abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 15:46:14 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101674738
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101674816
BNW, geen kwaad woord over BNW.

Love it.

Er zijn een aantal prachtige topics geplaatst in de loop der jaren.
Als de criticasters de moeite zouden nemen om die eens door te lezen zouden ze zich misschien eens achter de oren krabben en hun oordeel herzien.

Vanzelfsprekend hoef je het niet met elke theorie eens te zijn, en is niet elk complot ook écht een complot, maar het is fascinerend om kennis te nemen van al deze op het eerste gezicht bizarre en onmogelijke dingen die hier af en toe gepresenteerd worden.
Dus alleen daarom vind ik BNW :9 .

De reis op zich is al spannend, en het einddoel soms ondergeschikt er aan.
pi_101675168
quote:
Mooi vind ik deze post:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit was allang geen BNW-verhaal meer. De voorbeelden liggen voor het oprapen.
Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:02:30 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101675330
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi vind ik deze post:

[..]

Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
Ja .. eerst is iets vergezocht. Iemand pakt wat op, legt het onder de loep en zegt "hee, er klopt iets niet" en word smakelijk uitgelachen, dat is de weirdo.
Maar een aantal jaar later is de theorie misschien helemaal niet eens zo vergezocht maar is het dagelijkse realiteit geworden.

Dat gaat gelukkig niet voor iedere theorie op, maar het gebeurt wel eens een enkele keer.
Ergo: Goed dat BNW bestaat *O*
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:06:27 #105
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_101675483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
Zodra wat dan ook door de werkelijkheid wordt ingehaald gaan mensen het bagatelliseren. Of doen net of het ze niets verbaast.

Mede ook: zodra een bepaald motief duidelijk wordt/is doen veel mensen plots alsof er niet langer sprake kan zijn van een kwalijke samenzwering.
Zo van... "Ow, ze pakken alleen onze privacy af omdat het efficiënter is."
pi_101681004
quote:
Ja en daar gaat het heen NWO is comming closer
pi_101689042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Just because you are paranoid it does not mean they are not out to get you
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
  woensdag 7 september 2011 @ 21:19:43 #108
45206 Pietverdriet
pi_101689350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
En geen gevoel voor humor hebben...
pi_101689420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En geen gevoel voor humor hebben...
Is goed. Ik pak en zet even mijn clowns-masker op. Ik laat wel weten of ik erom kon lachen.
pi_101739463
BNW heeft vooral opgeleverd dat men heeft begrepen, dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM), maar dat men altijd moet blijven kunnen discussieren en open blijven voor nieuwe meningen en inzichten van anderen.
pi_101742719
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:02 schreef Bankfurt het volgende:
dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM),
Dus eigenlijk zeg je dat BNWers jou moeten negeren?
pi_101743479
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:51:42 #113
45206 Pietverdriet
pi_101743494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Open er daar een topic over.
pi_101743552
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Open er daar een topic over.
Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:55:31 #115
45206 Pietverdriet
pi_101743609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
pi_101743633
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
pi_101743834
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

quote:
Open er een topic over.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:09:08 #118
45206 Pietverdriet
pi_101743975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
pi_101744030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd? Ik help je wel even.

quote:
Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:32 #120
45206 Pietverdriet
pi_101744176
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
pi_101744529
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:30:14 #122
45206 Pietverdriet
pi_101744646
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.
pi_101744693
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.
Open er een topic over.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:34:32 #124
45206 Pietverdriet
pi_101744789
Grappig, de een wil de discussie niet voeren, de ander is er niet toe in staat.
pi_101744871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Welke discussie? Het moet pijnlijk voor je zijn om te verkroppen dat je een modderfiguur geslagen hebt met dit topic, ik gun het je. Kruip nu maar snel je holletje weer in, je bent schijnbaar nog te simpel om fatsoenlijk te trollen, domoortje.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:40:30 #126
45206 Pietverdriet
pi_101744985
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Welke discussie? Het moet pijnlijk voor je zijn om te verkroppen dat je een modderfiguur geslagen hebt met dit topic, ik gun het je. Kruip nu maar snel je holletje weer in, je bent schijnbaar nog te simpel om fatsoenlijk te trollen, domoortje.
Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur. Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:47:07 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_101745197
Ik krijg dit gevoel bij veel posts:
reset
pi_101745293
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur.
Het modder gegooi is een symptoom van jouw modderfiguur, dat je dit niet begrijpt verbaast mij niets. Je lijkt de meeste posts die op jou gericht zijn niet te begrijpen.
quote:
Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?
quote:
De insteek is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd?

Steek daar je tijd in in plaats van jezelf hopeloos te herhalen. Wat BNW oplevert is voor iedereen verschillend, concrete resultaten zijn geen voorwaarden om dit forum te bezoeken of in leven te houden. Vertel mij maar waarom dat wel het geval zou moeten zijn.
pi_101745448
Ik zal nu maar is heel eerlijk bijdragen. Wat heeft BNW mij opgeleverd. Wel, ik kwam hier binnen als rotsvaste complotter. De wereld werd bestuurd door de Illuminati, punt uit. Dankzij de posters hier en vooral Fledderjon die even aangaf dat ik over het concept Ideologie moest gaan nadenken ben ik tot veel meer nuance gekomen. Zoals Socrates blijkbaar heeft gezegd, - het enige wat ik zeker weet is dat ik niets weet.

Verder ben ik dankzij deze verandering ook tot het inzicht gekomen dat ik anderen volkomen vrij moet laten in hun overtuigingen. Ik raak steeds minder echt opgewonden over iemand anders zijn of haar opvattingen. Het zal me een worst wezen. Ik vind het erg gezellig om hier te posten en om goed geschreven topics te lezen en dat is het wel een beetje.

Ook ben ik via deze weg tot de conclusie gekomen dat wij mensen zulke fragiele en kwetsbare wezens zijn, die zonder het door te hebben continue om aandacht en contact smeken. We kunnen absoluut niet zonder elkaar leven. En daarom willen we elkaar bijvoorbeeld continue overtuigen van de ene stelling, dan wel niet de ander. Maar dat alles is een roep om connectie, om samenhorigheid. Hoe verdwaald zijn wij mensen wel niet? Als eenzame visjes in een oceaan zwemmen we rond op zoek een school waarin we ons thuis kunnen voelen, op zoek naar liefde.

Verder ben ik erachter gekomen dat filosofie mij toch enorm boeit en dat ik destijds misschien een fout heb gemaakt om te luisteren naar mensen die zeiden dat ik aan een studie filosofie helemaal niets zou hebben. In plaats daarvan heb ik toen maar de moderne wereld gedag gezegd en de bagpack opgepakt. Misschien was dat nog wel veel filosofischer, ik weet het niet. Ik ben in principe niet te oud om een dergelijke studie te beginnen, dus wie weet doe ik het wel.

Ook heb ik begrepen dat achter de posters, zei het hier of elders op het internet, mensen zitten, gevoelswezens die wel degelijk gekwetst kunnen raken door de woorden die ik via mijn toetsenbord online neerkwak.
De posters hier in BNW zijn de leukste mensen vind ik, er zit een enorme variëteit van verschillende karakters. Van zeer ruimdenkende, genuanceerde en intelligente mensen tot wat meer kortzichtiger ingestelde mensen. Het is een leuke mengelmoes dat tot interessante gesprekken en discussies leid. Sommige gesprekken gaan enorm diep, zoals bijvoorbeeld in fledderjons topic "All Watched over..." en sommige blijven wat oppervlakkiger. En sommigen zijn weer zo banaal dat je je handen voor het hoofd slaat. Maar dat alles mag er zijn.

Al bij al ben ik erg blij dat ik hier een profiel heb aangemaakt en ik zal zeker nog een tijdje blijven hangen hier.

Ook wil ik Gray oprecht applaudisseren voor de wijze waarop hij zijn functie als moderator uitvoert. Je maakt het hier echt gezellig! ^O^

BNW is inderdaad een subforum. Een klein onderwereldje, waarin we onttrokken aan het oog van de buitenwereld vreemde en controversiële dingen bespreken.

Humor. Dat moet er even bij. Ik had voor een tijdje mijn humor verloren dankzij al die complotten. Vreselijk. Dat is gelukkig grotendeels weer terug. Ik kan weer lachen en ouwehoeren en de kleine dingen interesseren en verwonderen me weer. Ik heb laatst een uur besteed aan het bestuderen van een mier dat over mijn tafel liep. Ik vond het zo prachtig, grappig en bijzonder. Is humor niet het beste medicijn tegen de ellende in dit leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door dadgad op 09-09-2011 12:18:42 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:57:27 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101745526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

In TRU ging het al niet anders. Maar verwacht nou geen inzicht er voor terug.
The truth was in here.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:05:08 #131
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101745755
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Pietverdriet begrijpt het heel erg goed hoor, vandaar dat hij ook deze insteek heeft genomen. It's a rigged game.

BNW is in wezen een graadmeter voor het politieke klimaat. Hier komen de complotjes terecht die niet gedijen in het vigerende politieke klimaat. De wind waait momenteel uit rechterhoek en dus zie je hun complotterij in POL verkondigd worden terwijl links is verwezen naar BNW, alhoewel met de kredietcrisis links weer wat terrein lijkt te winnen.
pi_101745829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Hahaha, welke discussie? Je wilt een discussie uitlokken met je flinterdunne OP? Piet, in POL zet je jezelf al met regelmaat voor lul, dan moet je dat hier niet dunnetjes over doen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:08:44 #133
45206 Pietverdriet
pi_101745882
@ dadgad, het loont zeker je te verdiepen in filosofie, dat gaat er namelijk over hoe je tot zekere kennis komt en hoe je valide conclusies kan trekken. Je leert dan grondig zin en onzin uit elkaar te halen. Begin eens met een introductie, de wereld van sofie is een heel laagdrempelige.
pi_101745913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:54 schreef dadgad het volgende:
Ook wil ik Gray oprecht applaudisseren voor de wijze waarop hij zijn functie als moderator uitvoert. Je maakt het hier echt gezellig! ^O^
Dank je. O+

Ik geef de eer echter graag aan iedereen, want gezellig wezen doe je nooit alleen! O+ BNW O+
pi_101746014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
@ dadgad, het loont zeker je te verdiepen in filosofie, dat gaat er namelijk over hoe je tot zekere kennis komt en hoe je valide conclusies kan trekken. Je leert dan grondig zin en onzin uit elkaar te halen. Begin eens met een introductie, de wereld van sofie is een heel laagdrempelige.
Dank je. Maar woorden uit jouw mond kan ik momenteel niet serieus nemen. Je bent namelijk de minst integere poster die hier rondhangt. Voel je verder niet beledigd, ik ben gewoon eerlijk met je.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:17:13 #136
45206 Pietverdriet
pi_101746127
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dank je. Maar woorden uit jouw mond kan ik momenteel niet serieus nemen. Je bent namelijk de minst integere poster die hier rondhangt. Voel je verder niet beledigd, ik ben gewoon eerlijk met je.
LOL
Waar ben ik niet integer?
pi_101746228
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Waar ben ik niet integer?
Ik laat het andere posters om je dat duidelijk te maken. Ik heb al aangegeven dat praten met jou volkomen zinloos is. Ik heb geen reden om te vermoeden dat dat nu anders zou zijn.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:23:26 #138
45206 Pietverdriet
pi_101746332
Dagdad, ik zou vooral de laatste hoofdstukken van de wereld van sofie goed ter harte nemen.
Have fun, het is een goed boek.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:28:31 #139
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101746477
Het valt me op dat nog niemand heeft opgemerkt dat TS eigenlijk ook een BNW'er is, dit topic slaat dan ook terug op hemzelf. Dit zal-ie wrs ontkennen, omdat zijn gedachtegoed immers bon ton is in POL maar veel ervan is één-op-één te vergelijken met een willekeurig BNW-complotje.
pi_101746488
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dagdad, ik zou vooral de laatste hoofdstukken van de wereld van sofie goed ter harte nemen.
Have fun, het is een goed boek.
Ik heb dat gelezen toen ik 14 was Piet, want het is namelijk een boek voor kinderen. Dit bedoel ik eigenlijk. Jouw hautaine houding tegenover iedereen is bijna ... misselijkmakend.

Voorheen zou ik hier achter mijn computer met woede gezeten hebben, maar nu niet meer. Kijk wat BNW mij onder andere heeft opgeleverd. Ik zie alleen een poster, een mens, die met zichzelf in de war zit. Die zijn vrijdag verdoet door op een subforum ergens op het internet zijn gevoel van superioriteit op te krikken door anderen te verlagen. Het is heel simpel wat je doet Piet en ik kijk er dwars doorheen. Je ben vast een beste kerel, daar gaat het niet om. Maar wat we hier bespreken is gedrag. Onplezierig gedrag dat met wat inzicht en nuance begrepen kan worden en dusdanig getolereerd. Maar beste man, doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga de uitdaging aan. Kijk in de spiegel. Zo eng is het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door dadgad op 09-09-2011 12:34:36 ]
pi_101746603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik heb dat gelezen toen ik 14 was Piet, want het is namelijk een boek voor kinderen. Dit bedoel ik eigenlijk. Jouw hautaine houding tegenover iedereen is bijna ... misselijkmakend.

Voorheen zou ik hier achter mijn computer met woede gezeten hebben, maar nu niet meer. Kijk wat BNW mij onder andere heeft opgeleverd. Ik zie alleen een poster, een mens, die met zichzelf in de war zit. Die zijn vrijdag verdoet door op een subforum ergens op het internet zijn gevoel van superioriteit op te krikken door anderen te verlagen. Het is heel simpel wat je doet Piet en ik kijk er dwars doorheen. Je ben vast een beste kerel, daar gaat het niet om. Maar wat we hier bespreken is gedrag. Onplezierig gedrag dat met wat inzicht en nuance begrepen kan worden en dusdanig getolereerd. Maar beste man, doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga de uitdaging. Kijk in de spiegel. Zo eng is het niet.
Wat ben jij gegroeid man. Echt bizar. Goed om te zien, daar kan ik nog heel wat van leren.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:37:29 #142
45206 Pietverdriet
pi_101746697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

Voorheen zou ik hier achter mijn computer met woede gezeten hebben, maar nu niet meer. Kijk wat BNW mij onder andere heeft opgeleverd. Ik zie alleen een poster, een mens, die met zichzelf in de war zit. Die zijn vrijdag verdoet door op een subforum ergens op het internet zijn gevoel van superioriteit op te krikken door anderen te verlagen. Het is heel simpel wat je doet Piet en ik kijk er dwars doorheen. Je ben vast een beste kerel, daar gaat het niet om. Maar wat we hier bespreken is gedrag. Onplezierig gedrag dat met wat inzicht en nuance begrepen kan worden en dusdanig getolereerd. Maar beste man, doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga de uitdaging. Kijk in de spiegel. Zo eng is het niet.
Zoals ik zei, het is een introductie, dat het voor kinderen bedoeld was is niet relevant. De laatste hoofdstukken haal ik niet voor niets aan, weet je nog waar die over gingen?
En voor de rest zegt je post meer over jou dan over mij.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:39:17 #143
45206 Pietverdriet
pi_101746737
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat ben jij gegroeid man. Echt bizar. Goed om te zien, daar kan ik nog heel wat van leren.
Tja jouw persoonlijke aanvallen beperken zich tot 1 a 2 zinnen en zijn kwalitatief ook een stuk minder
pi_101746921
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het is een introductie, dat het voor kinderen bedoeld was is niet relevant. De laatste hoofdstukken haal ik niet voor niets aan, weet je nog waar die over gingen?
En voor de rest zegt je post meer over jou dan over mij.
Ik wil hierbij graag de communicatie tussen jou en mij beëindigen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ben ik daarmee niet meer welkom in jouw topic, dan blijf ik weg. Zo niet niet dan post ik hier verder in communicatie met andere posters hier. Wie weet zul je ooit inzien dat mijn woorden geen aanval op jouw persoon zijn. Een aanval is bedoeld om iemand te vernietigen en dat is mijn intentie niet. Integendeel.
Zoals ik al zei, je bent vast een prima gast. Maar met jouw staat van geest momenteel heeft het geen meerwaarde voor mij om verder met je praten. Het zal op den duur alleen onnodige frustratie opwekken. En daar heb ik op deze gezellige vrijdag geen enkele behoeft aan. Dus neem het niet te zwaar, dat doe ik ook niet en doe je ding.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:49:15 #145
45206 Pietverdriet
pi_101746975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:47 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik wil hierbij graag de communicatie tussen jou en mij beëindigen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ben ik daarmee niet meer welkom in jouw topic, dan blijf ik weg. Zo niet niet dan post ik hier verder in communicatie met andere posters hier. Wie weet zul je ooit inzien dat mijn woorden geen aanval op jouw persoon zijn. Een aanval is bedoeld om iemand te vernietigen en dat is mijn intentie niet. Integendeel.
Zoals ik al zei, je bent vast een prima gast. Maar met jouw staat van geest momenteel heeft het geen meerwaarde voor mij om verder met je praten. Het zal op den duur alleen onnodige frustratie opwekken. En daar heb ik op deze gezellige vrijdag geen enkele behoeft aan. Dus neem het niet te zwaar, dat doe ik ook niet en doe je ding.
En jij noemt mij hautain....
pi_101746980
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja jouw persoonlijke aanvallen beperken zich tot 1 a 2 zinnen en zijn kwalitatief ook een stuk minder
Dadgad maakt er inderdaad bijna een kunst van. Mooi werk. Typisch ook dat je mijn antwoord op jouw vraag negeert. Waar blijft die inhoud waar je het zo graag over hebt en jouw argumenten?
quote:
Wat BNW oplevert is voor iedereen verschillend, concrete resultaten zijn geen voorwaarden om dit forum te bezoeken of in leven te houden. Vertel mij maar waarom dat wel het geval zou moeten zijn.
Je trolt liever jouw eigen topic kapot, dat mag wel duidelijk zijn.
pi_101762527
Hahah ik snap je helemaal Pietverdriet!

Had laatst ook gereageerd op een Topic over de echtheid van de Journalistiek. Als je een paar kritische vragen stelt dan wordt men hier kwaad, en ben jij gelijk een Schaapje, dom, en jullie aandacht niet waart. Maar komen met een goede argument, ho maar.

En als je afvraagt waarom wij komen kijken? Interesse. Want er staan leuke verhalen tussen om te lezen, gewoon leuk leesvoer. Maar echte feiten, zwart op wit zie je gewoon weinig. Alleen maar links naar vage sites. Dan kom je met tegen argumenten... maar dan geloof je gelijk alles wat gezegd wordt, wan het is allemaal toch niet waar, mijn bronnen zijn natuurlijk voorgelogen en van jullie niet!

Iedereen zijn eigen mening, ok! Maar soms zijn het hier geen meningen maar beschuldigingen! En dat beseffen jullie soms ook niet. Jullie noemen mensen moordenaars terwijl je dit niet 100% kan bevestigen.

Maar goed my 2 cents :)
pi_101765281
TS heeft het imago van de politiek-correcte rechtse semi-intellectueel op Fok.

Af en toe heeft hij wel interessante beweringen, maar meestal reageert hij fel wanneer zijn wereldbeeld wordt aangevallen.

Dit topic heeft hij geopend omdat hij nut niet inziet van BNW, zoals ook vroeger de rechtse rakkers niet het nut konden inzien van de filosofieen van langharig werkschuw tuig die te Revolutionaire ideeen hadden over bezit en kapitaal.
pi_101766016
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Bankfurt het volgende:
TS heeft het imago van de politiek-correcte rechtse semi-intellectueel op Fok.

Af en toe heeft hij wel interessante beweringen, maar meestal reageert hij fel wanneer zijn wereldbeeld wordt aangevallen.

Dit topic heeft hij geopend omdat hij nut niet inziet van BNW, zoals ook vroeger de rechtse rakkers niet het nut konden inzien van de filosofieen van langharig werkschuw tuig die te Revolutionaire ideeen hadden over bezit en kapitaal.
En wat voor aanwinst ben jij voor BNW?
Vage voorspellingen en een hoop geklets?
Je staat wat dat betreft in de schaduw bij TS,
pi_101767735
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

En wat voor aanwinst ben jij voor BNW?
Vage voorspellingen en een hoop geklets?
Je staat wat dat betreft in de schaduw bij TS,
En jij dan?

Jij hebt hier tot nu toe eigenlijk nog helemaal niets gebracht. Enkelzo nu en dan een opmerking dat hier gemelde dingen niet in de krant hebben gestaan en daarom niet geloofwaardig zijn, of iets in die trant.

Onzinnige praat dus, net als nu.

Probeer eens iets toe te voegen, in plaats van maar steeds te zeuren.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:43:40 #151
45206 Pietverdriet
pi_101768200
Krijgen we nu een droste effect van posts?
pi_101768401
Het wordt nog oorlog hier.
pi_101768791
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef dadgad het volgende:
Het wordt nog oorlog hier.
Hopelijk niet.
Laten we proberen het bij argumenten te houden ipv ad hominems of sneren.
pi_101770819
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hopelijk niet.
Laten we proberen het bij argumenten te houden ipv ad hominems of sneren.
Ja het is een beetje met stenen gooien nu.
pi_101771005
Stenen.

Bah.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:59:53 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101780061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Okay, als je noem maar wat, homeopatie bedrijft en nooit eens objectief kritisch bekijkt of het wel echt werkt zal je nooit in staat zijn verder te komen.
Je weet dat BigPharma rommel niet werkt. En dat het juridisch onmogelijk is om verhaal te halen.
En placebo is nog effectiever.

quote:
In de normale geneeskunde is het normaal dat een geaccepteerd medicijn nog eens wordt onderzocht.
Nee dat is niet normaal. Normaal in geneeskunde -- ik noem het liever ziekhoudkunde -- is de boel bij elkaar verzinnen, bedriegen en plagiëren.

Kijk maar naar het nieuws van gister.

Er is geen controle.

quote:
Zo werd jarenlang Acetylstein gezien als een middel om slijm bij het hoesten op te lossen om zo het hoesten te verminderen. Bij het nog een keer bekijken bleek het nul werking te hebben. Wel kwam men er achter dat het de lever beschermd tegen beschadiging bij een overdosis paracetamol.

Dit is het verschil tussen homeopatie en pharmacologie, homeopatie is een pseudowetenschap,
Grappig het is precies andersom.
quote:
het baggert voort op de ingeslagen weg en vraagt zich nooit af of die juist is. Sterker nog, kritische geluiden zijn niet welkom.

Kortom, door kritisch te kijken naar wat je doet en bereikt, verbeter je jezelf.
De mate waarin men in staat is kritisch naar zichzelf te kijken hoe hoger de waarheidsvinding.
Je hebt je nooit verdiept in de materie ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:03:01 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101780163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Al die jaren NWS en POL. Wat heeft dat nou concreet opgeleverd :o
Nou. Door de maanden heen zijn er steeds meer BigBrother nieuws berichten behandeld.
Wat jaren terug nog BNW onderwerpen zijn is nu NWS.

Maar dat is een algehele tendens in MSM.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_101780251
Ik vind bnw wel vermakelijk leesvoer op zijn tijd. Maar het is een tijdsbesteding, niet iets wat dingen oplevert met echte meerwaarde imo.
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:09:44 #159
45206 Pietverdriet
pi_101780361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat jaren terug nog BNW onderwerpen zijn is nu NWS.

Dat komt omdat jij ze daar post, lambiekje..
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:13:05 #160
45206 Pietverdriet
pi_101780447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat BigPharma rommel niet werkt. En dat het juridisch onmogelijk is om verhaal te halen.
En placebo is nog effectiever.

[..]

Nee dat is niet normaal. Normaal in geneeskunde -- ik noem het liever ziekhoudkunde -- is de boel bij elkaar verzinnen, bedriegen en plagiëren.

Kijk maar naar het nieuws van gister.

Er is geen controle.

[..]

Grappig het is precies andersom.

[..]

Je hebt je nooit verdiept in de materie ?!
Grapjas
Jij begon een serie over homeopatie, waar je geen enkel weerwoord had, of je zelfs maar meer liet zien na de OP. Als er iemand bnw een naam geeft van paranoide achter elke boom een complot zien jij dat wel.
pi_101782355
@ Dagdad mooi geschreven hoor, wou dat ik mn gedachten zo mooi kon verwoorden
pi_101783729
De enige topics die in bnw staan die ik inhoudelijk soms wel aardig vind is big pharma. Alhoewel daar ook een hoop ongenuanceerde rotzooi voorbij komt.
pi_101798848
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met modder beworpen worden is wat anders dan een modderfiguur. Waarom wil je niet inhoudelijk de discussie aangaan, maar scheld je alleen maar? Kan je niet meer dan dat?
Piet, ik heb geprobeerd om 'n inhoudelijke discussie te voeren, stel vragen, plaats 'n kantekening, want ik begrijp je OP niet. Krijg daar geen enkele reactie op. Discussie :{w
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_101845713
Even een ad hoc resumee:

09/11 en WTC-7; is op zijn minst niet meer politiek correct in te passen en voor kontdraaiers een onmogelijke uitvoerbare te ontkennen gebeurtenis c.q. om er zich uit te kunnen lullen.

big pharma is ontmaskerd, de gezondheidszorg wordt dat ook straks.

TV-fakery is bewezen door J0kkebr0k.

Mannetjes op de maan, Joris Demmink & Michael Jackson

Er is al maatschappelijke discussie op gang gekomen over "hoe de schaapjes t.z.t. behandeld zullen moeten worden" .
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 18:33:12 #165
249559 crew  Lavenderr
  donderdag 10 april 2014 @ 18:42:54 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138735284
de grens tussen realiteit en BNW en NWS word steeds kleiner.
Het probleem is vaak wel wat is betrouwbaar en wat niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 april 2014 @ 18:44:55 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138735344
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 18:48:01 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_138735437
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo?
Daar gaat het de laatste posts over homeopatische middelen en in dit topic gaat het daar ook uitgebreid over.
Dan houden we Big Pharma voor Big Pharma en vaccinaties in het Vaccinatie-topic en homeopathie hier.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 18:34:58 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_138771272
En nog even antwoord op de TT: een heleboel mooie topics O+
pi_138789528
Zullen we daarmee dan dit topic afsluiten? Lijkt wel een mooi einde. ;)
Anders blijft het een vicieuze cirkel....

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2014 08:27:38 ]
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 10:11:50 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_138790692
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:27 schreef Iwanius het volgende:
Zullen we daarmee dan dit topic afsluiten? Lijkt wel een mooi einde. ;)
Anders blijft het een vicieuze cirkel....
Niet persé, er wordt nog steeds gediscussieerd over de diverse onderwerpen, zoals de afgelopen week over homeopathie, dus waarom sluiten? Het is niet zo dat er geen ruimte meer is op het internet ;)
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:48:38 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138792307
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 01:41 schreef Bankfurt het volgende:
Even een ad hoc resumee:

09/11 en WTC-7; is op zijn minst niet meer politiek correct in te passen en voor kontdraaiers een onmogelijke uitvoerbare te ontkennen gebeurtenis c.q. om er zich uit te kunnen lullen.

big pharma is ontmaskerd, de gezondheidszorg wordt dat ook straks.

TV-fakery is bewezen door J0kkebr0k.

Mannetjes op de maan, Joris Demmink & Michael Jackson

Er is al maatschappelijke discussie op gang gekomen over "hoe de schaapjes t.z.t. behandeld zullen moeten worden" .
Op Michael Jackson na, is de rest inderdaad nog steeds actief :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_138817107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
En nog even antwoord op de TT: een heleboel mooie topics O+
Zeer zeker!
Daarbij.. Wat moet een discussieforum eigenlijk opleveren behalve discussies?
Is het aantal ontdekkingen of onthullingen een maatstaf voor het bestaansrecht van dit forum? Hoe zit dat met andere subfora dan? En moeten we het anders maar sluiten? Of was het een andere manier om te zeggen dat we maar 'gekkies' zijn, in deze hoek?
Het feit dat het gewone nieuws en BNW steeds meer raakvlakken vertoont, spreekt wat mij betreft boekdelen. Het feit dat dit subforum flink gegroeid is ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')