quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:30 schreef Turbomuis het volgende:
Vanavond tweede date![]()
We gaan naar een feestje
Heel attent. Nee dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date?
Ik zou het cool vindenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag he? Ik heb binnenkort een tweede date met een kerel waarmee ik nu al maanden praat.
Gister was hij jarig en ik wou uit China snel nog een T-shirt voor hem bestellen. Mijn vraag is nu: is dat niet raar om met een verjaardags-cadeau aan te komen op een tweede date?
Als je de juiste maat hebt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:
Mooi dan heb ik deze dus niet voor niks besteld.![]()
Hopelijk vind hij het ook leuk.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na haar de volgende dag bewust niet zelf aangesproken te hebben en zij dat ook liet afweten heb ik haar maar verwijderd. Hup, opzouten dan. Ik blijf natuurlijk niet bezig.
Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paiq, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken...
*knip*
Dit dus, maar er worden wel degelijk oneliners gestuurd door dames.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nog een raar fenomeen. Weet ook niet hoe serieus iedereen is, soms lijkt het mij meer een site om je foto te laten raten en het daarbij maar te laten. Moet zeggen dat ik nu ook gewoon wacht op de foto-bewonderaars en dan bekijk of ik een berichtje stuur of niet. Sturen jullie zelf veel van die one-liners of hebben jullie ook een wat meer passieve houding op die site?
En sturen vrouwen uberhaupt zelf een berichtje of is het aanbod mannen zo groot dat ze alleen maar hoeven te wachten totdat hun mailbox volloopt?
Dan maar wat actiever van mijn kant worden dus. Net wel een one-liner van een dame binnen, dus ik geloof meteen dat vrouwen ook wel eens wat sturen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik ben daarin wat passiever maar dat komt ook omdat ik zelf best wel wat berichten krijg. Niet om arrogant over te komen, maar dan kun je je dat al snel wat meer veroorloven.
Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.
Vrouwen zijn in de regel sowieso wat afwachtender volgens mij. Al zal dat ook wel met die fijne scheefgroei van de man/vrouw verhouding binnen dergelijke sites te maken hebben.
WTF. 100 reacties in een maand.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik op een site als rp (inmiddels al jaren geleden dat ik daar op stond, dus weet niet hoe het nu zit) zo'n reactie of 100 kreeg in een maandje tijd. Bij Paiq is dat echt een stuk minder, een handjevol per week. Hooguit. Wel veel foto-bewonderaars, dus dat biedt in ieder geval perspectieven.
Haha. Rijk ben ik zeker niet en voel me eerder Steve Buscemi dan Brad Pitt. Verder; al sla je me dood hoe dat komt. Zit er trouwens wel over te denken om het daar weer eens te proberen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
WTF. 100 reacties in een maand.
Dat kan maar twee dingen betekenen : Brad Pitt look-a-like of je foto's stralen.
[ afbeelding ]
uit
Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.
Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.
Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.
Ja, dan heb ik er geen zin meer in ook.
Je zegt het zelf "de concurrentie is moordend" Er is dus op dit moment iemand die haar interesse heeft maar de kans is groot dat die ook alweer exit is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat trouwens dan wel weer moedeloos makend is; dat je voor morgen een date hebt staan waarvan je nu al weet dat je het af gaat zeggen.
Ik kon niet online komen of de dame in kwestie klampte me gelijk aan, je lult hele avonden achtereen met elkaar en ineens merk je dat dat helemaal over is en spreek je haar weer eens aan waarop ze zegt: ''Sorry, sorry, ben even druk aan het kletsen." Goed hoor, dat mag natuurlijk. En ze ziet er erg goed uit, dus de concurrentie zal wel moordend zijn. Typisch.
Maar daarna is er ook vrijwel geen interesse meer getoond van haar kant... en ik wil geen takke-eind te rijden om nul op request te krijgen. It goes both ways.
Ja, dan heb ik er geen zin meer in ook.
Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat. Leuke dames die gewoon niet reageren terwijl ze online zijn of op die manier en de keer erop weer hele verhalen afsteken. Die gaan bij mij ook. Dat riekt naar onzekerheid en een hang naar aandacht.
Ik vind overigens weinig hele leuke dames op paiq, maar dat zal aan mij liggen. De middelmaat regeert. En alle vrouwen zeiken over het aanbod van de mannen, ook vrouwen die een realitycheck nodig hebben.
Ik weet niet, ik vind het ook nogal tijdsintensief dat datingsitegebeuren. en ik vertik avond na avond achter een chatgeval te zitten
Middelmatige vrouwen hebben gek genoeg vaker last van een opgeblazen ego dan de echt mooie dames. Maar goed, daarvan zijn er niet veel op paiq vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
Middelmatige vrouwen krijgen al zoveel berichten dat ze denken dat ze niet middelmatig zijn.
Daarentegen zijn er ook veel mannen die denken dat ze een kans maken door vrouwen aan te spreken waarvan zij weten dat die hen irl ook geen blik waardig gunnen
Let me guess, volgende week 80/90 jaren feestjequote:Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
Feestje 1 was erg leuk. Op naar feestje 2
(Date is trouwens ook erg leuk)
Daar schijnt men niet altijd erg van doordrongen te zijn op paiq. Het best is gewoon: next.quote:
Je date een nerd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:25 schreef sweetlady-o het volgende:
Mooi dan heb ik deze dus niet voor niks besteld.![]()
Hopelijk vind hij het ook leuk.
Eerlijk gezegd ervaar ik Paiq ook zo. Ik heb dan iets meer dan twee contacten in mijn lijst, maar die zijn er ook nooit als ik er ben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Mr-White het volgende:
'Volgende match over: 12 dagen, misschien eerder'
Tot nu toe is paiq nog erg weinig aan met 2 contacten die nooit online zijn als ik online ben. Die speed-date is ook niet om over naar huis te schrijven: 'geen match gevonden, probeer het nog eens'. Niet echt een pro-actieve dating-site...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |