abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101690749
Maar waren ze dat toen ook al?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101693046
Nieuw was die zwart witte 129ecl verzend.
Ik heb die van 550 in principe verkocht voor een iets minder bedrag dan 550 maar genoeg voor wat winst :+
Zelfde geld voor de v/w die was nieuw 90 euro en als het goed is ook al verkocht voor iets minder dan mijn vraagprijs *O*

Maar dan moet ik eerst het geld op de rekening hebben natuurlijk :D
pi_101694346
Pvoesss wat verdrietig dat je ze weg moet doen :'(
pi_101694945
Ze hebben voor mij veel waarde emotioneel.
Maar ik vind het veel belangrijker dat ik ondanks hoge rekeningen kan leven zoals ik wil leven.
En niet op de centjes letten bij hele kleine bedragen.

En ik denk dat de waarde van mij als moeder meer blijkt als ik lekker onbezorgd kan leven met ze.
Dan dat ik doeken voor ze bewaar waar ze misschien niets mee hebben.
Zit ik dan over 40 jaar zonder kleinkinderen en veel doeken. ):O

Ik kan wel bewaren voor later en misschien zijn ze ooit veel geld waard.
Maar het kostbare zit in de doek en is niet de doek zelf O+ O+

(dat herhaal ik keer 3727272 keer en dan doet het even minder zeer :@ )
  woensdag 7 september 2011 @ 23:56:37 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101696403
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef Pvoesss het volgende:

(dat herhaal ik keer 3727272 keer en dan doet het even minder zeer :@ )

Nou ik vind dat je maar een grote dikke vette knuffel verdiend :* :* :* :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_101699291
Iemand nog belang bij:

- zacht roze skipakje mt 68-80?
- activity-speelboog met muziek en geluid van Tiny Love?
- meisjes kleren mt 68-80 (vooral zomerspul maar als ik goed zoek misschien nog wel wat winter)?

Dan maak ik even foto's nl. :s)
Die foto's komen dan wel morgen want vandaag aan het werk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_101699368
Ik vind ze prachtig die doeken! ik heb al een Zara gekocht en het is dat niet weet hoe dragen ons gaat bevalen...anders had ik nog 1 genomen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101699506
Dit topic is toch niet bedoeld om winst te maken??
pi_101699529
Waarom niet? Het zal er niet specifiek voor opgezet zijn, maar je hoeft je spullen ook niet ver onder de marktwaarde te verkopen omdat dat leuk is voor een ander. De koper bepaalt zelf of hij iets de prijs waard vindt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101699607
ik verkoop doeken op hun waarde . de zara kost nieuw 107 dacht ik. Die verkoop ik ook gewoon goedkoper omdat ze dat waard zijn. De millefiori, de cassis de anthrazit daar heb ik zelf allemaal veel en veel meer voor betaald. Deze doeken zijn heel veel waard en zijn collectors items.. Ik zie niet in waarom ik die dan ver onder waarde moet verkopen? Iedereen die lang in doekenland zit weet dat mijn prijzen gewoon kloppen. En zo niet ik mijn verlies ook neem
En als je vind dat ze niet kloppen kan je toch altijd een tegenbod doen.

Als het goed is zijn de zara en de b/w verkocht.
Ik wacht nog op reactie terug op pm.

Nog over is de rest
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
Onverwachts hoge rekeningen :{ ;(
En dan moeten er doeken gaan.

[ afbeelding ]
De hele stash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wellen cassis 6
85,-excl verzenden
[ afbeelding ]
Millefiori Blauw 6
85,- excl verzenden
[ afbeelding ]
Anthrazit hennep 4
85,- excl verzenden
[ afbeelding ]
Pfau v/w maat 4
230,-excl verzenden
[ afbeelding ]
[b]Pfau Granat maat 6

129,- excl verzenden
Pfau ecru maat 6 b
110,-excl verzenden
Pfau violet maat 6
129,- excl verzenden

Graag een PM bij interesse het staat namelijk overal en nergens te koop :+
pi_101700890
Tja, het zal wel hoge nood zijn dan.
  donderdag 8 september 2011 @ 09:52:21 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101701020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef Troeta het volgende:
Collector's items hebben nu eenmaal hun waarde. Hoeven wij niet te snappen, zolang de mensen die het er wél voor over hebben het maar begrijpen ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 8 september 2011 @ 09:54:03 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101701053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef Troeta het volgende:
Ik snap het probleem niet maar de toon wel...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101701142
Als de koper en verkoper maar tevreden zijn toch?
pi_101704233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:20 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nee, het is geloof ik niet te koop bij de Prenatal, wel bij de Babydump.
Het is er in ieder geval een met van die korreltje (dus niet zo stug als die van de hema) en je kunt er een poefje vvan maken. Sterker nog, ik heb in mail een beschrijving hoe je zelf een poefhoes kunt maken voor een voedingskussen.
pi_101704254
En ik heb een box in de aanbieding, omgeving 040, hij is in zeer goede staat (stond bij opa en oma en werd daar amper gebruikt). Naturel kleur. Met lade en is te verhogen.
Wil er graag 40 euro voor.
pi_101705981
Iemand nog Bambino loco boekjes in de aanbieding?
pi_101706047
Nouja, ik vond dit juist een fijn topic omdat alles voor een mooie prijs verkocht werd en ik zou het heel zuur vinden als ik iets duurder koop tweedehands dan wanneer het nieuw is.
En verder kan pvoess wel wat hebben hoor.
  donderdag 8 september 2011 @ 13:13:58 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101706643
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:57 schreef Troeta het volgende:
Nouja, ik vond dit juist een fijn topic omdat alles voor een mooie prijs verkocht werd en ik zou het heel zuur vinden als ik iets duurder koop tweedehands dan wanneer het nieuw is.
Naar wat ik in de afgelopen jaren heb begrepen van doeken is dat het indragen en soepel maken van doeken tijd kost. Als een doek dus al soepel gedragen is kan ik me voorstellen dat daar een waarde aan zit. Koper en verkoper moeten dat zelf beslissen, dat ikzelf niet zoveel geld overheb voor een doek heeft daar absoluut helemaal niets mee te maken.

Ik heb wel belachelijk weinig betaald voor mn Jade als ik dit zo lees :@ .

Dit blijft een koopjestopic vind ik, en het voordeel is dat ik de meeste hier wel vertrouw (en mensen vertrouwen mij ook: Ik kreeg laatst al iets thuisgestuurd voordat het goed en wel overgemaakt was! Wel zo snel mogelijk gedaan toen, blijft gek voelen, iets binnen krijgen wat nog niet betaald is).
pi_101706943
quote:
Daar ben je toch zelf bij? :?

Ik snap het probleem ook niet. De waarde van iets wordt bepaald door wat de koper ervoor overheeft. En die kan prima zelf nadenken over z'n uitgaven, toch?

Wat zou het jou nou roesten wat Pvoes voor d'r spullen vraagt.
pi_101707347
Ik blijf dingen vragen, maar wie heeft meiden schoentjes maatje 21 voor een 'leuk' prijsje te koop :7 Rosanne begint nu echt te lopen, maar heeft nog geen schoentjes voor buiten. -O-
pi_101707555
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef dolphinqueen het volgende:
Ik blijf dingen vragen, maar wie heeft meiden schoentjes maatje 21 voor een 'leuk' prijsje te koop :7 Rosanne begint nu echt te lopen, maar heeft nog geen schoentjes voor buiten. -O-
ik heb pas alles weggegooid of wegge geven. ik ga binnen 2 weken alles uitzoeken wat kleding betrefrt. welke maat zoek je?
mama van 3 kids!
pi_101708518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef Popples het volgende:

[..]

ik heb pas alles weggegooid of wegge geven. ik ga binnen 2 weken alles uitzoeken wat kleding betrefrt. welke maat zoek je?
kleding maatje 86 en schoentjes maatje 21 en qua jongenskleding maatje 104/110 O-)
  donderdag 8 september 2011 @ 14:14:22 #199
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101708588
quote:
Zo'n beetje iedereen die in doekenland rondloopt weet dat er LE zijn, die worden alleen maar meer waard. Het zou natuurlijk raar zijn als je een doek verkoopt voor 80 euro, terwijl een ander hem verkoopt voor 400 euro. Dan ben je een enorme dief van je eigen beurs.

Dat is even heel iets anders dan een broekje van H&M van 9,95 dat je voor 3,00 hier verkoopt.

En wie ben jij om te zeggen dan Pvoess wel wat kan hebben, weet jij de reden van de verkoop??
Beetje apart om zo over iemand te oordelen.
pi_101708742
quote:
Ten eerste hoef je natuurlijk niets te kopen.

Ten tweede is het niet zozeer tweedehands in dit geval, als wel een collectors item met een bepaalde waarde. Waarom zou dat niet ook in dit topic aangeboden mogen worden voor de waarde die het 'op de markt' heeft?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')