quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zal mijn man vanavond aan het werk zetten!
Ja hoor laat maar zien! (ik beloof niksquote:Op donderdag 8 september 2011 07:26 schreef flowerbox het volgende:
Iemand nog belang bij:
- zacht roze skipakje mt 68-80?
- activity-speelboog met muziek en geluid van Tiny Love?
- meisjes kleren mt 68-80 (vooral zomerspul maar als ik goed zoek misschien nog wel wat winter)?
Dan maak ik even foto's nl.![]()
Die foto's komen dan wel morgen want vandaag aan het werk.
Hmm was dus te laat! Ik heb niet eens de foto gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Verkocht!
Dit is hem, ik vind het een jongensjas, nooit gedragen. Nieuwprijs was E100,- Ik wil er E20,- + verzendkosten voor hebben. De jas heeft een knoopsluiting, de mouwen zijn van kunstleer. De print op de achterkant is zilver.
Oh ik dacht niets hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef Spewey het volgende:
Voordat jullie rare dingen gaan denken van VT, ik had vanmiddag gepm'd dat ik heel benieuwd was (ik doe altijd pm'n ipv posten dat ik iets wil hebben) en hem net ook gekocht.
Sorry!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Poppejans het volgende:
Spewey,heb je nog Ranja spul in mt 86/92 of 92 ''los'' ?
Je hebt pmquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog een projector-achtige lamp/mobile liggen? Ik zie dat onze vent altijd naar lampen en lichtjes kijkt, en hij is gek op de mobile in zijn box, dus een combi van die twee voor bij zijn bedje lijkt me voor hem helemaal geweldig!
Laat ik nou net op zoek zijn geweest naar een Skinny van de Hema! Maatje 80 van een Hemaskinny past ze denk ik nog wel. Of is ie Esmee echt veel te klein?quote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef Stiemie het volgende:
Te koop:
[ afbeelding ]
Skinny jeans.
Links Prenatal maat 80, maar valt klein, 2 euro
Rechts Hema maat 80, valt normaal, 2 euro
[ afbeelding ]
Gevoerd ribbroekje van prenatal maat 80 - 2 euro
Verzendkosten zijn voor de koper
Ja Esmee zit inmiddels in 86. Maar helaas is ie al meteen verkocht via pm.. sorry... Ik ga vanavond even zoeken want ik dacht dat ik er nog 1 moest hebben in 80...quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Laat ik nou net op zoek zijn geweest naar een Skinny van de Hema! Maatje 80 van een Hemaskinny past ze denk ik nog wel. Of is ie Esmee echt veel te klein?
En daar sluit ik me ook bij aanquote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook echt een jongensbroekje hoor..![]()
zou hem in elk geval niet voor mijn meiden gekocht hebben...
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind het ook echt een jongensbroekje hoor..![]()
zou hem in elk geval niet voor mijn meiden gekocht hebben...
+1quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.
dito, ik vind em leukquote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou m zo voor mijn dochter kopen.
Het is is een beetje zonde dat het met pakketpost moet he. Ik had al elders een reactie, als die ze niet komt halen bewaar ik ze voor je. Ze vallen trouwens volgens mij wel iets groter, want Dyon past er nog in (maar van de winter vast niet meer). Hij heeft heeft nu een kleine maat 23, dus denk dat ze wel als een 21/22 vallen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Asyniur het volgende:
Oe meimel, vallen ze echt als 21? Niet kleiner? (liever nog een beetje groter)
En wat moeten ze nog opbrengen?
Ow wat staat het haar leukquote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef dolphinqueen het volgende:
Hier eventjes Rosanne Spam. Kleertjes die ik heb overgekocht van Mrien,(nee ik heb geen aandelen in Mrien's kleertjes of betalingen gewoon enthousiast) ze zijn nog iets aan de grote kant, maar ze staan al schattig !!
Excuses voor het meisje die niet normaal in de camera wilt kijken..lol..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Polle?quote:Op maandag 12 september 2011 11:15 schreef Tan het volgende:
In de aanbieding: Maat 86/92 jumpsuit/pyjama van het Zweedse merk Snoozy. Met handige omkeervoetjes (lekker warm en ideaal in de draagdoek). Is geen goedkoop merk, dus wil er eigenlijk wel 12,50, inc. verzenden voor hebben, want hij ziet er nog prachtig uit.
[ afbeelding ]
laat zien!quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog interesse in Cars Snowboots maatje 26? Zo ja dan maak ik eventjes een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |