Hoor ik volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een zelfreflectie..
Wat was de arts z'n conclusie?
Ik ben morgen op de reunie van de KMS, als oud-leerling én oud-werknemer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Clan en AchJa, gaan jullie donderdag naar de KMS voor de reünie?
ZOOO VEEEL KLEINE ZEURENDE EN JANKENDE KINDEREN.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Present ! Hoezo moet je dan gered worden ?
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Avond Deffers, ik ga even een vrouwenfilm kijken op RTL5
Je hebt een potentieel vriendinnetje op bezoek? Je hebt hoge koorts? Je zit onder de kalmerende medicatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Avond Deffers, ik ga even een vrouwenfilm kijken op RTL5
Omdat ze stiekem best leuk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt een potentieel vriendinnetje op bezoek? Je hebt hoge koorts? Je zit onder de kalmerende medicatie?
... anders kan ik het me niet voorstellen waarom je zo'n film zou kijken...
quote:
Wat doe je dan ook met kleine, jankende, zeurende kinderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ZOOO VEEEL KLEINE ZEURENDE EN JANKENDE KINDEREN.
Blij dat ik thuis ben
Mag toch hopen dat ik niet té oud ga wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat onkruid niet vergaat was de arts zijn conclusie![]()
Achter het behang plakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met kleine, jankende, zeurende kinderen?
'verdeelt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe duurt het ook maar tot 17:30, ik zou niet weten wat je de rest van de avond op het terrein wilt gaan doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef hcwp het volgende:
[..]
'verdeelt!verdomme zeg... Dat is bijna net zo sneu als musicalster spelen.
En zelfs nadat je dit zegt heb ik nog geen spellingsfout kunnen ontdekken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is dat ik niet de spellingsnazi uit wilde hangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |