Mooi vind ik deze post:quote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
BNW- en TRU-users krijgen misschien nog gelijk ook.
Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit was allang geen BNW-verhaal meer. De voorbeelden liggen voor het oprapen.
Ja .. eerst is iets vergezocht. Iemand pakt wat op, legt het onder de loep en zegt "hee, er klopt iets niet" en word smakelijk uitgelachen, dat is de weirdo.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Mooi vind ik deze post:
[..]
Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
Zodra wat dan ook door de werkelijkheid wordt ingehaald gaan mensen het bagatelliseren. Of doen net of het ze niets verbaast.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
Ja en daar gaat het heen NWO is comming closerquote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
BNW- en TRU-users krijgen misschien nog gelijk ook.
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Just because you are paranoid it does not mean they are not out to get you
En geen gevoel voor humor hebben...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is.
Is goed. Ik pak en zet even mijn clowns-masker op. Ik laat wel weten of ik erom kon lachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En geen gevoel voor humor hebben...
Dus eigenlijk zeg je dat BNWers jou moeten negeren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:02 schreef Bankfurt het volgende:
dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM),
Open er daar een topic over.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er daar een topic over.
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
quote:Open er een topic over.
Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd? Ik help je wel even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
quote:Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.
Welke discussie? Het moet pijnlijk voor je zijn om te verkroppen dat je een modderfiguur geslagen hebt met dit topic, ik gun het je. Kruip nu maar snel je holletje weer in, je bent schijnbaar nog te simpel om fatsoenlijk te trollen, domoortje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, de een wil de discussie niet voeren, de ander is er niet toe in staat.
Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur. Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Welke discussie? Het moet pijnlijk voor je zijn om te verkroppen dat je een modderfiguur geslagen hebt met dit topic, ik gun het je. Kruip nu maar snel je holletje weer in, je bent schijnbaar nog te simpel om fatsoenlijk te trollen, domoortje.
Het modder gegooi is een symptoom van jouw modderfiguur, dat je dit niet begrijpt verbaast mij niets. Je lijkt de meeste posts die op jou gericht zijn niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur.
quote:Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?
quote:De insteek is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Steek daar je tijd in in plaats van jezelf hopeloos te herhalen. Wat BNW oplevert is voor iedereen verschillend, concrete resultaten zijn geen voorwaarden om dit forum te bezoeken of in leven te houden. Vertel mij maar waarom dat wel het geval zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd?
In TRU ging het al niet anders. Maar verwacht nou geen inzicht er voor terug.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is.
Pietverdriet begrijpt het heel erg goed hoor, vandaar dat hij ook deze insteek heeft genomen. It's a rigged game.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
Hahaha, welke discussie? Je wilt een discussie uitlokken met je flinterdunne OP? Piet, in POL zet je jezelf al met regelmaat voor lul, dan moet je dat hier niet dunnetjes over doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, de een wil de discussie niet voeren, de ander is er niet toe in staat.
Dank je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:54 schreef dadgad het volgende:
Ook wil ik Gray oprecht applaudisseren voor de wijze waarop hij zijn functie als moderator uitvoert. Je maakt het hier echt gezellig!
Dank je. Maar woorden uit jouw mond kan ik momenteel niet serieus nemen. Je bent namelijk de minst integere poster die hier rondhangt. Voel je verder niet beledigd, ik ben gewoon eerlijk met je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
@ dadgad, het loont zeker je te verdiepen in filosofie, dat gaat er namelijk over hoe je tot zekere kennis komt en hoe je valide conclusies kan trekken. Je leert dan grondig zin en onzin uit elkaar te halen. Begin eens met een introductie, de wereld van sofie is een heel laagdrempelige.
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dank je. Maar woorden uit jouw mond kan ik momenteel niet serieus nemen. Je bent namelijk de minst integere poster die hier rondhangt. Voel je verder niet beledigd, ik ben gewoon eerlijk met je.
Ik laat het andere posters om je dat duidelijk te maken. Ik heb al aangegeven dat praten met jou volkomen zinloos is. Ik heb geen reden om te vermoeden dat dat nu anders zou zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Waar ben ik niet integer?
Ik heb dat gelezen toen ik 14 was Piet, want het is namelijk een boek voor kinderen. Dit bedoel ik eigenlijk. Jouw hautaine houding tegenover iedereen is bijna ... misselijkmakend.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dagdad, ik zou vooral de laatste hoofdstukken van de wereld van sofie goed ter harte nemen.
Have fun, het is een goed boek.
Wat ben jij gegroeid man. Echt bizar. Goed om te zien, daar kan ik nog heel wat van leren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik heb dat gelezen toen ik 14 was Piet, want het is namelijk een boek voor kinderen. Dit bedoel ik eigenlijk. Jouw hautaine houding tegenover iedereen is bijna ... misselijkmakend.
Voorheen zou ik hier achter mijn computer met woede gezeten hebben, maar nu niet meer. Kijk wat BNW mij onder andere heeft opgeleverd. Ik zie alleen een poster, een mens, die met zichzelf in de war zit. Die zijn vrijdag verdoet door op een subforum ergens op het internet zijn gevoel van superioriteit op te krikken door anderen te verlagen. Het is heel simpel wat je doet Piet en ik kijk er dwars doorheen. Je ben vast een beste kerel, daar gaat het niet om. Maar wat we hier bespreken is gedrag. Onplezierig gedrag dat met wat inzicht en nuance begrepen kan worden en dusdanig getolereerd. Maar beste man, doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga de uitdaging. Kijk in de spiegel. Zo eng is het niet.
Zoals ik zei, het is een introductie, dat het voor kinderen bedoeld was is niet relevant. De laatste hoofdstukken haal ik niet voor niets aan, weet je nog waar die over gingen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik heb dat gelezen toen ik 14 was Piet, want het is namelijk een boek voor kinderen. Dit bedoel ik eigenlijk. Jouw hautaine houding tegenover iedereen is bijna ... misselijkmakend.
Voorheen zou ik hier achter mijn computer met woede gezeten hebben, maar nu niet meer. Kijk wat BNW mij onder andere heeft opgeleverd. Ik zie alleen een poster, een mens, die met zichzelf in de war zit. Die zijn vrijdag verdoet door op een subforum ergens op het internet zijn gevoel van superioriteit op te krikken door anderen te verlagen. Het is heel simpel wat je doet Piet en ik kijk er dwars doorheen. Je ben vast een beste kerel, daar gaat het niet om. Maar wat we hier bespreken is gedrag. Onplezierig gedrag dat met wat inzicht en nuance begrepen kan worden en dusdanig getolereerd. Maar beste man, doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga de uitdaging. Kijk in de spiegel. Zo eng is het niet.
Tja jouw persoonlijke aanvallen beperken zich tot 1 a 2 zinnen en zijn kwalitatief ook een stuk minderquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat ben jij gegroeid man. Echt bizar. Goed om te zien, daar kan ik nog heel wat van leren.
Ik wil hierbij graag de communicatie tussen jou en mij beëindigen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ben ik daarmee niet meer welkom in jouw topic, dan blijf ik weg. Zo niet niet dan post ik hier verder in communicatie met andere posters hier. Wie weet zul je ooit inzien dat mijn woorden geen aanval op jouw persoon zijn. Een aanval is bedoeld om iemand te vernietigen en dat is mijn intentie niet. Integendeel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een introductie, dat het voor kinderen bedoeld was is niet relevant. De laatste hoofdstukken haal ik niet voor niets aan, weet je nog waar die over gingen?
En voor de rest zegt je post meer over jou dan over mij.
En jij noemt mij hautain....quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:47 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik wil hierbij graag de communicatie tussen jou en mij beëindigen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ben ik daarmee niet meer welkom in jouw topic, dan blijf ik weg. Zo niet niet dan post ik hier verder in communicatie met andere posters hier. Wie weet zul je ooit inzien dat mijn woorden geen aanval op jouw persoon zijn. Een aanval is bedoeld om iemand te vernietigen en dat is mijn intentie niet. Integendeel.
Zoals ik al zei, je bent vast een prima gast. Maar met jouw staat van geest momenteel heeft het geen meerwaarde voor mij om verder met je praten. Het zal op den duur alleen onnodige frustratie opwekken. En daar heb ik op deze gezellige vrijdag geen enkele behoeft aan. Dus neem het niet te zwaar, dat doe ik ook niet en doe je ding.
Dadgad maakt er inderdaad bijna een kunst van. Mooi werk. Typisch ook dat je mijn antwoord op jouw vraag negeert. Waar blijft die inhoud waar je het zo graag over hebt en jouw argumenten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja jouw persoonlijke aanvallen beperken zich tot 1 a 2 zinnen en zijn kwalitatief ook een stuk minder
Je trolt liever jouw eigen topic kapot, dat mag wel duidelijk zijn.quote:Wat BNW oplevert is voor iedereen verschillend, concrete resultaten zijn geen voorwaarden om dit forum te bezoeken of in leven te houden. Vertel mij maar waarom dat wel het geval zou moeten zijn.
En wat voor aanwinst ben jij voor BNW?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Bankfurt het volgende:
TS heeft het imago van de politiek-correcte rechtse semi-intellectueel op Fok.
Af en toe heeft hij wel interessante beweringen, maar meestal reageert hij fel wanneer zijn wereldbeeld wordt aangevallen.
Dit topic heeft hij geopend omdat hij nut niet inziet van BNW, zoals ook vroeger de rechtse rakkers niet het nut konden inzien van de filosofieen van langharig werkschuw tuig die te Revolutionaire ideeen hadden over bezit en kapitaal.
En jij dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wat voor aanwinst ben jij voor BNW?
Vage voorspellingen en een hoop geklets?
Je staat wat dat betreft in de schaduw bij TS,
Ja het is een beetje met stenen gooien nu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Laten we proberen het bij argumenten te houden ipv ad hominems of sneren.
Je weet dat BigPharma rommel niet werkt. En dat het juridisch onmogelijk is om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, als je noem maar wat, homeopatie bedrijft en nooit eens objectief kritisch bekijkt of het wel echt werkt zal je nooit in staat zijn verder te komen.
Nee dat is niet normaal. Normaal in geneeskunde -- ik noem het liever ziekhoudkunde -- is de boel bij elkaar verzinnen, bedriegen en plagiëren.quote:In de normale geneeskunde is het normaal dat een geaccepteerd medicijn nog eens wordt onderzocht.
Grappig het is precies andersom.quote:Zo werd jarenlang Acetylstein gezien als een middel om slijm bij het hoesten op te lossen om zo het hoesten te verminderen. Bij het nog een keer bekijken bleek het nul werking te hebben. Wel kwam men er achter dat het de lever beschermd tegen beschadiging bij een overdosis paracetamol.
Dit is het verschil tussen homeopatie en pharmacologie, homeopatie is een pseudowetenschap,
Je hebt je nooit verdiept in de materie ?!quote:het baggert voort op de ingeslagen weg en vraagt zich nooit af of die juist is. Sterker nog, kritische geluiden zijn niet welkom.
Kortom, door kritisch te kijken naar wat je doet en bereikt, verbeter je jezelf.
De mate waarin men in staat is kritisch naar zichzelf te kijken hoe hoger de waarheidsvinding.
Nou. Door de maanden heen zijn er steeds meer BigBrother nieuws berichten behandeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverd
Dat komt omdat jij ze daar post, lambiekje..quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat jaren terug nog BNW onderwerpen zijn is nu NWS.
Grapjasquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat BigPharma rommel niet werkt. En dat het juridisch onmogelijk is om verhaal te halen.
En placebo is nog effectiever.
[..]
Nee dat is niet normaal. Normaal in geneeskunde -- ik noem het liever ziekhoudkunde -- is de boel bij elkaar verzinnen, bedriegen en plagiëren.
Kijk maar naar het nieuws van gister.
Er is geen controle.
[..]
Grappig het is precies andersom.
[..]
Je hebt je nooit verdiept in de materie ?!
Piet, ik heb geprobeerd om 'n inhoudelijke discussie te voeren, stel vragen, plaats 'n kantekening, want ik begrijp je OP niet. Krijg daar geen enkele reactie op. Discussiequote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur. Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Kick want weer actueel
BNW / BigPharma topic #34 Via de prostaat naar de bloedbank
Daar gaat het de laatste posts over homeopatische middelen en in dit topic gaat het daar ook uitgebreid over.quote:
Niet persé, er wordt nog steeds gediscussieerd over de diverse onderwerpen, zoals de afgelopen week over homeopathie, dus waarom sluiten? Het is niet zo dat er geen ruimte meer is op het internetquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:27 schreef Iwanius het volgende:
Zullen we daarmee dan dit topic afsluiten? Lijkt wel een mooi einde.
Anders blijft het een vicieuze cirkel....
Op Michael Jackson na, is de rest inderdaad nog steeds actiefquote:Op maandag 12 september 2011 01:41 schreef Bankfurt het volgende:
Even een ad hoc resumee:
09/11 en WTC-7; is op zijn minst niet meer politiek correct in te passen en voor kontdraaiers een onmogelijke uitvoerbare te ontkennen gebeurtenis c.q. om er zich uit te kunnen lullen.
big pharma is ontmaskerd, de gezondheidszorg wordt dat ook straks.
TV-fakery is bewezen door J0kkebr0k.
Mannetjes op de maan, Joris Demmink & Michael Jackson
Er is al maatschappelijke discussie op gang gekomen over "hoe de schaapjes t.z.t. behandeld zullen moeten worden" .
Zeer zeker!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
En nog even antwoord op de TT: een heleboel mooie topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |