Is dat zo? Neem nou is Hoppa. Toch wel een van de meest kritische - tegenover mede bnw'rs - en hoe hij ontvangen wordt. Een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie daar weinig kritische noten, sterker nog, die zijn geheel niet welkom.

Ik besef me dat ik tegen een muur praat. Het is goed met u!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kan
Maar mijn vraag, wat heeft het nu concreet opgeleverd is nog steeds open en onbeantwoord.

Zoals je in de laatste paar posts liet zien kan je beter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
(past dit nog binnen de kaderen van respectvol communiceren binnen BNW moderators?)

Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverdquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kan
Maar mijn vraag, wat heeft het nu concreet opgeleverd is nog steeds open en onbeantwoord.

Open er daar een topic over en wees verbaasd zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverd

Het levert bij iedereen wat anders op. De één kijkt nu anders tegen de wereld aan, de ander is in al de topic hier gaan geloven, weer een ander vind het complete bullshit en gaat weer weg naar ONZ en weet dat hij/zij hier nooit meer komt. Voor iedereen is hier wel wat te leren, of levert het wel wat op. Concrete oplossingen of verhalen niet, maar dat is ook niet het doel van dit subforum denk ik. Als je hapklare feiten wil moet je naar W&T.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kan

Misschien dat je concreet iets specifieker kan formuleren? Ik kan me geen grootste inzichten bedenken met een impact op de gehele Nederlandse samenleving, maar die kan ik me überhaupt niet inbeelden dankzij internetfora.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kan

Dan moet je opletten en onderzoek doen, veel nieuws komt continue naar buiten, ook dingen die voorheen als onmogelijk werden gedacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Al jaren worden hier in BNW zaken besproken en gepost. Maar wat is daar nu eigenlijk uitgekomen? Wat hebben de BNWers nu weten te onthullen? Is het meer geweest dat reposts van complotten van andere bronnen en navelstaarderij? Welke grote onthulling heeft BNW nu weten te brengen?
Welke beerput is er losgetrokken?

Je gelooft niet in reptilians? Hé wat jammer nou.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien dat je concreet iets specifieker kan formuleren? Ik kan me geen grootste inzichten bedenken met een impact op de gehele Nederlandse samenleving, maar die kan ik me überhaupt niet inbeelden dankzij internetfora.
Wat ik wel kan stellen is dat ik hier ooit als 'debunker' op het forum kwam en vrijwel alles bij voorbaat verwees naar het land der fabelen, maar inmiddels mijn zienswijze gematigd heb. Voor beide kanten, dat wel. Zo ben ik nog steeds pro-vaccinatie, maar geloof ik allerminst in reptillians, HAARP en chemtrails. Aan de andere kant is mijn kijk op het nieuws, politieke en maatschappelijke ontwikkelingen veranderd en ben ik daartegenover een stuk kritischer.
Om dit samen te vatten is BNW niet zo zeer van invloed op de maatschappij als geheel, maar kan het een significante impact hebben op een individu. Of dat nu is qua inzicht, vermaak of aarding onder gelijkdenkenden. En dat is denk ik waar een subforum als dit zijn bestaansrecht aan verleent.

En de bijbel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je gelooft niet in reptilians? Hé wat jammer nou.

Ik vind de hele reptilian theorie zo geniaal eigenlijk, ik kan me er echt mee vermaken. Weet je dat onderhand duizenden, dan wel niet honderden duizenden mensen dit geloven. David Icke is waarachtig een bijzonder figuur. Hij trekt echt volle zalen de laatste jaren. Zalen van 2000 stoelen helemaal vol!quote:

Tsja, de hele reptillian-theorie levert weinig op. Maar is wel lachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik vind de hele reptilian theorie zo geniaal eigenlijk, ik kan me er echt mee vermaken. Weet je dat onderhand duizenden, dan wel niet honderden duizenden mensen dit geloven. David Icke is waarachtig een bijzonder figuur. Hij trekt echt volle zalen de laatste jaren. Zalen van 2000 stoelen helemaal vol!
Ik vraag me soms af of hij een grote disclaimer in petto heeft. Echt op het hoogtepunt opeens zeggen... Ja sorry jonges, maar ik zat gewoon te ouwehoeren. haha

Heb je wel is zijn boeken gelezen? Ik doe nu al maanden over The Biggest Secret, ben pas ergens op pagina 150. Af en toe lees ik paar pagina's. Het is toch wel veel droge hap waarbij je de ene meest ongelooflijke zaak na de andere wordt aangepraat. Je hebt nog nooit zo'n boek in je handen gehad, dat kun je wel zeggen!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Tsja, de hele reptillian-theorie levert weinig op. Maar is wel lachen.

Zo, en wat ben ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De onthulling zit hem in de members op BNW.
Ik heb vier lijstjes: Nobodies (die komen op mijn negeerlijstje), Reptielen, Schapen, Leeuwen.

Nou, dan levert het bnw denken toch iets op ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen in de westerse wereld, maar dat is niet het punt. Het punt is dat Complotdenken iets van alle tijden is, heksen maken ons ziek, big pharma maakt ons ziek
Echter
Door interwebz kan iedere Lambiekje zijn theorieen spuien zonder inhoudelijke kennis. De beschuldiging is genoeg. Vaccinatie is een complot, Aids is onzin.
Wat het vooral oplevert zijn bv kinderen zonder vaccinatie en mazelen kunnen dodelijk zijn. En een zeer onaangename dood is het.
Kortom, het is niet onschuldig lekker bezig zijn, het heeft real world gevolgen.

Hoezo concreet? Een forum is een instrument. Een plek om inzichten te delen en van invalshoeken kennis te nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:

Nee hoor ik zei mn mening en ik hoef niet in discussie te gaan als ik dat niet wilquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zou het eens met argumenten kunnen proberen. Je weet wel, feiten, onderbouwingen.

Mooi gezegt, wat BNW in t kort voor mij betekend heeft is dat mn oogkleppen zijn verdwenenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien dat je concreet iets specifieker kan formuleren? Ik kan me geen grootste inzichten bedenken met een impact op de gehele Nederlandse samenleving, maar die kan ik me überhaupt niet inbeelden dankzij internetfora.
Wat ik wel kan stellen is dat ik hier ooit als 'debunker' op het forum kwam en vrijwel alles bij voorbaat verwees naar het land der fabelen, maar inmiddels mijn zienswijze gematigd heb. Voor beide kanten, dat wel. Zo ben ik nog steeds pro-vaccinatie, maar geloof ik allerminst in reptillians, HAARP en chemtrails. Aan de andere kant is mijn kijk op het nieuws, politieke en maatschappelijke ontwikkelingen veranderd en ben ik daartegenover een stuk kritischer.
Om dit samen te vatten is BNW niet zo zeer van invloed op de maatschappij als geheel, maar kan het een significante impact hebben op een individu. Of dat nu is qua inzicht, vermaak of aarding onder gelijkdenkenden. En dat is denk ik waar een subforum als dit zijn bestaansrecht aan verleent.

Grote klappers zijn er op dit moment ook al wel. Men wil het over het algemeen alleen nog niet bevatten merk ik. De krediet-crisis bijvoorbeeld. En de schijnheilige aanpak van de centrale banken en nu ook heel duidelijk IMF. Iedereen ook het nieuws schijnt de politiek van deze geld-maffia te baggetalsieren. Omdat ze eigenlijk niet willen geloven dat wij werkelijk worden gerund door een geld-mafia dat gebaat is bij schuld. Dat is geen theorie. Dat is een feit maar het overgrote deel wil zich dat niet feitelijk realiseren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Dan moet je opletten en onderzoek doen, veel nieuws komt continue naar buiten, ook dingen die voorheen als onmogelijk werden gedacht.
De grootse klappers zijn er nog niet nee.. maar die komen er gerust.

Euh ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Just because you are paranoid it does not mean they are not out to get you
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |