abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 15:46:14 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101674738
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101674816
BNW, geen kwaad woord over BNW.

Love it.

Er zijn een aantal prachtige topics geplaatst in de loop der jaren.
Als de criticasters de moeite zouden nemen om die eens door te lezen zouden ze zich misschien eens achter de oren krabben en hun oordeel herzien.

Vanzelfsprekend hoef je het niet met elke theorie eens te zijn, en is niet elk complot ook écht een complot, maar het is fascinerend om kennis te nemen van al deze op het eerste gezicht bizarre en onmogelijke dingen die hier af en toe gepresenteerd worden.
Dus alleen daarom vind ik BNW :9 .

De reis op zich is al spannend, en het einddoel soms ondergeschikt er aan.
pi_101675168
quote:
Mooi vind ik deze post:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit was allang geen BNW-verhaal meer. De voorbeelden liggen voor het oprapen.
Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:02:30 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101675330
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi vind ik deze post:

[..]

Het schetst in mijn ogen de problemen die er soms zijn met verscheidene BNW-theorieen, namelijk dat de voorbeelden vaak niet zo concreet zijn, maar dat er genoeg aanwijzingen zijn voor dat veel voorbeelden allang werkelijkheid zijn. Maar omdat het BNW-gerelateerd is lijkt het voor veel mensen te vergezocht om waar te zijn. Dat, terwijl de voorbeelden voor het oprapen liggen.
Ja .. eerst is iets vergezocht. Iemand pakt wat op, legt het onder de loep en zegt "hee, er klopt iets niet" en word smakelijk uitgelachen, dat is de weirdo.
Maar een aantal jaar later is de theorie misschien helemaal niet eens zo vergezocht maar is het dagelijkse realiteit geworden.

Dat gaat gelukkig niet voor iedere theorie op, maar het gebeurt wel eens een enkele keer.
Ergo: Goed dat BNW bestaat *O*
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:06:27 #105
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_101675483
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
En nummerborden automatisch uitlezen is old hat, gezichtsherkenning is al jaren de standaard, zo worden notoire zwartrijders in trams opgespoord bv, en was de politie in london zo goed in staat de plunderaars te vinden en te pakken
Zodra wat dan ook door de werkelijkheid wordt ingehaald gaan mensen het bagatelliseren. Of doen net of het ze niets verbaast.

Mede ook: zodra een bepaald motief duidelijk wordt/is doen veel mensen plots alsof er niet langer sprake kan zijn van een kwalijke samenzwering.
Zo van... "Ow, ze pakken alleen onze privacy af omdat het efficiënter is."
pi_101681004
quote:
Ja en daar gaat het heen NWO is comming closer
pi_101689042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Just because you are paranoid it does not mean they are not out to get you
Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
  woensdag 7 september 2011 @ 21:19:43 #108
45206 Pietverdriet
pi_101689350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus PietVERDRIET. Een nietszeggende one-liner - die enkel jouw retoriek retoriek retoriek retoriiiiiiiiiiek (hej blijft mn toetsenbord nou steken?) bevestigd - is alles wat je aan je eigen topic kunt bijdragen. En dat terwijl de bijdrage van de BNW'ers juist zo integer en genuanceerd is. :N
En geen gevoel voor humor hebben...
pi_101689420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En geen gevoel voor humor hebben...
Is goed. Ik pak en zet even mijn clowns-masker op. Ik laat wel weten of ik erom kon lachen.
pi_101739463
BNW heeft vooral opgeleverd dat men heeft begrepen, dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM), maar dat men altijd moet blijven kunnen discussieren en open blijven voor nieuwe meningen en inzichten van anderen.
pi_101742719
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:02 schreef Bankfurt het volgende:
dat men niet naar 1 specifieke weergave van de toestand in de wereld moet kijken (zoals MSM),
Dus eigenlijk zeg je dat BNWers jou moeten negeren?
pi_101743479
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:51:42 #113
45206 Pietverdriet
pi_101743494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, wat heeft al dat gejank en gezeik in NWS precies opgeleverd? Juist: geen ene reet. Met andere worden: achterlijk topic.
Open er daar een topic over.
pi_101743552
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Open er daar een topic over.
Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:55:31 #115
45206 Pietverdriet
pi_101743609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik reageer op je OP. Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
pi_101743633
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij vind dus dat ik de vraag niet mag stellen en deze discussie niet mag voeren.
Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
pi_101743834
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

quote:
Open er een topic over.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:09:08 #118
45206 Pietverdriet
pi_101743975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, je gaat gerust je gang. Maar ik mag dus geen kritiek op uiten op jouw topic?
Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
pi_101744030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, zie graag inhoudelijke en beargumenteerde kritiek tegemoet.
Nog steeds geen cursus begrijpend lezen gevolgd? Ik help je wel even.

quote:
Wat moet een forum precies opleveren? Wat is het doel ervan? De instee is niet om een beerput open te trekken, maar om in gesprek te gaan over tal van onderwerpen. De insteek van dit topic slaat dus als een lul op een drumstel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:32 #120
45206 Pietverdriet
pi_101744176
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
pi_101744529
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is al eerder langsgekomen, maar als je een roltrap wilt.
Daarmee geef je geen antwoord op de vraag, maar zeg je dat het hele BNW niet meer is dan lekker bezig zijn en het reposten van anderen en niet veel meer dan dat. Zoals ik al in de op aangaf, en zeg je daarmee ook dat het concreet niets heeft opgeleverd.
Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:30:14 #122
45206 Pietverdriet
pi_101744646
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het toont aan dat het een domme vraag betreft en dat jij kennelijk de insteek van dit forum niet begrijpt. Jij neemt het ons nu kwalijk maar wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gebrekkige intellect.
Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.
pi_101744693
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk eens aan wat een beargumenteerde en inhoudelijke reply.
Open er een topic over.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:34:32 #124
45206 Pietverdriet
pi_101744789
Grappig, de een wil de discussie niet voeren, de ander is er niet toe in staat.
pi_101744871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, de een wil de discussie niet voeren, de ander is er niet toe in staat.
Welke discussie? Het moet pijnlijk voor je zijn om te verkroppen dat je een modderfiguur geslagen hebt met dit topic, ik gun het je. Kruip nu maar snel je holletje weer in, je bent schijnbaar nog te simpel om fatsoenlijk te trollen, domoortje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')