Vrouwelijke nukubu die een topic opent he...quote:
Slaap lekker!quote:
Gelukkig nemen ze zichzelf wél serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Burgerszoo, de uitmarkt. Wtfdie gasten hebben het maar luxe!
Ja, echt slecht... Als ik zo'n opdracht in mijn maag gesplitst zou krijgen ging ik wsl op parade wegens weigeren dienstbevel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[DEF] SC#253 The whole nine yards.
Mijn god...____!!!!
Ik hou voorlopig mijn mond over luchtdebiel, dit begint gewoon een gevoel van plaatsvervangende schaamte op te roepen..
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Clan en AchJa, gaan jullie donderdag naar de KMS voor de reünie?
Was er helemaal geen legering beschikbaar voor de reünie of zat het al vol?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.
ALS zo'n verzoek al bij ons zou binnenkomen werd hij meteen door het hoogste niveau gelezen, gelachen en afgewezen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, echt slecht... Als ik zo'n opdracht in mijn maag gesplitst zou krijgen ging ik wsl op parade wegens weigeren dienstbevel.
Zit je nu bij LMB dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:38 schreef Thaboel het volgende:
Okeeee.... Iemand die op de RVS zit en zich geroepen voelt om mij te redden uit de efteling?
Nee, stond al in het aanmeldingsformulier. Dan bekijken ze het maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was er helemaal geen legering beschikbaar voor de reünie of zat het al vol?
Slecht geregeld dan. Bedden zat daar. En anders schoppen ze de leerlingen maar een dag de tenten in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, stond al in het aanmeldingsformulier. Dan bekijken ze het maar.
Oh wacht die waren net in het sprookjesbos een bergtraining aan het doen.quote:
What's next?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh wacht die waren net in het sprookjesbos een bergtraining aan het doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slecht geregeld dan. Bedden zat daar. En anders schoppen ze de leerlingen maar een dag de tenten in.
Reunie KMSquote:Bijzonderheden:
Pendeldienst station-KMS / parkeerplaats buiten KMS aanwezig / géén legering mogelijk
/ deelnemerplafond = 2.500 / drank en voeding op eigen kosten.
WTF!!?? Wat een afgang zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Reunie KMS
Drank en voeding op eigen kosten...![]()
naar het dolfinarium voor amfibiese trainingquote:
Oei, Pieterburen lijkt me iets veiliger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
naar het dolfinarium voor amfibiese training
Een pierenbadje..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oei, Pieterburen lijkt me iets veiliger.
Oh..... Te diep?quote:
Dat dus, ze bekijken het maar.quote:
Yep, de 6de.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, ze bekijken het maar.
Btw, moesten we deze week een krat bier aanrukken? (20 jaar bij de baas).
Proficiat!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Lotusss het volgende:
Rustig...
Oh ja: ik ben aangenomen! Ik mag volgende week beginnen!
Dank!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[DEF] SC#253 The whole nine yards.
Mijn god...____!!!!
Ik hou voorlopig mijn mond over luchtdebiel, dit begint gewoon een gevoel van plaatsvervangende schaamte op te roepen..
Present ! Hoezo moet je dan gered worden ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:38 schreef Thaboel het volgende:
Okeeee.... Iemand die op de RVS zit en zich geroepen voelt om mij te redden uit de efteling?
Wat had je daar te zoeken? ZKH bezoek is meestal niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Weer 2 uur thuis, terug van de Radboud.
Jezus, in totaal bijna 3 uur met de trein elke dag.. gaar
Is m'n uni. Studeer biologiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat had je daar te zoeken? ZKH bezoek is meestal niet goed.
Ahh okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is m'n uni. Studeer biologie.
Maar eh, je doet me herinneren: hoe ging jouw onderzoek, was toch vandaag?
Kan ik me voorstellen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh ok
Was idd vandaag.
Bronchoscopie is een naar onderzoek.
Krijgt van alles in je luchtpijp voordat je uiteindelijk een "roesje" krijgt.
Nu heb ik een zere keel
Gefeli!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Lotusss het volgende:
Rustig...
Oh ja: ik ben aangenomen! Ik mag volgende week beginnen!
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..
Maarja: je hebt het overleefd!
Hoor ik volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een zelfreflectie..
Wat was de arts z'n conclusie?
Ik ben morgen op de reunie van de KMS, als oud-leerling én oud-werknemer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Clan en AchJa, gaan jullie donderdag naar de KMS voor de reünie?
ZOOO VEEEL KLEINE ZEURENDE EN JANKENDE KINDEREN.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Present ! Hoezo moet je dan gered worden ?
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Avond Deffers, ik ga even een vrouwenfilm kijken op RTL5
Je hebt een potentieel vriendinnetje op bezoek? Je hebt hoge koorts? Je zit onder de kalmerende medicatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Avond Deffers, ik ga even een vrouwenfilm kijken op RTL5
Omdat ze stiekem best leuk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt een potentieel vriendinnetje op bezoek? Je hebt hoge koorts? Je zit onder de kalmerende medicatie?
... anders kan ik het me niet voorstellen waarom je zo'n film zou kijken...
quote:
Wat doe je dan ook met kleine, jankende, zeurende kinderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ZOOO VEEEL KLEINE ZEURENDE EN JANKENDE KINDEREN.
Blij dat ik thuis ben
Mag toch hopen dat ik niet té oud ga wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat onkruid niet vergaat was de arts zijn conclusie![]()
Achter het behang plakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met kleine, jankende, zeurende kinderen?
'verdeelt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef hcwp het volgende:
[..]
'verdeelt!verdomme zeg... Dat is bijna net zo sneu als musicalster spelen.
En zelfs nadat je dit zegt heb ik nog geen spellingsfout kunnen ontdekken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...
'Wou' mag ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...
Enige juiste andwoordquote:
Dat moeten we nog zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
Owja, ik ben er ook op de KMS jaardag... 17-Charlie Orientatie team gaat LOESOE !!!
Vergeet de elektrische offroad scootmobielen niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Jah das oneerlijk ! Die hebben bijna 65 jaar aan ervaring kunnen opdoen in het orienteren.... Die versla ik natuurlijk nooit
quote:
Oeh?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Lees net dat vliegbasis Eindhoven voorlopig niet gaat sluiten! Yay voor Cobra4!
Toch?
Er is nog geen besluit genomen bedoel je.......quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Lees net dat vliegbasis Eindhoven voorlopig niet gaat sluiten! Yay voor Cobra4!
Toch?
Goed je werk blijven doen en jezelf onmisbaar maken, zo heb ik in begin jaren 90 aan de numerus fixus weten te ontglippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
En dan hebben we de Numerus Fixus natuurlijk nog.
Duh, als om 1200 de tap los gaat kan ik om 1730 niet meer rijden... Enne misschien wil ik de Kardinaal of de Carte Blanche wel ff checken. (just for the good old times...)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Clan het volgende:
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:
In principe kan je altijd wel ergens een bed inpikken, volgens mij is er toch bijna niemand aanwezig op de KMS, in het verleden ( toen ik nog in dienst was ) heb ik ook vaak na een borrel ergens een bed gezocht, dat is nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, als om 1200 de tap los gaat kan ik om 1730 niet meer rijden... Enne misschien wil ik de Kardinaal of de Carte Blanche wel ff checken. (just for the good old times...)
Oeh die onthou ik even!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Clan het volgende:
Volgende week:
Zaterdag, 10 september 2011
Open Monumentendag
ASK en Artilleriemuseum
10:00 – 17:00 uur
Toegang via de Bovenpoort, boven op de Woldberg (Eperweg), met goede parkeergelegenheid. De entree is op deze dag voor iedereen gratis.
Diverse activiteiten en de mogelijkheid de permanente tentoonstelling te bezoeken.
Gratis pendelbusje van de Legerplaats naar de Bottermarkt Elburg (of vice versa) vanaf de parkeerplaats.
Activiteiten:
- Kleine tentoonstelling rondom het landelijke thema ‘Nieuw Gebruik- Oud Gebouw’. - De Officierscantine is op deze dag voor het publiek geopend (bijzonder zijn de gebrandschilderde ramen).
- Pendel met historisch voertuig tussen de twee musea.
- Proeverij van Barbara’s Kruidenbitter (het overbekende artilleristendrankje)
- Muzikaal optreden van het Reünieorkest Artillerie en Fanfarekorps der Genie
- Static show groot en rollend materieel (staat normaal in depot)
- Speciale speurtocht voor de kinderen door de beide musea
- Verschillende verkoopstandjes
Ow... dacht dat het (voorlopig) goed nieuws voor je was....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog geen besluit genomen bedoel je.......![]()
Nog (wat een verrassing) totale onzekerheid voor alle 1200 medewerkers op de basis dus.
Nope, geen verandering. Nog steeds onzekerheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow... dacht dat het (voorlopig) goed nieuws voor je was....
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, vroeger was je op je 19e volwassen, een dubbele felicitatie voor jouquote:
Dank uquote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, vroeger was je op je 19e volwassen, een dubbele felicitatie voor jou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |