Vrouwelijke nukubu die een topic opent he...quote:
Slaap lekker!quote:
Gelukkig nemen ze zichzelf wél serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Burgerszoo, de uitmarkt. Wtfdie gasten hebben het maar luxe!
Ja, echt slecht... Als ik zo'n opdracht in mijn maag gesplitst zou krijgen ging ik wsl op parade wegens weigeren dienstbevel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[DEF] SC#253 The whole nine yards.
Mijn god...____!!!!
Ik hou voorlopig mijn mond over luchtdebiel, dit begint gewoon een gevoel van plaatsvervangende schaamte op te roepen..
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
Clan en AchJa, gaan jullie donderdag naar de KMS voor de reünie?
Was er helemaal geen legering beschikbaar voor de reünie of zat het al vol?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet. Overnachting niet mogelijk, ik ga niet naar dat soort evenementen om ranja te drinken.
ALS zo'n verzoek al bij ons zou binnenkomen werd hij meteen door het hoogste niveau gelezen, gelachen en afgewezen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, echt slecht... Als ik zo'n opdracht in mijn maag gesplitst zou krijgen ging ik wsl op parade wegens weigeren dienstbevel.
Zit je nu bij LMB dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:38 schreef Thaboel het volgende:
Okeeee.... Iemand die op de RVS zit en zich geroepen voelt om mij te redden uit de efteling?
Nee, stond al in het aanmeldingsformulier. Dan bekijken ze het maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was er helemaal geen legering beschikbaar voor de reünie of zat het al vol?
Slecht geregeld dan. Bedden zat daar. En anders schoppen ze de leerlingen maar een dag de tenten in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, stond al in het aanmeldingsformulier. Dan bekijken ze het maar.
Oh wacht die waren net in het sprookjesbos een bergtraining aan het doen.quote:
What's next?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh wacht die waren net in het sprookjesbos een bergtraining aan het doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slecht geregeld dan. Bedden zat daar. En anders schoppen ze de leerlingen maar een dag de tenten in.
Reunie KMSquote:Bijzonderheden:
Pendeldienst station-KMS / parkeerplaats buiten KMS aanwezig / géén legering mogelijk
/ deelnemerplafond = 2.500 / drank en voeding op eigen kosten.
WTF!!?? Wat een afgang zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Reunie KMS
Drank en voeding op eigen kosten...![]()
naar het dolfinarium voor amfibiese trainingquote:
Oei, Pieterburen lijkt me iets veiliger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
naar het dolfinarium voor amfibiese training
Een pierenbadje..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oei, Pieterburen lijkt me iets veiliger.
Oh..... Te diep?quote:
Dat dus, ze bekijken het maar.quote:
Yep, de 6de.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, ze bekijken het maar.
Btw, moesten we deze week een krat bier aanrukken? (20 jaar bij de baas).
Proficiat!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Lotusss het volgende:
Rustig...
Oh ja: ik ben aangenomen! Ik mag volgende week beginnen!
Dank!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[DEF] SC#253 The whole nine yards.
Mijn god...____!!!!
Ik hou voorlopig mijn mond over luchtdebiel, dit begint gewoon een gevoel van plaatsvervangende schaamte op te roepen..
Present ! Hoezo moet je dan gered worden ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:38 schreef Thaboel het volgende:
Okeeee.... Iemand die op de RVS zit en zich geroepen voelt om mij te redden uit de efteling?
Wat had je daar te zoeken? ZKH bezoek is meestal niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Weer 2 uur thuis, terug van de Radboud.
Jezus, in totaal bijna 3 uur met de trein elke dag.. gaar
Is m'n uni. Studeer biologiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat had je daar te zoeken? ZKH bezoek is meestal niet goed.
Ahh okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is m'n uni. Studeer biologie.
Maar eh, je doet me herinneren: hoe ging jouw onderzoek, was toch vandaag?
Kan ik me voorstellen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh ok
Was idd vandaag.
Bronchoscopie is een naar onderzoek.
Krijgt van alles in je luchtpijp voordat je uiteindelijk een "roesje" krijgt.
Nu heb ik een zere keel
Gefeli!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Lotusss het volgende:
Rustig...
Oh ja: ik ben aangenomen! Ik mag volgende week beginnen!
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..
Maarja: je hebt het overleefd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |