'Wou' mag ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...
Enige juiste andwoordquote:
Dat moeten we nog zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
Owja, ik ben er ook op de KMS jaardag... 17-Charlie Orientatie team gaat LOESOE !!!
Vergeet de elektrische offroad scootmobielen niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Jah das oneerlijk ! Die hebben bijna 65 jaar aan ervaring kunnen opdoen in het orienteren.... Die versla ik natuurlijk nooit
quote:
Oeh?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Lees net dat vliegbasis Eindhoven voorlopig niet gaat sluiten! Yay voor Cobra4!
Toch?
Er is nog geen besluit genomen bedoel je.......quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Lees net dat vliegbasis Eindhoven voorlopig niet gaat sluiten! Yay voor Cobra4!
Toch?
Goed je werk blijven doen en jezelf onmisbaar maken, zo heb ik in begin jaren 90 aan de numerus fixus weten te ontglippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
En dan hebben we de Numerus Fixus natuurlijk nog.
Duh, als om 1200 de tap los gaat kan ik om 1730 niet meer rijden... Enne misschien wil ik de Kardinaal of de Carte Blanche wel ff checken. (just for the good old times...)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Clan het volgende:
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:
In principe kan je altijd wel ergens een bed inpikken, volgens mij is er toch bijna niemand aanwezig op de KMS, in het verleden ( toen ik nog in dienst was ) heb ik ook vaak na een borrel ergens een bed gezocht, dat is nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, als om 1200 de tap los gaat kan ik om 1730 niet meer rijden... Enne misschien wil ik de Kardinaal of de Carte Blanche wel ff checken. (just for the good old times...)
Oeh die onthou ik even!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Clan het volgende:
Volgende week:
Zaterdag, 10 september 2011
Open Monumentendag
ASK en Artilleriemuseum
10:00 – 17:00 uur
Toegang via de Bovenpoort, boven op de Woldberg (Eperweg), met goede parkeergelegenheid. De entree is op deze dag voor iedereen gratis.
Diverse activiteiten en de mogelijkheid de permanente tentoonstelling te bezoeken.
Gratis pendelbusje van de Legerplaats naar de Bottermarkt Elburg (of vice versa) vanaf de parkeerplaats.
Activiteiten:
- Kleine tentoonstelling rondom het landelijke thema ‘Nieuw Gebruik- Oud Gebouw’. - De Officierscantine is op deze dag voor het publiek geopend (bijzonder zijn de gebrandschilderde ramen).
- Pendel met historisch voertuig tussen de twee musea.
- Proeverij van Barbara’s Kruidenbitter (het overbekende artilleristendrankje)
- Muzikaal optreden van het Reünieorkest Artillerie en Fanfarekorps der Genie
- Static show groot en rollend materieel (staat normaal in depot)
- Speciale speurtocht voor de kinderen door de beide musea
- Verschillende verkoopstandjes
Ow... dacht dat het (voorlopig) goed nieuws voor je was....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog geen besluit genomen bedoel je.......![]()
Nog (wat een verrassing) totale onzekerheid voor alle 1200 medewerkers op de basis dus.
Nope, geen verandering. Nog steeds onzekerheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow... dacht dat het (voorlopig) goed nieuws voor je was....
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, vroeger was je op je 19e volwassen, een dubbele felicitatie voor jouquote:
Dank uquote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, vroeger was je op je 19e volwassen, een dubbele felicitatie voor jou
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |