abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101809191
quote:
11s.gif Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq. :').
Een paiq-stalkster! :o
Is ze leuk?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101809197
Toch weer wat nieuwe contacten opgedaan via paiq gisteren, waaronder eentje die dus eigenlijk bij nextlover.nl zit. Had geen flauw idee dat die sites gekoppeld waren ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101809229
Lol, volgens mij wil ze iets van je :+

Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.

Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt :+
pi_101809334
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, volgens mij wil ze iets van je :+

Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.

Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt :+
Opstapje meenemen naar dates dan maar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101809415
quote:
11s.gif Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq. :').
Een paiq-stalkster! :o
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_101809488
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Blokkeren dan :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 september 2011 @ 11:28:53 #163
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101809546
Ik had een tijdje geleden een fotobewonderaar een oneliner gestuurd, wijst ze hem af?

Now that's a first.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 11 september 2011 @ 11:35:11 #164
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101809683
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
Is ze leuk?
Ik heb niet bepaald het verlangen om in contact te treden, op basis van die foto dan. En zéker niet als die foto iedere dag opnieuw verschijnt. :').
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Creepy vind ik het in mijn geval nog niet, maar het komt wel wanhopig over.
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef tijnbrein het volgende:
Blokkeren dan :)
Kun je iemand uit je potentiële fotobewonderaars blokkeren dan? Want buiten dat heeft ze nog geen actie ondernomen.

Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik. :+

[ Bericht 27% gewijzigd door Garisson72 op 11-09-2011 11:41:07 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_101809951
Ik ben nog nooit goed beoordeeld :{
14 SHADES OF GREY
pi_101810102
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..

het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak :P
pi_101810184
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..

het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak :P
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
14 SHADES OF GREY
pi_101810221
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 11 september 2011 @ 11:57:59 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101810299
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En noem het dan een uitdaging...

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_101810305
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik heb zelf een beperking en eigenlijk wil ik dat wel een keertje doen :D gewoon omdat het kan en kijken wat de reactie is.

Nee natuurlijk niet. Of over andere problemen.
14 SHADES OF GREY
pi_101810311
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
pi_101810329
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef Garisson72 het volgende:

Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik. :+
Volgens mij werkt dat zo wel ongeveer ja. Er zal een bepaalde ''waarde'' aan worden toegekend als je lang of het langst overblijft bij dat fotospelletjesgeval.
pi_101810427
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.

Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
14 SHADES OF GREY
pi_101810581
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.

Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS (ligt eraan in welke mate) kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..

Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..

[ Bericht 1% gewijzigd door J0ycie88 op 11-09-2011 12:13:58 ]
pi_101810826
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..

Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..
Mee eens :Y

Ik zou iig iemand niet afwijzen om een beperking. Tenzij zij daar misbruik van maakt.
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 september 2011 @ 19:42:43 #176
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_101828125
Ach, ik stotter ook best erg op zijn tijd. Ik noem het altijd wel zodat mijn date er op voorbereid is dat ik kan gaan stotteren (normaal klets ik juist de oren van het hoofd ;))

Maar ik zie het niet als beperking.
pi_101831582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je date een nerd?

Ja super grappig zijn ze. O+
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_101831721
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja super grappig zijn ze. O+
En jij ben jij een nerd?
14 SHADES OF GREY
pi_101831832
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En jij ben jij een nerd?
Half eerder een meisje met geeky trekken.
pi_101832015
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjes
14 SHADES OF GREY
pi_101836251
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjes
:@

En ik hou van nerds ^O^
pi_101836486
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

:@

En ik hou van nerds ^O^
Daten? :P Oh wacht ik ben geen nerd :P
14 SHADES OF GREY
pi_101837430
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daten? :P Oh wacht ik ben geen nerd :P
Het labeltje van Nerd was nu goed van pas gekomen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_101837909
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ben je een herd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 11 september 2011 @ 23:08:51 #185
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_101840442
Dit weekend date twee gehad. Het hele weekend, dus de term 'date' klopt eigenlijk niet echt meer :)

Anyway, ik ga me maar 's uitschrijven bij datingsites, want die zijn niet meer nodig *O*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_101840626
Ik heb uiteindelijk géén date gehad vandaag, dus dat maakt me nogal grumpy.

Mijn contactenlijst eens goed opgeschoond dus. Een week niet gesproken? Bye bye. En paiq begint me te vervelen, tijd voor een vergelijkend warenonderzoekje en het elders te proberen.
pi_101845438
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ben je een herd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee eerder een curd ik ben niet hot maar haal cute.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb uiteindelijk géén date gehad vandaag, dus dat maakt me nogal grumpy.

Mijn contactenlijst eens goed opgeschoond dus. Een week niet gesproken? Bye bye. En paiq begint me te vervelen, tijd voor een vergelijkend warenonderzoekje en het elders te proberen.
Hoe komt het dat je dat niet doorging? Niet grumpy zijn, de zee zit vol vissen.

Misschien is OKcupid wel wat, het is toch gratis dus dat scheelt al een boel. En omdat het Engelstalig is vind je er weinig van de onderlaag van de bevolking.
pi_101846996
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
Dit weekend date twee gehad. Het hele weekend, dus de term 'date' klopt eigenlijk niet echt meer :)

Anyway, ik ga me maar 's uitschrijven bij datingsites, want die zijn niet meer nodig *O*
Ik feest lekker mee, want voor mij zijn ze ook niet meer nodig ;) *;
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101847721
Dilemma!! Graag jullie mening... Een maand geleden via RP superleuke man leren kennen en het gaat ook echt heel erg goed tussen ons O+ (ook al schiet ik af en toe in de stress) Maar nou was van het weekend mijn beste vriend jarig en heb ik samen met superleuke man een profiel voor hem aangemaakt op RP, als kado. Dat ging niet helemaal goed dus ik heb gister nog even op mijn profiel ingelogd (dat ik al gedeactiveerd had) om wat na te kijken en omdat ik pathologisch nieuwsgierig ben, kon ik het niet laten om te kijken of de superleuke man nog actief was op RP. Blijkt hij zaterdag nog ingelogd te zijn geweest -O-

Ik heb hem zaterdagavond aan al mn vrienden inclusief mn ex voorgesteld (de eerste man die ik voorstel sinds wij uit elkaar zijn, 2.5 jaar terug, dus voor mij was dat echt een statement en dus een big deal) en nou zit ik me dus de hele tijd af te vragen of ik dit aan hem moet vragen of niet. Ik wil niet dat hij zijn profiel blokkeert omdat ik het van hem vraag, maar ik vind het wel gek dat hij nog steeds inlogt als hij zelf aangeeft dat hij serieus met mij is. Hij noemt het zelf al een realtie, terwijl ik dat woord nog niet in de mond durf te nemen.

Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 september 2011 @ 09:06:51 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101848132
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
  maandag 12 september 2011 @ 09:11:37 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101848217
quote:
5s.gif Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101848317
Als je het nou gewoon vraagt? Precies zoals je het hier neerlegt (hij zal ook weten van het feit dat je voor je goede vriend een RP account aangemaakt hebt). Dan weet je het ook gewoon gelijk :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101848336
quote:
5s.gif Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je niet meer op zoek bent, waarom zou je daar dan uberhaupt nieuwsgierig naar zijn? Als mijn profiel op actief staat, krijg ik sowieso enkele berichtjes per dag, wat ook de reden is dat ik mijn profiel heb gedeactiveerd. Ik ga toch niets met die berichtjes doen, dus ik hoef ze ook niet meer te ontvangen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.
Maar waarom? Ik snap dat niet zo goed... De enige reden waarom ik mijn profiel in het verleden actief heb laten staan, is omdat ik sowieso al wist dat het niks ging worden. Dat je kijkt of er wat beters voorbij komt en contacten een beetje warm houdt.
Sarcasme. Herken het.
pi_101848378
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Ordos20 het volgende:
Als je het nou gewoon vraagt? Precies zoals je het hier neerlegt (hij zal ook weten van het feit dat je voor je goede vriend een RP account aangemaakt hebt). Dan weet je het ook gewoon gelijk :)
Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mij :') Ik wil niet zo'n zeikwijf worden dat daar continu over door blijft zeuren en het is gewoon kut om toe te geven dat je hebt gecheckt of zijn profiel nog actief is :@

Ik vroeg me gewoon af hoe anderen hiermee om zijn gegaan :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 september 2011 @ 09:32:40 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_101848568
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mij :') Ik wil niet zo'n zeikwijf worden dat daar continu over door blijft zeuren en het is gewoon kut om toe te geven dat je hebt gecheckt of zijn profiel nog actief is :@

Ik vroeg me gewoon af hoe anderen hiermee om zijn gegaan :)
En morgen gaat ie jou checken online en ziet ie dat jij ondanks dat je je profiel gedeactivieerd hebt toch nog hebt ingelogd (als je dat al kan zien). .en zo blijf je bezig.

Snap niet dat je achter dit soort zaken wat zoekt :N
pi_101848630
Ik zou er ook niets achter zoeken hoor spirit.. Hoe moeilijk het af en toe ook kan zijn, je moet op zijn woorden vertrouwen.
pi_101848738
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou er ook niets achter zoeken hoor spirit.. Hoe moeilijk het af en toe ook kan zijn, je moet op zijn woorden vertrouwen.
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_101848927
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft? :@
Naja ik heb mijn ex heel veel gecheckt.. Zo vaak dat ik er gek van werd.. Uiteindelijk was mijn gevoel bij hem wel goed en was hij ook niet eerlijk.. Maar dat zijn uitzonderingen.. Als ik een date heb en het word serieuzer.. Zou ik ook kijken wie een berichtje heeft gestuurd als ik daar een mail van krijg. Omdat ik nou eenmaal nieuwsgierig ben :P

Ik dat geval zou ik daar ook eerlijk over zijn tegen mijn date als hij er naar vraagt.. Dus eigenlijk kan je het hem gewoon vragen, want het zou hem eigenlijk niets uit moeten maken dat je daar naar vraagt? Als hij echt serieus is met je en voor jou wilt gaan.

(khoop dat mijn post te volgen is)
  maandag 12 september 2011 @ 10:15:27 #199
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101849472
Gister 5de date gehad met dezelfde meid in 7 dagen :@ Vind haar echt heel leuk en wil graag met haar verder alleen twijfel ik een beetje of het wederzijds is.. Ze heeft wel gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar verder niet echt over gehad. Gewoon naar vragen of..? :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_101849499
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister 5de date gehad met dezelfde meid in 7 dagen :@ Vind haar echt heel leuk en wil graag met haar verder alleen twijfel ik een beetje of het wederzijds is.. Ze heeft wel gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar verder niet echt over gehad. Gewoon naar vragen of..? :P
Dat voel je toch. Neem ik aan dan.
En waarom gelijk over relaties hebben na 7 dagen. Geniet van het moment en kijk hoe het loopt.
  maandag 12 september 2011 @ 10:22:27 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101849650
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat voel je toch. Neem ik aan dan.
En waarom gelijk over relaties hebben na 7 dagen. Geniet van het moment en kijk hoe het loopt.
Ja het voelt ook gewoon goed :)
Je hebt gelijk en daar heb ik ook over nagedacht. Ik ben best bang om weer gekwetst te worden namelijk...
  maandag 12 september 2011 @ 10:23:27 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101849675
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow jawel, soms te vaak en dan heb ik echt een hekel aan mezelf :P Mijn date heeft inmiddels wel haar RP profiel verwijderd en ik de mijne ook :)
pi_101850053
-edit- spam

[ Bericht 96% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-09-2011 10:39:51 ]
  maandag 12 september 2011 @ 10:38:36 #204
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_101850056
Morpheus:Zit wel goed dus. ;)

Spirit: Niet teveel over nadenken. Het hoeft niets te betekenen en je maakt het gaat je vanzelf opeten van binnen. Dus gewoon vragen. Als hij écht van je houdt dan wil hij er vast wel over praten.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_101850610
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:38 schreef -Splash- het volgende:
Morpheus:Zit wel goed dus. ;)

Spirit: Niet teveel over nadenken. Het hoeft niets te betekenen en je maakt het gaat je vanzelf opeten van binnen. Dus gewoon vragen. Als hij écht van je houdt dan wil hij er vast wel over praten.
HOUDEN VAN?! :o

Wil je niet zulke enge dingen zeggen ja?! :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 september 2011 @ 12:02:22 #206
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_101852342
Oh.... het is nog vroeg in de relatie.... het is nog liefde....

;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_101853232
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.
Succes :)
pi_101853954
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 12:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.
Succes :)
Pure lust zeg ik je :7

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef -Splash- het volgende:
Oh.... het is nog vroeg in de relatie.... het is nog liefde....

;)
Ja eh... nou raak ik in de war hoor... al die tegenstrijdige adviezen hier ;( -O-
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')