abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101650601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Als ze een stelling zou poseren, zeker. Alleen geeft mevrouw hier een mening. ;)
Piet moet het niet hebben van begrijpend lezen, dom schreeuwen is meer zijn expertise.
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:47:49 #62
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_101650792
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En je geloofd in chemtrails omdat interwebz dat zegt?
Ik vraag me overigens oprecht af wat jouw motivatie is om de moeite te nemen om hier het beeld te willen scheppen dat "alles" wat in BNW besproken wordt op onzin berust en dat de meeste BNW-ers samen met de vele miljoenen anderen die zich in deze materie verdiepen iets van een collectief waanbeeld hebben opgebouwd wat op geen enkele wijze gebaseerd is op feiten.

Dat is een beetje hoe je op mij overkomt en dat kan ik niet plaatsen.

Ik bedoel...ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal niets met religie maar het zou dan ook niet in mij opkomen om me op een forum wat zich bezighoudt met dat onderwerp te begeven met het doel de boel een beetje belachelijk te gaan maken.

Het lijkt er voor op dat het je om de een of andere reden dwarszit dat mensen (te) veel vragen gaan stellen...iets wat je overigens op een zeer ineffectieve wijze lijkt te doen;.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dhalsim op 06-09-2011 21:53:31 ]
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_101651188
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Louter dat je het arrogant vind zegt al genoeg.
Is dat zo? Moet misschien moet je jezelf wat meer duidelijk maken, want ik zie het niet.

Je houding is zo clichématig dat ik bijna medelijden ontwikkel. Begrijp je dan niet dat je iets zoekt bij ons? Je hebt overduidelijk niks te geven. Die kans heb je hier meerdere malen gehad, want je hebt het geluk met zéér geduldige mensen te maken te hebben. Maar je blijft in je retoriek vervallen. Je hebt niks te geven, maar wat je zoekt kun je ook niet duidelijk verwoorden. Het is inderdaad wat meelijwekkend.
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:56:10 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101651350
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Piet moet het niet hebben van begrijpend lezen, dom schreeuwen is meer zijn expertise.
Op de man spelen de jouwe?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:00:49 #65
45206 Pietverdriet
pi_101651680
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

En dan zo'n kleuter reactie krijgen? :') Je hebt jezelf allang gediskwalificeerd knul.
Plaats er dan ook even bij dat het daar over een taalkundig aspect ging, wat hier volledig OT was
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:04:24 #66
45206 Pietverdriet
pi_101651971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Ik vraag me overigens oprecht af wat jouw motivatie is om de moeite te nemen om hier het beeld te willen scheppen dat "alles" wat in BNW besproken wordt op onzin berust en dat de meeste BNW-ers samen met de vele miljoenen anderen die zich in deze materie verdiepen iets van een collectief waanbeeld hebben opgebouwd wat op geen enkele wijze gebaseerd is op feiten.

Dat is een beetje hoe je op mij overkomt en dat kan ik niet plaatsen.

Ik bedoel...ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal niets met religie maar het zou dan ook niet in mij opkomen om me op een forum wat zich bezighoudt met dat onderwerp te begeven met het doel de boel een beetje belachelijk te gaan maken.

Het lijkt er voor op dat het je om de een of andere reden dwarszit dat mensen (te) veel vragen gaan stellen...iets wat je overigens op een zeer ineffectieve wijze lijkt te doen;.
Dat beeld hoef ik helemaal niet te scheppen.
Dit topic heb ik juist geopend om eens te zien wat er nu aan krenten in de pap zitten. Ik zie er tot nu toe nog geen een. Het was de vraag van dit topic, wat heeft BNW nu concreet gebracht.
pi_101652070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit topic heb ik juist geopend om eens te zien wat er nu aan krenten in de pap zitten. Ik zie er tot nu toe nog geen een. Het was de vraag van dit topic, wat heeft BNW nu concreet gebracht.
Het heeft heel veel mensen een uitlaatklep gegeven, een spreekbuis. Is dat niet waar een forum voor bedoeld is? :)
pi_101652364
Ik denk dat hij aast op een ontmoeting met een reptillian. Hij weet alleen niet dat ie ze daglijks al tegen het lijf loopt.
pi_101652591
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat komt - en dat past geheel bij het imago dat je hier presenteert - omdat je als een klodder vastgekoekte sperma in je retoriek klem zit. (past dit nog binnen de kaderen van respectvol communiceren binnen BNW moderators? :) )
pi_101652656
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Het heeft heel veel mensen een uitlaatklep gegeven, een spreekbuis. Is dat niet waar een forum voor bedoeld is? :)
Inderdaad. Zoals ik en anderen (en nu jij) al zeiden. Dit topic heeft een wending genomen die hij niet verwacht had.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:15:32 #71
45206 Pietverdriet
pi_101652700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef dadgad het volgende:

[..]

Is dat zo? Moet misschien moet je jezelf wat meer duidelijk maken, want ik zie het niet.

Okay, als je noem maar wat, homeopatie bedrijft en nooit eens objectief kritisch bekijkt of het wel echt werkt zal je nooit in staat zijn verder te komen.

In de normale geneeskunde is het normaal dat een geaccepteerd medicijn nog eens wordt onderzocht.
Zo werd jarenlang Acetylstein gezien als een middel om slijm bij het hoesten op te lossen om zo het hoesten te verminderen. Bij het nog een keer bekijken bleek het nul werking te hebben. Wel kwam men er achter dat het de lever beschermd tegen beschadiging bij een overdosis paracetamol.

Dit is het verschil tussen homeopatie en pharmacologie, homeopatie is een pseudowetenschap, het baggert voort op de ingeslagen weg en vraagt zich nooit af of die juist is. Sterker nog, kritische geluiden zijn niet welkom.

Kortom, door kritisch te kijken naar wat je doet en bereikt, verbeter je jezelf.
De mate waarin men in staat is kritisch naar zichzelf te kijken hoe hoger de waarheidsvinding.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:17:24 #72
45206 Pietverdriet
pi_101652838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef dadgad het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals ik en anderen (en nu jij) al zeiden. Dit topic heeft een wending genomen die hij niet verwacht had.
Het gaat precies daarheen waar ik het verwacht had.
Men is niet in staat met kritiek om te gaan, ziet het hele nut daarvan niet en concreet komt er verder niets naar boven.
pi_101652949
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Okay, als je noem maar wat, homeopatie bedrijft en nooit eens objectief kritisch bekijkt of het wel echt werkt zal je nooit in staat zijn verder te komen.

In de normale geneeskunde is het normaal dat een geaccepteerd medicijn nog eens wordt onderzocht.
Zo werd jarenlang Acetylstein gezien als een middel om slijm bij het hoesten op te lossen om zo het hoesten te verminderen. Bij het nog een keer bekijken bleek het nul werking te hebben. Wel kwam men er achter dat het de lever beschermd tegen beschadiging bij een overdosis paracetamol.

Dit is het verschil tussen homeopatie en pharmacologie, homeopatie is een pseudowetenschap, het baggert voort op de ingeslagen weg en vraagt zich nooit af of die juist is. Sterker nog, kritische geluiden zijn niet welkom.

Kortom, door kritisch te kijken naar wat je doet en bereikt, verbeter je jezelf.
De mate waarin men in staat is kritisch naar zichzelf te kijken hoe hoger de waarheidsvinding.
goh... ik bedoel ... doh.

Pietverdriet dit verklaard op geen enkele wijze jouw houding hier, noch geeft het bloot wat je bij ons zoekt. Wanneer ik zeg ons, bedoel ik geen collectief dat het overal mee eens, maar simpel de reguliere posters binnen BNW.

Het enige wat je impliceert is dat we schapen zijn ofzo.
pi_101653057
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het gaat precies daarheen waar ik het verwacht had.
Men is niet in staat met kritiek om te gaan, ziet het hele nut daarvan niet en concreet komt er verder niets naar boven.
Niet geheel waar. Alleen jij kunt kritiek niet onderbouwen zonder als een fanatiekeling over te komen. Jij wil enkel een bevestiging horen. Wees gewoon eerlijk, want het is zo duidelijk als wat.

Bovendien is je houding zó volkomen respectloos en arrogant dat je mensen direct tegen het borst stuit. Het verbaasd me en daarmee applaudisseer ik alle posters hier, hoe begripvol ze langs jouw toon zijn heengegaan. Begripvol omdat ze blijkbaar beseffen dat er met jou geen praten valt. Dat getuigd van een heleboel kwaliteiten die je in je blinde staat van vastgeroeste retoriek niet kunt erkennen.

[ Bericht 7% gewijzigd door dadgad op 06-09-2011 22:29:14 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:29:29 #75
45206 Pietverdriet
pi_101653664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef dadgad het volgende:

[..]

goh... ik bedoel ... doh.

Pietverdriet dit verklaard op geen enkele wijze jouw houding hier, noch geeft het bloot wat je bij ons zoekt. Wanneer ik zeg ons, bedoel ik geen collectief dat het overal mee eens, maar simpel de reguliere posters binnen BNW.

Het enige wat je impliceert is dat we schapen zijn ofzo.
Zie daar weinig kritische noten, sterker nog, die zijn geheel niet welkom.
pi_101653783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie daar weinig kritische noten, sterker nog, die zijn geheel niet welkom.
Is dat zo? Neem nou is Hoppa. Toch wel een van de meest kritische - tegenover mede bnw'rs - en hoe hij ontvangen wordt. Een wereld van verschil.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:42:59 #77
45206 Pietverdriet
pi_101654669
Dat kan
Maar mijn vraag, wat heeft het nu concreet opgeleverd is nog steeds open en onbeantwoord.
pi_101656781
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kan
Maar mijn vraag, wat heeft het nu concreet opgeleverd is nog steeds open en onbeantwoord.
Ik besef me dat ik tegen een muur praat. Het is goed met u!

Ich bekomme Kopfschmerzen von Ihnen

Wir begrüssen Sie
pi_101656900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

(past dit nog binnen de kaderen van respectvol communiceren binnen BNW moderators? :) )
Zoals je in de laatste paar posts liet zien kan je beter. ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:30:44 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101657382
quote:
Dat kan
Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverd :o
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:32:34 #81
45206 Pietverdriet
pi_101657481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverd :o
Open er daar een topic over en wees verbaasd zou ik zeggen
pi_101657521
quote:
Dat kan
Het levert bij iedereen wat anders op. De één kijkt nu anders tegen de wereld aan, de ander is in al de topic hier gaan geloven, weer een ander vind het complete bullshit en gaat weer weg naar ONZ en weet dat hij/zij hier nooit meer komt. Voor iedereen is hier wel wat te leren, of levert het wel wat op. Concrete oplossingen of verhalen niet, maar dat is ook niet het doel van dit subforum denk ik. Als je hapklare feiten wil moet je naar W&T. :)
pi_101657685
quote:
Dat kan
Misschien dat je concreet iets specifieker kan formuleren? Ik kan me geen grootste inzichten bedenken met een impact op de gehele Nederlandse samenleving, maar die kan ik me überhaupt niet inbeelden dankzij internetfora.

Wat ik wel kan stellen is dat ik hier ooit als 'debunker' op het forum kwam en vrijwel alles bij voorbaat verwees naar het land der fabelen, maar inmiddels mijn zienswijze gematigd heb. Voor beide kanten, dat wel. Zo ben ik nog steeds pro-vaccinatie, maar geloof ik allerminst in reptillians, HAARP en chemtrails. Aan de andere kant is mijn kijk op het nieuws, politieke en maatschappelijke ontwikkelingen veranderd en ben ik daartegenover een stuk kritischer.

Om dit samen te vatten is BNW niet zo zeer van invloed op de maatschappij als geheel, maar kan het een significante impact hebben op een individu. Of dat nu is qua inzicht, vermaak of aarding onder gelijkdenkenden. En dat is denk ik waar een subforum als dit zijn bestaansrecht aan verleent.
pi_101657765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Al jaren worden hier in BNW zaken besproken en gepost. Maar wat is daar nu eigenlijk uitgekomen? Wat hebben de BNWers nu weten te onthullen? Is het meer geweest dat reposts van complotten van andere bronnen en navelstaarderij? Welke grote onthulling heeft BNW nu weten te brengen?
Welke beerput is er losgetrokken?
Dan moet je opletten en onderzoek doen, veel nieuws komt continue naar buiten, ook dingen die voorheen als onmogelijk werden gedacht.
De grootse klappers zijn er nog niet nee.. maar die komen er gerust.
pi_101658897
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien dat je concreet iets specifieker kan formuleren? Ik kan me geen grootste inzichten bedenken met een impact op de gehele Nederlandse samenleving, maar die kan ik me überhaupt niet inbeelden dankzij internetfora.

Wat ik wel kan stellen is dat ik hier ooit als 'debunker' op het forum kwam en vrijwel alles bij voorbaat verwees naar het land der fabelen, maar inmiddels mijn zienswijze gematigd heb. Voor beide kanten, dat wel. Zo ben ik nog steeds pro-vaccinatie, maar geloof ik allerminst in reptillians, HAARP en chemtrails. Aan de andere kant is mijn kijk op het nieuws, politieke en maatschappelijke ontwikkelingen veranderd en ben ik daartegenover een stuk kritischer.

Om dit samen te vatten is BNW niet zo zeer van invloed op de maatschappij als geheel, maar kan het een significante impact hebben op een individu. Of dat nu is qua inzicht, vermaak of aarding onder gelijkdenkenden. En dat is denk ik waar een subforum als dit zijn bestaansrecht aan verleent.
Je gelooft niet in reptilians? Hé wat jammer nou.
pi_101659137
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef dadgad het volgende:

[..]

Je gelooft niet in reptilians? Hé wat jammer nou.
En de bijbel. :o
pi_101659398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En de bijbel. :o
Ik vind de hele reptilian theorie zo geniaal eigenlijk, ik kan me er echt mee vermaken. Weet je dat onderhand duizenden, dan wel niet honderden duizenden mensen dit geloven. David Icke is waarachtig een bijzonder figuur. Hij trekt echt volle zalen de laatste jaren. Zalen van 2000 stoelen helemaal vol!

Ik vraag me soms af of hij een grote disclaimer in petto heeft. Echt op het hoogtepunt opeens zeggen... Ja sorry jonges, maar ik zat gewoon te ouwehoeren. haha
pi_101659579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik vind de hele reptilian theorie zo geniaal eigenlijk, ik kan me er echt mee vermaken. Weet je dat onderhand duizenden, dan wel niet honderden duizenden mensen dit geloven. David Icke is waarachtig een bijzonder figuur. Hij trekt echt volle zalen de laatste jaren. Zalen van 2000 stoelen helemaal vol!

Ik vraag me soms af of hij een grote disclaimer in petto heeft. Echt op het hoogtepunt opeens zeggen... Ja sorry jonges, maar ik zat gewoon te ouwehoeren. haha
Tsja, de hele reptillian-theorie levert weinig op. Maar is wel lachen. :P
pi_101659691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Tsja, de hele reptillian-theorie levert weinig op. Maar is wel lachen. :P
Heb je wel is zijn boeken gelezen? Ik doe nu al maanden over The Biggest Secret, ben pas ergens op pagina 150. Af en toe lees ik paar pagina's. Het is toch wel veel droge hap waarbij je de ene meest ongelooflijke zaak na de andere wordt aangepraat. Je hebt nog nooit zo'n boek in je handen gehad, dat kun je wel zeggen! :D
pi_101659749
Wie me daarnaast ook erg fascineert is Jordan Maxwell ken je die? Dat is toch wel een centraal figuur in de conspiracy world. Zijn werk is ook erg interessant om te volgen.
pi_101664362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De onthulling zit hem in de members op BNW.

Ik heb vier lijstjes: Nobodies (die komen op mijn negeerlijstje), Reptielen, Schapen, Leeuwen.
Zo, en wat ben ik?
I´m back.
pi_101669034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alleen in de westerse wereld, maar dat is niet het punt. Het punt is dat Complotdenken iets van alle tijden is, heksen maken ons ziek, big pharma maakt ons ziek
Echter
Door interwebz kan iedere Lambiekje zijn theorieen spuien zonder inhoudelijke kennis. De beschuldiging is genoeg. Vaccinatie is een complot, Aids is onzin.
Wat het vooral oplevert zijn bv kinderen zonder vaccinatie en mazelen kunnen dodelijk zijn. En een zeer onaangename dood is het.
Kortom, het is niet onschuldig lekker bezig zijn, het heeft real world gevolgen.
Nou, dan levert het bnw denken toch iets op ?
Ik voel me nu wel schuldig voor al die dode kinderen die mijn vaccinatie kritische posten hier kennelijk tot gevolg hebben gehad. Hoe kan ik dat weer goedmaken?
Helpt dit ? "Nu allemaal vast de griepprik halen , de R is weer in de maand "
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_101669658
Over welk complot hebben we het precies in dit topic?
pi_101670053
quote:
Hoezo concreet? Een forum is een instrument. Een plek om inzichten te delen en van invalshoeken kennis te nemen.

Hoezo concreet? Wat valt er te meten? Reclameinkomsten?
Als middel lijkt het me zelfevident. BNW is dan ook niet eenkennig als bijvoorbeeld stormfront en zulks.
Debunkers, vrijdenkers, geïnteresseerde, verveelde, believers, grappenmakers en gerichtheden daar tussen in.

De interesse in complotten is niets nieuws. Dus vervult BNW een prima een rol. Juist doordat er wordt getracht ruimte te geven voor die verschillende invalshoeken.
Het is geenszins een plek voor medisch advies en dat claimt het ook niet te zijn.

Hoezo concreet?
Concreet is het een subforum op fok, lijkt me toch niet zo moeilijk.

Wat van waarde is voor de één kan vrijwel waardeloos zijn voor de ander.
Daar ben jij je vast wel bewust van.
Waarschijnlijk stel je zulke vragen omdat je jezelf verveelt. En zelfs dat kan ook in BNW.
pi_101670450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zou het eens met argumenten kunnen proberen. Je weet wel, feiten, onderbouwingen.
Nee hoor ik zei mn mening en ik hoef niet in discussie te gaan als ik dat niet wil
pi_101670493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi gezegt, wat BNW in t kort voor mij betekend heeft is dat mn oogkleppen zijn verdwenen
  woensdag 7 september 2011 @ 14:39:18 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101672639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Dan moet je opletten en onderzoek doen, veel nieuws komt continue naar buiten, ook dingen die voorheen als onmogelijk werden gedacht.
De grootse klappers zijn er nog niet nee.. maar die komen er gerust.
Grote klappers zijn er op dit moment ook al wel. Men wil het over het algemeen alleen nog niet bevatten merk ik. De krediet-crisis bijvoorbeeld. En de schijnheilige aanpak van de centrale banken en nu ook heel duidelijk IMF. Iedereen ook het nieuws schijnt de politiek van deze geld-maffia te baggetalsieren. Omdat ze eigenlijk niet willen geloven dat wij werkelijk worden gerund door een geld-mafia dat gebaat is bij schuld. Dat is geen theorie. Dat is een feit maar het overgrote deel wil zich dat niet feitelijk realiseren.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 7 september 2011 @ 15:38:02 #98
8372 Bastard
Persona non grata
  woensdag 7 september 2011 @ 15:41:44 #99
45206 Pietverdriet
pi_101674553
Just because you are paranoid it does not mean they are not out to get you
  woensdag 7 september 2011 @ 15:42:28 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101674579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh ja.
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2011 @ 15:46:14 #101
45206 Pietverdriet
pi_101674738
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
pi_101674816
BNW, geen kwaad woord over BNW.

Love it.

Er zijn een aantal prachtige topics geplaatst in de loop der jaren.
Als de criticasters de moeite zouden nemen om die eens door te lezen zouden ze zich misschien eens achter de oren krabben en hun oordeel herzien.

Vanzelfsprekend hoef je het niet met elke theorie eens te zijn, en is niet elk complot ook écht een complot, maar het is fascinerend om kennis te nemen van al deze op het eerste gezicht bizarre en onmogelijke dingen die hier af en toe gepresenteerd worden.
Dus alleen daarom vind ik BNW :9 .

De reis op zich is al spannend, en het einddoel soms ondergeschikt er aan.
pi_101675168
quote:
Mooi vind ik deze post:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit was allang geen BNW-verhaal meer. De voorbeelden liggen voor het oprapen.
Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:02:30 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101675330
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi vind ik deze post:

[..]

Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
Ja .. eerst is iets vergezocht. Iemand pakt wat op, legt het onder de loep en zegt "hee, er klopt iets niet" en word smakelijk uitgelachen, dat is de weirdo.
Maar een aantal jaar later is de theorie misschien helemaal niet eens zo vergezocht maar is het dagelijkse realiteit geworden.

Dat gaat gelukkig niet voor iedere theorie op, maar het gebeurt wel eens een enkele keer.
Ergo: Goed dat BNW bestaat *O*
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:06:27 #105
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_101675483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
Zodra wat dan ook door de werkelijkheid wordt ingehaald gaan mensen het bagatelliseren. Of doen net of het ze niets verbaast.

Mede ook: zodra een bepaald motief duidelijk wordt/is doen veel mensen plots alsof er niet langer sprake kan zijn van een kwalijke samenzwering.
Zo van... "Ow, ze pakken alleen onze privacy af omdat het efficiënter is."
pi_101681004
quote:
Ja en daar gaat het heen NWO is comming closer
pi_101689042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
  woensdag 7 september 2011 @ 21:19:43 #108
45206 Pietverdriet
pi_101689350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
En geen gevoel voor humor hebben...
pi_101689420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En geen gevoel voor humor hebben...
Is goed. Ik pak en zet even mijn clowns-masker op. Ik laat wel weten of ik erom kon lachen.
pi_101739463
BNW heeft vooral opgeleverd dat men heeft begrepen, dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM), maar dat men altijd moet blijven kunnen discussieren en open blijven voor nieuwe meningen en inzichten van anderen.
pi_101742719
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:02 schreef Bankfurt het volgende:
dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM),
Dus eigenlijk zeg je dat BNWers jou moeten negeren?
pi_101743479
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:51:42 #113
45206 Pietverdriet
pi_101743494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Open er daar een topic over.
pi_101743552
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Open er daar een topic over.
Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:55:31 #115
45206 Pietverdriet
pi_101743609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
pi_101743633
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
pi_101743834
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

quote:
Open er een topic over.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:09:08 #118
45206 Pietverdriet
pi_101743975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
pi_101744030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd? Ik help je wel even.

quote:
Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:32 #120
45206 Pietverdriet
pi_101744176
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')