He zijn onze kinderen even oud ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand interesse voor een baby-set voor de triptrap, inlcusief kussentjes?
Het is de groene (zie bv de babydumpsite), met het gestreepte kussensetje.
Misschien kunnen we ruilen? Ik heb nog heel veel kleren van Eva.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Te koop: Dr Visser/Beegle schoenen maat 24
Zijn nog helemaal nieuw, maar passen Bram niet. Ik wil er nog graag ¤15,- excl verzendkosten voor hebben, maar er valt altijd te onderhandelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf op zoek naar leuke rokjes in maat 68/74 voor Eline
Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Wat is dat zandkleurige ding dat op de grond ligt bij de bugaboo trouwens?
vanaf maat 74 sta ik overal voor openquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen? Ik heb nog heel veel kleren van Eva.
He bahquote:En net zo'n badzitje als mignonne, maar dan blauw, 1 x gebruikt (Bram vond het niet fijn en Eline gaat nooit in bad)
Is dat niet de reiswieg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Wat is dat zandkleurige ding dat op de grond ligt bij de bugaboo trouwens?
Ik moet even kijken wat ik daarin heb, denk wel het eea. Je mag ook langskomen, of ik gooi alle kleren in een krat en kom naar jou toe. Of ik maak er fotos van als je liever niet afspreekt. (Wij wonen toch vlak bij elkaar??)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
vanaf maat 74 sta ik overal voor open
Meld!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
Hier gaat 86 er binnenkort uit, mevrouw vond nog een groeispurt wel grappig.
komt u maar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
tsss lekker is datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik reserveer alvast pyjama's, longsleeves en broeken 80
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef kaatjejannie het volgende:
80 ben ik aardig in voorzien, en 86 koop ik alleen als ik het echt heel erg leuk vind. Ik sla deze ronde denk ik even over.
Sofie is nu 80 in aan het groeien. Maar ze heeft ook nog wel een tuinbroek maat 68 aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
tsss lekker is dat![]()
[..]
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!
Ja graag!! Kan niet aan al deze vraag voldoen. Zoë heeft voornamelijk in de zomer in 86 gezeten, dus heel veel longsleeves heb ik niet, wel een gigantische berg met t-shirts, maar ja, daar is het niet echt meer weer voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Fannetje het volgende:
Haha, dat wordt nog wat![]()
Nog meer mensen met meisjeskleding maat 80/86 in de aanbieding? Hoeven we niet zo te vechten!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
tsss lekker is dat![]()
[..]
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!
Yes pleasequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb net uit Lars zijn commode 3 pyama's gehaald die te klein zijn, maat 86/92 1 keer bambino (wit/d.blauw) en 2 keer hema (1 keer katoen blauw/bruin 1 keer flanel blauw geruit)
Ik wil best een foto maken als iemand interesse heeft.
T-shirts kunnen ook hoor!! Romper met lange mouwen eronder en klaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja graag!! Kan niet aan al deze vraag voldoen. Zoë heeft voornamelijk in de zomer in 86 gezeten, dus heel veel longsleeves heb ik niet, wel een gigantische berg met t-shirts, maar ja, daar is het niet echt meer weer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
Heb je het nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef snoopy het volgende:
Iemand nog interesse in een campingbedje? Donkerblauw van Prenatal en er zit een matrasje bij.
Vraagprijs 10 euro. Af te halen in Amsterdam.
Ik wil die rechter 2 welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, hier een foto van de pyama's
2¤ p.s.
[ afbeelding ]
Allen maat 86/92
Midden is van bambino
De andere 2 van Hema
Ook al interesse hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
Dat had er op zich best bij mogen staanquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef bitterend het volgende:
Vanyel, waar in het land kan het opgehaald worden?
Die heb ik wel bij een ouderwetse wagen zitten maar daar past bijna niks in. Ik doe echt boodschappen ermee, dus flessen enzo gaan daar in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
kan je niet gewoon zo'n netje gebruiken?
Moet ie heel snel weg? ik wil hem ophalen, ik studeer in Utrecht dus kan hem eind Sep/Oktober halenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat had er op zich best bij mogen staan
Utrecht.
Hij staat nogal in de weg. Toevallig heeft vanmorgen iemand aangegeven hem snel te willen ophalen, maar als dat niks wordt hou ik je in gedachten.quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Moet ie heel snel weg? ik wil hem ophalen, ik studeer in Utrecht dus kan hem eind Sep/Oktober halen
tenzij hij nu weg moet!
Dankje ik ga eens even googlen en vergelijken of zoiets zou passen!! Hoop het heel hard. Echt een onmisbaar ding hierquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Linda2205 het volgende:
Poppejans, SafetyFirst hoort (dacht ik) bij MaxiCosi. Dus miss. een maxicosi-mandje proberen
Hij is weg.quote:
Nou he! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef Sandous het volgende:
Bodpa, ben blij met de wagen!!
En wat een lieve dame
Niemand?quote:Op maandag 5 september 2011 11:13 schreef flugeltje het volgende:
Is die zwangerschapsdementie nu al begonnen, zou toch zweren dat ik hier vanochtend een berichtje geplaatst had met de vraag of iemand nog een stapeltje rompers maat 80 heeft liggen die ik kan overnemen. Enfin, bij deze dan nog maar een keer...
Ja maar da's geen sport natuurlijk om het nieuw te kopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel. Bij de hema, 4 voor een tientjemaar dat zijn wel dubbele maten.
Ik wil straks wel even voor je kijken. Moet eerst ff de oudste van school halen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Moet ik dan echt keidure nieuwe spullen gaan kopen?/pruillip
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Liefst zelfs nog zonder mouw... Die mouwen stropen altijd zo op in z'n overkleding...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil straks wel even voor je kijken. Moet eerst ff de oudste van school halen!
Lange of korte mouw?
Ok zal even voor je kijken!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Liefst zelfs nog zonder mouw... Die mouwen stropen altijd zo op in z'n overkleding...
Yup, als ze ruim vallen zeker... Hij gaat nu net over van 74 naar 80 dus die moeten nog even meekunnen. Vooral in het tempo waarin ze hier onherstelbaar vies wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Flugeltje is 74/80 ook goed? Volgens mij heb ik daar nog wel wat van liggen...
Ja duh, daar heb ik wat aan....quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt van alles maar verkoop niks. Ik bewaar alles voor B2
Spul is allemaal nog van Mikael geweest. Tegen die tijd dat deze er in kan is het dan 6 jaar oud.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef trui het volgende:
2 jaar is zo om toch? ik zou liever wat stapeltjes hebben liggen dan dat ik alles nieuw moest kopen.
Mikael en Leander zijn ook beide van de zomer. Maar toch kon Leander niks van Mikael aan. Die is veel kleiner dan Mikael was rond deze tijd van het jaar. Denk dat Leander volgend jaar de zomerkleding wel aan kan die Mikael met 2 jaar aan kon. Dus dat bewaar ik ook wel. Van Mikael bewaar ik ook niks meer. Die heeft alles wel zo versleten dat het wel weg moet. Bovenkleding van Leander trouwens ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:52 schreef Vlindur het volgende:
Precies, ik bewaar daarom ook alles, en hier schelen ze ook op een maand na 2 jaar dus ook het zelfde seizoen. Ideaal
En mocht ik tegen de tijd spul tegenkomen wat ik toch niet mooi vind verkoop ik het dan wel. Nu niet iig
Sorry Fluugs
maat 80/86?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het kijken Nicole, Diaan ik wacht het nog wel even af... Als je nog broeken hebt hou ik me ook aanbevolen....
Yupzquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:29 schreef pessie het volgende:
Ik kreeg laatst weer een megatas met maat 80 maar daar zaten welgeteld 2 broekjes in. Maat 80 is een maat waarin jongetjes eerder verslijten dan dat ze eruit groeien.
Ik wil ook wel voor je kijken, Wij doen er immers ook niks meer mee. Broeken heb ik ook nog wel voor je liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Ja, maar dat is dé knikkerleeftijd!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef trui het volgende:
nou, dat is bij maat 122-128-134-140 nóg veel erger, kan ik je voorspellen, pessie.ik koop me blut aan nieuwe broeken!
en dan zet ik er ook nog knielappen op tussendoor.
Die hebben wij, roep maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:35 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand de bodywarmer van barbapapa van H&M? Die zwartemaat 86 ofzo
ik zit nog steeds met m'n rug, probeer zo snel mogelijk zodra het maar even kan de zolder op te gaan.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Pfau Black 2010 6 [thumbright]
550,- excl verzenden
[ afbeelding ]
Pfau v/w maat 4 [thumbright]
230,-excl verzenden (gereserveerd tot vanavond 20:00)
Van Pfau Black zijn er maar 17....quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat maakt ze zo bijzonder dat ze dit waard zijn? Geen koopinteresse overigens, gewoon nieuwsgierigheid.
jaaa, maar helaas ook geen geld over.. als je een week eerder was had ik hem van je gekocht.quote:
Rompers wil ik sowieso, van de broekjes alleen het bruine. PM me de gegevens maar...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Sugarsnap het volgende:
¤0,75 per stuk ex verzend? Past wel in vlop
De onderste 2 zijn wel 86, maar daar groeit Willem vanzelf in
Ik heb ook nog 2 broeken mt 80 voor je, als je ze wil. Zijn wel echt winterbroekjes
[ afbeelding ]
Geeft niets, ik heb geduld. Doe rustig aanquote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik zit nog steeds met m'n rug, probeer zo snel mogelijk zodra het maar even kan de zolder op te gaan.
Oeh naais, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Fluugs... ik heb tot nu toe 2 rompers voor je, en 5 gewone broekjes en 2 joggingbroekjes maat 80. Maar ik kon nog geen foto maken of verder zoeken... moest even weg.
Is die van de Prenatal Formfix? Zo ja, dan heb ik er een....quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef octopussy het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een Formfix voedingskussen voor mij? Mijn Hema voedingskussen is crap en ik wil een voedingskussen waar ik een poefje van kan maken (sit fix ofzo).
Ik zoek ze vanavond even voor je op!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rompers wil ik sowieso, van de broekjes alleen het bruine. PM me de gegevens maar...
Ik dacht dat die getallen echt serieus een typfoutje warenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat maakt ze zo bijzonder dat ze dit waard zijn? Geen koopinteresse overigens, gewoon nieuwsgierigheid.
Nee, het is geloof ik niet te koop bij de Prenatal, wel bij de Babydump.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is die van de Prenatal Formfix? Zo ja, dan heb ik er een....
Al genoeg broeken ondertussen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
YupzMet name maat 80 hij heeft nogal korte pootjes dus daar zit ie voorlopig nog wel in
×2quote:Op woensdag 7 september 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht dat die getallen echt serieus een typfoutje waren![]()
Kiekt anders 'ns effe voor mequote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Al genoeg broeken ondertussen?Anders heb ik volgens mij nog wel wat.
Mijn kinderwagen was duurder.....quote:Op woensdag 7 september 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht dat die getallen echt serieus een typfoutje waren![]()
Maar jeeeeeumig wie gaat er nou honderen![]()
![]()
euro's aan een lap stof uitgeven?! Hoe lekker/fijn/prachtig het ook draagt en hoe rijk ik ook zou zijn: never! Dat zou ik al niet eens aan een kinderwagen uitgeven.
Ik vind er wel veel mooie bijzitten die je wegdoet trouwens, mvpoess
ja maar daar heb je dan ook nog 4 wielen bijquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mijn kinderwagen was duurder.....
Nou ik vind dat je maar een grote dikke vette knuffel verdiendquote:Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef Pvoesss het volgende:
(dat herhaal ik keer 3727272 keer en dan doet het even minder zeer)
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
Onverwachts hoge rekeningen![]()
![]()
En dan moeten er doeken gaan.
[ afbeelding ]
De hele stash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wellen cassis 6
85,-excl verzenden
[ afbeelding ]
Millefiori Blauw 6
85,- excl verzenden
[ afbeelding ]
Anthrazit hennep 4
85,- excl verzenden
[ afbeelding ]
Pfau v/w maat 4
230,-excl verzenden
[ afbeelding ]
[b]Pfau Granat maat 6
129,- excl verzenden
Pfau ecru maat 6 b
110,-excl verzenden
Pfau violet maat 6
129,- excl verzenden
Graag een PM bij interesse het staat namelijk overal en nergens te koop![]()
Collector's items hebben nu eenmaal hun waarde. Hoeven wij niet te snappen, zolang de mensen die het er wél voor over hebben het maar begrijpenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef Troeta het volgende:
Tja, het zal wel hoge nood zijn dan.
Ik snap het probleem niet maar de toon wel...quote:Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef Troeta het volgende:
Tja, het zal wel hoge nood zijn dan.
Het is er in ieder geval een met van die korreltje (dus niet zo stug als die van de hema) en je kunt er een poefje vvan maken. Sterker nog, ik heb in mail een beschrijving hoe je zelf een poefhoes kunt maken voor een voedingskussen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nee, het is geloof ik niet te koop bij de Prenatal, wel bij de Babydump.
Naar wat ik in de afgelopen jaren heb begrepen van doeken is dat het indragen en soepel maken van doeken tijd kost. Als een doek dus al soepel gedragen is kan ik me voorstellen dat daar een waarde aan zit. Koper en verkoper moeten dat zelf beslissen, dat ikzelf niet zoveel geld overheb voor een doek heeft daar absoluut helemaal niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef Troeta het volgende:
Nouja, ik vond dit juist een fijn topic omdat alles voor een mooie prijs verkocht werd en ik zou het heel zuur vinden als ik iets duurder koop tweedehands dan wanneer het nieuw is.
En verder kan pvoess wel wat hebben hoor.
Daar ben je toch zelf bij?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef Troeta het volgende:
Nouja, ik vond dit juist een fijn topic omdat alles voor een mooie prijs verkocht werd en ik zou het heel zuur vinden als ik iets duurder koop tweedehands dan wanneer het nieuw is.
ik heb pas alles weggegooid of wegge geven. ik ga binnen 2 weken alles uitzoeken wat kleding betrefrt. welke maat zoek je?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef dolphinqueen het volgende:
Ik blijf dingen vragen, maar wie heeft meiden schoentjes maatje 21 voor een 'leuk' prijsje te koopRosanne begint nu echt te lopen, maar heeft nog geen schoentjes voor buiten.
kleding maatje 86 en schoentjes maatje 21 en qua jongenskleding maatje 104/110quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb pas alles weggegooid of wegge geven. ik ga binnen 2 weken alles uitzoeken wat kleding betrefrt. welke maat zoek je?
Zo'n beetje iedereen die in doekenland rondloopt weet dat er LE zijn, die worden alleen maar meer waard. Het zou natuurlijk raar zijn als je een doek verkoopt voor 80 euro, terwijl een ander hem verkoopt voor 400 euro. Dan ben je een enorme dief van je eigen beurs.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef Troeta het volgende:
Ten eerste hoef je natuurlijk niets te kopen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef Troeta het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zal mijn man vanavond aan het werk zetten!
Ja hoor laat maar zien! (ik beloof niksquote:Op donderdag 8 september 2011 07:26 schreef flowerbox het volgende:
Iemand nog belang bij:
- zacht roze skipakje mt 68-80?
- activity-speelboog met muziek en geluid van Tiny Love?
- meisjes kleren mt 68-80 (vooral zomerspul maar als ik goed zoek misschien nog wel wat winter)?
Dan maak ik even foto's nl.![]()
Die foto's komen dan wel morgen want vandaag aan het werk.
Hmm was dus te laat! Ik heb niet eens de foto gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Verkocht!
Dit is hem, ik vind het een jongensjas, nooit gedragen. Nieuwprijs was E100,- Ik wil er E20,- + verzendkosten voor hebben. De jas heeft een knoopsluiting, de mouwen zijn van kunstleer. De print op de achterkant is zilver.
Oh ik dacht niets hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef Spewey het volgende:
Voordat jullie rare dingen gaan denken van VT, ik had vanmiddag gepm'd dat ik heel benieuwd was (ik doe altijd pm'n ipv posten dat ik iets wil hebben) en hem net ook gekocht.
Sorry!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Poppejans het volgende:
Spewey,heb je nog Ranja spul in mt 86/92 of 92 ''los'' ?
Je hebt pmquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog een projector-achtige lamp/mobile liggen? Ik zie dat onze vent altijd naar lampen en lichtjes kijkt, en hij is gek op de mobile in zijn box, dus een combi van die twee voor bij zijn bedje lijkt me voor hem helemaal geweldig!
Laat ik nou net op zoek zijn geweest naar een Skinny van de Hema! Maatje 80 van een Hemaskinny past ze denk ik nog wel. Of is ie Esmee echt veel te klein?quote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef Stiemie het volgende:
Te koop:
[ afbeelding ]
Skinny jeans.
Links Prenatal maat 80, maar valt klein, 2 euro
Rechts Hema maat 80, valt normaal, 2 euro
[ afbeelding ]
Gevoerd ribbroekje van prenatal maat 80 - 2 euro
Verzendkosten zijn voor de koper
Ja Esmee zit inmiddels in 86. Maar helaas is ie al meteen verkocht via pm.. sorry... Ik ga vanavond even zoeken want ik dacht dat ik er nog 1 moest hebben in 80...quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Laat ik nou net op zoek zijn geweest naar een Skinny van de Hema! Maatje 80 van een Hemaskinny past ze denk ik nog wel. Of is ie Esmee echt veel te klein?
En daar sluit ik me ook bij aanquote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook echt een jongensbroekje hoor..![]()
zou hem in elk geval niet voor mijn meiden gekocht hebben...
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook echt een jongensbroekje hoor..![]()
zou hem in elk geval niet voor mijn meiden gekocht hebben...
+1quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.
dito, ik vind em leukquote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.
Het is is een beetje zonde dat het met pakketpost moet he. Ik had al elders een reactie, als die ze niet komt halen bewaar ik ze voor je. Ze vallen trouwens volgens mij wel iets groter, want Dyon past er nog in (maar van de winter vast niet meer). Hij heeft heeft nu een kleine maat 23, dus denk dat ze wel als een 21/22 vallen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Asyniur het volgende:
Oe meimel, vallen ze echt als 21? Niet kleiner? (liever nog een beetje groter)
En wat moeten ze nog opbrengen?
Ow wat staat het haar leukquote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef dolphinqueen het volgende:
Hier eventjes Rosanne Spam. Kleertjes die ik heb overgekocht van Mrien,(nee ik heb geen aandelen in Mrien's kleertjes of betalingen gewoon enthousiast) ze zijn nog iets aan de grote kant, maar ze staan al schattig !!
Excuses voor het meisje die niet normaal in de camera wilt kijken..lol..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Polle?quote:Op maandag 12 september 2011 11:15 schreef Tan het volgende:
In de aanbieding: Maat 86/92 jumpsuit/pyjama van het Zweedse merk Snoozy. Met handige omkeervoetjes (lekker warm en ideaal in de draagdoek). Is geen goedkoop merk, dus wil er eigenlijk wel 12,50, inc. verzenden voor hebben, want hij ziet er nog prachtig uit.
[ afbeelding ]
laat zien!quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog interesse in Cars Snowboots maatje 26? Zo ja dan maak ik eventjes een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |