:34 #262
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101929982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
Zo haha, heb me op Lexa ingeschreven.. Ben benieuwd..
Betaald lid? Want als onbetaald lid kun je geen eens zien wie je profiel hebben bezocht of met je hebben geflirt :{
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_101930105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Betaald lid? Want als onbetaald lid kun je geen eens zien wie je profiel hebben bezocht of met je hebben geflirt :{
Nee (nog) niet betaald... Zag dat het niet zo heel erg duur is, eerst maar even kijken of ik het iets vind...
pi_101930355
Zijn die gesprekken op Paiq altijd een soort van interview of ligt het aan mij. Begrijp dat het weinig spontaan kan zijn via zo'n chat maar nu is het bijna makkelijker en sneller om meteen maar een soort van date-cv aan elkaar te sturen..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_101930404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zijn die gesprekken op Paiq altijd een soort van interview of ligt het aan mij. Begrijp dat het weinig spontaan kan zijn via zo'n chat maar nu is het bijna makkelijker en sneller om meteen maar een soort van date-cv aan elkaar te sturen..
Dat ligt aan jou. Heb er zelf geen last van en als iemand begint over al die dingen buig ik het om naar een gesprek over wat iemand nu beweegt in het leven. Komt daar weinig uit, dan is het exit.
  woensdag 14 september 2011 @ 10:15:46 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_101930414
Aan zo'n interview-gesprek werk je zelf ook mee natuurlijk. Natuurlijk heb je de welbekende 'waar woon je, wat doe jij zoal'-etc vragen (of erger nog: vertel eens iets over jezelf) maar dan weet je bij voorbaat al dat het saaie wijven zijn. Meteen wegklikken dus.

Bij de juiste persoon loopt het gesprek vanzelf.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 14 september 2011 @ 10:23:14 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101930616
Je hebt inderdaad al snel de standaard vragen, maar daaruit krijg je weer een gesprek over andere zaken of dieper op de onderwerpen in. En als het dan beetje klikt zal het gesprek zichzelf wel gaan vormen.
En anders heb je het natuurlijk altijd nog zelf in de hand. :)
pi_101930744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
Daar heb ik nooit last van iig, het is (bijna) altijd lekker spontaan, zo niet dan haak ik toch al snel af.
For great justice!
pi_101930792
Haha, ok ok ok, ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ik wat fout doe. Ik ga het eens over een andere boeg gooien.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_101933393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 02:30 schreef Lumberbob het volgende:
Dat is klote! Hoe krijg je dat voor elkaar als je hebt afgemeld? Heb je geen schriftelijke bevestiging gehad oid?

Verder ja... datingsites hebben voor mij ook nog niets betekend. Sommige vrouwen zijn zo kieskeurig.. terwijl ik er echt niet slecht uitzie (vind ik) :p

Had 2 berichten gestuurd naar 2 meisjes (duh) en krijg ik nu de melding 'niet geaccepteerd' ... damn!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door DAVID90 op 14-09-2011 12:25:05 ]
pi_101938789
Haha op Lexa kun je ook echt helemaal niets he als je niet betaald :')
pi_101939471
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha op Lexa kun je ook echt helemaal niets he als je niet betaald :')
Nergens. Ze maken je alleen maar lekker... ik ben ook 45 euro kwijt voor jack shit
pi_101940037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef DAVID90 het volgende:
hmm dat paiq is wel grappig...
Vroeger vond ik paiq echt geweldig.. Nu vind ik er echt niks meer aan!
Ingenieur Kippezak
  woensdag 14 september 2011 @ 15:54:31 #274
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_101940368
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef DAVID90 het volgende:

[..]

Dat is klote! Hoe krijg je dat voor elkaar als je hebt afgemeld? Heb je geen schriftelijke bevestiging gehad oid?

Verder ja... datingsites hebben voor mij ook nog niets betekend. Sommige vrouwen zijn zo kieskeurig.. terwijl ik er echt niet slecht uitzie (vind ik) :p

Had 2 berichten gestuurd naar 2 meisjes (duh) en krijg ik nu de melding 'niet geaccepteerd' ... damn!!!
Hehe. ;) Sommige willen inderdaad overdrijven. Ik heb er zelfs als een keer iemand op afgeketst (die ik irl ken). Flikker toch op met je (tot in het idiote) eisen pakketje.... tuurlijk, je mag hem hebben... maar wees wel realistisch.

Ik vond het in ieder geval alles behalve aantrekkelijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 14 september 2011 @ 15:55:00 #275
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_101940388
Wat ik niet snap aan Paiq. Ik moet 5 dagen wachten tot ik iemand als match krijg? :?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')