Is ze leuk?quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Opstapje meenemen naar dates dan maarquote:Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, volgens mij wil ze iets van je![]()
Ik heb men Paiq lijst maar eens goed opgeschoond de afgelopen tijd. Dames die niet geinteresseerd lijken te zijn, of echt te ver weg wonen, weg er mee. Een kort rondje tellen leerde me dat ik 100+ contacten gesproken en verwijderd heb in de afgelopen 5 maanden.
Moet zeggen dat er hooguit 5 dames waren waar ik wel écht interesse in had voor meer dan 1 gesprek. Laatste contact spreek ik regelmatig, leuke meid, in de buurt, leuke gesprekken, alleen zijn we het er over eens dat het lengteverschil ( zij langer, 1.82) echt parten speelt
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nu al een tijd lang iedere dag dezelfde fotobewonderaar op paiq..
Een paiq-stalkster!
Blokkeren danquote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Ik heb niet bepaald het verlangen om in contact te treden, op basis van die foto dan. En zéker niet als die foto iedere dag opnieuw verschijnt.quote:
Creepy vind ik het in mijn geval nog niet, maar het komt wel wanhopig over.quote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha ik heb ook zo'n gast die elke keer bij mijn foto-bewonderaars staat.. heb hem al in mijn lijst.. Maar vind het bijna creepy worden.. Had sowieso al een beetje een raar gevoel bij hem..
Kun je iemand uit je potentiële fotobewonderaars blokkeren dan? Want buiten dat heeft ze nog geen actie ondernomen.quote:
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.quote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ja blokkeren kan.. alleen dat doe ik nooit zo snel..
het eerste wat hij in het gesprek zei ongeveer was dat zijn andere contacten geen rekening hielden met zijn beperking..
Waarop ik vroeg welke beperking..
Ik zal maar niet zeggen wat hij een beperking vond, want stel dat hij hier meeleest.. Zal niet de eerste keer zijn dat ik dat meemaak
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
En noem het dan een uitdaging...quote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Ik heb zelf een beperking en eigenlijk wil ik dat wel een keertje doenquote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan begin je er in een eerste gesprek toch niet over ?
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja een beperking hebben is niet echt iets waar je punten meer scoort op een datingsite.
Volgens mij werkt dat zo wel ongeveer ja. Er zal een bepaalde ''waarde'' aan worden toegekend als je lang of het langst overblijft bij dat fotospelletjesgeval.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, je krijgt toch alleen een fotobewonderaar-bericht als je bovenaan de stapel eindigt bij diegene? En zo ja, zit zij dan iedere dag die foto's te sorteren, en dan kom ik iedere keer voorbij?
Nou ja, 't is wel 'goed' voor de foto-cijfers geloof ik.
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja het was meer dat ik het belachelijk vond dat hij dat een beperking noemde.. Rot op, der zijn mensen die echt een "beperking" hebben.. Vond het niet echt geweldig dat hij dat woord zo gebruikte..
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS (ligt eraan in welke mate) kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een beperking? Flaporen niet. Astma wel.
Maar er zijn helaas mensen die misbruik maken van beperking en labeltjes.
Mee eensquote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat volgens mij een beperking is. Een beperking heb je in mijn ogen wanneer je niet normaal of niet zonder moeite deel kunt nemen aan de maatschappij. Al vind ik dat het nogal moeilijk te omschrijven. Iemand met een ASS kan in mijn ogen namelijk wel normaal deelnemen aan de maatschappij, maar het is voor hem wel een beperking omdat dat soms best wel wat valkuilen met zich meebrengt. Het is niet zwart-wit..
Maar geen tijd hebben door je werk kun je niet verwoorden met een zin.. Door mijn beperking word ik vaak afgewezen.. Rot op, daar kies je zelf voor..
En jij ben jij een nerd?quote:
Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjesquote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Half eerder een meisje met geeky trekken.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel leuk zulke meisjes
Daten?quote:
Het labeltje van Nerd was nu goed van pas gekomenquote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten?Oh wacht ik ben geen nerd
Ben je een herd?quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Half eerder een meisje met geeky trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je een herd?Nee eerder een curd ik ben niet hot maar haal cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt het dat je dat niet doorging? Niet grumpy zijn, de zee zit vol vissen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb uiteindelijk géén date gehad vandaag, dus dat maakt me nogal grumpy.
Mijn contactenlijst eens goed opgeschoond dus. Een week niet gesproken? Bye bye. En paiq begint me te vervelen, tijd voor een vergelijkend warenonderzoekje en het elders te proberen.
Misschien is OKcupid wel wat, het is toch gratis dus dat scheelt al een boel. En omdat het Engelstalig is vind je er weinig van de onderlaag van de bevolking.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Ik feest lekker mee, want voor mij zijn ze ook niet meer nodigquote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
Dit weekend date twee gehad. Het hele weekend, dus de term 'date' klopt eigenlijk niet echt meer
Anyway, ik ga me maar 's uitschrijven bij datingsites, want die zijn niet meer nodig
Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
Maar als je niet meer op zoek bent, waarom zou je daar dan uberhaupt nieuwsgierig naar zijn? Als mijn profiel op actief staat, krijg ik sowieso enkele berichtjes per dag, wat ook de reden is dat ik mijn profiel heb gedeactiveerd. Ik ga toch niets met die berichtjes doen, dus ik hoef ze ook niet meer te ontvangen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was hij ook gewoon nieuwsgierig naar of ie nog berichtjes had gekregen?
Maar waarom? Ik snap dat niet zo goed... De enige reden waarom ik mijn profiel in het verleden actief heb laten staan, is omdat ik sowieso al wist dat het niks ging worden. Dat je kijkt of er wat beters voorbij komt en contacten een beetje warm houdt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nooit die mailings uitgeschakeld die je krijgt van nieuwe mensen en log nog wel eens in als ik nieuwsgierig ben, en ik ben al meer dan 4 jaar niet 'actief' op RP.
Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mijquote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef Ordos20 het volgende:
Als je het nou gewoon vraagt? Precies zoals je het hier neerlegt (hij zal ook weten van het feit dat je voor je goede vriend een RP account aangemaakt hebt). Dan weet je het ook gewoon gelijk
En morgen gaat ie jou checken online en ziet ie dat jij ondanks dat je je profiel gedeactivieerd hebt toch nog hebt ingelogd (als je dat al kan zien). .en zo blijf je bezig.quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... MAAR... dat heb ik dus twee weken geleden al tussen neus en lippen door gevraagd, puur uit nieuwsgierigheid, en toen zei hij er niks meer mee te doen omdat hij genoeg heeft aan mijIk wil niet zo'n zeikwijf worden dat daar continu over door blijft zeuren en het is gewoon kut om toe te geven dat je hebt gecheckt of zijn profiel nog actief is
Ik vroeg me gewoon af hoe anderen hiermee om zijn gegaan
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou er ook niets achter zoeken hoor spirit.. Hoe moeilijk het af en toe ook kan zijn, je moet op zijn woorden vertrouwen.
Naja ik heb mijn ex heel veel gecheckt.. Zo vaak dat ik er gek van werd.. Uiteindelijk was mijn gevoel bij hem wel goed en was hij ook niet eerlijk.. Maar dat zijn uitzonderingen.. Als ik een date heb en het word serieuzer.. Zou ik ook kijken wie een berichtje heeft gestuurd als ik daar een mail van krijg. Omdat ik nou eenmaal nieuwsgierig benquote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?
Dat voel je toch. Neem ik aan dan.quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister 5de date gehad met dezelfde meid in 7 dagenVind haar echt heel leuk en wil graag met haar verder alleen twijfel ik een beetje of het wederzijds is.. Ze heeft wel gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar verder niet echt over gehad. Gewoon naar vragen of..?
Ja het voelt ook gewoon goedquote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat voel je toch. Neem ik aan dan.
En waarom gelijk over relaties hebben na 7 dagen. Geniet van het moment en kijk hoe het loopt.
Ow jawel, soms te vaak en dan heb ik echt een hekel aan mezelfquote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat niemand ooit heeft gecheckt of zijn date nog online was nadat het serieus is geworden en dat niemand er over gesproken heeft?
HOUDEN VAN?!quote:Op maandag 12 september 2011 10:38 schreef -Splash- het volgende:
Morpheus:Zit wel goed dus.
Spirit: Niet teveel over nadenken. Het hoeft niets te betekenen en je maakt het gaat je vanzelf opeten van binnen. Dus gewoon vragen. Als hij écht van je houdt dan wil hij er vast wel over praten.
De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.quote:Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Pure lust zeg ik jequote:Op maandag 12 september 2011 12:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat je hem spreekt vraag je het op de man af.
Succes
Ja eh... nou raak ik in de war hoor... al die tegenstrijdige adviezen hierquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef -Splash- het volgende:
Oh.... het is nog vroeg in de relatie.... het is nog liefde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |