abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:30:24 #126
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_101741654
Vanavond tweede date *O*
We gaan naar een feestje :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_101743101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:30 schreef Turbomuis het volgende:
Vanavond tweede date *O*
We gaan naar een feestje :)
*O* *O* *O*
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101757105
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date? :*
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_101757263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date? :*
Heel attent. Nee dus :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:12:28 #130
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101761307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik zou het cool vinden
pi_101764470
Mooi dan heb ik deze dus niet voor niks besteld. :P

Hopelijk vind hij het ook leuk. :@
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_101764582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:

Als je de juiste maat hebt wel. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101772857
Paiq, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken...

Ik reageer eigenlijk zelf bijna nooit op iemand. Met uitzondering van eerder deze week dan toen er via ''foto-bewonderaars'' weer eens écht bloedmooie dame tussen zat. Ik had iets van; Wow. Hier moét ik op reageren. Dus een berichtje gestuurd wat zij accepteerde en vervolgens eens chatten. Dácht ik.

Dat was al een drama op zich. Om de haverklap was het van ''sorry, telefoon. Zo terug.'' Nu ja, kan. Dan haal je je schouders op, laat jezelf gemakshalve online staan en gaat wat anders doen. Mevrouw kwam na haar laatste telefoontje 3 kwartier later weer eens terug op de chat om mij haar msn te geven. En voegde eraan toe dat ze graag de volgende avond nog eens verder wilde kletsen, one on one. Want ik wist haar ''wel te prikkelen''. Prima joh.

Dus de volgende avond meld ik me eens aan op msn. De schone deerne was online zag ik, dus na even de mail bekeken te hebben spreek ik haar aan. Wat zich vervolgens ontspon was een nogal ultratraag gesprek - van haar kant - met intervallen van een kwartier á twintig minuten waarbij ze dan ook nog eens heel kort reageerde. Totaal geen feedback whatsoever. Daar verexcuseerde ze zich dan wel voor; ze was nogal druk met wat vrienden die ze online had staan en - na een wat laconieke opmerking van mijn kant om 'r eens te peilen (no pun intended) - gaf ze aan dat het absoluut geen desinteresse van haar kant was. Waarna er weer een kwartier niks kwam. Nogal vreemd, want je wilt iemand leren kennen of niet lijkt me.

Na haar de volgende dag bewust niet zelf aangesproken te hebben en zij dat ook liet afweten heb ik haar maar verwijderd. Hup, opzouten dan. Ik blijf natuurlijk niet bezig.

Jezus Christus. Geef dan gewoon aan dat ik je type niet ben, zo moeilijk is dat toch niet??
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101773630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

Na haar de volgende dag bewust niet zelf aangesproken te hebben en zij dat ook liet afweten heb ik haar maar verwijderd. Hup, opzouten dan. Ik blijf natuurlijk niet bezig.

:W *O*
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_101780471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paiq, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken...

*knip*
Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?

En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:29:58 #136
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101780883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:

En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Dit dus, maar er worden wel degelijk oneliners gestuurd door dames.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_101781086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?

Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.

Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.

Vrouwen zijn in de regel sowieso wat afwachtender volgens mij. Al zal dat ook wel met die fijne scheefgroei van de man/vrouw verhouding binnen dergelijke sites te maken hebben.
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:48:02 #138
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_101781281
'Volgende match over: 12 dagen, misschien eerder' :')

Tot nu toe is paiq nog erg weinig aan met 2 contacten die nooit online zijn als ik online ben. Die speed-date is ook niet om over naar huis te schrijven: 'geen match gevonden, probeer het nog eens'. Niet echt een pro-actieve dating-site...
Die middelste
pi_101781402
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.

Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.

Vrouwen zijn in de regel sowieso wat afwachtender volgens mij. Al zal dat ook wel met die fijne scheefgroei van de man/vrouw verhouding binnen dergelijke sites te maken hebben.
Dan maar wat actiever van mijn kant worden dus. Net wel een one-liner van een dame binnen, dus ik geloof meteen dat vrouwen ook wel eens wat sturen!
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_101781626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

WTF. 100 reacties in een maand.

Dat kan maar twee dingen betekenen : Brad Pitt look-a-like of je foto's stralen.

uit
pi_101781948
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

WTF. 100 reacties in een maand.

Dat kan maar twee dingen betekenen : Brad Pitt look-a-like of je foto's stralen.

[ afbeelding ]

uit
Haha. Rijk ben ik zeker niet en voel me eerder Steve Buscemi dan Brad Pitt. Verder; al sla je me dood hoe dat komt. Zit er trouwens wel over te denken om het daar weer eens te proberen...
pi_101782148
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.

Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.

Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.

Ja, dan heb ik er geen zin meer in ook.
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:33:39 #143
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101782401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.

Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.

Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.

Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ook :W . Dat riekt naar onzekerheid en een hang naar aandacht. :r

Ik vind overigens weinig hele leuke dames op paiq, maar dat zal aan mij liggen. De middelmaat regeert. En alle vrouwen zeiken over het aanbod van de mannen, ook vrouwen die een realitycheck nodig hebben.

Ik weet niet, ik vind het ook nogal tijdsintensief dat datingsitegebeuren. en ik vertik avond na avond achter een chatgeval te zitten:')
pi_101784064
quote:

Je zegt het zelf "de concurrentie is moordend" Er is dus op dit moment iemand die haar interesse heeft maar de kans is groot dat die ook alweer exit is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ook :W . Dat riekt naar onzekerheid en een hang naar aandacht. :r

Ik vind overigens weinig hele leuke dames op paiq, maar dat zal aan mij liggen. De middelmaat regeert. En alle vrouwen zeiken over het aanbod van de mannen, ook vrouwen die een realitycheck nodig hebben.

Ik weet niet, ik vind het ook nogal tijdsintensief dat datingsitegebeuren. en ik vertik avond na avond achter een chatgeval te zitten:')
Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.

Daarentegen zijn er ook veel mannen die denken dat ze een kans maken door vrouwen aan te spreken waarvan zij weten dat die hen irl ook geen blik waardig gunnen
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:23:30 #145
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_101784985
Feestje 1 was erg leuk. Op naar feestje 2 *O*
(Date is trouwens ook erg leuk :Y )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:26:56 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101785050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef Provinciaaltje het volgende:

Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.

Daarentegen zijn er ook veel mannen die denken dat ze een kans maken door vrouwen aan te spreken waarvan zij weten dat die hen irl ook geen blik waardig gunnen
Middelmatige vrouwen hebben gek genoeg vaker last van een opgeblazen ego dan de echt mooie dames. Maar goed, daarvan zijn er niet veel op paiq vind ik persoonlijk.

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mannen voor middelmatige vrouwen gaan/daarop vallen.
pi_101785166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
Feestje 1 was erg leuk. Op naar feestje 2 *O*
(Date is trouwens ook erg leuk :Y )
Let me guess, volgende week 80/90 jaren feestje ;)
pi_101789938
quote:

It goes both ways.
Daar schijnt men niet altijd erg van doordrongen te zijn op paiq. Het best is gewoon: next.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_101792021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:

Je date een nerd?

Nouja, als de date maar geslaagd was :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101805934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Mr-White het volgende:
'Volgende match over: 12 dagen, misschien eerder' :')

Tot nu toe is paiq nog erg weinig aan met 2 contacten die nooit online zijn als ik online ben. Die speed-date is ook niet om over naar huis te schrijven: 'geen match gevonden, probeer het nog eens'. Niet echt een pro-actieve dating-site...
Eerlijk gezegd ervaar ik Paiq ook zo. Ik heb dan iets meer dan twee contacten in mijn lijst, maar die zijn er ook nooit als ik er ben.

Kreeg ik vandaag een nieuwe match, maar die was natuurlijk ook weer niet online, dus dacht ik: kom, ik stuur een eerste berichtje, waarin ik alvast wat over haar te weten probeer te komen, dan kan ze dat mooi beantwoorden als ze wel eens online is.

Keek ik zojuist nog eens en had ik inderdaad een berichtje terug, met de volgende inhoud: "Ik ga hier geen antwoord op geven, want daar heb ik zo geen zin in. Is handiger in een gesprek" :')

Meteen ook verwijderd. Kom nou, zeg. Als je de hele dag niet online bent en je begint dan te piepen dat het handiger is om in een gesprek te antwoorden, waarbij je je eigenlijk al te goed voelt om een offline-berichtje van die strekking te sturen, hoepel dan maar op, mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')